ridersowg Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 tocmai ce am facut revizia de 12mii la motor,un sv 650 k6-injectie..si in carte am gasit ca trebuie sa verific si "throttle valve synchronization"..si nu prea stiu la ce se refera asta....ma gandesc ca e vb de cele 2 cabluri de acceleratie..dar nu stiu sigur...presupun ca nu e vb de jocul supapelor...care se face la 24mii si se numeste "valve clearance"(nu stiu sigur dar cred ca se traduce prin:"jocul supapelor") ms anticipat pt raspunsuri si stiu ca intrebarile par poate prea puerile dar toate se invata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 tocmai ce am facut revizia de 12mii la motor,un sv 650 k6-injectie..si in carte am gasit ca trebuie sa verific si "throttle valve synchronization"..si nu prea stiu la ce se refera asta....ma gandesc ca e vb de cele 2 cabluri de acceleratie..dar nu stiu sigur...presupun ca nu e vb de jocul supapelor...care se face la 24mii si se numeste "valve clearance"(nu stiu sigur dar cred ca se traduce prin:"jocul supapelor") ms anticipat pt raspunsuri si stiu ca intrebarile par poate prea puerile dar toate se invata... Sincronizarea clapetelor, la fel la carburatoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat August 21, 2008 Autor Share Postat August 21, 2008 si e o procedura complicata,ce aparatura trebuie pt asta?.. iar in legatura cu "valve clearence" cine stie cum sta treaba? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) si e o procedura complicata,ce aparatura trebuie pt asta?.. iar in legatura cu "valve clearence" cine stie cum sta treaba? ms Oricare service moto ce se respecta poate face asta, operatia ar trebui sa fie pana in 100 de roni, stiam ca e 150 roni cu tot curatatul carburilor, dar cum tu ai injectie ar trebui sa fie mai ieftin. E mai mult vorba de aparat, ca daca ai aparatul iti poti sincroniza si tu carburatoarele, cauta pe youtube "carb sync" si vezi ca sunt o droaie de filmulete Later Edit : Asta ar fi cam cel mai bun dintre toate, iti si explica cat de cat ce se intampla pe acolo ... Editat August 21, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat August 21, 2008 Autor Share Postat August 21, 2008 tocmai am vb cu mecanicul si mi-a spus ca nu are de ce sa-mi umble pt problema asta ca motoru e prea nou si daca ar fii ceva probleme s-ar simti in mers:motoru nu ar mai trage la fel,ar creste consumul.... acum eu stiu ce sa cred..daca in carte spune totusi ca ar trebui facut..(cu toate ca e notat cu *,deci presupun ca e ceva optional).... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 (editat) tocmai am vb cu mecanicul si mi-a spus ca nu are de ce sa-mi umble pt problema asta ca motoru e prea nou si daca ar fii ceva probleme s-ar simti in mers:motoru nu ar mai trage la fel,ar creste consumul....acum eu stiu ce sa cred..daca in carte spune totusi ca ar trebui facut..(cu toate ca e notat cu *,deci presupun ca e ceva optional).... Daca iti permiti, si ai unde sa o faci fara prea mare bataie de cap te-as sfatui sa faci o sincronizare ... se deregleaza in timp, astfel incat nu o sa iti dai seama cand si daca o sa creasca consumul, si daca ii faci o sincronizare acum nu strica deloc, mai ales daca manualul te sfatuieste sa faci asta ... Editat August 21, 2008 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.