IraSciBil Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Am o mica (sau poate mare?) problema: cand se incalzeste incepe sa arunce lichid de racire prin furtunasul de prea-plin cred eu. Asta se intampla doar la mers in oras.Si doar cand o las pe cric.Furtunasul e fix pe stinga, pe partea cu cricul. Aveam lichidul sub minim, am completat, intre timp am schimbat si uleiul.Am pornit'o si cat m'am echipat sa plec, motorul a mers 2-3 minute cred si a inceput sa arunce antigel.Nu mi se aprinde niciun martor la bord, temperatura arata ok, 2-3 liniute pina sus... Ce poate fi?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiviraj Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Aceeasi problema o am si eu la LC4 640 2004. In oras sau chiar la drum lung, chiar daca nu porneste cooler-ul, lichidul de racire e aruncat pe furtunasul ala de prea plin. Pana acum nu mi-a facut probleme, ele au ineput de cand cu caldura mai mare. Am mai observat problema asta si la un alt 640 SM din 2006. Chiar ma intrebam daca sunt singurul cu problema asta. LC4-ul meu a prins si vara trecuta tot la mine, acelasi regim de mers si nu am avut problema asta. Ma gandesc ca o fi de la garnitura capacului de radiator, o mai imbatranii in timp si nu mai tine la presiune. Alta explicatie nu vad, din moment ce apa nu trece de a4-a liniuta de jos in sus (la a5-a porneste cooler-ul) O sa ma duc zilele astea sa comand un capac nou. Revin cu impresii dupa ce il schimb. Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Iulie 23, 2008 Autor Share Postat Iulie 23, 2008 Aceeasi problema o am si eu la LC4 640 2004. In oras sau chiar la drum lung, chiar daca nu porneste cooler-ul, lichidul de racire e aruncat pe furtunasul ala de prea plin.Pana acum nu mi-a facut probleme, ele au ineput de cand cu caldura mai mare. Am mai observat problema asta si la un alt 640 SM din 2006. Chiar ma intrebam daca sunt singurul cu problema asta. LC4-ul meu a prins si vara trecuta tot la mine, acelasi regim de mers si nu am avut problema asta. Ma gandesc ca o fi de la garnitura capacului de radiator, o mai imbatranii in timp si nu mai tine la presiune. Alta explicatie nu vad, din moment ce apa nu trece de a4-a liniuta de jos in sus (la a5-a porneste cooler-ul) O sa ma duc zilele astea sa comand un capac nou. Revin cu impresii dupa ce il schimb. Spor ! Garnitura e noua, la aia ma uitam si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 (editat) Sigur este ceva în neregulă ! Am mers cu EXC fără ventilator prin oraÂş Âşi n-am văzut niciodată apă fierbînd. Nici cu Husabergul. Dacă ăia zic că este normal aÂşa, consultă alt service. poate nu este aerisită corect. unde citeÂşte temperatura ? Editat Iulie 23, 2008 de bibi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Iulie 23, 2008 Autor Share Postat Iulie 23, 2008 Sigur este ceva în neregulă ! Am mers cu EXC fără ventilator prin oraÂş Âşi n-am văzut niciodată apă fierbînd. Nici cu Husabergul. Dacă ăia zic că este normal aÂşa, consultă alt service. poate nu este aerisită corect. unde citeÂşte temperatura ? Nu fierbe nicio apa, indicatorul de temeperatura de pe bord urca si mai raman max 1-2 linuite pina sus, de la a 3a porneste ventilatorul. Nu se aprinde martorul de bord cum ca temperatura ar fi prea mare, ca ar depasi val max. Pur si simplu arunca lichid de racire pe furtunasul de prea plin, in vasul de expansiune lichidul e sub min si isi mareste volumul la mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Poate să fiarbă local, dacă nu e aerisită corect. Normal e să se dilate în vasul de expansiune, doar de-aia e pus acolo. Altfel nu înțeleg de ce aruncă afară. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiviraj Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Nu fierbe nicio apa, indicatorul de temeperatura de pe bord urca si mai raman max 1-2 linuite pina sus, de la a 3a porneste ventilatorul.Nu se aprinde martorul de bord cum ca temperatura ar fi prea mare, ca ar depasi val max. Pur si simplu arunca lichid de racire pe furtunasul de prea plin, in vasul de expansiune lichidul e sub min si isi mareste volumul la mers. Nici la mine nu urca temperatura pe bord. Si chiar daca ar urca la maxim (toate cele 7 liniute) si ar porni si cooler-ul, pana nu se aprinde si beculetul ala rosu, nu e problema (cel putin asa zic cei de la ktm in manualul lor). La tine chiar e ciudat mai ales ca ai si vas de expansiune. Modelul meu nu are vas de expansiune. In cel mai inalt punct al radiatorului, langa capacel, pe unde iese furtunasul care normal duce in vasul de expansiune, la mine merge direct in cadru si se scurge pe aripa.La mine, depinde cum merg (150 in oras sau 1000 afara) completez cam 100ml. Avand in vedere ca mie anul trecut nu mi-a facut figuri, ma gandesc ca inainte ca garnitura capacului sa se duca, poate cauza e alta de se creaza presiune prea mare in radiatoare. Asteptam pareri in continuare de la cei mai avizati ca noi. Spor! Garnitura e noua, la aia ma uitam si eu Poate nu e garnitura si e arculetul ala de dupa garnitura. Acum sun si comand capac nou si vad cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Iulie 23, 2008 Autor Share Postat Iulie 23, 2008 Nici la mine nu urca temperatura pe bord. Si chiar daca ar urca la maxim (toate cele 7 liniute) si ar porni si cooler-ul, pana nu se aprinde si beculetul ala rosu, nu e problema (cel putin asa zic cei de la ktm in manualul lor). La tine chiar e ciudat mai ales ca ai si vas de expansiune. Modelul meu nu are vas de expansiune. In cel mai inalt punct al radiatorului, langa capacel, pe unde iese furtunasul care normal duce in vasul de expansiune, la mine merge direct in cadru si se scurge pe aripa.La mine, depinde cum merg (150 in oras sau 1000 afara) completez cam 100ml. Avand in vedere ca mie anul trecut nu mi-a facut figuri, ma gandesc ca inainte ca garnitura capacului sa se duca, poate cauza e alta de se creaza presiune prea mare in radiatoare. Asteptam pareri in continuare de la cei mai avizati ca noi. Spor! Poate nu e garnitura si e arculetul ala de dupa garnitura. Acum sun si comand capac nou si vad cum se comporta. Am completat si in 2 min la relanti a inceput sa arunce lichid de racire.Acum e sub minim nivelul din vasul de expansiune.Arunca lichid doar cand o las pe cric, daca o tin dreapta nu arunca.Cam ciudat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cetateanulx Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 se poate sa fie termostatul cu defect.termostatele fac deseori asemenea probleme.am avut o problema asemanatoare la masina si l-am scos si l-am fiert in ibric sa vad la ce temperatura se deschide.am masurat temperatura cu un termometru ptr temperaturi ridicate si am constatat ca este ok.dar l-am schimbat totusi si de atunci nu am mai avut probleme asta daca este bine aerisita problemele care le semnalati voi dupa mine sunt sigur de la termostat.din lipsa de fonduri vara se poate si scoate de tot termostatul dar este mai bine sa il ai acolo totusi(dar sa mearge) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treijumate Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 depinde cum merg (150 in oras sau 1000 afara) MOAAAAAaaaaa !! ce kit de putere ai?? si asta cu crampoane fra!! Ktm rules!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 ..... po sa fie ceva banal, eu cu tot cu ventilator aveam antigel peste Max si can mergeam todeauna fierbea si mil dadea afara, cum la dat pana subt max gata sa oprit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 (editat) Cred ca ai vrut sa spui supt max. Editat Iulie 24, 2008 de gizmo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.