Sari la conținut

carburator


pepsi
 Share

Postări Recomandate

Problema este destul de complexa.. daca ai desfacut carburatorul si ai umblat in el, trebuie reglat bine nivelul si inaltimea acului de dozaj...vezi sa cureti bine jigloarele.. mai ales cel de pornire..(socul)

daca e uzat carburatorul, nu prea functie reglajele facute dupa carte..

 

atentie!!! Nici odata sa nu umbli deodata la mai multe reglaje la un motor!! Reglezi si aprinderea, desfaci si carburatorul... Asa este greu sa depistezi defectul!!!

213899[/snapback]

Ticolino@: compara sfatul tau de mai inainte cu cel scris de Arpad.Tu ce intelegi de aici?

In plus spune ca la uzura nu merg reglajele de la carte dar pe urma posteaza imagini din carte sau o fi avand Pepsi vreun ETZ nou nout.

 

Pepsi@: sfatul meu,daca vrei,daca nu poti sa ma ignori este sa o iei la purecat de la A la Z,mai ales daca ai luat-o de curand si eventual cu cineva care se pricepe si in care ai incredere(in cazul in care nu te pricepi).Daca n-ai om de incredere,ia manualul langa tine,rabdare,scule....daca nu i-ati japo buna si gata!Si toate astea daca ai de gand sa mergi la drum lung cu ea,ca daca vrei doar fatza, fatza prin oras mergi si carpita pe ici pe colo.Altfel cu sfaturi de pe forum...observ ca si tu ai dibuit cu totul altceva decat s-a zis pe aici,Ticolino pana n-a facut-o cu manutzele lui,tot degeaba,je idem..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, cred ca cel mai bine explica Arpad ce a vrut sa zica. Eu nu ma bag :crack: (drept sa spun, nu inteleg ce zici nici tu la faza asta :crack:) )

 

Manualul e foarte util, iti da un punct de pornire. Impreuna cu sfaturile de pe forum, te invata cum functioneaza un motor. Acuma, teoria e una, practica e alta. Practica o inveti cu manutzele tale, pe motorul tau, daca ai rabdare, ambitie si inclinatie catre surubareala. Daca te duci la specialisti, poate ca motorul iese mai bine (prima data), dar ramai dependent de ei. daca ti se strica pe drum (si o comunista se poate strica oricand - mie mi s-a rupt arcul de la schimbator din senin, fara sa-l fortez) nu mai stii sa-l repari singur.

 

subscriu la sfatul catre pepsi, desi pe de o parte nu trebuie sa te legi la cap daca nu te doare. daca gasesti pe cineva priceput care sa te asiste prima data cand desfaci motorul (pe mine m-a ajutat moshulik) e perfect si experienta iti va folosi foarte mult pe viitor. Bine, acum e cam tarziu, dar cred ca ai inteles ideea :crack:

 

PS. tot nu sunt convins ca e de la semeringul ala :crack:

Editat de ticolino
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vai vai, cata cearta , pai in primul rand nus paralel cu mecanica chiar dimpotriva, am reparat zeci de dacii dak nu sute o groaza de skodauri, ladauri, .... si inca o groaza de jafuri, asta mie primul motor, si inca nam vazt motor de etz desfacut niciodata, de acea am rugat un prieten a lu tata sa ma ajute (nu sa faca el ci sa ma ajute si sami explice care si cei....) si chiar imi palce cum mio explicat tat si cum lucreaza.

na care era baiu motorului: cand lam luat mi so zis ca are ambreiaju dereglat, na bine am si desfacut ss am cunstatat ca butucu de ambrejaj e super uzat... cumva cumva am rezolvat si asta, apoi so rupt cablul de ambreiaj, am facut alta mai buna decat cea ce o fost. Pana aci motoru merea bine, pornea usor, numa scotea un fum de numa numa (a da, si motorul nui uzat deloc deloc, am vazt cu ochi mei, compresie are super buna), plin de ulei din ala nears (care curgea din CV)

Si vineri(sapt trecuta) no mai vrut sa porneasca deloc, scantei o fost, avansu lam reglat, stiu cum tebe, am facut rost de o scula speciala pt asa ceva :crack:, carburatoru lam curatat de mai multe ori, indecanol apoi in benzina, suflat tat tat..da totusi nu pornea, si atunci o vint ajutoru (prieten u lu tata) cumva lo pornit si si-o dat seama ca era super innecat si avea si ulei din CV in motor, ce impiedica sa se faca explozie, asa ca ieri am desfaut tat motoru, si da semeringurile acelea (cel de pe partea stanga) scapa ulei... azi am cumparat una si peste vreo ora merg so montam :crack: :crack:

motoru mo costat 14 mil, arata f bine am mai cumparat la ea maneta de ghidon si butucu acela de acceleratie(800.000 amandoua), 2 semeringuri(158.000) si mai tre sai iau un lant ca si ala ii cam uzat(400.000), manopera o costat cateva sticle de bere :crack:

mersi baieti pt sfaturi si tat, asfalt uscat :crack: :crack: :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit, ca nici pe mine nu ma cheama de fapt ticolino :crack:

 

ma bucur ca s-a rezolvat.

sa-ti traiasca si sa te bucuri de el!

 

PS. l-ai luat cumva de pe bikeshop? ca acolo vazusem un mz cu ambreiaj dereglat, mai ieftin....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...