Sari la conținut

Aprilia Sr 50 R Vs. Peugeot Jet Force C-tech


alex67x
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 58
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu e limitat. Al meu este limitat limitat n-am umblat la el si l-am luat de nou si mai mult de 53km/h nu fuge, ar fugi, are demaraj de la 40 la 50KM/h dar nu-l lasa variatorul.

Toba da... si la mine se incinge atat de tare incat simt caldura cum se ridica la nivelul feței. Oricum intotdeauna m-am intrebat. Stiind ca exista 3 delimitari, una cica din carburator una din variator si schimbarea tobei. Oare daca schimbi toba.... nu fortezi variatorul... sau daca scoti doar inelul de la variator nu strici motorul?

 

Daca scoti inelul de la variator prinzi viteza mai mare dar aerul trebuie tot prin toba stock sa se chinuie sa iasa... in felul asta in timp ce el e pe-acolo prin toba chinuindu-se aerul nou care trebuie eliminat sta dupa el... astfel motorul nu respira cum trebuie nu? Invers... daca schimbi toba si nu schimbi variatorul, nu risti ca motorul sa respire atat de bine incat o sa isi mareasca si ritmul de "respirat" astfel fortand cureaua de la variator...?? Deci cand o sa am bani voi schimba si toba si voi scoate si inelul de la variator in acelasi timp. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci...cum zicea mihai, am mers destul de mult cu sr...in primul rand - viteza indicata de el este reala - bord digital(chiar daca afisajul este analogic). Bordul se blocheaza la 80 si mai sus nu trece decat putint de tot. Am mers in paralel cu scuterul meu - ca sa vad cat de bine este reglat(sa nu apara cei cu gura) si apoi am mers in fata scuterului meu (cel din spate mergea la o distanta oarecum constanta deci o viteza aproximativ egala afisata pe ambele borduri). Se duce aproape de 100 fara nici o modificare.

 

Limitari: saiba variator + gatul toba.

 

Cea mai buna varianta posibila!

 

Ah da si ady: subliniez - bordul digital nu poate sari de 80 km/h

Editat de Rolly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci...cum zicea mihai, am mers destul de mult cu sr...in primul rand - viteza indicata de el este reala - bord digital(chiar daca afisajul este analogic). Bordul se blocheaza la 80 si mai sus nu trece decat putint de tot. Am mers in paralel cu scuterul meu - ca sa vad cat de bine este reglat(sa nu apara cei cu gura) si apoi am mers in fata scuterului meu (cel din spate mergea la o distanta oarecum constanta deci o viteza aproximativ egala afisata pe ambele borduri). Se duce aproape de 100 fara nici o modificare.

 

Limitari: saiba variator + gatul toba.

 

Cea mai buna varianta posibila!

 

Ah da si ady: subliniez - bordul digital nu poate sari de 80 km/h

Mie asa mi-a zis ,este userul yanu pe forum.Imi zicea ca acu trece de 80

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Aprilia ramane aprilia eu am unu sr50 injectie 2003 si se duce 90km fara nici un tunning pe el vreau sai schimb toba insa sa se duca mai bine daca tin frana pe fata si accelerez putin si ii dau drumu la frana se ridica de te da pe spate am facut odata la un semafor si am ramas cu el sus si pe curbe e excelent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...