Sari la conținut

2t Versus 4t


stulewa
 Share

Postări Recomandate

pai la cat ceri tu pe motorul ala din 2001, 4500 E :angry: , o sa faci f repede schimbul :unsure:

uita-te si tu putin sa vezi care e piata.

omu' a avut un ghinon cu motoreta si i-a pus cilindru si piston nou. aprox 1000 eur

o sa-si dea seama curand ca banii bagati in motoreta nu se recupereaza niciodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

omu' a avut un ghinon cu motoreta si i-a pus cilindru si piston nou. aprox 1000 eur

o sa-si dea seama curand ca banii bagati in motoreta nu se recupereaza niciodata.

 

pai adun si eu piesele si schimburile de ulei trebuie sa cer pe-a mea vreo 12-13000 :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...
sunt arcurile de la power valve, primesti 3 arcuri (verde, galben, rosu) cu motocicleta si influenteaza cum deschide PVul, cel verde (eu pe asta il am monentan ) lasa PVu sa deschida de la 5500rpm si e deschis total la 8300rpm (asta e pentru noroie), galben si rosu sunt mai agresive.

o intrebare care s-a mai pus dar nu s-a raspuns: aceste arcuri si respectiv butonul pt ignition curve se gasesc pt orice exc sau doar pt 300? ma intereseaza in special pt 200.

am inteles ca sunt destul de sumpe. stie cineva exact cat costa? :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arcurile (reglaj power valve) sunt doar pentru 250/300

200-le are reglaj (power valve) intrun "surub" (3 pozitii parca, soft/normal/hard, nu mai tin minte exact)

Ignition curve (daca te referi la map switch) este pentru 200/250/300+ceva4t, de prin 2007 incoace...e diferit de power valve.

http://www.ktm.com/index.php?id=248&po...4&isotype=0

Oricum eu am asa ceva (map switch) pe 200 si nu-mi dau seama de diferenta ... dupa mine nu-si face treaba.

map switch'ul e vreo 30 eur

Editat de seseseko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum eu am asa ceva (map switch) pe 200 si nu-mi dau seama de diferenta ... dupa mine nu-si face treaba.

map switch'ul e vreo 30 eur

map switch-ul asta e un c...t de buton ON/OFF...(plusul este ca ARE PRINDERRE PE GHIDON SI MUFE)

NICI EU NU-L SIMT, doar psihologic :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

vreau si eu sa incerc un 2T, in special un 200,

am deja un 4T si ma gandeam sa iau si una in 2 timpi, mai exact un ktm exc 200

 

ma poate ajuta cineva macar cu un sfat?

 

multzam

Editat de aurelro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

La enduro,m-am convins!!!NUMAi 2t deoarece sunt usoare,manevrabile,nervoase,si daca nu pui benzina in calcul ;) sunt mai usor de intretinut ca 4t ,(nu vorbesc de xr,ttr,ci de crfx,excf si restu din bransa) Acum pt hard vreau sa imi cumpar (din nou) un aprilia rx 125 2000+.Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Intrebare:

 

Un 2t vibreaza mai mult sau mai putin decat un 4t?

 

Teoretic ar trebui sa vibreze mai putin ca au compresia mai mica.

Eu ma gandesc sa dau HSV sau sa fac un schimb cu un 250 sau 300 2t.

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...