Bestie Postat August 8, 2005 Share Postat August 8, 2005 Problema sta in felul urmator. Am dat la peda... a pornit. dupa care am umblat la cele 2 suruburi cu arc din partea dreapta a carburatorului... mi-am dat seama ca din cel cu capatul indreptat spre motor reglez relanti-ul, pt ca de fapt asta vroiam. deci, revenind... rotesc de el... imi scade turatia.... se opreste....apoi, il dau la loc.... da sa porneasca.... dar nu vrea... mai ma uit eu pe acolo, trag de soc... porneste pt vreo 3 sec... apoi moare. si de atunci nu a mai pornit. nici impinsa, nimic... am tot rotit de acele 2 suruburi de le-am zapacit si mi-e greu sa cred ca nu am ajuns cat de cat la pozitia (pozitiile) initala a acelor suruburi astfel incat sa mai porneasca macar inca o data. ce sa ii fac??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 9, 2005 Share Postat August 9, 2005 (editat) Mai verifica si tu alte chestii precum daca are sau nu scanteie, daca bateria e suficient de incarcata, daca ai benzina, daca ai robinetul de benzina deschis, daca nu s-a infundat vreun jigleor. Dupa mai multe pedale, eventual si cu socu tras, desfa bujiile si vezi daca au vreo urma de benzina pe ele, sau daca sunt ude. Incearca totusi sa nu mai modifici si alte reglaje mai ales daca inainte mergea bine. Editat August 9, 2005 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bestie Postat August 9, 2005 Autor Share Postat August 9, 2005 Mai verifica si tu alte chestii precum daca are sau nu scanteie, daca bateria e suficient de incarcata, daca ai benzina, daca ai robinetul de benzina deschis, daca nu s-a infundat vreun jigleor. Dupa mai multe pedale, eventual si cu socu tras, desfa bujiile si vezi daca au vreo urma de benzina pe ele, sau daca sunt ude.Incearca totusi sa nu mai modifici si alte reglaje mai ales daca inainte mergea bine. 219909[/snapback] benzina are, robinetul este deschis, bujiile le-am desfacut... nu pareau sa aiba vreo probl. Dar, din ce ai spus tu mai sus... mai pus un pic pe ganduri.... am baterie.. pt ca se aprind farurile, si stopul pe frana.....dar... de ce ar conta asta la pornire? pt ca ... o pornesc la peda ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 9, 2005 Share Postat August 9, 2005 benzina are, robinetul este deschis, bujiile le-am desfacut... nu pareau sa aiba vreo probl. Dar, din ce ai spus tu mai sus... mai pus un pic pe ganduri.... am baterie.. pt ca se aprind farurile, si stopul pe frana.....dar... de ce ar conta asta la pornire? pt ca ... o pornesc la peda ... 220028[/snapback] o pornesti la pedala? nu mai, incearca s-o impingi! acum pe bune: nu e minsk, sa ai curent din magnetou! la astea cu baterie scanteia la pornire vine din baterie, nu din alternator! e alta instalatie! alternatorul incarca bateria si atat! numai la turatii mult mai mari decat poti tu sa invarti motoru' la pedala poate alternatorul sa faca fata scanteii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOBRAND Postat August 9, 2005 Share Postat August 9, 2005 Bine zis!!! Destul de coerent pentru un betiv notoriu ca tine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 9, 2005 Share Postat August 9, 2005 Bine zis!!!Destul de coerent pentru un betiv notoriu ca tine!!! 220129[/snapback] n-am mai baut de alaltaieri! azi beau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 9, 2005 Share Postat August 9, 2005 benzina are, robinetul este deschis, bujiile le-am desfacut... nu pareau sa aiba vreo probl. Dar, din ce ai spus tu mai sus... mai pus un pic pe ganduri.... am baterie.. pt ca se aprind farurile, si stopul pe frana.....dar... de ce ar conta asta la pornire? pt ca ... o pornesc la peda ... Pai daca bateria e proasta sau descarcata se poate sa nu mai furnizeze curentul necesar pt scanteie, totusi daca farul se aprinde bine e putin probabil sa fie bateria de vina; ai grija atunci cand dai la pedala sa o pornesti ,sa nu ai faru aprins ca asta suge curent mult, si chiar si cu o baterie buna porneste greu daca-i faru aprins. Ai spus ca ai desfacut bujiile si pareau ok; da ai incercat sa vezi daca dau si scanteie? Incearca macar cu fisele pe rand sa vezi daca dau scanteie spre masa atunci cand dai la pedala.(scoti o fisa si o tii la 5 mm de cilindru sau unde iti vine tie mai usor , pui contactul si dai la pedala, si vezi daca face scanteie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bestie Postat August 9, 2005 Autor Share Postat August 9, 2005 Pai daca bateria e proasta sau descarcata se poate sa nu mai furnizeze curentul necesar pt scanteie, totusi daca farul se aprinde bine e putin probabil sa fie bateria de vina; ai grija atunci cand dai la pedala sa o pornesti ,sa nu ai faru aprins ca asta suge curent mult, si chiar si cu o baterie buna porneste greu daca-i faru aprins.Ai spus ca ai desfacut bujiile si pareau ok; da ai incercat sa vezi daca dau si scanteie? Incearca macar cu fisele pe rand sa vezi daca dau scanteie spre masa atunci cand dai la pedala.(scoti o fisa si o tii la 5 mm de cilindru sau unde iti vine tie mai usor , pui contactul si dai la pedala, si vezi daca face scanteie) 220375[/snapback] Ok, hai sa o luam altfel... sta cineva prin Dristor, sau... pe aproape sa ma ajute sa o pornesc si eu? dau o bere... doua...numai sa mi-o regleze si mie. Eu am minsk nu jawa, asta e a unui prieten care a lasat-o la mine sa ma ocup eu de ea momentan. si d-asta nu ma prea pricep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bestie Postat August 15, 2005 Autor Share Postat August 15, 2005 am rezolvat problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat August 16, 2005 Share Postat August 16, 2005 Felicitari! Cum ai rezolvat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bestie Postat August 16, 2005 Autor Share Postat August 16, 2005 Am dat de unul dintre fostii proprietare care cunostea motorul si a stiut ce "ghidusii" sa-i faca sa porneasca. P.S.: Merci mult Tony!!!! Ramanem datori la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bestie Postat August 17, 2005 Autor Share Postat August 17, 2005 Haideti ca am rezolvat una si am dat de alta. Imi "curge" carburatorul. Ce poa' sa fie? Plutitorul functioneaza bine, inchide benzina. Furtunul pare sa nu aiba nici o probl. ... Ce tre' sa fac? ce tre' sa verific? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat August 18, 2005 Share Postat August 18, 2005 cum ai verificat ca plutitoarele functioneaza? eu mai patesc sa-mi ramana plutitoarele "lipite" si tb sa-i ard una. mai verifica garnitura de la cuiul pontou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bestie Postat August 18, 2005 Autor Share Postat August 18, 2005 Am bagat carb. in chiuveta... cu partea de jos desfacuta, si in cufundam in apa sa vad daca se ridica plutitoarele. Am incercat sa suflu pe furtun... nimic. nu se deschideau. Si... unde e exact garnitura la cuiul pontou? Are cineva o schema?Cristi Tunaru a zis ca la Jawa nu exista garnitura la cuiul pontou.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat August 18, 2005 Share Postat August 18, 2005 Am bagat carb. in chiuveta... cu partea de jos desfacuta, si in cufundam in apa sa vad daca se ridica plutitoarele. Am incercat sa suflu pe furtun... nimic. nu se deschideau. Si... unde e exact garnitura la cuiul pontou? Are cineva o schema?Cristi Tunaru a zis ca la Jawa nu exista garnitura la cuiul pontou.... 226271[/snapback] Am si eu probleme din astea la carburator. Ma opresc, injur bine, ii dau vreo doua ... si astept. Pana la urma isi revine si o ia din loc. AM schimbat 3 (trei) carburatoare si degeaba. Se blocheaza cuiul pontou in nu stiu ce pozitie si ajungi pe post de naveta spatiala Buran. Daca ia foc benzina, Houston we have a problem. De 12 ani caut solutia si nu o gasesc. Ori ii dai foc ori te impaci cu ideea. Ai mai putea sa curati varful cuiului cu scrum de tigara si benzina. Dar nu e o mare chestie. Frectzie la ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bestie Postat August 18, 2005 Autor Share Postat August 18, 2005 La carb. a umblat un pic Nicu "Profesorul", acum... sa-l vedem la lucru. O sa va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bestie Postat August 19, 2005 Autor Share Postat August 19, 2005 deocamdata e ok. nu mai picura. Dar... evident ca am alta probl. Nu incarca alternatorul (cred). Pt ca se duce bateria imediat... Trebuie incarcata de 2 ori pe zi. (incarcarea o fac cu fire, de la masina). si asta in regim de... 5 km pe zi (ii mai facem un reglaj.... dupa care facem o tura... iar mai mesterim pe la ea...) ce tre' sa-i fac? unde e alternatorul la Jawa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bestie Postat August 19, 2005 Autor Share Postat August 19, 2005 .... picura in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat August 19, 2005 Share Postat August 19, 2005 Masoara tensiunea la bornele bateriei cand merge motocicleta, daca ai peste 14 volti inseamna ca problema ta e bateria, desi dupa cum spui imi pare ca releul de incarcare a bateriei e cu belea. Daca dai la o parte capacul din dreapta o sa-l gasesti acolo.E un paraleliped negru, ii scoti capacul si te uiti la el. Ala mai face probleme. Alternatorul e jos in dreapta in spatele platinilor. Sfatul meu e sa NU umbli la alternator, mai curand releul face probleme.Verifica si carbunii sa nu fie tociti. Nu am schemele la mine dar cand ajung la ele o sa-ti pun desene mai amanuntite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bestie Postat August 19, 2005 Autor Share Postat August 19, 2005 jawa in cauza nu prea mai este standard. adica nu mai am cutiile in lateral, am ceva elemente de electrica sub sa, mi-a spus cineva ca acelea sunt diode de incarcare. Iar la alternator, de ce sa nu umblu? adica... ce se poate intampla? Unde gasesc acei carbuni de care vorbeai? Astept acele scheme de care vorbeai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat August 20, 2005 Share Postat August 20, 2005 Primul lucru, releul de incarcare.Pozitionarea e din poza de mai jos In cartea tehnica sunt prezente urmatoarele caracteristici la ce vezi in poza de mai sus: daca la tine nu mai e in zona marcata din prima poza, foloseste celelalte sa-l gasesti prin matzaraia de fire. Cat priveste carbunii de alternator, pe astia ii gasesti in zona inconjurata din poza urmatoare . Desurubezi cele doua suruburi si o sa iasa prin dreapta. Acesti carbuni arata cam asa . Daca iti trebuie si schema electrica spune si o sa postez. As mai scrie dar in nici cinci minute de la inceperea meciului, Habana de la Springbox a marcat o incercare celor de la Wallabies pe terenul lor. Se anunta un joc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bestie Postat August 21, 2005 Autor Share Postat August 21, 2005 (editat) thx a lot pt scheme. sper sa imi fie de ajutor. adica cea cu carbunii. pt ca releul de incarcare sincer sa spun nu stiu la mine unde se afla pt ca eu nu mai am acele cutii laterale. Uite cam cum e la mine: Editat August 21, 2005 de alex_beasty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilarie Postat August 21, 2005 Share Postat August 21, 2005 Cauta paralelipipedul ala negru din poza a doua, marcat cu cifra 3. Sub shea ar trebui sa fie. Asta daca nu o fi facut vreo interventie in schema electrica si ai ramas fara el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bestie Postat August 21, 2005 Autor Share Postat August 21, 2005 maine fac asta. te anunt cum si ce gasesc. sper sa-i dau de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bestie Postat August 22, 2005 Autor Share Postat August 22, 2005 da, se pare ca releul este probl. Am sa il schimb cu unul de IJ. sper ca asta sa rezolve probl. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.