al3xandru_l Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Mentionez ca sunt incepator da nu mie frica de oleaca de mecanica orice sfat este binevenit. Multumesc in avans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Mentionez ca sunt incepator da nu mie frica de oleaca de mecanica orice sfat este binevenit. Multumesc in avans. intreabal pe DARK-RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Mentionez ca sunt incepator da nu mie frica de oleaca de mecanica orice sfat este binevenit. Multumesc in avans. Mai prietene, este al doilea topic deschis de tine cu acelasi subiect.... De ce nu intrebi si u tot pe primul topic?Ai functia search, cauta si tu ca sunt j'demii de topicuri cu si derspre nipre....eu te inteleg ca esti nerabdator dar nici chiar asa.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Mentionez ca sunt incepator da nu mie frica de oleaca de mecanica orice sfat este binevenit. Multumesc in avans. Salut ! La intrebarea asta ti-ar putea raspunde BERCHEZsr din Cluj {mosu}. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iulie 3, 2008 Share Postat Iulie 3, 2008 Salut ! La intrebarea asta ti-ar putea raspunde BERCHEZsr din Cluj {mosu}. Garantat...`nea Berchez e un mare om si un motociclist in adevaratul sens al cuvantului, am avut ocazia sa-l intalnesc la Timisoara la intalnirea motociclistilor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangre Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 intreabal pe DARK-RIDER ))))))) ce tare ....dark rider ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Salut. Primo, nu fi secretos si pune niste date, acolo la <profile> sa stim si noi cu cine stam de vorba. Nu este nici o rusine daca esti mai tinar, novice, incepator s.a.m.d. si nici daca esti mai <puriu>. Nimeni nu s-a nascut destept, atoate stiutor, toti invatam pina la adinci batrineti. Fiabilitatea unui Nipru tu o faci, nu ucraineanul. Daca o conduci in limitele prescrise, daca-i acorzi "tandretea" de care are nevoie va merge mult si bine. Daca-i acorzi si putin mai multa atentie la reparatii si intretinere va fi excelent ptr. amindoi. Daca vrei sa scoti dintr-un magar un cal de curse, daca vrei "sa-i vezi sufletul", mai bine orienteaza-te spre alt tip de motocicleta. La Nipru este chestia aia, cu direct proportional, cu cit i-l vei chinui tu pe el, cu atit mai mult te va schingiu el pe tine. Nipru are personalitate, nu suporta bataia de joc, riposteaza instantaneu, e mai rapid decit Ignasciov in K1. I-ti spun toate astea fara nici un pic de rautate, nu vreau sa apari mai tirziu pe forum alaturi de alte "victime" care le-a facut maria-sa Nipru. Asfalt uscat numai sub roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al3xandru_l Postat Iulie 4, 2008 Autor Share Postat Iulie 4, 2008 (editat) Salut. Primo, nu fi secretos si pune niste date, acolo la <profile> sa stim si noi cu cine stam de vorba. Nu este nici o rusine daca esti mai tinar, novice, incepator s.a.m.d. si nici daca esti mai <puriu>. Nimeni nu s-a nascut destept, atoate stiutor, toti invatam pina la adinci batrineti. Fiabilitatea unui Nipru tu o faci, nu ucraineanul. Daca o conduci in limitele prescrise, daca-i acorzi "tandretea" de care are nevoie va merge mult si bine. Daca-i acorzi si putin mai multa atentie la reparatii si intretinere va fi excelent ptr. amindoi. Daca vrei sa scoti dintr-un magar un cal de curse, daca vrei "sa-i vezi sufletul", mai bine orienteaza-te spre alt tip de motocicleta. La Nipru este chestia aia, cu direct proportional, cu cit i-l vei chinui tu pe el, cu atit mai mult te va schingiu el pe tine. Nipru are personalitate, nu suporta bataia de joc, riposteaza instantaneu, e mai rapid decit Ignasciov in K1. I-ti spun toate astea fara nici un pic de rautate, nu vreau sa apari mai tirziu pe forum alaturi de alte "victime" care le-a facut maria-sa Nipru. Asfalt uscat numai sub roti Multumesc pt sfat. Eu intentionez sa-l folosesc zi de zi in urmatori 3-4 ani prin oras (Iasi) + excursii dupa sesiune si drumuri acasa vreo 200km acuma eu o sa mai meditez la ceea ce ati spus ,bugetu meu o sa fie cam 600-800 de euro cam atat poti starnge in vacanta asta de vara si nu prea am de gand sal modific poate o sa pun saua traditionala ca-mi place si cam atat. Mentionez ca sunt student in Iasi si locuiesc in Dorohoi In regimum de viteza ma gandesc cam 90 pe autostrada si 50-40 prin oras unde pot, nu prea vreau sa merg offroad ca ma gandesc cal farma Editat Iulie 4, 2008 de al3xandru_l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Multumesc pt sfat. Eu intentionez sa-l folosesc zi de zi in urmatori 3-4 ani prin oras (Iasi) + excursii dupa sesiune si drumuri acasa vreo 200km acuma eu o sa mai meditez la ceea ce ati spus ,bugetu meu o sa fie cam 600-800 de euro cam atat poti starnge in vacanta asta de vara si nu prea am de gand sal modific poate o sa pun saua traditionala ca-mi place si cam atat. Mentionez ca sunt student in Iasi si locuiesc in Dorohoi In regimum de viteza ma gandesc cam 90 pe autostrada si 50-40 prin oras unde pot, nu prea vreau sa merg offroad ca ma gandesc cal farma din cotra ii place pe coclauri! cu orasu nu se prea impaca mai ales in cele aglomerate se incinge, demareaza greu ca e greu el , cutie de viteze cu trepte lungi, i place insa la drum sa toarca in ritmul lui, acolo e in elementul lui limita o stabiliti in mers cu toate astea se descurca, atita timp cit nui ceri mai mult decit poate, te va face fericit! mecanica fi sigur ca vei invata ca vrei ca nu vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 (editat) intreabal pe DARK-RIDER mda ... sunt "faimos"... "F.UCK ME I'M FAMOUS " scria pe tricoul unui individ... daca esti incepator , o sa-ti prinda bine niprul... trebuie sa recunosc ca Dnepr-ul pe care l-am avut eu a fost cam chinuit... modificat ...si bineinteles forjat de catre JE... DAR: daca vrei doar sa te plimbi , montezi piese de calitate in el...daca mai gasesti... si nu-ti plac forja si bineinteles turatiile mari, s-ar putea sa ai noroc de el pentru multi km din momentul in care inveti sa-l tratezi... (de obicei trebuie sa faci cum vrea el , nu cum vrei tu... ) era un australian in varsta care avea un URAL si a reusit performanta de a parcurge aproape 450000 de km cu acel URAL , asta pana l-a omorat o PROAS.TA CU PERMIS DE CONDUCERE... e cat se poate de reala faza... OK, DRAGI FORUMISTI , RECUNOSC , MI-AM BATUT JOC DE DNEPR-UL MEU , ERAM INCEPATOR CE VRETI?! SI ACUM SUNT DA' MACAR NU MAI CONDUC NIMIC ... DECAT BICICLETA... DNEPR E FIABIL DACA RESPECTI TOATE OPERATIUNILE DE INTRETINERE SI EXPLOATARE ! MOTORUL BOXER ESTE RECUNOSCUT CA MOTOR PERFECT ECHILIBRAT INCA DE PRIN ANII 1920(SI FERDINAND PORSCHE ERA ATRAS DE TIPUL ASTA DE MOTOR...) MAI E SI SUBARU WRX Sti...e motor bun si performant dar sa mai fie realizat si din materiale bune si de catre ingineri buni! SUBARU A REALIZAT CHIAR SI UN MOTOR BOXER DIESEL! (i se mai zice si motor "cuplu-kacalau") http://www.promotor.ro/noutati-auto-auto-d...l-subaru-150322 succes! Editat Iulie 4, 2008 de DARK-RIDER-82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 (editat) Nu-mi vine sa cred... Nu...ceva nu este in regula cu tine, cu siguranta... Te-a muscat iapa? Editat Iulie 4, 2008 de mixi_dixi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al3xandru_l Postat Iulie 4, 2008 Autor Share Postat Iulie 4, 2008 (editat) Deci daca ii fac inspecti in fiecare sambata ma tine jumatate de an fara interventii majore? adica numa cu schimb ulei completat nivel adaos lubrifiere si reglatu carburatoarelor?? Editat Iulie 4, 2008 de al3xandru_l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 scurt : poti sa mergi cu el pana la colt si ca crape.. poti sa mergi pe el pana dupa cercul polar si sa nu zica nimic. depinde de tine si de cum ai grija de el .. cum bine ti-a spus cineva daca ai grija de el si il folosesti asa cum ii place veti fi prieteni... la banii pe care ii ai merita sa te orientezi spre o comunista. eu am avut un ij. in 4000km motorul nici nu a tusit. dupa aceea l-am busit eu rau .. l-am reparat a mai mers 3000. atunci am zis ca e timpul, fara nici un motiv evident sa il desfac. desfacut a ramas de 4 ani. l-am desfacut cand deja aveam o africa twin in garaj. eu am facut cu ijul bucuresti-vama seara, ajuns noaptea, petrecut, dormit si a doua zi dimienata inapoi acasa. am facut bucurresti-brasov, buza, bucuresti si multe drumuri de genul asta fara nici o problema. stateam la 90 si era bine.. am trecut muntii cu el si cu inca un tip in spate (90kg amandoi) si bagaje pe rezervor si in spate.. e adevarat ca in rampe mai schimbam a doua, a treia dar tragea frumos.. cu niprul nu o sa ai asa probleme.. trage de rupe, numai sa ai grija de el .. sfatul meu, daca ai si prietena sa ai mereu niste manusi de cauciuc la tine altfel replica : cu mainile alea urdare sa nu te prind in pat o sa iti sune in cap de mai multe ori pe zi. ps : sunt sanse mari, daca nu o faci ca o comunista sa te faca sa te apuci de fumat. in functie de sufletu tau s-ar putea sa iubesti o comunista sau sa te saturi de ele. dar de asta iti dai seama dupa ce ai in garaj o japoneza/bmw/ialiana/englezoaica. o sa vezi, ca si in viata reala, ca si rusoaicele au punctele lor tari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 DARK-RIDER-82 ?? , nu te recunosc d-le!! Esti tu sau a postat altcineva in timp ce tu faceai nani? O sa vorbesc cu Victor sa-ti facem o vizita, la intoarcere, poate trecem prin Ramnic. Deci daca ii fac inspecti in fiecare sambata ma tine jumatate de an fara interventii majore? adica numa cu schimb ulei completat nivel adaos lubrifiere si reglatu carburatoarelor?? @al3xandru_l, da merita sa-ti iei un nipru, ai ocazia sa inveti multa mecanica dar poti avea si multa satisfactie. Acuma ce sa-ti spun, in viata poti face lucruri serioase sau de mantuiala, cam asta e si cu motocicleta, totul depinde de calitatea repareatiei si a pieselor. Gandestete apoi hotaresti, ajutor s sfaturi gasesti p'aici, trebe doar sa cauti si sa-ntrebi. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Iulie 4, 2008 Share Postat Iulie 4, 2008 Deci daca ii fac inspecti in fiecare sambata ma tine jumatate de an fara interventii majore? adica numa cu schimb ulei completat nivel adaos lubrifiere si reglatu carburatoarelor?? hai ma! iti spune el, trebuie doar sa-l asculti! nu e chiar asa de grav pe cit pare, totusi negru sub unghi vei avea da si asta face parte din distractie, cind dai de vre-o prolema dai numa search pe forum si gasesti tone de materiale. merita! Nu-mi vine sa cred... Nu...ceva nu este in regula cu tine, cu siguranta...Te-a muscat iapa? a prins un moment de melancolie si si-a descarcat sufletul, si-a adus aminte de zilele bune atit cit or fi fost ele! iti apreciez curajul ca dupa atita timp de circoteli, ti-ai afisat sinceritatea mult noroc pe viitor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 ...eu zic sa-ti iei un moped, faci rost din targ de la rusi de ceva abtibilduri cu Dnepr(au aia de toate )...le lipesti generos pe moped si ai rezolvat si cu naveta , si cu mecanica, si cu nipru .Simplu , ieftin , elegant, si foarte putin traumatizant... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 Niprul e o motocicleta buna, care te poarta in spate zeci de mii de km daca mergi cum vrea el, adica: - fara sa-l turezi excesiv, chiar si pentru perioade scurte de timp - fara sa bruschezi comenzile (mai ales ambreiajul) - sa ii completezi uleiul la nivel cand e nevoie - sa ii reglezi carburatoarele cand e nevoie (in principiu sa le sincronizezi) - sa ii reglezi jocul la supape ori de cate ori e nevoie - sa il lasi sa se raceasca daca se incinge (e foarte important) - sa nu il vezi supersport, ca nu e. Stiu ce vorbesc: niprul meu a facut cateva drumuri iasi-bucuresti si retur si cat am stat in bucuresti am fost peste tot in imprejurimi, inclusiv brasov si cea mai lunga perioada fara operatii de intretinere a fost pe parcursul a 12000 de km,pentru ca nu s-a cerut nici un fel de reglaj (ma rog, uleiul l-am schimbat de 3 ori in astia 12000 km). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Profile Deleted Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 saracu om nu mai stie ce sa inteleaga de aici asa am patit-o si eu cand am intrebat de jawa ... de aia am ramas la ideea ca simsonul meu era mai bun... deci prietene iti recomand un simson .. de 250 bineinteles, mai ales ca esti incepator eu zic ca e mai bun asta pana te inveti nipru e totusi... mare ... nu sunt motoare rele atata ca sunt ruski balsoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Iulie 5, 2008 Share Postat Iulie 5, 2008 (editat) Nu-mi vine sa cred... Nu...ceva nu este in regula cu tine, cu siguranta...Te-a muscat iapa? am prins un moment in care nu eram BEAT, sau macar ametit ... si in plus, au trecut cativa ani si am mai uitat de belele pe care mi le-a mai facut DNEPR-ul... am stat , am analizat , si am ajuns la concluzia ca eu l-am stricat... DE CE ZIC ASTA? PENTRU CA: ESTE AICI UN "NENE MAI IN VARSTA" CU DNEPR(SUNT MAI MULTI DA' NU CONTEAZA ASTA), CARE , DACA MA CREDETI MI-A TRAS "O MOUITZA" ELEGANTA CAND M-AM CERTAT CU EL , AMICAL OFFCOURSE , CA ERAM PRIN CARTIERUL LUI ... MI-A DEMONSTRAT CUM PORNESTE UN DNEPR INTRETINUT MERS CUM SE TREBUIE MERS CU EL , SI CU MUUUULTE JDEMII DE KM LA BORD... DECI: MOTORUL ERA CALD DEJA , CA AJUNSESE ACASA, IAR DUPA O VREME IMI ZICE : "MAI GABRIEL , TU VREI SA-TI ARAT CUM PORNESTE UN DNEPR ? UITE , EU PUN CONTACTUL , CARBURATOARELE NU MAI TREBUIESC INUNDATE CA E CALD MOTORUL, TU NUMAI DA-I O PEDALA! DAR CU MANA!!! ASA CA AM INVARTIT MOTORUL CU CONTACTUL PUS CU MANA... A PORNIT INVARTIT ASA... NU BUSHIT IN PEDALA...SI MERGEA CA UN CEAS ELVETIAN , CEVA DE GENUL " DUM...DUM...DUM..." MOMENT IN CARE M-AM FACUT NEVAZUT, CU SCUZELE DE RIGOARE PENTRU PROSTIA MEA , SI NU CRED CA O SA MAI DAU PREA CURAND PE LA EL... ... acuma ce sa zic?! eu nici macar n-am avut pe cineva care sa ma indrume ...sa nu modific motorul sa nu schimb... sa nu fout aia si ailalta , si uite asa am ajuns la concluzia ca DNEPR E POSIBIL SA FIE BUN , DAR NUMAI EXPLOATAT CUM TREBUIE... mie cred ca mi-ar trebui o HONDA VFR ca la cat de stricacios sunt eu , trebuie ceva , motor "HEAVY-DUTY" VENITI SI PE LA RAMNIC , VA INVIT PE TOTI ACASA PE LA MINE, SI DACA E SIGUR , O SA INVIT SI PE ALTII CU DNEPR , DOAR SA FIE MAI PE SEARA SA IASA OAMENII DE LA SERVICI... SA VB SI CU EI! CA-S DE +50 DE ANI ! CU CE SA VA SERVESC? SUC NATURAL? BERE STEJAR? BERE FARA ALCOOL? VIN ROSU? E DREPT... LE CAM AM CU BAUTUL DE LA O VREME... DUPA O PAUZA DE ~3 ANI! bafta! Editat Iulie 5, 2008 de DARK-RIDER-82 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.