Cata M Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 pai la cat ceri tu pe motorul ala din 2001, 4500 E , o sa faci f repede schimbul uita-te si tu putin sa vezi care e piata. omu' a avut un ghinon cu motoreta si i-a pus cilindru si piston nou. aprox 1000 eur o sa-si dea seama curand ca banii bagati in motoreta nu se recupereaza niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 omu' a avut un ghinon cu motoreta si i-a pus cilindru si piston nou. aprox 1000 euro sa-si dea seama curand ca banii bagati in motoreta nu se recupereaza niciodata. pai adun si eu piesele si schimburile de ulei trebuie sa cer pe-a mea vreo 12-13000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_tmt Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 sunt arcurile de la power valve, primesti 3 arcuri (verde, galben, rosu) cu motocicleta si influenteaza cum deschide PVul, cel verde (eu pe asta il am monentan ) lasa PVu sa deschida de la 5500rpm si e deschis total la 8300rpm (asta e pentru noroie), galben si rosu sunt mai agresive. o intrebare care s-a mai pus dar nu s-a raspuns: aceste arcuri si respectiv butonul pt ignition curve se gasesc pt orice exc sau doar pt 300? ma intereseaza in special pt 200. am inteles ca sunt destul de sumpe. stie cineva exact cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 (editat) Arcurile (reglaj power valve) sunt doar pentru 250/300 200-le are reglaj (power valve) intrun "surub" (3 pozitii parca, soft/normal/hard, nu mai tin minte exact) Ignition curve (daca te referi la map switch) este pentru 200/250/300+ceva4t, de prin 2007 incoace...e diferit de power valve. http://www.ktm.com/index.php?id=248&po...4&isotype=0 Oricum eu am asa ceva (map switch) pe 200 si nu-mi dau seama de diferenta ... dupa mine nu-si face treaba. map switch'ul e vreo 30 eur Editat August 15, 2010 de seseseko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EnduroMan Postat August 16, 2010 Share Postat August 16, 2010 Oricum eu am asa ceva (map switch) pe 200 si nu-mi dau seama de diferenta ... dupa mine nu-si face treaba.map switch'ul e vreo 30 eur map switch-ul asta e un c...t de buton ON/OFF...(plusul este ca ARE PRINDERRE PE GHIDON SI MUFE) NICI EU NU-L SIMT, doar psihologic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 (editat) vreau si eu sa incerc un 2T, in special un 200, am deja un 4T si ma gandeam sa iau si una in 2 timpi, mai exact un ktm exc 200 ma poate ajuta cineva macar cu un sfat? multzam Editat Noiembrie 24, 2010 de aurelro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Ianuarie 13, 2011 Share Postat Ianuarie 13, 2011 La enduro,m-am convins!!!NUMAi 2t deoarece sunt usoare,manevrabile,nervoase,si daca nu pui benzina in calcul sunt mai usor de intretinut ca 4t ,(nu vorbesc de xr,ttr,ci de crfx,excf si restu din bransa) Acum pt hard vreau sa imi cumpar (din nou) un aprilia rx 125 2000+.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Iunie 5, 2011 Share Postat Iunie 5, 2011 Intrebare: Un 2t vibreaza mai mult sau mai putin decat un 4t? Teoretic ar trebui sa vibreze mai putin ca au compresia mai mica. Eu ma gandesc sa dau HSV sau sa fac un schimb cu un 250 sau 300 2t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.