Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 (editat) In aceasta seara prietenia si filantropia si-au dat mana. Prima mea sponsorizare pentru un concurs :) : Sunt un om bucuros. Si pentru gestul facut, cat si pentru banii salvati (aprox. 300 Ron, noi) care vor merge in alte investitii. Multumiri pe aceasta cale lui Cristi Stelia aka Profesoru`aka OldMotors, pentru bunavointa si comportamentul lipsit de interes. Ii ceream sfatul in legatura cu un cauciuc pentru concurs. Raspuns : "Am eu unul bun la garaj, ti-l dau gratis! Hai, ce mai stai?". Ajunsi acolo, am primit si aripa "ca sa nu am probleme cu namoalele". Multumesc din suflet, maestre! P.S. - Zilele urmatoare aripa va intra in procesul de vopsire/stickuire (alb/rosu/negru). Numele sponsorului va fi la vedere, va dati seama, nu !? Kit-ul de lant (106 elem. / pinion-15 dinti / foaia-45 dinti) a fost scos de la naftalina si sta cuminte la ulei, asteptand sa arate ce poate. In concluzie, Lupule, vointa si dorinta este! Baga mare! Editat Septembrie 30, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupu' shui Postat Octombrie 2, 2008 Autor Share Postat Octombrie 2, 2008 Mai intereseaza pe cineva ce vreau eu sa fac la Craiova, sau chiar m-am stresat ca prostu' si am pierdut vremea degeaba? Pina acum, vad ca doar pe doi oameni pot conta ca vin, unul din Timisoara si altul din Anina... Chiar nu stiu ce sa cred: ori va place sa va dati, ori nu? Sau nu vreti decit trasee prin copaci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 i am almost in luni aflu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupu' shui Postat Octombrie 2, 2008 Autor Share Postat Octombrie 2, 2008 i am almost inluni aflu.. Yuppyyyyy!!!! Aproape trei concurenti, facuram de podium! Astept candidatii pentru diplomele de participare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 Mai intereseaza pe cineva ce vreau eu sa fac la Craiova, sau chiar m-am stresat ca prostu' si am pierdut vremea degeaba? Pina acum, vad ca doar pe doi oameni pot conta ca vin, unul din Timisoara si altul din Anina... Chiar nu stiu ce sa cred: ori va place sa va dati, ori nu? Sau nu vreti decit trasee prin copaci? Daca chiar e o problema cu nr. de oameni atunci ar trebui sa concepi un afis publicitar. Daca faci pasul asta eu ma angajez ca el sa fie pus la loc vizibil in 3 magazine moto in Timisoara si unul in Resita. Dintre ele 2 sunt cu profil enduro - unul in Tm si celalalt in Resita. Din Timisoara sunt sanse destul de mari sa vina si Glad1ator de pe forum. Am vb eu deja cu el, pentru a face amandoi echipa. Promit sa vb. cu toti cunoscutii cu preocupari enduristice pe care ii am in lista de mess pentru a iti face reclama. Probabil ca multi citesc, dar asteapta detaliile concrete - gen in ce cont depun banii, cam care va fi traseul (atat cel in jurul Craiovei, cat si mai in sus spre Gorj), cum facem cu mancarea, cu cazarea. O sa te sun maine sa aflu de la tine detaliile astea. Bafta si numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupu' shui Postat Octombrie 2, 2008 Autor Share Postat Octombrie 2, 2008 Daca chiar e o problema cu nr. de oameni atunci ar trebui sa concepi un afis publicitar.Daca faci pasul asta eu ma angajez ca el sa fie pus la loc vizibil in 3 magazine moto in Timisoara si unul in Resita. Dintre ele 2 sunt cu profil enduro - unul in Tm si celalalt in Resita. Din Timisoara sunt sanse destul de mari sa vina si Glad1ator de pe forum. Am vb eu deja cu el, pentru a face amandoi echipa. Promit sa vb. cu toti cunoscutii cu preocupari enduristice pe care ii am in lista de mess pentru a iti face reclama. Probabil ca multi citesc, dar asteapta detaliile concrete - gen in ce cont depun banii, cam care va fi traseul (atat cel in jurul Craiovei, cat si mai in sus spre Gorj), cum facem cu mancarea, cu cazarea. O sa te sun maine sa aflu de la tine detaliile astea. Bafta si numai bine ! As vrea sa va ofer eu cazarile, dar sa inca astept raspunsuri... Daca n-o merge (pentru ca sponsorii inca tac chitic), va trimit data de contact de la pensiuni. Traseul? Ce vrei sa stii? Cimpuri, paduri (nu mult), deal, munte. Adica, asa cum ziceam in alt post, macadam, pamint, drum nisipos, forestier si de taf. Se trece citiva km si prin sate, iar in rest pustiu. Cel putin de la Craiova spre munte, este o portiune de vreo 70 km unde nu vezi milimetru de asfalt, sau suflare omeneasca. In jurul Craiovei mai vine miros de fum din soba, dar nu prea tare Cit despre afis, sper sa se vada bine asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 sal! suntem cativa consumatori de adrenalina si din Arad "Hard enduro club Arad" in primul rand vreau sa te anunt ca nu posedam toti permise pentru utilajele pe care le conducem in competitii si nu toate (cross-urile)sunt inmatriculate ! sa inteleg ca participantii trebuie sa aiba permis si utilaje inmatriculate ? Daca da sa stii ca nu prea o sa ai "musterii'! regandeste traseul sau discuta cu autoritatile acest aspect ! RESPECT!!!! din Arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 Pai Lupu` a comunicat din start faptul ca este un raliu, a comunicat un regulament si, mai ales, faptul ca organizeaza o tura la care motoarele sa ne duca pe noi si nu noi pe ele (adica nu hard-enduro). Acum, omul se chinuie singur sa realizeze totul. Sa ii spui cu 2 sapt. inainte sa refaca traseul fiindca motocicletele nu sunt inmatriculate sau posesorii nu au permis... Si cu sufletu`n rai ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SorinAR Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 (editat) scuze de deranj ! cred ca o sa va dati voi doi,sau maxim trei ! pacat ca se chinuieste atata ! Editat Octombrie 2, 2008 de SorinAR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 2, 2008 Share Postat Octombrie 2, 2008 (editat) Sorin, haide sa il sunam maine pe Lup ca sa vedem ce si cum. Discutiile astea nu cred ca isi au locul aici. Nu ti-am raspuns in numele lui si imi cer scuze daca te-a enervat raspunsul meu. Ultimul lucru pe care mi-l doresc e sa stric munca acestui om. Scuze inca o data, daca am raspuns aiurea. Editat Octombrie 2, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupu' shui Postat Octombrie 3, 2008 Autor Share Postat Octombrie 3, 2008 Am cerut ca vehiculele sa fie inmatriculate si piloti sa aiba permis, pentru ca, dupa cum am spus mai la inceput, o sa circulam si pe drumuri publice, atit pe etapele cronometrate, cit si pe cele de legatura. Din puncutl meu de vedere, n-aveti decit sa veniti fara permis si cu capre fara acte, dar daca se intimpla sa sara un copil sau o baba in fata voastra, cine raspunde??? Nu doar voi, ci si eu si nu am chef sa platesc pentru unul caruia i se nazareste sa infiga mina in gaz prin sat. Avem destui la categoria asta, care circula alandala pe strazile oraselor. In ceea ce priveste autoritatile, nu sint asa pilos, incit sa le impun sa lase vehicule neinmatriculate pe sosele - fie si in cadrul unei competitii. Vor fi de traversat drumuri judetene si nationale, vor fi destui km de legatura, dar nu cred ca-s atit de multi ca sa suiti caprele pe remorci si sa le duceti la urmatorul start. Revenind la traseu: - speciala 1, in jurul Craiovei, aproximativ 120 km: se pleaca de linga aeroport, spre Pielesti, Lacrita, Robanesti, Cosoveni, Teasc, Facai, Bucovat. Toate asea sint comune din jurul Craiovei, iar traseul pe care l-am ales serpuieste pe cimp deschis, printre dealuri joase si pe malul Jiului. - tronsonul de legatura intre specialele 1 si 2 va fi prin oras - adica prin trafic destul de aglomerat, cu toate belelele aduse de acesta (deci Doamne fereste sa faci vreun pocinog si sa n-ai permis, asigurare, ori motor cu acte). - speciala 2, Craiova-Alimpesti - inca aproximativ 100 km, dar de data asta se merge doar pe culmea unui deal (Dealul Muierii, pentru ca vine de linga Pestera Muierii pina la Craiova). Aci se urmeaza culmea dealului, printre tapsane, locuri cultivate (asta vara) si paduri, iar de-o parte si de alta se vor deschide vaile oferindu-va niste peisaje la care nici eu nu ma asteptam sa fie intr-o zona de cimpie. Se va trece de un sat numit Gradise, iar dupa asta, pe linga vaile si dealurile Gorjului, o sa va treziti ca in fata voastra apar si muntii Paring, ca sa va dea pofta de viata mai dihai. - de la Alimpesti la Rinca este alt tronson de legatura, pe asfalt, ca nu este alta sansa. Dumunica dimineata, n-am incotro si o sa va tocesc cauciucurile tot pe asfalt, ca sa coborim din Rinca in Novaci, pentru ultima proba cronometrata. - speciala 3, duminica: start de la Novaci, prin Cheile Gilortului spre Rinca, Papusa (se va ocoli virful Papusa), dupa care veti intra pe alt forestier, care va va scoate la pestera Polovragi si minastirea Polovragi, din Cheile Oltetului. Stop joc. Pe etapa asta chiar este peisaj si pentru cei mai circotasi (Jumatate din ea este la gol alpin), cit despre teren - cei cu moto mai grele o sa aiba ceva de tras, dupa cum am mai spus. In Cheile Oltetului ma voi stradui sa va aduc si ceva premii de la Mr. Moto, care promisese sa ne ajute la capitolul asta. Traseul va fi insemnat in teren, am facut si road-book-ul (desi nu stiu citi au derulator), si, de asemenea, este marcat pe GPS. Ramine de vazut cum il transfer de la mine la voi. Pina la data cu pricina, rugamintea mea catre voi, cei care veti veni aici, ar fi sa faceti ceva vraji, sau sa dati cu tamiie, ca sa iasa mai repede aprobarile si sa avem vreme buna zilele alea. Spor la toate cele sa aveti! sal!suntem cativa consumatori de adrenalina si din Arad "Hard enduro club Arad" in primul rand vreau sa te anunt ca nu posedam toti permise pentru utilajele pe care le conducem in competitii si nu toate (cross-urile)sunt inmatriculate ! sa inteleg ca participantii trebuie sa aiba permis si utilaje inmatriculate ? Daca da sa stii ca nu prea o sa ai "musterii'! regandeste traseul sau discuta cu autoritatile acest aspect ! RESPECT!!!! din Arad Dupa cum ziceam, eu n-am nimic impotriva nimanui. Partea cu actele am inclus-o ca sa nu fie problema cu legiuitorii. Din alt punct de vedere, este mai greu cu cross-ul la rally-raid: rezervor mic, consum mare (doi timpi, ce sa-i faci). Si mai sint si distante mari de parcurs, iar in cazul nostru nu gasesti statie de gaz decit in Craiova si aproape de Novaci. Eu as vrea sa va aduc ceva benzina pe traseu, dar nu va fi decit un loc din asta. Ce faci daca ramii pe deal, sau pe o vale la 1800m altitudine si se mai pune si un vint sau o ploaie rece, de toamna? Este adevarat ca nu m-am dat cu cross si nu stiu ce distanta faci cu un rezervor, dar nu cred ca ajunge prea mult... Voi stiti ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 acuma din ce zici tu nu mi-e clar un lucru.... sau e aproape clar dar nu sunt sigur.. vom dormi doar intr-o locatie si ne vom roti in jurul ei sau vor fi 2 locatii de somn? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 (editat) Vineri noaptea vom dormi in Craiova. Sambata noaptea la Novaci sau Ranca. Mai degraba Novaci, pentru ca de acolo se va pleca pe Cheile Gilortului pana la Ranca si mai departe. Editat Octombrie 3, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 Am cerut ca vehiculele sa fie inmatriculate si piloti sa aiba permis, pentru ca, dupa cum am spus mai la inceput, o sa circulam si pe drumuri publice, atit pe etapele cronometrate, cit si pe cele de legatura. Din puncutl meu de vedere, n-aveti decit sa veniti fara permis si cu capre fara acte, dar daca se intimpla sa sara un copil sau o baba in fata voastra, cine raspunde??? Nu doar voi, ci si eu si nu am chef sa platesc pentru unul caruia i se nazareste sa infiga mina in gaz prin sat. Avem destui la categoria asta, care circula alandala pe strazile oraselor. In ceea ce priveste autoritatile, nu sint asa pilos, incit sa le impun sa lase vehicule neinmatriculate pe sosele - fie si in cadrul unei competitii. Vor fi de traversat drumuri judetene si nationale, vor fi destui km de legatura, dar nu cred ca-s atit de multi ca sa suiti caprele pe remorci si sa le duceti la urmatorul start. Revenind la traseu: - speciala 1, in jurul Craiovei, aproximativ 120 km: se pleaca de linga aeroport, spre Pielesti, Lacrita, Robanesti, Cosoveni, Teasc, Facai, Bucovat. Toate asea sint comune din jurul Craiovei, iar traseul pe care l-am ales serpuieste pe cimp deschis, printre dealuri joase si pe malul Jiului. - tronsonul de legatura intre specialele 1 si 2 va fi prin oras - adica prin trafic destul de aglomerat, cu toate belelele aduse de acesta (deci Doamne fereste sa faci vreun pocinog si sa n-ai permis, asigurare, ori motor cu acte). - speciala 2, Craiova-Alimpesti - inca aproximativ 100 km, dar de data asta se merge doar pe culmea unui deal (Dealul Muierii, pentru ca vine de linga Pestera Muierii pina la Craiova). Aci se urmeaza culmea dealului, printre tapsane, locuri cultivate (asta vara) si paduri, iar de-o parte si de alta se vor deschide vaile oferindu-va niste peisaje la care nici eu nu ma asteptam sa fie intr-o zona de cimpie. Se va trece de un sat numit Gradise, iar dupa asta, pe linga vaile si dealurile Gorjului, o sa va treziti ca in fata voastra apar si muntii Paring, ca sa va dea pofta de viata mai dihai. - de la Alimpesti la Rinca este alt tronson de legatura, pe asfalt, ca nu este alta sansa. Dumunica dimineata, n-am incotro si o sa va tocesc cauciucurile tot pe asfalt, ca sa coborim din Rinca in Novaci, pentru ultima proba cronometrata. - speciala 3, duminica: start de la Novaci, prin Cheile Gilortului spre Rinca, Papusa (se va ocoli virful Papusa), dupa care veti intra pe alt forestier, care va va scoate la pestera Polovragi si minastirea Polovragi, din Cheile Oltetului. Stop joc. Pe etapa asta chiar este peisaj si pentru cei mai circotasi (Jumatate din ea este la gol alpin), cit despre teren - cei cu moto mai grele o sa aiba ceva de tras, dupa cum am mai spus. In Cheile Oltetului ma voi stradui sa va aduc si ceva premii de la Mr. Moto, care promisese sa ne ajute la capitolul asta. Traseul va fi insemnat in teren, am facut si road-book-ul (desi nu stiu citi au derulator), si, de asemenea, este marcat pe GPS. Ramine de vazut cum il transfer de la mine la voi. Pina la data cu pricina, rugamintea mea catre voi, cei care veti veni aici, ar fi sa faceti ceva vraji, sau sa dati cu tamiie, ca sa iasa mai repede aprobarile si sa avem vreme buna zilele alea. Spor la toate cele sa aveti! Dupa cum ziceam, eu n-am nimic impotriva nimanui. Partea cu actele am inclus-o ca sa nu fie problema cu legiuitorii. Din alt punct de vedere, este mai greu cu cross-ul la rally-raid: rezervor mic, consum mare (doi timpi, ce sa-i faci). Si mai sint si distante mari de parcurs, iar in cazul nostru nu gasesti statie de gaz decit in Craiova si aproape de Novaci. Eu as vrea sa va aduc ceva benzina pe traseu, dar nu va fi decit un loc din asta. Ce faci daca ramii pe deal, sau pe o vale la 1800m altitudine si se mai pune si un vint sau o ploaie rece, de toamna? Este adevarat ca nu m-am dat cu cross si nu stiu ce distanta faci cu un rezervor, dar nu cred ca ajunge prea mult... Voi stiti ce si cum. la un asemenea traseu nu as sugera gume de cross... Baieti, scoateti TKC-urile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 Numele sponsorului va fi la vedere, va dati seama, nu !? Am ajuns si sponsor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupu' shui Postat Octombrie 5, 2008 Autor Share Postat Octombrie 5, 2008 De doua zile ploua in draci aici. Azi am iesit sa vad cum arata traseul pe ploaie, ca pina acum l-am vazut doar uscat. La iesirea din Craiova am facut 100 m intr-o jumatate de ora (cu Africa) ) Metzeler Six Days pe fata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Glad1ator Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Ceeee tare!!!! Trebuia sa o iei si tu mai pe iarba, sau in balarii, poate nu ti-se incarca fatza in halu asta Spor la treaba1 Poate ne vedem la Craiova. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupu' shui Postat Octombrie 7, 2008 Autor Share Postat Octombrie 7, 2008 Ceeee tare!!!! Trebuia sa o iei si tu mai pe iarba, sau in balarii, poate nu ti-se incarca fatza in halu asta Spor la treaba1 Poate ne vedem la Craiova. Pai prin iarba am mers, dar tot aia a fost. ) V-am spus mai demult: daca ploua, ne apucam de olarit, ca de mers mai greu. Numai cine vine cu usurele are sanse (macar DR). Cazarea la Craiova se va face la Hanul Doctorului, linga aeroport, foarte aproape de locul startului din prima zi. Oamenii au pensiune proaspat renovata, si cer 60 lei/pers, cu mic dejun inclus. De asemenea, au o parcare destul de mare, ca sa stea jucariile acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 (editat) din ce am inteles eu avem sambata 2 speciale ce totalizeaza 220km dupa care urmeaza ziua de duminica cu ???km cum ajung masinile cu bagajele noastre in locatia in care dormim sambata seara si cum ajung a doua zi in finish? te intreb asta pt ca nu cred ca sunt multi dintre noi care isi permit masina de asistenta si eu unul personal nu as prea avea chef sa alerg cu bagajul in spate. ar fi bine daca poti sa organizezi cate o statie de realimentare cam la jumatatea fiecarei probe speciale(50-60km). ai nevoie doar de o masina care sa ajunga acolo cu benzina pe care noi o vom pune in canistrele propri si personale. poti face treaba asta intr-un CP arbitrat cu stop timp obligatoriu 10 min. Editat Octombrie 7, 2008 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupu' shui Postat Octombrie 8, 2008 Autor Share Postat Octombrie 8, 2008 din ce am inteles eu avem sambata 2 speciale ce totalizeaza 220km dupa care urmeaza ziua de duminica cu ???kmcum ajung masinile cu bagajele noastre in locatia in care dormim sambata seara si cum ajung a doua zi in finish? te intreb asta pt ca nu cred ca sunt multi dintre noi care isi permit masina de asistenta si eu unul personal nu as prea avea chef sa alerg cu bagajul in spate. ar fi bine daca poti sa organizezi cate o statie de realimentare cam la jumatatea fiecarei probe speciale(50-60km). ai nevoie doar de o masina care sa ajunga acolo cu benzina pe care noi o vom pune in canistrele propri si personale. poti face treaba asta intr-un CP arbitrat cu stop timp obligatoriu 10 min. Am crezut ca am scris si distanta de duminica: vreo 80km. Treaba cu realimentatul se poate face, nici nu ma gindeam s-o las in aer. De la finish, adica din Polovragi, pina in Novaci nu-i asa mare distanta si se poate merge cu motorul. Pentru treaba cu bagajele, cei care vor veni singuri (adica doar concurentul, fara alt ajutor) o sa ne opintim noi sa-i ducem rucsacul. Doar n-o sa ramina omul in hainele de la traseu. Azi s-a rezolvat si cazarea pentru simbata seara. Vom sta la pensiunea Cheile Oltetului, linga Minastirea Polovragi. 100 lei/pers, cu cina si mic dejun incluse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 (editat) Azi s-a rezolvat si cazarea pentru simbata seara. Vom sta la pensiunea Cheile Oltetului, linga Minastirea Polovragi. 100 lei/pers, cu cina si mic dejun incluse. Super faina ! Editat Octombrie 8, 2008 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
missy-4x4 Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Buna baieti! O sugestie mica daca imi permiteti : mai reluati inca odata foarte pe scurt dar concret programul cu ore si date. E cam mult de citit, modificat si apoi iar modificat. Le-am sugerat si baietilor de la Rally Raid, insa ai nostri sunt obisnuiti cu date exacte. Asteptam si va felicit pt eforturile voastre( de-ar fi cat mai multi, ar creste si nr privitorilor si mai apoi si al participantilor) Bafta multa!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupu' shui Postat Octombrie 8, 2008 Autor Share Postat Octombrie 8, 2008 Salut! Programul ar arata cam asa, cu mentiunea ca orele sint aproximative: Vineri 17.IX.2008: - primirea participanților, - înscrieri, verificarea vehiculelor, - prezentarea traseului de sîmbătă, - cazare. Simbătă 18.IX.2008: - 8.00 – Start speciala 1, - 12.30 – Start speciala 2, - 19.00 – Sosire în zona Polovragi, - prezentarea traseului de duminică, - cazare. Duminică 19.IX.2008: - 8.00 – Start speciala 3, - 14.00 – Sosire la Polovragi, - acordarea premiilor, - închiderea concursului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Lupule, raliul se desfasoara in trecut? IX = Septembrie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atillas Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 Lupule, raliul se desfasoara in trecut? IX = Septembrie lasa-l,ca fac pariu ca nu stie cum il cheama daca il intrebi la cat are de alergat acum..mai e doar o sapt pana la tura.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.