Sari la conținut

Racire 690sm


Postări Recomandate

Am o mica (sau poate mare?) problema: cand se incalzeste incepe sa arunce lichid de racire prin furtunasul de prea-plin cred eu.

Asta se intampla doar la mers in oras.Si doar cand o las pe cric.Furtunasul e fix pe stinga, pe partea cu cricul.

Aveam lichidul sub minim, am completat, intre timp am schimbat si uleiul.Am pornit'o si cat m'am echipat sa plec, motorul a mers 2-3 minute cred si a inceput sa arunce antigel.Nu mi se aprinde niciun martor la bord, temperatura arata ok, 2-3 liniute pina sus...

Ce poate fi?!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema o am si eu la LC4 640 2004. In oras sau chiar la drum lung, chiar daca nu porneste cooler-ul, lichidul de racire e aruncat pe furtunasul ala de prea plin.

Pana acum nu mi-a facut probleme, ele au ineput de cand cu caldura mai mare.

Am mai observat problema asta si la un alt 640 SM din 2006.

 

Chiar ma intrebam daca sunt singurul cu problema asta.

LC4-ul meu a prins si vara trecuta tot la mine, acelasi regim de mers si nu am avut problema asta. Ma gandesc ca o fi de la garnitura capacului de radiator, o mai imbatranii in timp si nu mai tine la presiune. Alta explicatie nu vad, din moment ce apa nu trece de a4-a liniuta de jos in sus (la a5-a porneste cooler-ul)

O sa ma duc zilele astea sa comand un capac nou.

Revin cu impresii dupa ce il schimb.

 

Spor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema o am si eu la LC4 640 2004. In oras sau chiar la drum lung, chiar daca nu porneste cooler-ul, lichidul de racire e aruncat pe furtunasul ala de prea plin.

Pana acum nu mi-a facut probleme, ele au ineput de cand cu caldura mai mare.

Am mai observat problema asta si la un alt 640 SM din 2006.

 

Chiar ma intrebam daca sunt singurul cu problema asta.

LC4-ul meu a prins si vara trecuta tot la mine, acelasi regim de mers si nu am avut problema asta. Ma gandesc ca o fi de la garnitura capacului de radiator, o mai imbatranii in timp si nu mai tine la presiune. Alta explicatie nu vad, din moment ce apa nu trece de a4-a liniuta de jos in sus (la a5-a porneste cooler-ul)

O sa ma duc zilele astea sa comand un capac nou.

Revin cu impresii dupa ce il schimb.

 

Spor !

 

 

Garnitura e noua, la aia ma uitam si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur este ceva în neregulă !

 

Am mers cu EXC fără ventilator prin oraÂş Âşi n-am văzut niciodată apă fierbînd. Nici cu Husabergul.

Dacă ăia zic că este normal aÂşa, consultă alt service.

 

poate nu este aerisită corect. unde citeÂşte temperatura ?

Editat de bibi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur este ceva în neregulă !

 

Am mers cu EXC fără ventilator prin oraÂş Âşi n-am văzut niciodată apă fierbînd. Nici cu Husabergul.

Dacă ăia zic că este normal aÂşa, consultă alt service.

 

poate nu este aerisită corect. unde citeÂşte temperatura ?

 

 

Nu fierbe nicio apa, indicatorul de temeperatura de pe bord urca si mai raman max 1-2 linuite pina sus, de la a 3a porneste ventilatorul.

Nu se aprinde martorul de bord cum ca temperatura ar fi prea mare, ca ar depasi val max.

Pur si simplu arunca lichid de racire pe furtunasul de prea plin, in vasul de expansiune lichidul e sub min si isi mareste volumul la mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu fierbe nicio apa, indicatorul de temeperatura de pe bord urca si mai raman max 1-2 linuite pina sus, de la a 3a porneste ventilatorul.

Nu se aprinde martorul de bord cum ca temperatura ar fi prea mare, ca ar depasi val max.

Pur si simplu arunca lichid de racire pe furtunasul de prea plin, in vasul de expansiune lichidul e sub min si isi mareste volumul la mers.

 

Nici la mine nu urca temperatura pe bord. Si chiar daca ar urca la maxim (toate cele 7 liniute) si ar porni si cooler-ul, pana nu se aprinde si beculetul ala rosu, nu e problema (cel putin asa zic cei de la ktm in manualul lor).

 

La tine chiar e ciudat mai ales ca ai si vas de expansiune. Modelul meu nu are vas de expansiune. In cel mai inalt punct al radiatorului, langa capacel, pe unde iese furtunasul care normal duce in vasul de expansiune, la mine merge direct in cadru si se scurge pe aripa.La mine, depinde cum merg (150 in oras sau 1000 afara) completez cam 100ml.

Avand in vedere ca mie anul trecut nu mi-a facut figuri, ma gandesc ca inainte ca garnitura capacului sa se duca, poate cauza e alta de se creaza presiune prea mare in radiatoare.

Asteptam pareri in continuare de la cei mai avizati ca noi.

 

Spor!

 

 

Garnitura e noua, la aia ma uitam si eu

 

Poate nu e garnitura si e arculetul ala de dupa garnitura.

Acum sun si comand capac nou si vad cum se comporta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici la mine nu urca temperatura pe bord. Si chiar daca ar urca la maxim (toate cele 7 liniute) si ar porni si cooler-ul, pana nu se aprinde si beculetul ala rosu, nu e problema (cel putin asa zic cei de la ktm in manualul lor).

 

La tine chiar e ciudat mai ales ca ai si vas de expansiune. Modelul meu nu are vas de expansiune. In cel mai inalt punct al radiatorului, langa capacel, pe unde iese furtunasul care normal duce in vasul de expansiune, la mine merge direct in cadru si se scurge pe aripa.La mine, depinde cum merg (150 in oras sau 1000 afara) completez cam 100ml.

Avand in vedere ca mie anul trecut nu mi-a facut figuri, ma gandesc ca inainte ca garnitura capacului sa se duca, poate cauza e alta de se creaza presiune prea mare in radiatoare.

Asteptam pareri in continuare de la cei mai avizati ca noi.

 

Spor!

 

 

 

 

Poate nu e garnitura si e arculetul ala de dupa garnitura.

Acum sun si comand capac nou si vad cum se comporta.

 

 

Am completat si in 2 min la relanti a inceput sa arunce lichid de racire.Acum e sub minim nivelul din vasul de expansiune.Arunca lichid doar cand o las pe cric, daca o tin dreapta nu arunca.Cam ciudat ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate sa fie termostatul cu defect.termostatele fac deseori asemenea probleme.am avut o problema asemanatoare la masina si l-am scos si l-am fiert in ibric sa vad la ce temperatura se deschide.am masurat temperatura cu un termometru ptr temperaturi ridicate si am constatat ca este ok.dar l-am schimbat totusi si de atunci nu am mai avut probleme

 

asta daca este bine aerisita

 

problemele care le semnalati voi dupa mine sunt sigur de la termostat.din lipsa de fonduri vara se poate si scoate de tot termostatul dar este mai bine sa il ai acolo totusi(dar sa mearge)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...