JIJ Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Nu pot sa ma hotarasc intre Dunlop si Continental. Ma poate sfatui cineva care are sau a avut asa ceva ce gume sa-i pun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 Nu pot sa ma hotarasc intre Dunlop si Continental. Ma poate sfatui cineva care are sau a avut asa ceva ce gume sa-i pun? ma e cu dus si intors... depinde foarte mult de ce mobra ai si stilul tau de mers.. eu am v de 1000 am superdragon de la pirelli si le-am muscat rau.. in 4-5000 de km sunt pa.. acum am mers pe recomandarea producatorului am comandat un road 2ct.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 io am conti sport attack si sunt super bune. urmatoru rand o sa imi iau dunlop, sunt foarte bune si alea. deci oricare ar fi alegerea ta,nu o sa faci o achizitie proasta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat August 14, 2008 Share Postat August 14, 2008 ce mobr ai?...speed, enduro, .... eu am dunlop 208 sportmax RR....excelente..se incalzesc rapid...si tin cum trebe aderenta..am avut michelin..cand erau reci..daca te dadeai la ele...drifturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JIJ Postat August 15, 2008 Autor Share Postat August 15, 2008 Ms frumos, cred ca o sa imi trag un dunlop. Banuiesc ca n-are treaba daca merg cu Michelin pe fata si Dunlop pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat August 15, 2008 Share Postat August 15, 2008 am avut eu combinatia asta ,,reusita,, dunlop rr fata si michelin spate....ce vreau sa zic....ca fata era in treaba ei si spatele in treaba lui ..pe denivelari....parca era motorul articulat la mijloc..nu ma intelegeam deloc....acum cand sunt ambele dunlop...sta ca pe sina......si motorul e legat vezi ca profilul la dunlop e mai ,,race,, permite sa te inclini mai mult.... dunlop e mai in V(mai ascutit pe calea de rulare) fata de michelin care sa zic asa ar fi un U(mai plat la calea de rulare)...diferente dunlop michelin...RR mi se pare mult mai aderent decat orice p power....la rece michelinul daca acceleram tare imi patina ziceai ca merg cu hayabusa nu cu un F4....cu dunlop...never.nu mi s a intamplat... kestia e ca trebuie sa incerci si pirelli si bridgestone...etc.....si prob o sa te hotarasti.....nu vreau sa zic ca michelinul e un cauciuc slab...multi se impaca f bine cu ele...si eu m-am impacat pana la dunlop .... si marci de penuri sunt ..full..trebuie sa vezi ce ti se potriveste tie...si stilului tau de mers..eu acum prefer moi si ...implicit o sa tina putin..de asta nu s asa agreate....ca mai ales pe cilindree de 1000 se duc imediat ...pe 600 mai grelutz bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.