Sari la conținut

Yamaha Xjr 1300


HAMMON
 Share

Postări Recomandate

Salut!

Eu am achizitionat recent un xjr de 1200 :wacko: din 95 si pot spune ca sunt foare multumit de "babuta" mea, cu toate ca este destul de neingrijita si putin cam cazuta..dar e ok si intentionez sa o fac sa arate ca noua.Ce ziceti, ma primiti si pe mine sau e exclusiv pt XJR 1300?

Si intr-adevar, apropo de ce se vorbea la inceputul topicului, nu se compara mersul pe ea cu foarte multe lucruri.Pot spune ca ofera un feeling cel putin deosebit.

 

 

te primim...este topic de XJR :)...vad ca esti din bucuresti si ma gandesc ca poate ne si vedem pe la arc sa schimbam o parere...pana una alta bagat niste poze cu ea asa cum e

 

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 156
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A! Si inca ceva la fel de important.As vrea sa inlocuiesc si ceasurile si scaritele pilotului. In urma aceluiasi accident stupid care m-a lasat si fara capac pe stanga petrecut acum cateva zile pe o linie de tramvai cu 10-15 la ora mobra a ajuns pe jos iar ceasul vitezometrului s-a spart, scaritza de pe stanga s-a rupt (mobra fiind destul de corpolenta iar componentele destul de "obosite") si nu stiu exact de unde as putea gasi piese... :baldy:

 

Thanks in advance!

 

Cat despre mai multe poze...coming soon! :)

 

 

Salutare....ghidon exact ca al tau am pus eu pe a mea (LSL superbike). Eu trebuie sa schimb si manetele cu unele TITAX si o sa imi ramana alea originale...daca se vor potrivi, e timp sa vorbim :lol:

 

In privinta capacului, sunt de parere ca o sa gasesti multe piese pe ebay.de, la fel si cu scaritele. Eu o sa imi schimb si scaritele cu LSL aluminiu de pe louis, deci ramane sa mai vorbim.

 

bafta :wacko:

 

PS : nu arata asa de rau pe cat ai descris-o tu in primul post :P....arata chiar binisor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scarite 1 sau scarite 2...pe GOLD :wacko:

 

pe langa scarite, trebuie sa mai iei si suporti.....lucru care te duce daca schimbi si la pilot si la pasager, maxim 100 euro

 

eu le vreau pe gold :)

 

 

in alta ordine de idei, treaba cu manetele e putin cam complicata..pt moment, cel putin, am inteles ca TITAX isi cam bate joc de clienti in sensul in care comenzile ajung cu intarziere si incomplete. Eu pana la urma mi le-am comandat de pe louis la 100E bucata si nici macar ei nu au pe stoc decat maneta de frana :moto: ..

 

uite si niste semnale LED super mistoace pt motoretele noastre

 

bafta..and keep in touch :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite-te pe SITE`ul ASTA...ai sanse sa gasesti un capac ce iti trebuie tie, aftermarket :wacko: + multe alte accesori interesante :wacko: - cum ar fi inaltatorul asta de ghidon :moto:

 

@HAMMON am vazut si pambriz de care vrei matale :)

 

..preturi relativ OK

Editat de metaxa09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghidonul nu este foarte diferit de celalalt ca pozitie...este doar putin mai lung si alta forma (mai drept). Se poate sa fi nevoit sa schimbi si inaltatoarele, asta ca sa nu iti loveasca ghidonu in reglajele de furca de pe inaltatoarele stoc. Daca schimbi ghidonul, acesta atrage dupa el o serie de alte schimbari. Conductele se poate sa nu iti mai ajunga cum trebuie (sau sa nu poti braca ghidonul la maxim)...daca le schimbi, iarasi, e pacat sa nu pui conducte racing cu tresa metalica. Sunt niste baieti in Timisoara care fac astfel de conducte, HEL, si baietii sunt super meseriasi si seriosi (ai in cateva zile pachetul). Este vorba despre ThunderBikes, pe care ii recomand cu incredere.

 

In concluzie ca sa pui un ghidon superbike, schimbi si inaltatoare si conducte :wacko:

 

 

Bafta :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metaxa, multumesc pt link-ul cu engine guards. Le-am si comandat deja si astept sa imi ajunga. Link-ul vechi care il aveam nu mai era disponibil.

In legatura cu site-ul recomandat, arata interesant, insa, asa cum am mai spus, eu zic ca XJR-ul este o opera de arta si in varianta stock, asa ca voi incerca sa ma limitez la a adauga „tunning-uri” pe ea.

Iti mai cer ajutorul cu inca ceva: tot nu gasesc faruri de schimb cum am eu (vezi poze printre primele posturi). Si daca incep sa pun alt model de faruri deja deschid cutia pandorei si parca vad ca voi incepe sa fac si alte modificari.

Multumesc anticipat.

 

PS: ai intampinat probleme pe ebay.de cu cont de Romania? Eu am apelat la o prietena care are cont de .de si zicea ca e mai bine asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metaxa, multumesc pt link-ul cu engine guards. Le-am si comandat deja si astept sa imi ajunga. Link-ul vechi care il aveam nu mai era disponibil.

In legatura cu site-ul recomandat, arata interesant, insa, asa cum am mai spus, eu zic ca XJR-ul este o opera de arta si in varianta stock, asa ca voi incerca sa ma limitez la a adauga „tunning-uri” pe ea.

Iti mai cer ajutorul cu inca ceva: tot nu gasesc faruri de schimb cum am eu (vezi poze printre primele posturi). Si daca incep sa pun alt model de faruri deja deschid cutia pandorei si parca vad ca voi incepe sa fac si alte modificari.

Multumesc anticipat.

 

PS: ai intampinat probleme pe ebay.de cu cont de Romania? Eu am apelat la o prietena care are cont de .de si zicea ca e mai bine asa.

 

 

salutare :)

 

1.faruri gasesti pe site-ul pus de mine, dar nu stiu daca sunt exact ca alea ale tale :eek:....altceva nu mi-a sarit in ochi, dar in caz ca gasesc ceva, te anunt fara problema

 

2.nu mi-am comandat niciodata singur de pe ebay ci am apelat la prieteni asa cum ai facut si tu, asa ca nu stiu cum e treaba cu conturile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metaxa, multumesc pt link-ul cu engine guards. Le-am si comandat deja si astept sa imi ajunga. Link-ul vechi care il aveam nu mai era disponibil.

 

@HAMMON, sa pui si tu te rog poze cu protectiile de motor cand iti ajung sa imi fac si eu o idee cat sunt de late ca ma bate un gand dar nici nu as vrea sa fie foarte late

 

multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok.

Intre timp imi voi face cont pe ebay si imi voi comanda si alte piese. I will keep you update.

 

 

ti-au cam luat ochii piesele de pe ebay ? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

In sfarsit am primit protectile pt motor azi. Nu am rezistat si le-am si instalat (foarte simplu, 30 min). SUnt la fix de elegante si de eficiente. Nu sunt nici prea mici nici prea mari. Sper sa te ajute pozele astea facute cu telefonul mobil in garaj.

Zicea @Kapno ca pe astea se pot monta scarite de picior tip highway. Sa vedem....:D

post-25997-1244224545_thumb.jpg

post-25997-1244224687_thumb.jpg

post-25997-1244224704_thumb.jpg

Editat de HAMMON
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit am primit protectile pt motor azi. Nu am rezistat si le-am si instalat (foarte simplu, 30 min). SUnt la fix de elegante si de eficiente. Nu sunt nici prea mici nici prea mari. Sper sa te ajute pozele astea facute cu telefonul mobil in garaj.

Zicea @Kapno ca pe astea se pot monta scarite de picior tip highway. Sa vedem....:D

 

 

foarte misto protectiile....m-ai convins sa mi le comand si eu...sunt scurte :P

 

mie mi-au venit manetele TITAX GOLD de la Louis (prin nea` Emppu, sa-i dea D-zeu sanatate si noroc in traista :D ) si promit sa pun poze imediat ce le montez, cum ma mai eliberez un pic cu serviciu

 

numai bine :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte misto protectiile....m-ai convins sa mi le comand si eu...sunt scurte :D

 

mie mi-au venit manetele TITAX GOLD de la Louis (prin nea` Emppu, sa-i dea D-zeu sanatate si noroc in traista :rock: ) si promit sa pun poze imediat ce le montez, cum ma mai eliberez un pic cu serviciu

 

numai bine :P

 

Sa le folosesti sanatos!

 

Referitor la scarite pe crashbars... :rock: am vazut la bikereala de la CJ un Bandit 600 cu crashbars si scarite montate pe ele si mi s-a parut de mega-cocalareala. Daca tot vreau sa stau ca la dentist, imi iau direct chopper, nu-mi bat joc de motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa le folosesti sanatos!

 

Referitor la scarite pe crashbars... :rock: am vazut la bikereala de la CJ un Bandit 600 cu crashbars si scarite montate pe ele si mi s-a parut de mega-cocalareala. Daca tot vreau sa stau ca la dentist, imi iau direct chopper, nu-mi bat joc de motoreta.

 

 

Eu nu am vazut niciodata cum arata scaritele alea puse pe crashbars decat pe chopper. Normal ca prima data voi face o proba sa vad cum arata. Referitor la megacocalareala....no comment inca. Ai vazut un Bandit de 600 ... asa ca nu se pune!!! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa le folosesti sanatos!

 

Referitor la scarite pe crashbars... :P am vazut la bikereala de la CJ un Bandit 600 cu crashbars si scarite montate pe ele si mi s-a parut de mega-cocalareala. Daca tot vreau sa stau ca la dentist, imi iau direct chopper, nu-mi bat joc de motoreta.

 

 

protectiile mi le iau strict...pentru protectie :rock:....nu imi pun scarite pe ele :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
In sfarsit am primit protectile pt motor azi. Nu am rezistat si le-am si instalat (foarte simplu, 30 min). SUnt la fix de elegante si de eficiente. Nu sunt nici prea mici nici prea mari. Sper sa te ajute pozele astea facute cu telefonul mobil in garaj.

Zicea @Kapno ca pe astea se pot monta scarite de picior tip highway. Sa vedem....:cheers:

 

Desi par zdravene, prinderile is foarte subrede, si la un motor de aproape 300 de kg imi e ca o sa indoaie sau chiar rupa platbandul ala ... nu imi fac reclama sau chestii de genul, doar imi dau cu parerea referitor la niste probleme de care m-am lovit ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi par zdravene, prinderile is foarte subrede, si la un motor de aproape 300 de kg imi e ca o sa indoaie sau chiar rupa platbandul ala ... nu imi fac reclama sau chestii de genul, doar imi dau cu parerea referitor la niste probleme de care m-am lovit ...

 

 

salut,

 

am observat si eu prinderile destul de subrede pe engine guards`urile alea, dar nu ma gandeam ca pot avea repercursiuni asa nasoale

 

curiozitate.....ASTEA cum ti se par ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

am observat si eu prinderile destul de subrede pe engine guards`urile alea, dar nu ma gandeam ca pot avea repercursiuni asa nasoale

 

curiozitate.....ASTEA cum ti se par ?

 

Prinderea de sus e ok(cu cat mai scurta cu atat mai bine), in schimb fiind prinsa intre cadru si prinderea motorului adica mai in interior, in caz de ceva tot se pliaza dupa motor, in cazul asta lovind capacul lateral si aripioarele de racire, ca sa fie ok ar trebui ca prinderea de la mijloc sa fie undeva pe cadru(modificat cu verde in poza), astfel ar avea mai multa rezistenta iar cele 3 puncte de prindere nu ar mai fi coloniare(imaginea alaturata)

post-18053-1245791724_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...