NaeL Postat August 10, 2005 Share Postat August 10, 2005 se pare ca o pb la motoru meu in mom de fata e un mare joc lateral in ghidu supapei de evacuare pe o parte ce se poate face ? cat dureaza ? stiti frun mester care se ocupa cu reparat asa ceva ? p.s. sa nu ziceti ca le fac io din pila si ciocan ca asta chiar nu mai merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 10, 2005 Share Postat August 10, 2005 schimbi ghidul supapei si daca tot umbli acolo, cred ca ar fi bun un "update" la simeringuri de supape.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 11, 2005 Autor Share Postat August 11, 2005 am auzit ceva de compatibilitati cu aro ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 11, 2005 Autor Share Postat August 11, 2005 stie cineva un strungar care sa faca asa ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 11, 2005 Share Postat August 11, 2005 Da ! potrivesc de Aro.Si ceva model de Fiat, ceva uzual pentru ca se gasesc chiar si in Gherla si Dej. Ambele cote, doar că sînt un pic mai lungi.E bine sa pui de evacuare pe evacuare, si de admisie pe admisie ,(cele de evacuare au o degajare interioara pe vreo 8mm pentru a nu se bloca supapa de la calamină). se montează prin presare la cald(chiuloasa fumegîndă ! ).Dacă nu poți obtine un ajustaj cu strîngere , alezează orificiul din chiuloasă si pune un adaus din tablă de oțel.A mele asa functionează de multă vreme si fără probleme(la fel si la simson de vreo 5 ani). obligatoriu va trebui să frezezi scaunele de supape pentru realiniere!!! Fonta din ghiduri este mai rezistentă la uzură decît materialul galben sovietic. Vezi că cu mici prelucrări potrivesc si supapele de Aro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 12, 2005 Autor Share Postat August 12, 2005 am intrebat la piese de aro si m-au intrebat si ei : ce tip de motor ? ca nu sunt toate la fel. Si de la fiat la fel : ce motor de fiat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat August 12, 2005 Share Postat August 12, 2005 sfatul meu este sa cauti piese originale ce ai nevoie, si schimba ce este uzat.. modificarile poate ca merg mai bine, dar ce e original e original..si nu pierzi vremea cu cautat strungar, masina de la care se potriveste ..etc ..etc.. Bafta la reaprat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 12, 2005 Autor Share Postat August 12, 2005 piesele originale sunt dintr-un material (alama) foarte moale care se duce repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiachi Postat August 12, 2005 Share Postat August 12, 2005 Asha am auzit shi eu, de aceea decat original shi de kko mai bine manufacturat atent..... Maaare atentzie la ajustaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat August 12, 2005 Share Postat August 12, 2005 este un motiv de ce se uzeaza as repede.. Dar daca-l faci mai rezistent se va strica altceva..100%..Ceva trebuie sa lase..nue bine sa pui in contact doua materiale de acelasi duritate.. Si eu am sudat o aripa ca a crapat de la vibratii..am sudat sub o tabla groasa sa fie mai rezistent.. sti ce sa intamplat?!?.. s-a rupt urechea cu ce era prins de cadru.. ceva tot se strica.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat August 12, 2005 Share Postat August 12, 2005 In primul rand esti sigur ca se potrivesc supape de Aro sau Fiat.Din cate am vazut eu toti cei care au facut adaptarea asta au facut-o pe Dnepr nu pe Ural.Sa nu ai surprize.Parerea mea e sa lasi tot original,mai ales ca ai Ural care calitativ e superior fatza de Nipru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat August 14, 2005 Share Postat August 14, 2005 Dă afară cele două supape (sau numai una dacă sunt la fel ; la Nipru cea de admisie este cu taler mai mare), scoate si un ghid , si fuga cu el la un magazin.ÂŞubler , ochelari si vezi imediat.Dacă mai vrei să închizi sezonul cu el , lasă-le asa si fă-o mai la toamnă. Singurele supape pe care le-am văzut , de Ural , au fost recuperate dintr-o chiuloasă care a fost echipată cu altele de Dacia (inclusiv alte scaune.Eu căutam de urgență o evacuare pentru Simson si m,am bucurat că sunt tot de 38 cu 8 mm tija , dar, erau mai scurte.Supapele de evacuare de aro pe benzină(motor dr BraÂşov)sunt tot de 38 cu tija de 8, iar cele de admisie de 44 mi se pare dar cu tijele mult mai lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat August 15, 2005 Share Postat August 15, 2005 daca n-ai rezolvat problema deja, eu zic sa ceri o oferta la reprezentanta Ural, poate iti iei supape cu scaune cu tot de la modelul mai nou Eur2, treci pe benzina fara plumb si iti amortizezi investitia mai repede (consumul ramane acelasi, da pretu' benzinei e mai mic). E drept ca trebuie sa le scimbi pe toate in cazu asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 16, 2005 Autor Share Postat August 16, 2005 care reprezentanta ural ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat August 16, 2005 Share Postat August 16, 2005 Ural Moto, Strada Ajustorului 17-21, Sector 6, Bucuresti, Tel 0745122951, Razvan Toscuta. Au service autorizat RAR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat August 16, 2005 Share Postat August 16, 2005 scuze, si-au schimbat telefonul, numarul corect este 0720 50 50 50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorel Postat August 16, 2005 Share Postat August 16, 2005 Sau adresa de mail: ural_romania@yahoo.com tel: 0720.50.50.50 Razvan Toscuta 0722.29.31.36 Cristian Ciornei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 16, 2005 Share Postat August 16, 2005 au preturi indecente la piese, in sensul ca le vand aici cum le vand la americani? O sa vad eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat August 17, 2005 Autor Share Postat August 17, 2005 si ce decente sunt la tunaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat August 17, 2005 Share Postat August 17, 2005 Mai conteaza pretul la comuniste?!? Trebuie sa te bucuri ca gasesti de vanzare piese noi care se potrivesc.. Din lipsa unei piese tot motorul poate sa stea la garaj luni de zile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 17, 2005 Share Postat August 17, 2005 baaaa fratilor , de ce cumparati rahaturi rusesti , care cica se numesc piese....? eu am pus asha la chiulasele de nipran: ghiduri de supape de lada(trebuie scurtate , eu am facut-o cu flexu'si apoi indreptat ce mai era de indreptat:) ) semeringuri de supape pt vw,audi ...scria mai multe pe cutiuta!set de 8 semeringuri verzi...) supape de aro DAAA , cu ceva rectificari la capitolul "locasul crapodinei"sau unde bagi sgurantza.... si apoi la rectificat "palaria"supapei la cele de evacuare (parca...)astea au si un sistem care le tin fix... zboara si ala odata cu rectificatu' "palariei" si la urma : pasuitul pe scaunul supapei ,si asta l-am facut tot "in graba" cu bormasina , prinzand supapa in bormasina si strangand cat cuprinde ah da, mai trebuie si o pasta diamantata , "un pic" mai speciala care se pune acolo intre supapa si scaunul supapei , si uite asha a iesit o supapa care inchide asha de bine , incat nu curge nici benzina (FARA ARCURI PUSE!!!) Nu pot decat sa va urez succes , si sa-mi zice-ti si mie dak nu functioneaza bine!!! BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 17, 2005 Share Postat August 17, 2005 si ghidurile de supape de lada nu sunt rusesti? iar alea de aro or fi mai bune decat alea rusesti dar nu se pot gasi si altele? sau mai usor de ce nu luati piese de dnepr din germania? ca alea nu-s facute in dorul p..ii ca deh, is facute pt. export, daca sunt facute la rusi si nu chiar de nemti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat August 17, 2005 Share Postat August 17, 2005 Piesele de la reprezentanta nu sunt facute pe genunchi in Ucraina ca cele de la Tunaru. Este un singur importator pentru toata Europa (in care intra si Romania) in Austria , de acolo sunt aduse. Motoarele la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 17, 2005 Share Postat August 17, 2005 Oricum nu pune tabla! Ghidurile care le pui tre' sa fie putin majorate ca sa stea in locas (cateva sutimi). Si nu cu supapa in bormasina, cu furtun pe coada sau ventuza pe palarie si frecat stanga-dreapta intre palme. Stiu eu un atelier meserias, dar la ce scoruri are te costa mai mult ca motorul! Ghiduri de alama are si VW-ul 1.6Diesel si mere sute de mii bune de km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 17, 2005 Share Postat August 17, 2005 bai stressule, da tu ai vazut vreodata un ghid de lada?sau mai bine zis , ai avut in palma un ghid de lada (original!!!),si unul de dnepr? e o dif. uriasa intre ele , incepand cu calitatea materialului, si ar mai fi ceva , da' te las pe tine sa te convingi singur te salut cu tot respectu'.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.