Jump to content

mateih

INACTIV
  • Content Count

    171
  • Joined

  • Last visited

About mateih

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Gau-Algesheim, Germany
  • Carnet moto din
    1995
  • Motocicleta
    TDM 900 A si Benelli Trek 1130
  • Numar Moto
    MZ-M341 si MZ-MH59
  • Club
    none

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Canada: Kawa GPZ si Hayabusa Germania: 1x VX 800 2x TDM 850 1 xTDM 900 A 1 x Ducati ST3S ABS 1x Aprilia RSV Tuono 1000 R 1x Benelli Trek 1130
  • Interests
    Bikes, photography, inteligent people, arhitecture and travelling..rest is just a matter of luck.<br />Live once but good...have fun and don't brake to hard<br />Matei
  1. Din el am distilat urmatorul paragraf: "The inconvenient truth in Italy is that the Ducati Diavel wasn’t made for the current Ducatisti — it was made for future ones. It shouldn’t be surprising that the Diavel is unappealing to many of the already indoctrinated, and that’s likely well and fine by Ducati. It’s not looking to up-sell its current rider base to this $17,000-$20,000 motorcycle, instead the Italian company is looking for fresh meat for the brand." Tare domnule cu non italienii de pe forum....putini stiu ce inseamna o italianca ca placere de condus. Ce sa mai zic cu Trek...te drogheaza imediat..dar cum zic altii fara fiabilitate, adica ma uit la ea si nu cere sa ii strang suruburile de pe drum, asta este vremuri grele...
  2. Nu am TNT, am TRek 1130A care este aproape acelasi motor, diferenta consta in carene si parbriz. In rest este aceeasi poveste...deci ca motor este jos palaria, are caracter, tinuta de drum deosebita si saua de exceptie. Probleme sant la inceput cu eprom si consumul, dar s-a rezolvat cu un update de soft. Nu este un motor uzual, din cauza ca serviceul este relativ limitat ca numar de dealeri si piesele de schimb se fac rost destul de greu si scumpe. Nu il recomand pt Ro dn cauza lipsei de service, altfel ca motor in sine este unul din foarte putinele motoare care au caracter si ofera senzatii deosebite. Cuplul este liniar si constant, poate merge si la turatie joasa cu explozie de putere imediat cum se trage de acceleratie. Acessoriile in general sant f reduse, deasemeni piesele aftermarket, deci costa ceva daca se vrea o modificare optica sau de tuning. Altfel sant f multumit de el, recunosc ca pina la 10.000 km m-a enervat cumplit cu tot felul de tampenii, dar dupa un set-up facut cu noul soft si o verificare mecanica merge impecabil. Situatie tipica la italiene, isi dau drumul dupa 10.000 km si trebuie ceva rabdare si tutun.
  3. Si la Trek-ul meu am facut o reprogramare de eprom si cel mai bine s-a potrivit set-up de la TNT, e clar ca si la tine e acceasi problema. Acum nu stiu cine poate face asa ceva in Ro si mai ales daca are softul de la Benelli. Oricum e f clara treaba si dupa reprogramare diferenta in cum motorul respira si trage, este enorma.
  4. prima zi de primavara...prima iesire, dar fara ghiocele....
  5. Foarte bine, sa ai grija de tine si de ceilalti este asa cum ar trebui toti sa gandeasca. In acelasi timp ai grija, Bebelli pacaleste, merge linistit daca vrei tu si imediat se face bestie cum tragi de gaz....suna si vibreaza al dracului de placut... Sa ai placeri si bucurii cu el,
  6. Felicitari...e ceva mai special Benelli, am si eu un Trek 1130. Ciclistica de mare clasa, placere la condus, vibratiile exact cat sa fie placute, design mai special, o saua de mare clasa ca si pozitia scaritzelor . In general la Benelli sant probleme de programare, adica daca observi ca nu functioneaza ca lumea in 3 cilindrii, consuma prea mult si are cuplu prea serios la turatie joasa, atunci se face o reprogramare a epromului. Asa am patit la a mea, avea un virus in program, pus program de TNT si merge absolut fantatstic, trage liniar si puternic, consumul a scazut. In privinta consumului nu prea ai ce face, in general consuma mai mult decat celelalte motoare de aceeasi cilindree. In rest este un motor care suporta bine strazile proaste, furca pe fatza este de mare clasa, cel putzin la al meu, chiar surprinzator cat de bine tine roata pe asfalt fara vibratie si socuri. A inceput sa fie ceva mai bine cu piesele, era cunoscut ca Benelli avea mari probleme de livrare, dar decand au fost cumparati de chinezi, a inceput sa fie mai bine. Sa o stapanesti sanatos si este un motor de exceptie.
  7. Mai bine zis nici nu se putea!!!! Porecla lui Paunescu in anii comunismului: KaGura kaCuru...a se tine minte. Mesaj completat Cand? imi iau o zi concediu sa savurez momentul.
  8. Ai mare dreptate, complet de acord cu tine...oricum nu mai are rost discutia....spalarea pe creier generala este deja facuta.
  9. S-a uitat cum s-a facut colectivizarea, cu pistolul la tampla? Lagarele de detinuti politici ca aveau vina ca erau nascuti in familii de oameni cu carte? De tancurile sovietice care au impus totul? Ca nu puteai intra la facultate daca nu aveai dosar "beton"? Cei care regreta comunismul , de ce nu se duc in Coreea de Nord, li se garanteaza comunism pur, adevarat si ca in vremurile apuse...
  10. Sant de acord, bine ca a crapat, din pacate tarziu...a facut prea multe porcarii ca sa mai merite macar o unda de regret.
  11. Dar ce-ti veni cu numele ala? Atata era si Pulica cand l-am gasit noaptea in cort pe plaja de la 2 Mai si avea putza plina de nisip...de aici numele....
  12. Ma terorizeaza Pulica, smecher, muscator si obraznic si ii merge f bine, in fiecare seara este program de muscaturi, alergat pe peretzi si sarit pe haine....dar il fac eu sa mearga pe motor din nou...misto matzele tale...cu 4 picioare am, mai imi trebuie cu 2.
  13. Pulica seara cu ochii pe net......
  14. Nici daca imi cumpar BeeeMeeeWeeeu?
×
×
  • Create New...