-WERNER- Postat August 6, 2005 Share Postat August 6, 2005 Am primit cadou un 1/2 bloc motor de ETZ 250.. Era folosit pentru o parapanta, este taiat jos cutia de viteze.. Nu a fost pornit de 10-15 ani...Piston, segmenti, rulmenti, semeringuri sunt noi..A functionat doar cateva ore..Acum motorul este ruginit pe interior.. Am atasat niste poze.Sa vedeti si voi asa ceva! Pentru mine este o noutate, cum poate rugini un motor asa de tare pe interior.. Imaginile sa fie un exemplu pentru amatori de motoare vechi ne pornite de ani de zile!! Intrebare celor de pe forum: Oare de la ce a ruginit asa de tare? p.s. pentru cel de la care l-am primit .. Multumesc mult pentru bloc motor, am reusit sa recuperez cilindru, piston, segmenti, chiuloasa. Le voi monta la iarna.. Sunt buneee (cota 0)!!! La scos rulmenti, semeringuri, ambielaj mai lucrez, dar putin probabil ca se pot recupera.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zahei Postat August 6, 2005 Share Postat August 6, 2005 de la condens Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat August 6, 2005 Autor Share Postat August 6, 2005 de la condens 218441[/snapback] Da.. corect.. Apa .. Dar poate sa fie de la combustibilul folosit..Poate ca a stat in ploaie.. Poate s-a cazut cu parapanta in apa, motorul a intrat complet sub apa?!?.. Nu stiu.. dar sunt curios daca de la simplu stat poate rugini in asa hal???..Voi ati mai intalnit asa ceva??? am uitat sa specific, motorul nu era desfacut, si chiuloasa era la fel de ruginit ca cilindrul (in poza este deja curatat putin) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 6, 2005 Share Postat August 6, 2005 nu, e de la stat si atat! am gasit eu un festival in acelasi hal stat in basca, tot vreo 15 ani! dar nu stiu cat de buni pot fi cilindrul si segmentii? nu i-a macat rugina? de fapt SIGUR le-a mancat rugina ca asa era si la festivalu' ala! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat August 7, 2005 Share Postat August 7, 2005 In principiu poate sa fie siu de la stat si de la condens dar cel mai sugur este de la proasta conservare in timp trebuia sa-i bage ulei la greu asa se pastra intact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 7, 2005 Share Postat August 7, 2005 daca o picatura de apa intra in cilindru uscat iti mananca oglinda in cateva ore. Suprafetele din motor sunt foarte sensibile la apa. Daca planuiesti sa-ti tii motocicleta pe dreapta peste iarna chiar si in garaj, ideal este sa bagi in capul pistonului cativa ml de ulei, sa bagi benzina in rezervor, sa o scoti pe cea din carburator altfel la primavara avansezi cu o cota. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat August 15, 2005 Share Postat August 15, 2005 Daca planuiesti sa-ti tii motocicleta pe dreapta peste iarna chiar si in garaj, ideal este sa bagi in capul pistonului cativa ml de ulei, sa bagi benzina in rezervor, sa o scoti pe cea din carburator altfel la primavara avansezi cu o cota. 218651[/snapback] Mai simplu: o pornesti saptamanal. Ce spui tu se face cand o pui la naftalina de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.