Sari la conținut

avans jawa


Vizitator stress_L&P
 Share

Postări Recomandate

Vizitator stress_L&P

salutare! amo jawa si vreau sa merg la bv. cu ea! ma intereseaza ce avans sa-i fac pt. 80 la ora sa mearga cel mai bine! ma puteti ajuta??? eu acum il am la 3mm si sincer sa va spun nu ma multumeste decat la viteze mari dar acum vreau sa merg bine si sa ajung fara probleme la brasov! ma poate ajuta cineva???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

nu ma refeream daca se deregleaza sau nu, vroiam sa stiu care e avansul optin pt.3-4000 de turatii, adica 80 la ora intr-a 4-a, la economic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2.65 i-am pus! :crack:

3 stiu ca e mult dar l-am pus ca sa vad cat se poate duce jaweta mea! (ma refer la viteza max)

230757[/snapback]

 

Daca vede Motobrand ce faci cu jawutza, plange. Sau iti da un dupac peste ceafa :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

sincer? caca! :moron: e fiabila (cred) dar adevarul e ca am facut doar vreo 3500 de km cu ea si nu am avut probleme decat cu platinile care erau uzate si-mi dadeau rateuri in ture, asadar le-am schimbat si i-am pus aprinderi tranzistorizate! nu face jupiterul bun in nici un caz! asta e o legenda mult exagerata! am facut liniuta si de pe loc si din mers cu un jupiter 5 cu pinion de 21 (max e de 22 la ij, deci e pinion de fuga) si cu ambreiajul cam dus... in ture scapa ala si totusi nu l-am facut decat cu distanta mica, de max. 3 metri cel mai mult (am facut mai mult liniute)

tre' sa-mi rezolv problema cu actele de la ij si o sa vedeti voi o fata pe un 400 cc care o sa zboare! :wink:

jawa:

- relativ fiabila, ambreiaj prost, foarte prost! mai ales boala jawelor cu bucsa aia de la oala de ambreiaj! daca o turezi pana pe la 3000 de ture cu ambreiajul tras "agata" si o ia din loc putin! e fooooarte enervanta chestia asta! la bv. am participat la concursul de mers incet si a luat-o din loc... logic ca am pierdut inainte sa parcucg cativa metri! :crack: la semafor imi las vreo 2 metri intre mine si masini tocmai din cauza asta! rahat!

e un adevarat CHIN s-o desfaci si fara prese nu ai sanse! au complicat idiotii aia din fabrica totul! :crack:

franele sunt DEZASTRU! mici si de caca! tre' sa le schimb! daca nu cu unele pe disc, macar cu una de fata de ij!

roata de spate are frana si mai naspa, pe o parte frana, pe o parte lantul... bleahhh! sincronul e de tabla, se defecteaza rapid, arcul de la schimbator e belea (nici acum nu l-am facut) si tre' sa dai drumu' la ambreiaj ca sa-si revina din sincron la fiecare treapta cand retrogradezi... de (cuvant urat)!

consum mic (3.7 afara si max. 5 in oras si asta pentru ca nu imi place sa stau dupa masini si-i dau imediat suta, dupa aia revin dar sa nu am prosti in fata)

ij:

-consum mic daca e facut bine (4 afara, 5-5.5 in oras in acelasi stil de mers

-frane bune (nu-s excelente dar prind bine si nu tre' sa fortezi, la jawa sunt elastice si tre' sa te obisnuiesti pe unde franeaza, pe unde blocheaza... la ij "prind")

-fiabil daca e facut cu grija, 5.500 km fara probleme la motor, acum ii bag set de 400 ca asa vreau eu

-roata de spate se scoate foarte usor, frana si lantul sunt pe aceeasi parte, frana de spate e actionata prin tija, nu printr-un rahat de sufa)

-se desface foarte uspr motorul (fara prese si alte caca)

-se tureaza mai bine ca jawa, puterea e distribuita mai fain pe plaja de turatii

-e mai stabil si mai jos... mult mai stabil!

cam atat, mai sunt da' sincer nu prea am chef sa ma gandesc acum!

 

per total ijul castiga! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci da-te in continuare cu jupiteru.Mie mi se pare cea mai naspa comunista,mai ales la fiabilitate.Dar ce stiu eu? :)

E interesant ca ce spui tu contrazice oarecum tot ce am aflat de la alti motociclisti cu experienta,care au avut la un moment dat ambele modele.Insa eu cred ca ai cel mai bun Jupiter din lume si cea mai nasoala Jawa :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

sa mai strang cablul... bun! cum dreq? eu il trag tare cu un patent dar :eek: tot degeaba! inca un plus la jupiter: cablurile au o marime standard, jawa are rahatul ala de butoias cu surub! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

a! si nu-i din cauza cablului ca nu tot timpu' face asa! ea sta debreiata cand trag maneta, nu tre' s-o tin deloc din frana sau din picior, cand o turez agata si trage putin in fata scotand un zgomot ciudat tare... in fine... de (cuvant urat)! mie mi-au spus mai multi ca ar fi bucsa de la oala de ambreiaj care e facuta din bronz si se duce fooooarte repede! acum nu stiu daca e asa sau nu ca n-am desfacut-o inca! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai butoiasu' de la cablu il strangi.Eu am patit asta.Si vezi sa nu cumva sa ai prea putin ulei in cutie ca afecteaza ambreiajul f tare.

 

Intrebare: e posibil ca uleiul din cutie sa ajunga in carter cumva daca e belit vreun simering.Ca la mine asta face (scuipa mult ulei pe tobe,desi nu ii pun decat 1/50 in amestec;si la rece cilindrul drept scoate f mult fum fata de stg desi au compresie ok amandoi).Si cred ca e groasa ca s-ar putea sa tb sa sparg motoru'.

Stie careva sau intreb la forurile superioare (Axa e pe aici? :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

oloi am in cutie :P 15W40

aaaaaaaa... la jawa nu stiu cum e dar la ij daca scoate pe dreapta fum nu-i de la semering! la ij trage aer fals pe la semeringul de la alternator sau ulei de la volanta, din cutie nu are cum sa ia decat cilindrul din stanga! am patit-o si io dar nu de la semering, ci din cauza unui surub care s-a rupt! :eek:

Repet: nu stiu cum e la jawa dar poate o fi asemanator! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut baieti vad ca aveti problemee mari cu jawa 638

a mea merge bine

n-am avut inca nici o problema din ceea de scrieti voi aici

si ii dau si 130km si nu se plafoneaza in afara de vibratiile produse de turatia motorului si asfalt

am pus la ea roti de gs550e adica 19 fata 2 disc frana + 18 spate frana tambur, aprindere tranzistorizata

in motor ii pun castrol (cel din carte) si nu agata ambreiajul si daca stau cu ea in viteza la stop pot sa o turez pana la capat ca nu pleaca decat daca ii dau drumu la ambreiaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu franele la Jawa lui Stress, e de rau...eu era sa ma sui pe niste corturi in camping in BV....foarte dubioase franele...(nu eram obisnuit sa nu tina frana, a mea are discuri si pe fata si pe spate, desi e o chichineatza de motor)..

 

Stress, sper sa reusesti sa o faci un mic gixer, sa te mai zarim pe la intruniri cu ea.Spor la treaba, ca vine iarna si ai nevoie !

Editat de skywalker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...