GeSeRica Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 la cat am de scris as avea nevoie de un topic. inainte de accident : lipsa de somn si concentrare, iritare, plans, stare sufleteasca deplorabila (asta ca sfat) accident : curba la dreapta , frana motor 3 in 2, abordare gresita a curbei, motorul s-a dus de fund, pierdut trasa , "lipesc" ochii pe masina,impact frontal cu matiz gandirea din sec in care am realizat ca ma duc: daca o las pe o parte toti din spatele meu fie vor cadea peste mine,fie vor lua matizul incarcand sa ma evite decizia : incerc sa tai fata matizului si cad apoi momentul accidentului : " nu pot sa trec. daca in fata e prapastie? intru in el. cum? bag roata sa nu ma ia in picior...." vad botul argintiu, tabla se indoaie, apoi vad motorul, de sus, cer, iarba, iar masina, iarba, cer, motor, cer . zac pe spate intinsa perfect, nu doare. cerul are aceeasi culoare. am murit? am paralizat? cineva in jurul meu... primele cuvinte (versiunea mea) : nu ma atingeti, eu sunt de vina, ce e cu cei din masina? dupa accident: 112 se misca exemplar. alung salvarea ca nu mi se deschida dosar de autovatamare. fac pe ecaterina teodoroiu... jokes cu politistii. consecinte imediate: motorul avariat groaznic, amenda 150 ron precizare : soferul matizului, restul pasagerilor, politistii, asistenta de la salvare MINUNATI. mi-era jena de cat de buni si atenti au fost cu mine acum ceea ce nu stiti : politistii aceia buni m-au adus cu masina inapoi. DORU(kittyr) si AUTO( pa care l-am luat atat la misto, iarta-ma auto ) ma asteptau. am vrut sa raman cu doru sa asteptam platforma pt motorul meu si l-am gonit pe auto. a venit, la 10 seara. 4 ore am stat cu doru si am privit luna cum rasare si cum in acea curba numai norocul facea sa nu mai fie si alte accidente. in timpul acesta starea mea fizica se deteriora mult. urcarea motorului pe platforma a fost o aventura, soferul, doru si o mana din mine am luptat cu 210 kg. roata din fata este complet desprinsa de motor. in timpul asteptarii proprietarul casei de langa curba mi-a explicat cum am cazut. am zburat peste motor, stand in maini tinand motorul, am dat cu spatele de parbrizul matizului, am ricosat , zburat, rostogolit eu am venit acasa cu platforma, pe o ruta ciudata, doru, singur pe brasov, predeal, dn1... am ajuns la 2 noaptea. acasa stefan (gingiu mingiu) si florin , soferul si filip s-au luptat cu motorul... nu a fost usor acum: e 4 dimineata. nu pot sa misc genunchii, vanatai pe picioare, glezna stanga taiata in cizma, soseta cu sange. pulpa piciorului pe interior si "pasarica" umflate si vinete ( am indoit rezervorul la impact, daca eram barbat ajungeam sigur in spital). antebratele umflate, am mutat oglinzile cu ele in standul de maini. mana dreapta... nu pot sa apuc cu degetele de pe frana. spatele ma doare f tare, acolo unde am lovit matizul si apoi solul. vanataie la axila stanga. echipamentul si-a facut datoria. am crezut ca nu am dat cu capul dar viziera era desprinsa pe o parte) unghiile rupte in manusi, degetele de la picioare luxate... concluzie sunt atat de avariata incat nu pot sa merg sau sa ma mai tin pe picioare. iau analgezice, miorelaxante si antiinflamatoare . mi-e foarte rau sentimente : nu mi-a fost frica nicio clipa pt mine. nu renunt la motor. daca il pot repara revin cat de curand, daca nu, iau banii si iau alt motor. DORU E UN OM MINUNAT ! gasca multumesc pt excursie. sper ca nu v-am stricat cheful si ca ma mai luati cu voi ! auto o sa posteze poze cu motorul meu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 17, 2008 Autor Share Postat August 17, 2008 (editat) la cat am de scris as avea nevoie de un topic.inainte de accident : lipsa de somn si concentrare, iritare, plans, stare sufleteasca deplorabila (asta ca sfat) accident : curba la dreapta , frana motor 3 in 2, abordare gresita a curbei, motorul s-a dus de fund, pierdut trasa , "lipesc" ochii pe masina,impact frontal cu matiz gandirea din sec in care am realizat ca ma duc: daca o las pe o parte toti din spatele meu fie vor cadea peste mine,fie vor lua matizul incarcand sa ma evite decizia : incerc sa tai fata matizului si cad apoi momentul accidentului : " nu pot sa trec. daca in fata e prapastie? intru in el. cum? bag roata sa nu ma ia in picior...." vad botul argintiu, tabla se indoaie, apoi vad motorul, de sus, cer, iarba, iar masina, iarba, cer, motor, cer . zac pe spate intinsa perfect, nu doare. cerul are aceeasi culoare. am murit? am paralizat? cineva in jurul meu... primele cuvinte (versiunea mea) : nu ma atingeti, eu sunt de vina, ce e cu cei din masina? dupa accident: 112 se misca exemplar. alung salvarea ca nu mi se deschida dosar de autovatamare. fac pe ecaterina teodoroiu... jokes cu politistii. consecinte imediate: motorul avariat groaznic, amenda 150 ron precizare : soferul matizului, restul pasagerilor, politistii, asistenta de la salvare MINUNATI. mi-era jena de cat de buni si atenti au fost cu mine acum ceea ce nu stiti : politistii aceia buni m-au adus cu masina inapoi. DORU(kittyr) si AUTO( pa care l-am luat atat la misto, iarta-ma auto ) ma asteptau. am vrut sa raman cu doru sa asteptam platforma pt motorul meu si l-am gonit pe auto. a venit, la 10 seara. 4 ore am stat cu doru si am privit luna cum rasare si cum in acea curba numai norocul facea sa nu mai fie si alte accidente. in timpul acesta starea mea fizica se deteriora mult. urcarea motorului pe platforma a fost o aventura, soferul, doru si o mana din mine am luptat cu 210 kg. roata din fata este complet desprinsa de motor. in timpul asteptarii proprietarul casei de langa curba mi-a explicat cum am cazut. am zburat peste motor, stand in maini tinand motorul, am dat cu spatele de parbrizul matizului, am ricosat , zburat, rostogolit eu am venit acasa cu platforma, pe o ruta ciudata, doru, singur pe brasov, predeal, dn1... am ajuns la 2 noaptea. acasa stefan (gingiu mingiu) si florin , soferul si filip s-au luptat cu motorul... nu a fost usor acum: e 4 dimineata. nu pot sa misc genunchii, vanatai pe picioare, glezna stanga taiata in cizma, soseta cu sange. pulpa piciorului pe interior si "pasarica" umflate si vinete ( am indoit rezervorul la impact, daca eram barbat ajungeam sigur in spital). antebratele umflate, am mutat oglinzile cu ele in standul de maini. mana dreapta... nu pot sa apuc cu degetele de pe frana. spatele ma doare f tare, acolo unde am lovit matizul si apoi solul. vanataie la axila stanga. echipamentul si-a facut datoria. am crezut ca nu am dat cu capul dar viziera era desprinsa pe o parte) unghiile rupte in manusi, degetele de la picioare luxate... concluzie sunt atat de avariata incat nu pot sa merg sau sa ma mai tin pe picioare. iau analgezice, miorelaxante si antiinflamatoare . mi-e foarte rau sentimente : nu mi-a fost frica nicio clipa pt mine. nu renunt la motor. daca il pot repara revin cat de curand, daca nu, iau banii si iau alt motor. DORU E UN OM MINUNAT ! gasca multumesc pt excursie. sper ca nu v-am stricat cheful si ca ma mai luati cu voi ! auto o sa posteze poze cu motorul meu... Sincer, ma simit vinovat. Accidentul s-a "decis" la masa, in pensiunea in care am mancat cand am votat sa o luam pe Brasov la intoarcere ( daca respectam traseul pe care l-am facut la inceput nu se ajungea aici). Chiar am avut o discutie Cu Geserica INAINTE DE PLECARE legat de viraje si spunea ca ii este frica dar ......nu stiu am incercat sa o imbarbatez explicandu i ca voi deschide tot eu drumul cu un mers regulamentar. Tot ce pot spune este ca nu am sarit de 40- 50km/h pe tot traseul de la pestera pana la locul accidentului, iar unuele viraje chiar l-am "atacat "cu treapta 1 tocmai pentru a se merge incet mai ales in viraje....................nu stiu ce sa zic multumesc lui Dumnezeu ca este in continuare alaturi de noi fara urmari grave....... Chiar nu mai am cuvinte, nu stiu ce sa mai zic cred ca orice comentariu este tardiv Multumim si lui AUTO pentru ajutor multumim si celor care au facut o mica cheta ptr. transportul motorului ( adica toti) MULTUMIM LUI DUMNEZEU . Editat August 17, 2008 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SDS Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Sincer, ma simit vinovat. Accidentul s-a "decis" la masa, in pensiunea in care am mancat cand am votat sa o luam pe Brasov la intoarcere ( daca respectam traseul pe care l-am facut la inceput nu se ajungea aici). Chiar am avut o discutie Cu Geserica INAINTE DE PLECARE legat de viraje si spunea ca ii este frica dar ......nu stiu am incercat sa o imbarbatez explicandu i ca voi deschide tot eu drumul cu un mers regulamentar. Tot ce pot spune este ca nu am sarit de 40- 50km/h pe tot traseul de la pestera pana la locul accidentului, iar unuele viraje chiar l-am "atacat "cu treapta 1 tocmai pentru a se merge incet mai ales in viraje....................nu stiu ce sa zic multumesc lui Dumnezeu ca este in continuare alaturi de noi fara urmari grave....... Chiar nu mai am cuvinte, nu stiu ce sa mai zic cred ca orice comentariu este tardiv Multumim si lui AUTO pentru ajutor multumim si celor care au facut o mica cheta ptr. transportul motorului ( adica toti) MULTUMIM LUI DUMNEZEU Florine nu trebuie sa te simti vinovat. Accidentul nu s-a decis la nici o masa, a fost destinul. Problema (dupa parerea mea) e alegerea unor trasee mai usoare daca se string moto mai putin experimentati ( si postatat ca plimbare pentru incepatori)si respectarea stricta a regulilor de mers in grup care sunt frecvent incalcate de catre unii dintre noi, iar daca se merge pe niste trasee mai dificile grupul sa aibe o grija mai mare pentu acele persoane (grija de care Geserica nu ca nu ar fi beneficiat). Dupa parerea mea incidentul Gesricai ( fara a se supara pe mine) a fost numai din vina ei (banuiesc ca n-o presa nimeni din urma) iar dupa cum am mai spus-o bine ca dumnezeule nu a fost mai grav. Sanatate multa Gesericai si ca un sfat, dupa ce te pui bine pe picioare ,vezi ca din cite am citit pe forum se fac niste cursuri de condus moto pe curbe, frinari de urgenta,etc pe circuitul de AMKART la TUNARI, pentru ca scoala de la noi e de mare rahat. SA AUZIM NUMAI DE BINE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
auto Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Salut, Am ajuns si eu in fata computadorului. Frumoasa iesire. Mai putin accidentul Gesericai, dar asta e alta poveste. Important e sa invatam din asta, fierul se rezolva intr-un fel sau altul, CASCO sa traiasca. Imi pare rau ca nu am putut sa va ajut mai mult. Geserica nu a vrut sa se intoarca cu mine cu masina, desi am suspensia soft si in starea ei ar fi fost bine, dar a preferat sa vina cu platforma. Despre drumul de intoarcere: - la pestera, dupa ce am montat inapoi echipamentul pe masina, masina nu mai vroia sa porneasca, asa ca am marit debitul mult la gaz ca sa pot sa o pornesc direct pe gaz. Am si reusit, dar grupul de motociclisti era mult in fata. Din pacate s-a intimplat accidentul si v-am ajuns din urma. - veste buna: Piriul rece a fost peticit si pe unele portiuni asfaltul a fost complet schimbat. Inca mai exista mici portiuni cu gropi (am reusit sa nu ratez o groapa), dar drumul e ok acum. - nu stiu pe unde au venit baietii care au plecat cu mult inaintea mea (eu am plecat dupa 7 seara), pentru ca dupa Comarnic am inceput sa va prind din urma (eu eram ala care claxona intermitent). - am luat-o pe centura Ploiestiului si am mers ok pina la dealerul ala de masini. Acolo era coada, asa ca am facut stinga spre oras. Sa vedeti cit de bulversat era GPS-ul meu din cauza stradutelor din Ploiesti. Nici el nu mai stia ce sa zica: ba ma punea sa fac la stinga, ba la dreapta Intr-un final am iesit iar pe DN1. Evident, dinspre centura Ploiestiului nu venea nimic - am filmat bucata de la fabrica de ciment (intersectia cu drumul spre Tirgoviste) pina aproape de pestera, cind s-a umplut cardul. Pe serpentine se vede din cind in cind si grupul de motociclisti. Daca e cineva interesat de film, dati-mi un PM. Mai am si un film cind va prind din urma (accidentul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 geserica....se intampla si la case mai mari...tu fa-te bine,si hop inapoi pe mobra...ca o fi asta,sau alta... singurul regret pe care-l am...am vazut ca esti obosita si stresata de cand ne-am despartit...eu spre pitesti,voi spre brasov...am vrut sa-ti spun sa o iei cu mine pe partea usoara...dar mi-a fost jena... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
auto Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Poze cu motorul avariat: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 imi pare rau de accident, tu sa fii sanatoasa ! poze : special thanks to emil more to come ! astept filmuleteleeeee lui CB500 nu stiu cum il cheama sau cum ii zice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 17, 2008 Autor Share Postat August 17, 2008 (editat) Frumoase poze, Gomez ! Vorbim si ne "vedem" pe mess . Editat August 17, 2008 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 next ... more to come Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 17, 2008 Autor Share Postat August 17, 2008 up Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 inca 7 poze si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 17, 2008 Autor Share Postat August 17, 2008 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 si gaca ale mele poze multumesc pentru drum... a fost super, o sa mai vreau si data viitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 17, 2008 Autor Share Postat August 17, 2008 multumesc pentru drum...a fost super, o sa mai vreau si data viitoare Placerea a fost si de partea noastra sa te avem in grup......zile astea pregatesc urmatoarea iesire. Acum studiez trasee sosele si posibilitati de cazare. Am vrea sa ramanem o noapte pe undeva la o cabana, hotel ceva in weekendul 06-07 septembrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zurnai Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 foarte tare,din poze imi dau seama ca a fost super frumos...pacat ca nu am fost si eu ...maybe next time..si pacat de incidentul cu geserica,dar e bine ca a fost doar atat...insanatosire grabnica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kittyr Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Salut, Am ajuns si eu in fata computadorului. Frumoasa iesire. Mai putin accidentul Gesericai, dar asta e alta poveste. Important e sa invatam din asta, fierul se rezolva intr-un fel sau altul, CASCO sa traiasca. Imi pare rau ca nu am putut sa va ajut mai mult. Geserica nu a vrut sa se intoarca cu mine cu masina, desi am suspensia soft si in starea ei ar fi fost bine, dar a preferat sa vina cu platforma. Despre drumul de intoarcere: - la pestera, dupa ce am montat inapoi echipamentul pe masina, masina nu mai vroia sa porneasca, asa ca am marit debitul mult la gaz ca sa pot sa o pornesc direct pe gaz. Am si reusit, dar grupul de motociclisti era mult in fata. Din pacate s-a intimplat accidentul si v-am ajuns din urma. - veste buna: Piriul rece a fost peticit si pe unele portiuni asfaltul a fost complet schimbat. Inca mai exista mici portiuni cu gropi (am reusit sa nu ratez o groapa), dar drumul e ok acum. - nu stiu pe unde au venit baietii care au plecat cu mult inaintea mea (eu am plecat dupa 7 seara), pentru ca dupa Comarnic am inceput sa va prind din urma (eu eram ala care claxona intermitent). - am luat-o pe centura Ploiestiului si am mers ok pina la dealerul ala de masini. Acolo era coada, asa ca am facut stinga spre oras. Sa vedeti cit de bulversat era GPS-ul meu din cauza stradutelor din Ploiesti. Nici el nu mai stia ce sa zica: ba ma punea sa fac la stinga, ba la dreapta Intr-un final am iesit iar pe DN1. Evident, dinspre centura Ploiestiului nu venea nimic - am filmat bucata de la fabrica de ciment (intersectia cu drumul spre Tirgoviste) pina aproape de pestera, cind s-a umplut cardul. Pe serpentine se vede din cind in cind si grupul de motociclisti. Daca e cineva interesat de film, dati-mi un PM. Mai am si un film cind va prind din urma (accidentul). Avind in vedere ca sint bita la geografienu stiu daca Piriul Rece e cam acelasi lucru cu Risnoavele, da p'acolo m-am intors io si au fost portiuni bune de drum in care mi-am cerut scuze de la motor pentru ce a trebuit sa indure-deci nu recomand acest traseu. Oricum, concluziile ar fi: trebuie gindite mai atent strategiile de mers in grup, eventual spargerea in mai multe grupuri(eventual 'valorice') daca sintem f multi cu puncte de regrupare; Geserica are noroc cu caru (ma gindeam sa pun un bilet la loto cu ea zilelea astea :-))) ); prima mea investitie va fi halogenu (pe faza scurta la 120 la ora puteam sa si dorm linistit ca tot aia era) si ultima concluzie...bine ca s-a terminat cu bine si abia astept drumetia urmatoare. Asfalt uscat la toti si minte limpede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeSeRica Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 ma misc, ma doare, deci traiesc repet ceea ce am spus din secunda imediat urmatoare accidentului E VINA MEA. florin, gasca , etc nu trebuie sa se culpabilizeze. sunt fata mare si daca ceva nu imi convenea trebuia sa iau alta decizie. nu vreau sa fac pe lupul moralist dar , in fiecare excursie, la bilant oamenii recunosteau ca au mai pierdut curbe. cum eu sunt genul care daca se urca in ratb fara bilet o singura data si vine controlorul.... am patit-o eu. cursurile la amkart incercam sa le fac din iunie. am vorbit cu victor nemes deja de 2 ori. mereu intervenea cate ceva. acum nici nu se tin pana pe 22, pt ca e la serres. acum nu mai am pe ce sa le fac... iertati-ma ca nu v-am multumit pentru cheta. transportul a fost 800 ron, cash, pe loc, cu avans din bucuresti. daca nu as fi avut 300 in casa sa ii dea filip nu mai venea. sper sa ii pot recupera de la casco si sa fac cinste. trebuie sa recunosc ca am un moment foarte prost financiar. sa vad cum fac cu casco, poate ceva sfaturi sa scot avarie totala, cred ca daca o repar nu va mai fi o motocicleta sigura. un singur sfat: nu numai fizic trebuie sa fiti ok pe mobra ci si psihic. de aici a plecat totul. poate cativa isi amintesc ce am spus cand am plecat de la pestera " baieti am grupa A2, Rh+ " eu fac drame din fleacuri si glumesc cand e serios... ok. acum am mari dureri de ceafa si coloana. dor toti muschii foarte tare. am dormit cu 2 pungi de gheata, pe genunchiul drept si pe mana dreapta. dar am dormit totusi 6 ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 muschii dor pt ca te-au salvat....impreuna cu adrenalina....dar au facut intindere... ...curbe e usor sa pierzi....se intampla oricui....cu timpul,insa,o sa vezi ca alegi varianta inclinat mai mult....si nu indreptat+frana.. ...nu e lipsa de experienta,ci oboseala... ...mobra repar-o...nu are mare lucru..furca fatza+jug+radiator....e ca si cum ai schimba rulmentii....o vor face bine...e o mobra misto...plus ca i s-a spart ghinionul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeSeRica Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 muschii dor pt ca te-au salvat....impreuna cu adrenalina....dar au facut intindere... ...curbe e usor sa pierzi....se intampla oricui....cu timpul,insa,o sa vezi ca alegi varianta inclinat mai mult....si nu indreptat+frana.. ...nu e lipsa de experienta,ci oboseala... ...mobra repar-o...nu are mare lucru..furca fatza+jug+radiator....e ca si cum ai schimba rulmentii....o vor face bine...e o mobra misto...plus ca i s-a spart ghinionul... sunt varza si evacuarea, tobele... poate si cadrul ca sa vezi ce pozitie au crashpadurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 sa te faci bine, sa nu mai doara... ai invatat ceva din asta... o sa fie bine... da... filmele, filmele care le facea nenea cu CB500'le (ADU parca avea la numarul de inmatriculare) care alerga in fata si se oprea sa ne filmeasca cu telefonul cand vin filmele ? acum iau pe mess cele de la auto, daca le mai vrea careva... sa dea un semn, da mai incolo.. dureaza ceva pana vin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu_haiducu Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Se vede prost ca e filmat cu telefonul poate data viitoare filmez cu ceva mai performat ca sa putem distinge si ce motociclete trec prin fata obiectivului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kittyr Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 sa te faci bine, sa nu mai doara...ai invatat ceva din asta... o sa fie bine... da... filmele, filmele care le facea nenea cu CB500'le (ADU parca avea la numarul de inmatriculare) care alerga in fata si se oprea sa ne filmeasca cu telefonul cand vin filmele ? acum iau pe mess cele de la auto, daca le mai vrea careva... sa dea un semn, da mai incolo.. dureaza ceva pana vin Tipu cu filamtu cu telefonu cred ca e Radu, are. Geserica nr de telefon. Filmuletele lui Auto le vreau si eu...probabil ca toti le vrem...Nu pot fi puse undeva sa le descarcam si noi?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateih Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Doamne nu trebuia sa se intimple...dar oameni buni..va rog tare mult un lucru cind mai merge-ti in grup si mai ales pe serpentine: distanta cit mai mare intre voi si tempo ceva mai rapid, altfel nu se pot lua curbele sau derapajele sint inevitabile... si incepatorii sa mearga in grup si nu amestecati cu cei avansati...pt incepatori este un stress suplimentar sa tina trena celor care au ceva mai multa experienta...si avansatii frustrati ca nu pot merge mai repede sau mai agresiv. In fine, bine cu nu a fost mai rau si pacat ca s-a intimplat...imi pare tare rau...este adevarat aseara la intoarcere am tras ca un bezmetic...nu are rost sa spun de ce...dar va rog incercati sa va bucurtai de motor, de libertate si lasati vitejiile altadata ca nu si-au rostul. toate bune....la toti..care au fost si care se vor mai duce... eu trag...caci asa vreau si imi calculez riscurile ca sa nu omor sau ranii pe altii nevinovati, dar o fac caci am experienta si nu am ce pierde...este optiunea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Se vede prost ca e filmat cu telefonul poate data viitoare filmez cu ceva mai performat ca sa putem distinge si ce motociclete trec prin fata obiectivului foarte frumos... danke danke.. pe youtube oricum nu ai cum sa faci sa vaza mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Multa lume - prea multa lume pentru a se merge in grup asa de mare si multi incepatori sau care au scapat de incepatorime si cred ca stapanesc motorul. Pacat geserica...vineri seara cand ne-am intalnit pe drumul de intoarcere de la ikea - sincer mergeai cam repede pentru experienta ta...ia-o incet, ai si motor puternic. Daca se mai tin astfel de plimbari, nu cred ca voi mai aparea...maxim 10-15 motoare e suficient...prea multe si apar probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.