Vizitator lznicu Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 (editat) da, tot ma amana... poate ma vei cunoaste si vei observa singur ca nu este nicio legatura intre ce faci si ce primesti. tu poate gandesti ca am avut noroc ca am scapat. eu poate simt altceva. Un accident poate fi chiar frumos daca scapi fara sechele, o experienta de neuitat. Nu-mi doresc dar sunetul impactului si secunda in care nu stii ce se va intampla cu tine...e ceva ce nu pot explica. Numai cine pateste stie despre ce vorbesc. Am patit-o de doua ori dar am scapat ieftin (nici nu au fost atat de puternice ca al tau). Odata m-a durut un genunchi doua zile iar alta data o coasta sau mai multe m-au durut vreo luna. Sanatate maxima! Editat August 17, 2008 de lznicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 SAnatate multa iti doresc si geseica sa se faca si el bine . Toti am iesit in curbe pe contrasescel putin odata oe drum, mai mult sau mai putin . Se intamppla sa nu abordweZi cum trebuie virajul si mai ales experienta ti-o capeti mergand. E bine ca i inca moralul inceput si poate ar fi bine ca pentru inceput sa mergi in grup mai restrans . Iti spun din proprie experienta cand esti 3-4 oameni pe drum fiecare are grija mujlt mai mare de ceilalti. Te faci tu bine si o iei usor usor de la capat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 (editat) Spuneai la un moment dat, ca te-ai gandit ca nu cumva cei din spate, sa se loveasca de tine si sa cada. Tocmai de aceea e bine sa fie ceva distantza intre participantii la trafic, sa nu stea nas in dos indiferent de utilaj. Ceva distanta e buna tocmai pentru a te feri de astfel de necazuri si pe tine si pe cel din fata ta si a avea timp de reactie. Cel mai trist, cand doua motoare se lovesc. Editat August 17, 2008 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeSeRica Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 da. am gresit mult. -am plecat obosita si epuizata psihic -trebuia sa renunt cand am vazut ca sursa stressului meu se tine dupa mine -trebuia sa imi vad de mine, sa ma distantez de grup, sa merg in ritmul meu. daca cel din fata incetinea prea mult eu nu mai puteam sa iau curba in viteza in care motorul meu se aseaza bine. asta imi crea probleme. viteza mica nu inseamna mereu siguranta. -apoi motorul era neadecvat pt mine e un complex de factori care te duc la accident. sper sa corectez cat mai multi. referitor la zgomot: nu am auzit nimic dar am vazut tot si am constientizat fiecare miime de secunda. gandeam cu viteza mai mare decat ma miscam si analizam situatia. timpul se dilata ciudat apoi se comprima. imi amintesc tot ce am spus sau facut sau gandeam dar nu si ce faceau /spuneau ceilalti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wan Ted Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 daca cel din fata incetinea prea mult eu nu mai puteam sa iau curba in viteza in care motorul meu se aseaza bine. asta imi crea probleme. viteza mica nu inseamna mereu siguranta. Asta nu e adevarat. Motorul "se aseaza" bine pe curba cam la orice viteza, ca de aia are pneuri de sectiune rotunda. Daca mergeai mai incet, nu ai fi ratat curba! Urca-te iar pe motor, exerseaza mult countersteering (absolut necesar pt. curbe), controleaza-ti atentia si privirea (uita-te la iesirea din curba, la locul unde vrei sa ajungi, nu la obstacol (santz, masina, etc). Recuperare rapida. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeSeRica Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Asta nu e adevarat. Motorul "se aseaza" bine pe curba cam la orice viteza, ca de aia are pneuri de sectiune rotunda.Daca mergeai mai incet, nu ai fi ratat curba! Urca-te iar pe motor, exerseaza mult countersteering (absolut necesar pt. curbe), controleaza-ti atentia si privirea (uita-te la iesirea din curba, la locul unde vrei sa ajungi, nu la obstacol (santz, masina, etc). Recuperare rapida. da? aveam 20km/h. am spus deja ca m-am uitat aiurea... va rog, am obosit rau... nu mai am pe ce exersa. nu cred ca am dat impresia ca nu ma gandesc sau nu imi pasa de ce s-a intamplat. am scris tocmai pt ca imi asum greselile si sa citeasca si altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 (editat) da?aveam 20km/h. am spus deja ca m-am uitat aiurea... va rog, am obosit rau... nu mai am pe ce exersa. nu cred ca am dat impresia ca nu ma gandesc sau nu imi pasa de ce s-a intamplat. am scris tocmai pt ca imi asum greselile si sa citeasca si altii. S-a cam spus ce era de spus, de acum timpul le v-a rezolva pe toate, motorul... vanataile...Si-a asumat vina si e constienta de ceea ce a gresit. Pretul e cam mare, dar putea fi incomparabil mai mare. Cine vrea retine cauzele(multiple de altfel) si tine cont de ele pe viitor, cine nu...O perioada vei trai din amintiri, dar sunt convins ca v-a veni o zi, cand o vei lua de la capat. Editat August 18, 2008 de fast_arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 (editat) da,da...dupa prima buseala,a 3-a zi plecam in bulgaria la c-tin si elena... Editat August 18, 2008 de raducu 77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maddok Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 din cate am inteles eu ai facut point fixation asa mi s-a intamplat si mie cand am venit de la intalnirea de la brasov ... intrat mult prea tare in curba panica si point fixation pe o skoda octavia neagra .... am trecut milimetric pentru k totusi am avut putina inspiratie sa dau drumu la ambreiaj si sa o tai mai spre banda mea .... imi pare rau de tine geserica si sper sa iti faci motoreta repede eu am stat 28 de zile fara ea cand am avut accident .... get well Asta nu e adevarat. Motorul "se aseaza" bine pe curba cam la orice viteza, ca de aia are pneuri de sectiune rotunda.Daca mergeai mai incet, nu ai fi ratat curba! Urca-te iar pe motor, exerseaza mult countersteering (absolut necesar pt. curbe), controleaza-ti atentia si privirea (uita-te la iesirea din curba, la locul unde vrei sa ajungi, nu la obstacol (santz, masina, etc). Recuperare rapida. good point cu uitatul la iesirea din curba asta este una dintre cele mai naspa chestii care ti se pot intampla ... sa faci point fixation in curba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.