metaxa Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 Salut!Eu am achizitionat recent un xjr de 1200 din 95 si pot spune ca sunt foare multumit de "babuta" mea, cu toate ca este destul de neingrijita si putin cam cazuta..dar e ok si intentionez sa o fac sa arate ca noua.Ce ziceti, ma primiti si pe mine sau e exclusiv pt XJR 1300? Si intr-adevar, apropo de ce se vorbea la inceputul topicului, nu se compara mersul pe ea cu foarte multe lucruri.Pot spune ca ofera un feeling cel putin deosebit. te primim...este topic de XJR ...vad ca esti din bucuresti si ma gandesc ca poate ne si vedem pe la arc sa schimbam o parere...pana una alta bagat niste poze cu ea asa cum e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 A! Si inca ceva la fel de important.As vrea sa inlocuiesc si ceasurile si scaritele pilotului. In urma aceluiasi accident stupid care m-a lasat si fara capac pe stanga petrecut acum cateva zile pe o linie de tramvai cu 10-15 la ora mobra a ajuns pe jos iar ceasul vitezometrului s-a spart, scaritza de pe stanga s-a rupt (mobra fiind destul de corpolenta iar componentele destul de "obosite") si nu stiu exact de unde as putea gasi piese... Thanks in advance! Cat despre mai multe poze...coming soon! Salutare....ghidon exact ca al tau am pus eu pe a mea (LSL superbike). Eu trebuie sa schimb si manetele cu unele TITAX si o sa imi ramana alea originale...daca se vor potrivi, e timp sa vorbim In privinta capacului, sunt de parere ca o sa gasesti multe piese pe ebay.de, la fel si cu scaritele. Eu o sa imi schimb si scaritele cu LSL aluminiu de pe louis, deci ramane sa mai vorbim. bafta PS : nu arata asa de rau pe cat ai descris-o tu in primul post ....arata chiar binisor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 4, 2009 Share Postat Mai 4, 2009 PS 2 : ceasuri; engine guards...le recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 scarite 1 sau scarite 2...pe GOLD pe langa scarite, trebuie sa mai iei si suporti.....lucru care te duce daca schimbi si la pilot si la pasager, maxim 100 euro eu le vreau pe gold in alta ordine de idei, treaba cu manetele e putin cam complicata..pt moment, cel putin, am inteles ca TITAX isi cam bate joc de clienti in sensul in care comenzile ajung cu intarziere si incomplete. Eu pana la urma mi le-am comandat de pe louis la 100E bucata si nici macar ei nu au pe stoc decat maneta de frana .. uite si niste semnale LED super mistoace pt motoretele noastre bafta..and keep in touch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 5, 2009 Share Postat Mai 5, 2009 (editat) uite-te pe SITE`ul ASTA...ai sanse sa gasesti un capac ce iti trebuie tie, aftermarket + multe alte accesori interesante - cum ar fi inaltatorul asta de ghidon @HAMMON am vazut si pambriz de care vrei matale ..preturi relativ OK Editat Mai 5, 2009 de metaxa09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Ghidonul nu este foarte diferit de celalalt ca pozitie...este doar putin mai lung si alta forma (mai drept). Se poate sa fi nevoit sa schimbi si inaltatoarele, asta ca sa nu iti loveasca ghidonu in reglajele de furca de pe inaltatoarele stoc. Daca schimbi ghidonul, acesta atrage dupa el o serie de alte schimbari. Conductele se poate sa nu iti mai ajunga cum trebuie (sau sa nu poti braca ghidonul la maxim)...daca le schimbi, iarasi, e pacat sa nu pui conducte racing cu tresa metalica. Sunt niste baieti in Timisoara care fac astfel de conducte, HEL, si baietii sunt super meseriasi si seriosi (ai in cateva zile pachetul). Este vorba despre ThunderBikes, pe care ii recomand cu incredere. In concluzie ca sa pui un ghidon superbike, schimbi si inaltatoare si conducte Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 mai da cu ochiu din cand in cand aici...am dat eu anuntul pt tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAMMON Postat Mai 11, 2009 Autor Share Postat Mai 11, 2009 Metaxa, multumesc pt link-ul cu engine guards. Le-am si comandat deja si astept sa imi ajunga. Link-ul vechi care il aveam nu mai era disponibil. In legatura cu site-ul recomandat, arata interesant, insa, asa cum am mai spus, eu zic ca XJR-ul este o opera de arta si in varianta stock, asa ca voi incerca sa ma limitez la a adauga „tunning-uri” pe ea. Iti mai cer ajutorul cu inca ceva: tot nu gasesc faruri de schimb cum am eu (vezi poze printre primele posturi). Si daca incep sa pun alt model de faruri deja deschid cutia pandorei si parca vad ca voi incepe sa fac si alte modificari. Multumesc anticipat. PS: ai intampinat probleme pe ebay.de cu cont de Romania? Eu am apelat la o prietena care are cont de .de si zicea ca e mai bine asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 Metaxa, multumesc pt link-ul cu engine guards. Le-am si comandat deja si astept sa imi ajunga. Link-ul vechi care il aveam nu mai era disponibil.In legatura cu site-ul recomandat, arata interesant, insa, asa cum am mai spus, eu zic ca XJR-ul este o opera de arta si in varianta stock, asa ca voi incerca sa ma limitez la a adauga „tunning-uri” pe ea. Iti mai cer ajutorul cu inca ceva: tot nu gasesc faruri de schimb cum am eu (vezi poze printre primele posturi). Si daca incep sa pun alt model de faruri deja deschid cutia pandorei si parca vad ca voi incepe sa fac si alte modificari. Multumesc anticipat. PS: ai intampinat probleme pe ebay.de cu cont de Romania? Eu am apelat la o prietena care are cont de .de si zicea ca e mai bine asa. salutare 1.faruri gasesti pe site-ul pus de mine, dar nu stiu daca sunt exact ca alea ale tale ....altceva nu mi-a sarit in ochi, dar in caz ca gasesc ceva, te anunt fara problema 2.nu mi-am comandat niciodata singur de pe ebay ci am apelat la prieteni asa cum ai facut si tu, asa ca nu stiu cum e treaba cu conturile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 Metaxa, multumesc pt link-ul cu engine guards. Le-am si comandat deja si astept sa imi ajunga. Link-ul vechi care il aveam nu mai era disponibil. @HAMMON, sa pui si tu te rog poze cu protectiile de motor cand iti ajung sa imi fac si eu o idee cat sunt de late ca ma bate un gand dar nici nu as vrea sa fie foarte late multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAMMON Postat Mai 16, 2009 Autor Share Postat Mai 16, 2009 Ok. Intre timp imi voi face cont pe ebay si imi voi comanda si alte piese. I will keep you update. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 Ok. Intre timp imi voi face cont pe ebay si imi voi comanda si alte piese. I will keep you update. ti-au cam luat ochii piesele de pe ebay ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iunie 2, 2009 Share Postat Iunie 2, 2009 ti-au ajuns protectiile pt motor ? .... pui si tu o poza cu ele ? thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAMMON Postat Iunie 5, 2009 Autor Share Postat Iunie 5, 2009 (editat) In sfarsit am primit protectile pt motor azi. Nu am rezistat si le-am si instalat (foarte simplu, 30 min). SUnt la fix de elegante si de eficiente. Nu sunt nici prea mici nici prea mari. Sper sa te ajute pozele astea facute cu telefonul mobil in garaj. Zicea @Kapno ca pe astea se pot monta scarite de picior tip highway. Sa vedem.... Editat Iunie 5, 2009 de HAMMON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAMMON Postat Iunie 5, 2009 Autor Share Postat Iunie 5, 2009 M-am uitat pe net. Scaritele fac 20 de Euro. Am verificat si pozitia pe motor si este super comoda!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 In sfarsit am primit protectile pt motor azi. Nu am rezistat si le-am si instalat (foarte simplu, 30 min). SUnt la fix de elegante si de eficiente. Nu sunt nici prea mici nici prea mari. Sper sa te ajute pozele astea facute cu telefonul mobil in garaj.Zicea @Kapno ca pe astea se pot monta scarite de picior tip highway. Sa vedem.... foarte misto protectiile....m-ai convins sa mi le comand si eu...sunt scurte mie mi-au venit manetele TITAX GOLD de la Louis (prin nea` Emppu, sa-i dea D-zeu sanatate si noroc in traista ) si promit sa pun poze imediat ce le montez, cum ma mai eliberez un pic cu serviciu numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 foarte misto protectiile....m-ai convins sa mi le comand si eu...sunt scurte mie mi-au venit manetele TITAX GOLD de la Louis (prin nea` Emppu, sa-i dea D-zeu sanatate si noroc in traista ) si promit sa pun poze imediat ce le montez, cum ma mai eliberez un pic cu serviciu numai bine Sa le folosesti sanatos! Referitor la scarite pe crashbars... am vazut la bikereala de la CJ un Bandit 600 cu crashbars si scarite montate pe ele si mi s-a parut de mega-cocalareala. Daca tot vreau sa stau ca la dentist, imi iau direct chopper, nu-mi bat joc de motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HAMMON Postat Iunie 7, 2009 Autor Share Postat Iunie 7, 2009 Sa le folosesti sanatos! Referitor la scarite pe crashbars... am vazut la bikereala de la CJ un Bandit 600 cu crashbars si scarite montate pe ele si mi s-a parut de mega-cocalareala. Daca tot vreau sa stau ca la dentist, imi iau direct chopper, nu-mi bat joc de motoreta. Eu nu am vazut niciodata cum arata scaritele alea puse pe crashbars decat pe chopper. Normal ca prima data voi face o proba sa vad cum arata. Referitor la megacocalareala....no comment inca. Ai vazut un Bandit de 600 ... asa ca nu se pune!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Sa le folosesti sanatos! Referitor la scarite pe crashbars... am vazut la bikereala de la CJ un Bandit 600 cu crashbars si scarite montate pe ele si mi s-a parut de mega-cocalareala. Daca tot vreau sa stau ca la dentist, imi iau direct chopper, nu-mi bat joc de motoreta. protectiile mi le iau strict...pentru protectie ....nu imi pun scarite pe ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 vand risere si manete originale Yamaha XJR 1300 ...le-am schimbat cu LSL, respectiv TITAX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 In sfarsit am primit protectile pt motor azi. Nu am rezistat si le-am si instalat (foarte simplu, 30 min). SUnt la fix de elegante si de eficiente. Nu sunt nici prea mici nici prea mari. Sper sa te ajute pozele astea facute cu telefonul mobil in garaj.Zicea @Kapno ca pe astea se pot monta scarite de picior tip highway. Sa vedem.... Desi par zdravene, prinderile is foarte subrede, si la un motor de aproape 300 de kg imi e ca o sa indoaie sau chiar rupa platbandul ala ... nu imi fac reclama sau chestii de genul, doar imi dau cu parerea referitor la niste probleme de care m-am lovit ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Desi par zdravene, prinderile is foarte subrede, si la un motor de aproape 300 de kg imi e ca o sa indoaie sau chiar rupa platbandul ala ... nu imi fac reclama sau chestii de genul, doar imi dau cu parerea referitor la niste probleme de care m-am lovit ... salut, am observat si eu prinderile destul de subrede pe engine guards`urile alea, dar nu ma gandeam ca pot avea repercursiuni asa nasoale curiozitate.....ASTEA cum ti se par ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 salut, am observat si eu prinderile destul de subrede pe engine guards`urile alea, dar nu ma gandeam ca pot avea repercursiuni asa nasoale curiozitate.....ASTEA cum ti se par ? Prinderea de sus e ok(cu cat mai scurta cu atat mai bine), in schimb fiind prinsa intre cadru si prinderea motorului adica mai in interior, in caz de ceva tot se pliaza dupa motor, in cazul asta lovind capacul lateral si aripioarele de racire, ca sa fie ok ar trebui ca prinderea de la mijloc sa fie undeva pe cadru(modificat cu verde in poza), astfel ar avea mai multa rezistenta iar cele 3 puncte de prindere nu ar mai fi coloniare(imaginea alaturata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metaxa Postat Iunie 26, 2009 Share Postat Iunie 26, 2009 a pic with my bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 a pic with my bike frumoasa domne , frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.