Sari la conținut

2t Versus 4t


stulewa
 Share

Postări Recomandate

dupa musaios am pus in practica ce am aflat la spalatoria unde ne intalneam cu totii sa ne deznamolim. cineva mi-a aruncat o pastila: du-te si incearca cu un 2t ce nu puteai sa urci cu 4t. zis si facut si...SURPRESAS eu inpatimitul 4t ma gandesc sa scot 2t-ul la bataie pt ca mi-au iesit niste faze cu un 200 de am ramas paf si surpriza a fost ca am vazut abia acasa ca aveam foaie de 48 si pinion de 14 :baldy:

Alta treaba interesanta: Mani avea pe motoreta<300exc-e>un butonas, e si cica butonasul ala modifica curba de avans si potoleste bestia, o transforma intr-un tractoras docil care nu mai fuge de sub tine una doua.

ce stiti despre asta?

 

GAS GAS 300 EC are in serie de o garmada de vreme asa ceva....

eu am dat KTM pt GAS GAS si GAS GAS pt SCORPA.... KG conteaza !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 58
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

fratilor ct tine un set de competie pe un ktm 250 sx???????2 timpi la kilometri ma refer dar nu forja foarte mare mers moderat maxim 50 km pe saptamana!!!(maxim)cu ulei motul 800 t2 off road???????

 

deci tine 1457,5 km daca temperatura si presiunea atmosferica sunt constante... e greu de spus mai ales cand aici totul se masoara in ore de functionare.

fiind racing o sa ai un randament mai mare pe o perioada mai scurta. afara se schimba setul la una sau doua curse de mx. o cursa are max 4 ore de functionare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un ktm 300 exc....am avut piston wiseco....dupa un an jumate si multe multe ore de functionare, l-am si fiert de cateva ori, mi-a intrat o bucatica mica de fier( banuiesc ca pe la admisie) si mi-a zgariat pistonul blocand si un segment....am cumparat original de la ktm si m-a tinut 2 sapt. ......s-a calat.....oare piesele originale de ktm nu sunt atat de fiabile????

asa ca raspunsul la intrebarea cat te tine.....doar tu il poti afla....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate nu i-ai facut bine rodajul. primele 5 ore se baga mai mult ulei in amestec si nu ai voie sa deschizi acceleratia prea mult, cate ore ai mers in alea 2 saptamani ?

din cate am inteles eu pistoanele de la wiseco spre deosebire de cele ktm, nu sunt facute prin turnare asta insemnand ca ajung la temperaturi mari rapid deci nu e bine sa-l turezi la rece

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce scorpa ai?

hai nu fii zgarcit cu comentariile ca probabil ai singura scorpa din ro. ce ai ? T ride?

 

da sefu :kiss:

 

T RIDE 250 si imi place la nebunie !!!!

Editat de andreigin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa concursul de la Buzau am imprumutat un 300 exc, am facut o portiune din traseul de trial si pot spune ca este o mare diferenta intre 2 t si 4t. Este mai usoara, gazul este mai prompt si liniar, cuplul mai bun.

Editat de Braccio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da sefu :kiss:

 

T RIDE 250 si imi place la nebunie !!!!

 

S-o stapanesti sanatos!

Au probat-o si niste prieteni de-ai mei in Franta insa nu s-au inteles cu ea. Insa ADN-ul de motocicleta de trial cred ca ajuta mult in multe momente. Acum depinde si ce stil de enduro practici cel mai des.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa concursul de la Buzau am imprumutat un 300 exc, am facut o portiune din traseul de trial si pot spune ca este o mare diferenta intre 2 t si 4t. Este mai usoara, gazul este mai prompt si liniar, cuplul mai bun.

 

cuplu e mai mic fata de un 4t, am mers si eu cu un husaberg 550 e monstru

 

T RIDE 250 si imi place la nebunie !!!!

 

avand in vedere ca are 95 kg, te cred ca-ti place

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu ma gandesc la aceasta motocicleta ...

 

de unde ai cumparat-o ?

 

poi o import eu in romania :kiss:

 

 

S-o stapanesti sanatos!

Au probat-o si niste prieteni de-ai mei in Franta insa nu s-au inteles cu ea. Insa ADN-ul de motocicleta de trial cred ca ajuta mult in multe momente. Acum depinde si ce stil de enduro practici cel mai des.

 

ca sa te intelegi cu ea trebuie sa o debridezi si atunci urca in 12000 de ture carburatorul trebuie setat altfel si toba taiata si scos din ea la greu... si apoi........ :lol: de la 3,5 kw sare la 40 de cai :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa concursul de la Buzau am imprumutat un 300 exc, am facut o portiune din traseul de trial si pot spune ca este o mare diferenta intre 2 t si 4t. Este mai usoara, gazul este mai prompt si liniar, cuplul mai bun.

 

Cuplu este singurul lucru pe care 2T-urile nu-l au.

In rest cred ca sunt superioare mai din toate punctele de vedere la hard enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi o import eu in romania :kiss:

 

 

 

 

ca sa te intelegi cu ea trebuie sa o debridezi si atunci urca in 12000 de ture carburatorul trebuie setat altfel si toba taiata si scos din ea la greu... si apoi........ :lol: de la 3,5 kw sare la 40 de cai :P

Cam la ce pret urca o jucarie dinasta, eventual una seconda daca se geseste sau daca poti aduce. Deabia astept sa schimb capra cu una mai usoara - chiar ca cel mai mult conteaza kg la hard. Sunt din Avrig, poate trec intr-o zi pe la voi la Cristian sa vb mai multe despre t-ride-ul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam la ce pret urca o jucarie dinasta, eventual una seconda daca se geseste sau daca poti aduce. Deabia astept sa schimb capra cu una mai usoara - chiar ca cel mai mult conteaza kg la hard. Sunt din Avrig, poate trec intr-o zi pe la voi la Cristian sa vb mai multe despre t-ride-ul asta.

 

de second nici nu poate fii vorba pt ca numai anul asta s-a dat drumul la comercializare te astept s-o vezi si s-o incerci live ...

Editat de andreigin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva timp ma tot bate gandul la un 2 timpi... Mi-ar place un cr 250, am mai avut unul si mi-a placut tare mult. Foarte fiabil pt 2t si pentru genul de tratament care i se aplica de obicei.Treaba e ca nu m-am dat cu el la enduro si nu stiu cum o merge. Ushor e sigur, are cam 98kg si destul de accesibil la bani cam 2000 euro unul bun de prin 2000. Suspensiile sunt super tari pt enduro asta sigur, dar cred ca se pot modifica . Sunt curios daca mai e cineva sa foloseasca motor de cross la hard enduro si cum se impaca cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut peste 5 ore de rodaj....iar cand s-a calat era motorul bine incalzit...nu era la rece....i-am si bagat ulei mai mult...doar ca i-am dat pana in capat si din pacate nu a ajuns pana acolo ca a murit.....singura explicatie e ca pistoanele de ktm originale sunt de o calitate mult inferioara.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut peste 5 ore de rodaj....iar cand s-a calat era motorul bine incalzit...nu era la rece....i-am si bagat ulei mai mult...doar ca i-am dat pana in capat si din pacate nu a ajuns pana acolo ca a murit.....singura explicatie e ca pistoanele de ktm originale sunt de o calitate mult inferioara.....

 

a honuit cineva din romanaia dupa piston sau era si cilinrul original , nou ????

Editat de andreigin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revenind la topic - ieri am fost la o tura si iar m-a pus pe ganduri - ma inteleg cu motorul meu (450 4t) perfect si ma duc asa cum imi place mie peste tot. Numai sa nu trebuiasca sa trag de el.

Cred ca daca as ma da jos 10 kile si as baga sala ca lumea nu m-ar mai interesa 2t :laugh: Sau daca as avea o medie de iesiri la enduro mai buna de 2-3 zile/luna :crack:

Editat de ionut73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am zis ca nu scriu aici pentru a nu agita spiritele mai mult, dar postul lui ionut m-a determinat.

pentru ca ma rodea si pe mine de 2t si pentru ca toata lumea e extaziata de "revolutia" din ultimii ani, am testat la o tura de cateva ore un exc2t 250 din 2006, inca in stare buna. am mers inca de la inceputul turei pe 2t pentru a nu face comparatie cu 525 ul meu.inca de la inceput mi-a fost clar ca puterea e mai mica la 250 dar ca se simte destul de evident si diferenta de greutate. cel mai clar diferit este comportamentul pe viraje, cu 2t viteza de intrare poate fi mai mare, in viraj e mai usor de controlat probabil din cauza masei, iar la iesire aputeam pune gazul mai rapid fara sa ma scoata din viraj.aici castigul cred ca vine si din puterea mai redusa, derapajele fiind mai greu de pornit cu 250, dar mai usor de mentinut cu 2t.oricum, trasele prin viraj se schimba, e clar ca se poate merge mai agresiv cu 2t. ca experienta pozitiva pe 2t, am contatat destul de rapid ca este necesar un efort fizic mai mic pentru a o conduce in acelasi ritm pe care il am cu 525, tot din cauza masei mai mici.m-au deranjat vibratiile de la 2t.pe zone de obstacole medii tip bolovani de 30 cm, 2t mi a parut mai greu de condus din cauza gazului mai sensibil.pe urcari nu am sesizat difeente majore, doar pe zonele f tehnice, unde la 2t am simtit clar masa mai mica dar imi doream cuplul si tractiun ea de 4t, probabil din cauza obisnuintei.mi-a placut la 2t ca e mai silentioasa, nu sunt adeptul tobelor chiuretate pentru hobby user.pe coborari efortul necesar la 2t e mai mic, cu siguranta tot din cauza masei reduse.totusi, la sfarsitul zilei, exc 25- 2t mi-a parut....neconvingatoare si moale fata de 525.pentru curse de anduranta insa , daca as avea de ales, optiunea ar fi probabil 250 2t.la fel, pentru piloti pe care ii intereseaza doar viteza, cred ca 250 2t e mai usor de stapanit pe trase decat 525 4t.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...