Roadkill_Himself Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 http://www.krausmotorco.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 Bestiala!!! foarte ciudat insa (pt moi) angrenajul distributiei pe lant. La ce ar putea folosi piesa aceea? lantul nu ar trebui sa fie intins in pozitia clasica? http://www.krausmotorco.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roadkill_Himself Postat August 17, 2008 Autor Share Postat August 17, 2008 Bestiala!!! foarte ciudat insa (pt moi) angrenajul distributiei pe lant. La ce ar putea folosi piesa aceea? lantul nu ar trebui sa fie intins in pozitia clasica? Aia-i un chain tensioner, nimic altceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat August 17, 2008 Share Postat August 17, 2008 (editat) intinzatorul de lant are doua functiuni....una ca intinde lantul si a doua ca dezviaza lantul sa nu atinga cadrul la partea jos a cadrului....cadrul este facut cu vreo 5cm 10cm mai inalt ca un cadru rigid... daca va uitati la partea din spate sistemul de prindere a rotii ...va dati seama caci cadrul nu este rigid are exact in spate linga ax un sistem tare interesant care permite o mica dculisare a piesei in jos si in sus ...are suspensia arcul suspensie introdus in interiorul cadrului ....ceva foare interesant de apreciat la acest cadru ce am explicat mai sus va puteti da seama daca intrati pe acest link http://www.krausmotorco.com/motorcycles-kyrgyz.html#thumb dati clic pe poza cu discul si pinionul de frina spate si vedeti bine sistemul..si poza are si numele de . its NOT a RIGID salutare Editat August 17, 2008 de robychopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roadkill_Himself Postat August 18, 2008 Autor Share Postat August 18, 2008 intinzatorul de lant are doua functiuni....una ca intinde lantul si a doua ca dezviaza lantul sa nu atinga cadrul la partea jos a cadrului....cadrul este facut cu vreo 5cm 10cm mai inalt ca un cadru rigid... daca va uitati la partea din spate sistemul de prindere a rotii ...va dati seama caci cadrul nu este rigid are exact in spate linga ax un sistem tare interesant care permite o mica dculisare a piesei in jos si in sus ...are suspensia arcul suspensie introdus in interiorul cadrului ....ceva foare interesant de apreciat la acest cadru ce am explicat mai sus va puteti da seama daca intrati pe acest link http://www.krausmotorco.com/motorcycles-kyrgyz.html#thumb dati clic pe poza cu discul si pinionul de frina spate si vedeti bine sistemul..si poza are si numele de . its NOT a RIGID salutare Bine observat (aplauze prelungite)... IT'S NOT A RIGID! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat August 18, 2008 Share Postat August 18, 2008 am trimis un mail la ei sami dea un raspuns la cit ar costa sistemul de suspensie, astept sa vad poate au un pret acceptabil ca tare mas baga sa iau un sistem din acesta ca ar arata tare fain pe un cadru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Multam pt explicatii baieti! cat traieste omu' invata! o bere (deocmdata virtuala) de la je! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roadkill_Himself Postat August 31, 2008 Autor Share Postat August 31, 2008 am trimis un mail la ei sami dea un raspuns la cit ar costa sistemul de suspensie, astept sa vad poate au un pret acceptabil ca tare mas baga sa iau un sistem din acesta ca ar arata tare fain pe un cadru Ti-a raspuns careva, pe traseu? Is curios si io... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 (editat) nam primit nici un raspuns de la ei si am trimis doua mailuri, dar am sa ii sun in curind , ma intereseaza sistemul...mult de tot... Editat August 31, 2008 de robychopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roadkill_Himself Postat Septembrie 1, 2008 Autor Share Postat Septembrie 1, 2008 nam primit nici un raspuns de la ei si am trimis doua mailuri, dar am sa ii sun in curind , ma intereseaza sistemul...mult de tot... Hai, ca nu-i asa complicat sistemul. E doar ascuns in cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Septembrie 8, 2008 Share Postat Septembrie 8, 2008 ba aias nebuni miau cerut 5000 dolari ca sa imi faca un sistem din ala, mai dai in aia mea...il gindesc eu si tot il fac pina la urma.si pina la urma merg pe deviza...multor din america.....daca nu e rigid nu e chopper.... salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 am gasit asta pe site-ul lor... foarte tare... http://www.krausmotorco.com/parts-twist-brake.html acum stiu care e secretul ghidonului clean la custom-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Noiembrie 27, 2008 Share Postat Noiembrie 27, 2008 ba aias nebuni miau cerut 5000 dolari ca sa imi faca un sistem din ala, mai dai in aia mea...il gindesc eu si tot il fac pina la urma.si pina la urma merg pe deviza...multor din america.....daca nu e rigid nu e chopper.... salut Pai daca as avea 5000 sa bag in Sportster as castiga AMD show cu el acum stiu care e secretul ghidonului clean la custom-uri Care-i secretul? Ne zici si noua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 Care-i secretul? Ne zici si noua? ... you're funny when I'm drunk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
violetbiker Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 Tu nu esti amuzant nici daca Easybiker si cu mine am fi rupti de beti. Pentru "secretul ghidonului clean" mai studiaza-l si pe Russell Mitchell.Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Noiembrie 29, 2008 Share Postat Noiembrie 29, 2008 Tu nu esti amuzant nici daca Easybiker si cu mine am fi rupti de beti. Pentru "secretul ghidonului clean" mai studiaza-l si pe Russell Mitchell.Succes incercarea moarte n-are... mersi pentru sfat (cred). ar fi ele mai multe creatii de genu asta (de la Kodlin de exemplu)...dar nu vreau sa fiu oftopic .bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.