Sari la conținut

Problema pornire Jawa


Postări Recomandate

Problema sta in felul urmator. Am dat la peda... a pornit. dupa care am umblat la cele 2 suruburi cu arc din partea dreapta a carburatorului... mi-am dat seama ca din cel cu capatul indreptat spre motor reglez relanti-ul, pt ca de fapt asta vroiam. deci, revenind... rotesc de el... imi scade turatia.... se opreste....apoi, il dau la loc.... da sa porneasca.... dar nu vrea... mai ma uit eu pe acolo, trag de soc... porneste pt vreo 3 sec... apoi moare. si de atunci nu a mai pornit. nici impinsa, nimic... am tot rotit de acele 2 suruburi de le-am zapacit si mi-e greu sa cred ca nu am ajuns cat de cat la pozitia (pozitiile) initala a acelor suruburi astfel incat sa mai porneasca macar inca o data. ce sa ii fac???

post-1914-1123541120_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai verifica si tu alte chestii precum daca are sau nu scanteie, daca bateria e suficient de incarcata, daca ai benzina, daca ai robinetul de benzina deschis, daca nu s-a infundat vreun jigleor. Dupa mai multe pedale, eventual si cu socu tras, desfa bujiile si vezi daca au vreo urma de benzina pe ele, sau daca sunt ude.

Incearca totusi sa nu mai modifici si alte reglaje mai ales daca inainte mergea bine.

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai verifica si tu alte chestii precum daca are sau nu scanteie, daca bateria e suficient de incarcata, daca ai  benzina, daca ai robinetul de benzina deschis, daca nu s-a infundat vreun jigleor. Dupa mai multe pedale, eventual si cu socu tras, desfa bujiile si vezi daca au vreo urma de benzina pe ele, sau daca sunt ude.

Incearca totusi sa nu mai modifici si alte reglaje mai ales daca inainte mergea bine.

219909[/snapback]

benzina are, robinetul este deschis, bujiile le-am desfacut... nu pareau sa aiba vreo probl. Dar, din ce ai spus tu mai sus... mai pus un pic pe ganduri.... am baterie.. pt ca se aprind farurile, si stopul pe frana.....dar... de ce ar conta asta la pornire? pt ca ... o pornesc la peda ... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
benzina are, robinetul este deschis, bujiile le-am desfacut... nu pareau sa aiba vreo probl. Dar, din ce ai spus tu mai sus... mai pus un pic pe ganduri.... am baterie.. pt ca se aprind farurile, si stopul pe frana.....dar... de ce ar conta asta la pornire? pt ca ... o pornesc la peda ... :(

220028[/snapback]

 

 

:D o pornesti la pedala? :crack: nu mai, incearca s-o impingi! :blbl:

 

acum pe bune: nu e minsk, sa ai curent din magnetou! la astea cu baterie scanteia la pornire vine din baterie, nu din alternator! e alta instalatie! alternatorul incarca bateria si atat! numai la turatii mult mai mari decat poti tu sa invarti motoru' la pedala poate alternatorul sa faca fata scanteii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Bine zis!!!

Destul de coerent pentru un betiv notoriu ca tine!!!

:blbl:

220129[/snapback]

 

:crack: n-am mai baut de alaltaieri! :D azi beau! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

benzina are, robinetul este deschis, bujiile le-am desfacut... nu pareau sa aiba vreo probl. Dar, din ce ai spus tu mai sus... mai pus un pic pe ganduri.... am baterie.. pt ca se aprind farurile, si stopul pe frana.....dar... de ce ar conta asta la pornire? pt ca ... o pornesc la peda ... 

Pai daca bateria e proasta sau descarcata se poate sa nu mai furnizeze curentul necesar pt scanteie, totusi daca farul se aprinde bine e putin probabil sa fie bateria de vina; ai grija atunci cand dai la pedala sa o pornesti ,sa nu ai faru aprins ca asta suge curent mult, si chiar si cu o baterie buna porneste greu daca-i faru aprins.

Ai spus ca ai desfacut bujiile si pareau ok; da ai incercat sa vezi daca dau si scanteie? Incearca macar cu fisele pe rand sa vezi daca dau scanteie spre masa atunci cand dai la pedala.(scoti o fisa si o tii la 5 mm de cilindru sau unde iti vine tie mai usor , pui contactul si dai la pedala, si vezi daca face scanteie)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca bateria e proasta sau descarcata se poate sa nu mai furnizeze curentul necesar pt scanteie, totusi daca farul se aprinde bine e putin probabil sa fie bateria de vina; ai grija atunci cand dai la pedala sa o pornesti ,sa nu ai faru aprins ca asta suge curent mult, si chiar si cu o baterie buna porneste greu daca-i faru aprins.

Ai spus ca ai desfacut bujiile si pareau ok; da ai incercat sa vezi daca dau si scanteie? Incearca macar cu fisele pe rand sa vezi daca dau scanteie spre masa  atunci cand dai la pedala.(scoti o fisa si o tii la 5 mm de cilindru sau unde iti vine tie mai usor , pui contactul si dai la pedala, si vezi daca face scanteie)

220375[/snapback]

 

Ok, hai sa o luam altfel... sta cineva prin Dristor, sau... pe aproape sa ma ajute sa o pornesc si eu? dau o bere... doua...numai sa mi-o regleze si mie. Eu am minsk nu jawa, asta e a unui prieten care a lasat-o la mine sa ma ocup eu de ea momentan. si d-asta nu ma prea pricep. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haideti ca am rezolvat una si am dat de alta. Imi "curge" carburatorul. Ce poa' sa fie? Plutitorul functioneaza bine, inchide benzina. Furtunul pare sa nu aiba nici o probl. ... Ce tre' sa fac? ce tre' sa verific? :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am bagat carb. in chiuveta... cu partea de jos desfacuta, si in cufundam in apa sa vad daca se ridica plutitoarele. Am incercat sa suflu pe furtun... nimic. nu se deschideau. Si... unde e exact garnitura la cuiul pontou? Are cineva o schema?Cristi Tunaru a zis ca la Jawa nu exista garnitura la cuiul pontou....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am bagat carb. in chiuveta... cu partea de jos desfacuta, si in cufundam in apa sa vad daca se ridica plutitoarele. Am incercat sa suflu pe furtun... nimic. nu se deschideau. Si... unde e exact garnitura la cuiul pontou? Are cineva o schema?Cristi Tunaru a zis ca la Jawa nu exista garnitura la cuiul pontou....

226271[/snapback]

Am si eu probleme din astea la carburator. Ma opresc, injur bine, ii dau vreo doua ... si astept. Pana la urma isi revine si o ia din loc. AM schimbat 3 (trei) carburatoare si degeaba. Se blocheaza cuiul pontou in nu stiu ce pozitie si ajungi pe post de naveta spatiala Buran. Daca ia foc benzina, Houston we have a problem. De 12 ani caut solutia si nu o gasesc. Ori ii dai foc ori te impaci cu ideea. Ai mai putea sa curati varful cuiului cu scrum de tigara si benzina. Dar nu e o mare chestie. Frectzie la ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deocamdata e ok. nu mai picura. Dar... evident ca am alta probl. Nu incarca alternatorul (cred). Pt ca se duce bateria imediat... Trebuie incarcata de 2 ori pe zi. (incarcarea o fac cu fire, de la masina). si asta in regim de... 5 km pe zi (ii mai facem un reglaj.... dupa care facem o tura... iar mai mesterim pe la ea...) ce tre' sa-i fac? unde e alternatorul la Jawa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masoara tensiunea la bornele bateriei cand merge motocicleta, daca ai peste 14 volti inseamna ca problema ta e bateria, desi dupa cum spui imi pare ca releul de incarcare a bateriei e cu belea. Daca dai la o parte capacul din dreapta o sa-l gasesti acolo.E un paraleliped negru, ii scoti capacul si te uiti la el. Ala mai face probleme. Alternatorul e jos in dreapta in spatele platinilor. Sfatul meu e sa NU umbli la alternator, mai curand releul face probleme.Verifica si carbunii sa nu fie tociti. Nu am schemele la mine dar cand ajung la ele o sa-ti pun desene mai amanuntite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jawa in cauza nu prea mai este standard. adica nu mai am cutiile in lateral, am ceva elemente de electrica sub sa, mi-a spus cineva ca acelea sunt diode de incarcare. Iar la alternator, de ce sa nu umblu? adica... ce se poate intampla? Unde gasesc acei carbuni de care vorbeai? Astept acele scheme de care vorbeai :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul lucru, releul de incarcare.Pozitionarea e din poza de mai jos

post-460-1124553301_thumb.jpg

In cartea tehnica sunt prezente urmatoarele caracteristici la ce vezi in poza de mai sus:

post-460-1124553430_thumb.gif post-460-1124553455_thumb.gif

daca la tine nu mai e in zona marcata din prima poza, foloseste celelalte sa-l gasesti prin matzaraia de fire.

Cat priveste carbunii de alternator, pe astia ii gasesti in zona inconjurata din poza urmatoare post-460-1124553893_thumb.jpg. Desurubezi cele doua suruburi si o sa iasa prin dreapta. Acesti carbuni arata cam asa post-460-1124553797_thumb.jpg.

Daca iti trebuie si schema electrica spune si o sa postez. As mai scrie dar in nici cinci minute de la inceperea meciului, Habana de la Springbox a marcat o incercare celor de la Wallabies pe terenul lor. Se anunta un joc frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rusinica: thx a lot pt scheme. sper sa imi fie de ajutor. adica cea cu carbunii. pt ca releul de incarcare sincer sa spun nu stiu la mine unde se afla pt ca eu nu mai am acele cutii laterale.

 

Uite cam cum e la mine:post-1914-1124651571_thumb.jpgpost-1914-1124651625_thumb.jpg

Editat de alex_beasty
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta paralelipipedul ala negru din poza a doua, marcat cu cifra 3. Sub shea ar trebui sa fie. Asta daca nu o fi facut vreo interventie in schema electrica si ai ramas fara el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...