cristian78 Postat August 5, 2005 Share Postat August 5, 2005 Salut! In sfarsit, dupa multe cautari, mi-am luat motor. Ul am de 1 saptamana si am mers in fiecare zi cu el. Am cateva intrebari (daca stiti si vreti sa ma ajutati): 1. Cand stiu daca motorul este incalzit (dimineatza pe caldurile astea, spre exemplu, cat trebuie sa il las sa se incalzeasca?) ???? 2. Am mers cateva zile pe caldurile astea, de curgeau apele de pe mine, si stiti cum se circula in bucuresti la ore de varf. Cum ini dau seama daca motorul este prea incins pentru a risca defectarea lui ??? 3. Dupa ce se incalzeste bine ("incinge") se aude un ushor tzacanit (am opservat ca nu se aude mereu ci doar cand se incalzeste mai tare). Am inteles ca e ceva normal sa se auda tachetzii cand se incalzeste. 4. Am obiceiul sa nu o tin prea turata (maxim 6 mii) si de aceea schimb vitezele mai des. Cum este mai bine ?? voi cum faceti ? 5. Frana pe spate scoate un sunet ascutit (tzipa). Este un semn ca trebuie schimbate placutzele ?? 6. Relanti-ul era reglat pe la 1000rpm, dar nu prea simteam ca merge , si l-am dat la 1500rpm, e bine ?? 7. ieri am avut o problema , in sensul ca s-a oprit motorul, pornea dar nu se accelera dupa care se oprea. I-am schimbat robinetul rezervorului (l-am dat cu safeata in jos) pe rezerva si nu am mai avut problema asta. Mentionez de cand a fost facut plinul au fost parcursi doar 150Km. ce parere aveti? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZORRO Postat August 5, 2005 Share Postat August 5, 2005 Vezi ca la unele din probleme gasesti raspuns la topicul posesorilor de GS. Pai ce are daca sta relantiul la 1000? E foarte bine, mai ales ca pe caldura mai urca putin. Cu robinetul asa mi se intampla si mie, in oras. In afara pot sa merg aproape tot rezervorul fara sa dau pe rezerva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat August 5, 2005 Share Postat August 5, 2005 Intai de toate, rugamintea noastra este sa pui mesajele tale viitoare legate de GS500 pe forumul dedicat, ca sa fie mai usor de urmarit de lumea abonata deja acolo si sa fie informatia mai usor de gasit 1. Motorul e incalzit cand ajunge pe la 1000-1500 turatii (in functie de reglajul de la relanti) fara sa ai socul tras. 2. Fiind pe aer, e facut sa fie ai rezistent insa eu unul nu am gasit nicaieri o regula legata de "cat sa mergem sa nu il stricam" Am mers si 300 km/zi pe caldura cu mici pauze de 5-10 minute cam la 100 km. 3. E normal, GS-ul are un sunet metalic cand e incalzit si-l face usor de recunoscut dupa zgomot 4. Tine de condusul fiecaruia (ai in topicul mentionat mai sus diferite metode, condus economic, etc) 5. SCHIMBA PLACUTELE !!!! Nu e de gluma, si eu ajunsesem fier/fier si nu mai tinea frana E vb de siguranta ta+pasagerului. La Paula's e 14 E perechea 6. Cum am zis si mai devreme, 1000-1500 rpm sunt normale 7. Posibile gunoaie de la benzina. Si eu am patit asta si mi-a fost recomandat sa pun un filtru decantor micut la robinet, sa tina mizeria. La toamna (asta in caz ca gunoiul a "trecut" si e macinat in motor) e indicat sa-i faci o curatenie capitala, curata carburatoare, etc. Ai fi mirat cate gunoaie se aduna (Anul trecut in toamna cand l-am bagat in service pe al meu mecanicul a strans un cauÂş de palma de mizerii din carburator) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat August 5, 2005 Autor Share Postat August 5, 2005 Va multumesc pentru raspunsuri. AM citit aproape tot acel topic. am aflat lucruri cum ar fi cel cu robinetul. La mine sageata arata spre inainte , deci era pe rezerva, si se oprea. Acum l-am dat in jos si nu mai am probleme. In cazul in care se poate, rog pe unul dintre moderatori sa mute acest topic la cel mentionat mai sus. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat August 6, 2005 Share Postat August 6, 2005 1. Porneste motorul cu shocul, cat iti pui echipam. pe tine si cat faci vreo intersectie-doua s-a incalzit. Poti lua ca referinta turatia standard la care sta el cand e cald. Cand lasi socul de tot si se apropie de acea turatie, e incalzit! 2. Nu-ti bate capul cu incalzirea, nu se strica nimic ca mergi numai in oras. E gandit sa mearga in oras! 3. Asa-i GS-ul, mai ales daca are ceva km. 4. Merge fiecare cum vrea, s-a mai discutat pe tema asta si nu ne-am inteles. Depinde de stilul fiecaruia. 5. Si la mine scartaie pe spate, mai ales c-o folosesc foarte rar. Placutele sunt ok, deci probabil calitatea proasta a lor le face sa scartaie. In loc sa se manance si sa fie in continuare abrazive probabil ca de la caldura fac o pojghita lucioasa care scartaie. Parerea mea! Deci nu neaparat ai ajuns la fier cu ele! Trage un ochi ca se vad placutele si vezi cum sunt. 6. Parca la carte era 1200rpm, insa unii mecanici(si sunt de acord cu ei) recomanda putin mai turat, fiind motor racit cu aer, pt a mai misca uleiul ala. Tot din cauza ca e racit cu aer, eu am pus ca ulei 10W50 (la carte e 10W40). 7. Robinetul de la rezervor. Multe din raspunsurile pe care le cauti le regasesti in topicul dedicat GS-ului, asa ca ia de buna recomandarea lui thomas si posteaza acolo! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat August 6, 2005 Share Postat August 6, 2005 1. Porneste motorul cu shocul, cat iti pui echipam. pe tine si cat faci vreo intersectie-doua s-a incalzit. Poti lua ca referinta turatia standard la care sta el cand e cald. Cand lasi socul de tot si se apropie de acea turatie, e incalzit! 2. Nu-ti bate capul cu incalzirea, nu se strica nimic ca mergi numai in oras. E gandit sa mearga in oras! 3. Asa-i GS-ul, mai ales daca are ceva km. 4. Merge fiecare cum vrea, s-a mai discutat pe tema asta si nu ne-am inteles. Depinde de stilul fiecaruia. 5. Si la mine scartaie pe spate, mai ales c-o folosesc foarte rar. Placutele sunt ok, deci probabil calitatea proasta a lor le face sa scartaie. In loc sa se manance si sa fie in continuare abrazive probabil ca de la caldura fac o pojghita lucioasa care scartaie. Parerea mea! Deci nu neaparat ai ajuns la fier cu ele! Trage un ochi ca se vad placutele si vezi cum sunt. 6. Parca la carte era 1200rpm, insa unii mecanici(si sunt de acord cu ei) recomanda putin mai turat, fiind motor racit cu aer, pt a mai misca uleiul ala. Tot din cauza ca e racit cu aer, eu am pus ca ulei 10W50 (la carte e 10W40). 7. Robinetul de la rezervor. Multe din raspunsurile pe care le cauti le regasesti in topicul dedicat GS-ului, asa ca ia de buna recomandarea lui thomas si posteaza acolo! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.