Sari la conținut

Honda Cbr600 F2


CRYLLYN
 Share

Postări Recomandate

Am si eu o problema cu un CBR600 F2 din 95' ! Am sa incerc sa explic cat mai bine si mai detaliat toate etapele pornirii in speranta ca se vor gasi printre voi posesori de cbr-uri care sa inteleaga si sa-mi dea si mie niste raspunsuri. O scot dimineata din garaj (temperatura in jur de 15 grade afara). Pun contactul, apas "Run"-ul, trag socul de tot si evident "Start". Motocicleta porneste, urca incet pana la 2500 de ture si tinde sa se tureze si mai mult. Dupa circa 10-15 secunde, o accelerez finut si imping socul de tot inapoi. Ramane turata numai de mine, din acceleratie! Nu o tin numai la o anumita turatie, ba chiar o mai si urc (3000 - 3500) dar finut, fara sa o turez aiurea mai mult decat trebuie. In tot acest timp temperatura se vede ca urca. Pentru cei care au sau au avut CBR600 F2 si care stiu cum arata ceasul de la temperatura, eu am fost invatat ca este indicat sa plec cu a mea in momentul in care acul trece de prima liniuta alba de pe cadran. Aici precizez ca este un fel de punct critic asta pentru ca au fost nenumarate dati cand a trecut de linia alba si motocicleta a mers perfect. Acum, de ceva timp, pana sa treaca acul de linia alba, o simt ca incearca sa scada in ture iar daca incerc sa o accelerez scade si mai repede pana se opreste de tot!!! Din acest moment, nu-mi mai porneste la automat. Mai porneste numai daca ii trag socul de tot, urca iar singura la 2500 de ture dupa care incepe sa scada iar in ture pana moare! Daca continui sa repet iar figura nu mai fac altceva decat sa o inec de tot.

 

Reuseam sa o mai pornesc, numai impinsa dar nu o lua direct! Adica ma impingea cineva, ea incerca sa porneasca in treapta a doua dar nu o lua. Faceam figura asta de vreo 3 ori dupa care o lasam cateva minute si pornea singura la automat. O turam destul de mult, pana trecea acul de la temperatura de linia alba dupa care nu imi mai facea figuri. Vreau sa va spun ca niciodata nu mi s-a oprit in mers. Dupa ce se incalzeste, merge perfect.

 

Mentionez ca dupa primele dati cand a inceput sa faca in felul acesta, am hotarat sa-i iau bujii. Mi-am luat bujiile cu Iridium, i-am schimbat si filtrul de aer, filtrul de ulei si uleiul. Nu am reusit sa scap de problema. Face exact acelasi lucru.

In sparanta ca nu v-am plictisit si ca am reusit sa ma fac inteles, astept sugestii din partea voastra!!!

Va multumesc anticipat si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu bujiile cu iridium is mai pretentioase si se ineaca mai repede ... din cate am inteles de la tine tu o accelerezi cu socul tras, iar lucrul asta nu face decat sa iti inece bujiile, socul da mai multe benzina motorului, dar nu si aer, iar daca tu accelerezi cu sorul tras ii dai si mai multa benzina cu mult prea putin aer, astfel incat ea intr-un final se ineaca.

 

Incearca sa o pornesti numai din soc si sa o lasi sa se incalzeasca cu socul tras si abia dupa ce ai impins de tot socul o accelerezi normal ...

 

P.S. Incearca sa iti iei alte bujii, normale, cele cu iridiu is recomandate motoarelor mai noi ce au carburatia ok, si in special celor pe injectie

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu bujiile cu iridium is mai pretentioase si se ineaca mai repede ... din cate am inteles de la tine tu o accelerezi cu socul tras, iar lucrul asta nu face decat sa iti inece bujiile, socul da mai multe benzina motorului, dar nu si aer, iar daca tu accelerezi cu sorul tras ii dai si mai multa benzina cu mult prea putin aer, astfel incat ea intr-un final se ineaca.

 

Incearca sa o pornesti numai din soc si sa o lasi sa se incalzeasca cu socul tras si abia dupa ce ai impins de tot socul o accelerezi normal ...

 

P.S. Incearca sa iti iei alte bujii, normale, cele cu iridiu is recomandate motoarelor mai noi ce au carburatia ok, si in special celor pe injectie

 

[in primul rand multumesc de raspuns. Sa stii ca am facut si ce imi recomanzi tu. Mai exact, am pornit-o numai cu socul tras fara sa mai accelerez deloc...dar am avut acelasi rezultat. S-a incalzit putzin si mi-a murit in final.

Cand am scris ca o accelerez cu socul deschis...gandeste-te ca o accelerez o secunda maxim si in timpul asta imping repede socul! Adica niciodata nu am tinut si socul deschis si sa o si accelerez in acelasi timp. Este vorba numai de maxim doua secunde, atat cat sa nu o pierd eu daca imping socul.]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema cu un CBR600 F2 din 95' ! Am sa incerc sa explic cat mai bine si mai detaliat toate etapele pornirii in speranta ca se vor gasi printre voi posesori de cbr-uri care sa inteleaga si sa-mi dea si mie niste raspunsuri. O scot dimineata din garaj (temperatura in jur de 15 grade afara). Pun contactul, apas "Run"-ul, trag socul de tot si evident "Start". Motocicleta porneste, urca incet pana la 2500 de ture si tinde sa se tureze si mai mult. Dupa circa 10-15 secunde, o accelerez finut si imping socul de tot inapoi. Ramane turata numai de mine, din acceleratie! Nu o tin numai la o anumita turatie, ba chiar o mai si urc (3000 - 3500) dar finut, fara sa o turez aiurea mai mult decat trebuie. In tot acest timp temperatura se vede ca urca. Pentru cei care au sau au avut CBR600 F2 si care stiu cum arata ceasul de la temperatura, eu am fost invatat ca este indicat sa plec cu a mea in momentul in care acul trece de prima liniuta alba de pe cadran. Aici precizez ca este un fel de punct critic asta pentru ca au fost nenumarate dati cand a trecut de linia alba si motocicleta a mers perfect. Acum, de ceva timp, pana sa treaca acul de linia alba, o simt ca incearca sa scada in ture iar daca incerc sa o accelerez scade si mai repede pana se opreste de tot!!! Din acest moment, nu-mi mai porneste la automat. Mai porneste numai daca ii trag socul de tot, urca iar singura la 2500 de ture dupa care incepe sa scada iar in ture pana moare! Daca continui sa repet iar figura nu mai fac altceva decat sa o inec de tot.

 

Reuseam sa o mai pornesc, numai impinsa dar nu o lua direct! Adica ma impingea cineva, ea incerca sa porneasca in treapta a doua dar nu o lua. Faceam figura asta de vreo 3 ori dupa care o lasam cateva minute si pornea singura la automat. O turam destul de mult, pana trecea acul de la temperatura de linia alba dupa care nu imi mai facea figuri. Vreau sa va spun ca niciodata nu mi s-a oprit in mers. Dupa ce se incalzeste, merge perfect.

 

Mentionez ca dupa primele dati cand a inceput sa faca in felul acesta, am hotarat sa-i iau bujii. Mi-am luat bujiile cu Iridium, i-am schimbat si filtrul de aer, filtrul de ulei si uleiul. Nu am reusit sa sc de problema. Face exact acelasi lucru.

In sparanta ca nu v-am plictisit si ca am reusit sa ma fac inteles, astept sugestii din partea voastra!!!

Va multumesc anticipat si asfalt uscat!

fa o curatnenie generala si un reglaj la carburatoare,schimba neaparat bujiile de iridiu cu bujii normale si vezi ce benzina bagi...de la Lukoil eu nu mai bag in viata mea...am fost nevoit prin imprejurari sa bag de la ei si de abia am pornit mobra dimineata...cu toate reglajele si consumabilele schimbate...agreez benzina Petrom,Rompetrol si Omv...cum am schimbat benzina cum toarce ca o pisicuta...

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Painkill3r

aceiasi problema am avut-o si eu.. totul a fost de la benzina, adica sa fiu mai exact mizerie in rezervor. dupa ce l-am spalat si am alimentat de la omv merge super bine (inainte de asta am dus motoru la reglat de carburatoare) poti face si tu acelasi lucru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa o curatnenie generala si un reglaj la carburatoare,schimba neaparat bujiile de iridiu cu bujii normale si vezi ce benzina bagi...de la Lukoil eu nu mai bag in viata mea...am fost nevoit prin imprejurari sa bag de la ei si de abia am pornit mobra dimineata...cu toate reglajele si consumabilele schimbate...agreez benzina Petrom,Rompetrol si Omv...cum am schimbat benzina cum toarce ca o pisicuta...

eu nu bag decat de la petrom.

si la masina si la motociclete.

atat, doar petrom, poate suna a publicitate dar nu este decat parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1)...jos gumele, jos uleiul si la presa cu ea...

....multumeste-le injinerilor japonezi , pentru ce hal de ciors au reusit sa faca(si sa-l mai si vanda!) :angry:

2)...verifica/schimba filtrul de aer(se ineaca prea usor!), curatza/echilibreza carburatoarele...

Mai bine prima varianta! :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

cu aceeashi problema ma confrunt si eu de un an si ceva...si crede-ma ca nu-i nici de la bujii , nici de la benzina , nici de la carburatoare.... singura chestie care n-am incercat-o , e sa schimb bobinele de inductzie...

dar daca ai garaj si mentzii o temperatura constanta in garaj...chiar si 15 grade...si o pornesti in garaj itzi garantez ca o sa mearga fara sa se mai opreasca...eu de vre-o juma' de an asha fac...si nu am nici o problema , insa daca o las o noapte afara sunt mancat ( indiferent ca afara sunt 5 sau 25 de grade peste noapte)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...