rony2006 Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 (editat) Ti-a iesit foarte bine,pentru a fixa coolerlee nu trebuia sa pui picatura (ca nu sti cum reactioneaza la temperatura inalta) mai complicat putin,era sa pui doua traverse (de ex din placbanda) si sa prinzi coolerele cu suburi.Daca vrei peste vreo 2 saptamani ca acum sunt cam ocupat iti trimit un "sistem" prin care turatia ventilatoarelor creste odata cu temperatura.Adica daca motorul este rece,ele nu pornesc,si cand se ajunge la o anumitata temperatura atunci sa se inceapa sa se invarta foarte incet si tot asa direct proportional cu temperatura.Spunemi cum le-ai alimentat,la firele de la faruri sau direct la bateri? Editat August 14, 2008 de rony2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan2k4 Postat August 15, 2008 Autor Share Postat August 15, 2008 Ti-a iesit foarte bine,pentru a fixa coolerlee nu trebuia sa pui picatura (ca nu sti cum reactioneaza la temperatura inalta) mai complicat putin,era sa pui doua traverse (de ex din placbanda) si sa prinzi coolerele cu suburi.Daca vrei peste vreo 2 saptamani ca acum sunt cam ocupat iti trimit un "sistem" prin care turatia ventilatoarelor creste odata cu temperatura.Adica daca motorul este rece,ele nu pornesc,si cand se ajunge la o anumitata temperatura atunci sa se inceapa sa se invarta foarte incet si tot asa direct proportional cu temperatura.Spunemi cum le-ai alimentat,la firele de la faruri sau direct la bateri? Nu m-as complica cu senzori si alte chestii,e de ajuns sa le pornesc si opresc de la intrerupator.Le-am legat in paralel la baterie. Cat despre prindere , o sa tin cont de sfaturile voastre. Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Vezi sa nu le uiti pornite vre-odata dupa ce opresti motorul Mai bine le legai la +ul de la contact, astfel incat atunci cand opreai motorul se opreau si ele singurele. Iar cu prinderea, intr-adevar, cauta o alta solutie pentru ca picatura nu va tine prea mult la temperaturi ridicate (iar soriceii de plastic se pot topi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Iata rezultatul : Acum despre el ... Coolerele sunt lipite cu Picatura ( nu am avut nici o alta idee despre cum sa le prind , poate imi dati alta idee) , dar sunt foarte bine fixate. O sa va intrebati de ce coolerul de sus nu e pus in colt ... pai nu mai puteam pune masca inapoi. Nu arata foarte estetic (fara masca , in schimb cu masca sunt greu de obeservat), dar ceea ce conteaza cel mai mult e faptul ca FUNCTIONEAZA . Mi-au intrecut toate asteptarile . Dupa aprox. 1 ora de mers de colo colo , temperatura a ramas constanta! Urmeaza sa vad ce se intampla cand urca pe coasta. Pacat ca nu e radiatorul putin mai lat (as fi pus 4 coolere ) . Coolerele sunt luate din 2 surse de calculator vechi , am luat deasemenea si un intrerupator tot de acolo. Astept pareri si sfaturi noi ! ar mai intra vreo doua ventilatoare mai micutze sa fii sigur de o treaba! eventual s-au putea sa intre si masca , ca cele mici sunt si mai subtiri, acum e la alegerea ta! CIAO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 Au putea in loc de picatura sa pui POXIPOL. Rezista la cca. 120 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan2k4 Postat Septembrie 13, 2008 Autor Share Postat Septembrie 13, 2008 (editat) Ok... Dupa "studii" si "teste" seculare care au durat 1 saptamana ..... Am ajuns la concluzia ca ori e de vina garnitura de chiuloasa ori termostatul. Prima intrebare : Daca iau garnitura de chiuloasa originiala pt. Aerox , merge montata pe setul de 70 cm3 ? A doua intrebare : Daca scot termostatul , ce trebuie sa verific la el ? (Nu am mai vazut un termostat , stiu doar ca e o valva.) Editat Septembrie 13, 2008 de razvan2k4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedbiker Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 si eu am patit exact ca tine cu aeroxu meu am taiat jos termostatul si merge foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vali_tl Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 daca a desfacut cineva termostatul de la un peugeot speedfight unde se afla acesta?ca nu am idee unde ar putea fi.este posibil ca dupa 1 an de zile de nefolosire a scuterului termostatul sa se blocheze?merge curatat?sau trebuie sa iau altul..si inca ceva...pompa de apa pompeaza apa incontinuu prin instalatie,sau numai atunci cand termostatul ajuge la temperatura care trebuie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daddyf12 Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 sal...am si eu un scuter cu racire pe aer..dar de la un moment..cam 4 km de mers la maxim 70-75 motorul se incalzeste f tare si nu mai are putere..abia i am schimbat segmenti de 300 de km ..ce as putea sa i maresc puterea de racire..unde sa pun si eu 2 coolere din alea:D pls help:X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.