Sari la conținut

Putere maxima reala!


pepsi
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 107
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

na azi am incercat sa facem din 2 ambreiaje una buna (adica din al meu si dintruna de ES).... baiu ii, ca capacu de la ETZ nu se potriveste pe corpul ambreiajului de ES, solutia ar fii montarea capacului de ES, care ii mai grea un pic sau inlocuirea rulmentului din capacu de etz cu un rulment de presiune... rulmentu de presiune imi trebe in ambele cazuri. pt cei care nush la ce ma refer prin capac ambreiaj, uitativa la poza de pe pagina anterioara... piesa nr 9.

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci concluzia... logica :P ar fii ca butucu nou, comandat de la motoline :) nu are conicitatea buna, sau asa ceva :drink: si nu prinde destul pe conu de pe ambielaj.

239415[/snapback]

 

 

Acesta nu este sigur...Daca s-a rotit mai multe ori butucul poate ca a distrus portiunea aceea pe ambielaj... foarte mare grija cum se monteaza alcel butuc..Parerea mea este sa montezi unul original!!! Nu merita sa modifici nimic..Daca nu e bun trimite inapoi!!! Ce piezi..poate primesti altul in locul lui..pote nu..dar nici asa nu ai nimic de facut cu el daca nu merge...

:eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

na am gasit baiu la ambreiaj ... cel putin asa cred....

cei care se pricep la etz sau posed, stiti roata acea mare dintata, care e invartit de celalata roata dintata(dubla, in poza piesa nr21)... noah, roata acea tre sa fie f aproape de ambreiaj, numa cat sa nu se atinga, iar la mine cu butucu cel nou e o distanta de vreo 5 mm. am pus sus unu de ES (ambreiaj) ... si ca sa vezi.. perfect fit, fara sa o fortezi intra pe con ca de abea lam mai scos si distanta intre ea si roata acea dintata e ff mica...

239414[/snapback]

 

Saible acelea 18 si 19.. una dintre ele este o saiba mai groasa indiota (arcuita) care cred ca compenseaza distanta accea de 5 mm.. Butucul trebuie sa fie foarte fix pe ambielaj, nu are voie sa se miste!!! Odata pus acel butuc numai cu o presa speciala se poate scoate!!! fara ciocan si leviere!!!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca numa cu presa se scoate, am facut si io unu dupa modelu de la un prieten, simplu de tot... butucu no mai vrut sal primeasca inapoi ca o fost folosit .... si nu am bani sa iau altu, care s-ar putea sa nu fie bun... am incercat cu cel de ES , cum sa zic, perfect fit, fara sa o apesi tare pe cun, numa simplu pus acol sus, si abea lam mai scos, iar pe cel de ETZ, am pus sus, am pus presa pe ea, am batut usor cu ciocanu.. si o puteam da ios cu mana...deci concluzia logica ma gandesc ca ar fii ca butucu nou, nu are conicitatea buna...

precizez ca ambielaju ii original

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SA-L PRINZI TREAZ ?! Mai bine faci tu treaba,incet si sigur. Daca stii germana mergi pe http://www.ostmotorrad.de/, unde gasesti manual de reparatie (si de intretinere pt. orice manual). Daca nu stii mai bine babelfish sau un traducator decat mecanic de-asta.Sincer imi pare rau ca nu te poti da cu motorul, cunosc si eu astepatrea asta ca am trecut si eu pe mana multor mecanici (care mi-au mancat timp,bani si nervi) pana am invatat singur, incet cum sa fac chestiile astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nui vb. ca nu se pricepe, numa tre sa ai rabdare pana iti face, are se el multe pe cap... si in cap :eek:) :)

mie asta mie al doilea care lucreaza la motor.. primul nu prea se tinea de cuvant si mai era si nervos cand intrebam una alta cum functioneaza.... si nici ne se pricepea asa de bine... iar asta... nici el nu se tine de cuvant intodeauna, da macar imi arata ce face, explica ce cum functioneaza, si e cam sinurul de la min din oras, care se baga la orice motor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie asta mie al doilea care lucreaza la motor.. primul nu prea se tinea de cuvant si mai era si nervos cand intrebam una alta cum functioneaza.... si nici ne se pricepea asa de bine... iar asta... nici el nu se tine de cuvant intodeauna, da macar imi arata ce face, explica ce cum functioneaza, si e cam sinurul de la min din oras, care se baga la orice motor....

240382[/snapback]

 

zi si tu niste vesti mai bune!!! :) Merge motorul..si ai upgradat la 300 ccm

sau te-ai lasat de tunning de ETZ????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai mam cam lasat de tuning .. dupa toate parerile rele.... da poate la anu pun motor de Busa pe ea :) cu turbo cu tat... :eek: glumeam, da m-am gandit la un motor monocilindru cam de 400 - 500 cc cum ar fii pe ea, uma asa ca idee...

inca nu lam gata motoru, azi il gat... sper

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM MOTOR DE 2 LUNI SI INCA NU M-AM DAT CU EA. DECE? CA E IN REPARATII :eek: DA AZI IL GAT, CEL PUTIN ASA CRED... SAU MACAR SPER...

 

 

Cum stam cu sperantele??? "azi il gat" ???

 

Bafta la reparati!!! Vezi ca incet incet se termina sezonul!!!

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de aia mi-e frica cel mai mult, am facut asigurarea, se expira si inca nu mam dat cu ea :baldy:

 

@bogdiV ms pt piesa nu aia era baiu... baiu era o greseala a mea la montarea ambreiajului....

 

ultimul ferodou, dinspre partea ext a ambreiajului nu lam pus corect, adica dintii nu erau alinieati si roata acea dintata nu intra destul, deci butucul nu intra destul pe con...

@bogdiV luni ma duc in Cluj si iti duc piesa inapoi... da mai e un bai...prostia acea :baldy: de care se prinde cablul de ambreiaj, dak nu stii de care iti vb. rimit poza... na aia nu se potriveste la ambreiajul de ES...dak ma poti ajuta:)

 

oricum ms pt piese inca o data... un motorist adevarat

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

vineri mi-am montat motorul... am pus totul pesteolalta, si dau ma pedala si ca sa vezi nu vrea ambielajul sa se invarte :cheers: parca era sudat acol. slabim capacele si se invarte.. da se aude o lovitura tare urata... dam jos capacelul acela mic si rotund, unde vine turometrul si ca sa vezi oscila ambielajul... desfacem motorul ===> ambielajul era descentrat ===> inca o satamana de asteptare pana imi centreaza omul ....

 

 

Cum poti sa ajungi sa montezi capacul stang cu pedala de pornire fara sa verifici daca se invarte motorul (ambielajul)???

Ambielajul poate sa fie descentrat fara sa fie vizibil...in timpul mersului apar batai, se distrug rulmentii semeringul...etc..

Ce scrii tu acolo ca vezi o oscilatie este deja foarte grav...

Ce capace slabesti tu si te uiti pe la orificiul "mic si rotud" de la turometru?????

Zici ca freaca ambielajul in carcasa??? :D :baldy:

 

Nasoala treaba.... Bafta la reparat!!!

:baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai dupa ce am montat capacul si lam strans numa atunci am verificat daca se invarte, si nu sa invartit, si las slabir si se invartea da o aparut ceva batai (frecari) ma gandesc ca in carcasa. am dat jos acel capacel rotund de la turometru, si se vedea cum se oscila cam 1 mm...

cineva mio zis sa o las asa, ca se centreaza cu timpul, ca el asa o facut la simson, altu o zis sa nu cumva sa o las asa ca stric lagarele de la rulmenti si apoi ii mare bai. asa ca am desfacut-o si lam dat la un strungar meserias, care o mai facut asa eva.

cu ochiul nu se vedea deloc sa fie descentrat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mecanicu o zis sa o las sa se centreze, unu care era acol si casca si el gura, mecanicu o zis la cine sa o dau sa o centreze ca astfel o s se uzeze lagarele de la rulment si inca ceva, am uitat ce :cheers: .

omul se pricepe ff bine (o lucrat o viata intreaga in domeniul moto, chiar si la harley davidson)...

 

descutii tot pe aceasi tema : /index.php?...ic=35332&st=100

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai pana acuma am pus ambielajul pe locul ei si lam batut cu un dorn de cupru.

voi verti sa ziceti ca rulmenti sa pun dupa ce am pus sus ambielajul? nu prea inteleg ce vreti sa ziceti :D

 

Zici ca mecanicul a lucrat in domeniul moto!!! Nu cumva tu esti si acest mecanic???

 

p.s. Asa cum faci motorul asa o sa si mearga!!!

 

Parca aveai probleme numai cu ambreiajul???? De la prea mult stat s-a stricat si ambielajul.. :cheers:

 

Apropo...de ce te muti in topicul altcuiva...tu parca ai ETZ 250...

Editat de Nagy_Arpad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu io is mecanicu, is maidegraba doau un ucenic. pai problema la ambreiaj era ca nu debraia si conul acela de pe ambielaj pe care vine ambreiajul era uzat, faza cu debraiatul lam rezolvat simplu, pur si simplu nu l-am montat corect, am dus-o la mecanic si am rezolvat problema.

partial am rezolvat si conul, l-am dat la cineva ambielajul ca sa o incarce conul cu sudura si sa o aduca la nivel. da nu stiam ca incarcatura de sudura nu are cea mai mare duritate. si so dus conul cam dupa vreo 100 km . apoi am dus-o la Cj care se ocupa cu asa ceva, lo metalizat prin electroliza, cel putin asa mio zis, si o rectificat conul. io ma gandesc ca ei cand au pus ambielajul pe strung atunci s-a descentrat, ca inainte sa o duc la ei nu era asa. baietii o facut treaba buna la conul acela, din cate am aflat are o duritate ff mare, vreo 70 HRC... sau asa ceva. si ambreiajul sta bine pe con, fara lovitura fara sa o strang din surub sta tare acol. deci baiurile cu ambreiajul so gatat. amu sper ca dupa ce o centrez ambielajul sa fie totul ok

 

PS: si asta mi se pare ca e dedicat etz-urilor... da am etz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buei Pepsi dureaza juma' de ani pana faci un spurcat de ETZ??? tz tz tz

 

a inceput sezonul, si inca nu ai motor.. strange de curea, baga viteza, ca daca continui asa te prinde iarna!!!

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...