Sari la conținut

Yamaha XS series


DKWraith
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 220
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut , se vede in poze un rezervor, e modelul mai patratos? , il vinzi

sau iti pot da la schimb alt rezervor varianta dupa 80" mai rotunjit

E modelul '79-'81, ce cauti tu este model pre '79.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E modelul '79-'81, ce cauti tu este model pre '79.

 

salut , ala ce se vede in pozele lui "dre" seamana cu cele din '77 , am pus o poza cu ce caut , daca are cineva si il incurca prin garaj sa dea un semn

post-66813-0-30722400-1438540033_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut , ala ce se vede in pozele lui "dre" seamana cu cele din '77...

...dar nu rasare. Identic cu cel din poza am eu pe XS, @horhe are la fel.

» Post actualizat in 25 Aug 2015 19:39

Gata si varianta finala de evacuare, cu db killer reglabil. :alcy:

 

post-72311-0-04283100-1440531414_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Welcome! :cheers: Ai reusit sa iei XS-ul din Timisoara? Este un 4G5, oleaca diferit de 2A2, majoritar pe acest topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Da pe ala l-am luat .Inca nu l-am vazut in persoana ca sunt inca plecat.A fost luat in primire de un nepot al meu.Eu cred ca este tot 2A2 pentru ca e productie 1978, dar a suferit deja ceva modificari . Acum are roti pe 18 si fata si spate. Acum am inceput sa ma documentez si sa vad ce optiuni am cind o sa am timp sa ma ocup de el .

» Post actualizat in 31 Aug 2015 12:27

Pentru primirea calduroasa , multam! O singura intrebare am deocamdata , va rog.Am inteles corect ca in anii de produtie 1980-1981 au introdus aprindere electronica la acest model? O sa mai am multe intrebari pe masura ce mi se contureaza o idee mai clara a ceea ce vreau sa fac cu el . Momentan va fi bagat la garaj , cel mai probabil pina in primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un 4G5, fata de 2A2 difera scaritele de la pilot, schimbatorul, pedala de frana, galeriile de evacuare, forma aripioarelor de la cilindri si chiuloase, airbox-ul, rezervorul. In mod normal trebuie sa aiba roata de 16 pe spate.

post-72311-0-42154800-1441023679_thumb.jpg

Stiu diferentele ca am si eu unul in garaj.

 


» Post actualizat in 31 Aug 2015 12:30

o singura intrebare am deocamdata , va rog.Am inteles corect ca in anii de produtie 1980-1981 au introdus aprindere electronica la acest model? O sa mai am multe intrebari pe masura ce mi se contureaza o idee mai clara a ceea ce vreau sa fac cu el . Momentan va fi bagat la garaj , cel mai probabil pina in primavara.

De la modelul 12E in sus, tot ce este 2A2, 4G5 si derivate au aprindere pe platini, dar se gasesc inlocuitori aftermarket de aprindere electronica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Super! Multam fain.Intinirile mele precedente cu platini nu au fost foarte placute , prin urmare , prima modificare o sa fie trecerea la aprindere electronica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea buna este ca ai "jumatate" de cafe-racer din fabrica, nu trebuie sa faci chestii prea radicale pentru a arata bine. Schimba-i tobele cu unele clasice, cauta pe ebay farul original (cromat), capacele laterale (sunt aceleasi ca la 2A2), restul de detalii in functie de ce vrei sa obtii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Mda. Sa spun drept , initial am fost la fel de incintat de ideea unui crambler dar dupa ce am mai citit pe aici din opinii ,de la voi care sunteti in fenomenul asta de ceva vreme ,incep sa cred si eu ca nu este o idee foarte buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mergi pe linia actuala a motocicletei e usor de facut un scrambler, trebuie doar sa gasesti pe cineva care sa-ti confectioneze o alta evacuare tip scrambler, restul de detalii tin de alegerile tale. De exemplu, XS-ul meu cel negru va ajunge un scrambler cu ceva influente de cafe si tracker.


» Post actualizat in 05 Sep 2015 15:03

Pentru alta evacuare poti lua legatura cu userul @zdriki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oficial XS-ul 2a2 pana in '81, 4G5 (SE/Special) pana in '82, neoficial pana in '85 in paralel cu 12E, SR 400/500 din '78 pana in '99, SR400 a reintrat in productie din 2014. Pentru un XS cu motorul brici o sa scoti din buzunar cel putin 1500 E, pentru un SR mai mult.

Motorul de XS poate fi refacut cu niste costuri relativ decente, este un motor care tine bine la tavaleala atata timp cat nu vrei de la el cine stie ce performante, este un motor de doar 37-38 de cai in varianta fara limitare.

Editat de Dkw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SR 500 sunt doar 2-3 in Romania, daca vrei o ''rara avis'' cauta XS500. P-afara gasesti XS-uri bune, in stare originala, pana in 2000 E, cam ce-i sub 1200 E mai au probleme cu partile cromate, motoare mai hartanite, etc.

La partea cu mersul in oras ai dreptate, nu prea ai ce face cu +50 cp, decat daca te dai tare prin oras. Preponderent ma deplasez cu un X9 de 180 cc, are vreo 22 de cai, conform manualului, daca ar fi avut vreo 30-35 de gloabe ar fi fost perfect. Uneori mai folosesc Drag Star-ul de 650 al sotiei dar nu mi se pare prea util in traficul de varf.

In linii generale, XS-ul nu este un motor care sa te surprinda, trage relativ liniar, fara explozii de putere, este cam ''monoton'' la feeling, dar se achita onorabil de sarcina. Pentru oras este foarte bun avand in vedere faptul ca este relativ micut in gabarit si cu vreo 186 kg cu toate zemurile in el. Este decent si pentru utilizarea in afara orasului atata vreme cat esti constient ca ai sub tine doar 37 de cai si o viteza maxima de 160 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sr500 sunt la mare cautare de vreo 5 ani incoace si tocmai de aia au sarit preturile de la 300-500 de euro la 2-3.000 de euro. Cred ca asta e si un motiv pt care au lansat Sr400, care, in opinia mea, e o motocicleta perfecta de oras, insa pacat ca nu are si demaror electric, iar pretul este cam pare pt ce ofera..poate se fac reduceri!

 

O varianta mai ieftina la SR500, dar mai uratica, ar fi Suzuki GN400, din care, cu putina munca, se poate scoate un tracker/scrambler bun.O oferta interesanta mi s-a parut asta http://olx.ro/oferta/suzuki-gn-400-ID4pSbo.html#34597a0a6d, mai ales ca e si cu rotile spitate!

La Hondele parallel twin din anii 70 preturile au crescut foarte mult, dar se gasesc monocilidrice enduro (400-500cmc) la preturi bune ideale scramblere, cum ar fi XL500, XR500, Xr400 sau suroririle mai mari de 600/650,dar deja se complica treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda VT500 E, poate fi transformata oricand din ratusca cea urata in ceva frumos, sau C-ul, soft-chopper cu valente cafe/bobber/scrambler/tracker destul de mari. Gasesti unul ok pana in 1500 E.

La XS SE/Special-ul se preteaza la modificari mai mari datorita aspectului stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ajuns cu xs-ul la Covasna ,consum 4%... :)

Bravo dom'le! La mai multi km!

 

Btw, mi-a ajuns si mie farul dreptunghiular pentru XS. e tot de XS, dar model 12E.

Editat de Dkw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...