Vizitator stress_L&P Postat August 24, 2005 Share Postat August 24, 2005 salutare! amo jawa si vreau sa merg la bv. cu ea! ma intereseaza ce avans sa-i fac pt. 80 la ora sa mearga cel mai bine! ma puteti ajuta??? eu acum il am la 3mm si sincer sa va spun nu ma multumeste decat la viteze mari dar acum vreau sa merg bine si sa ajung fara probleme la brasov! ma poate ajuta cineva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmatei Postat August 24, 2005 Share Postat August 24, 2005 Daca e reglat recent, poti sa mergi linistit pana la Brasov si inapoi in Galati. Se mai deregleaza avansul la jawa, da' nici chiar asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 24, 2005 Share Postat August 24, 2005 nu ma refeream daca se deregleaza sau nu, vroiam sa stiu care e avansul optin pt.3-4000 de turatii, adica 80 la ora intr-a 4-a, la economic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 24, 2005 Share Postat August 24, 2005 eu ma gandeam la un 2,7-2,75 mm, ce ziceti? sau sa-i dau un 2,6-2,65?????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat August 25, 2005 Share Postat August 25, 2005 2,6 3 e prea mult oricum, o chinui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 25, 2005 Share Postat August 25, 2005 2.65 i-am pus! 3 stiu ca e mult dar l-am pus ca sa vad cat se poate duce jaweta mea! (ma refer la viteza max) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat August 29, 2005 Share Postat August 29, 2005 2.65 i-am pus! 3 stiu ca e mult dar l-am pus ca sa vad cat se poate duce jaweta mea! (ma refer la viteza max) 230757[/snapback] Daca vede Motobrand ce faci cu jawutza, plange. Sau iti da un dupac peste ceafa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Septembrie 1, 2005 Share Postat Septembrie 1, 2005 Eu am 2.65 la a mea.Asa s-a nimerit anul trecut cand am l-am reglat ultima data.Si pare ok. Si cu, ti se pare Jawa fata de Ij,Stress?Sunt curios sa aflu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 3, 2005 Share Postat Septembrie 3, 2005 sincer? caca! e fiabila (cred) dar adevarul e ca am facut doar vreo 3500 de km cu ea si nu am avut probleme decat cu platinile care erau uzate si-mi dadeau rateuri in ture, asadar le-am schimbat si i-am pus aprinderi tranzistorizate! nu face jupiterul bun in nici un caz! asta e o legenda mult exagerata! am facut liniuta si de pe loc si din mers cu un jupiter 5 cu pinion de 21 (max e de 22 la ij, deci e pinion de fuga) si cu ambreiajul cam dus... in ture scapa ala si totusi nu l-am facut decat cu distanta mica, de max. 3 metri cel mai mult (am facut mai mult liniute) tre' sa-mi rezolv problema cu actele de la ij si o sa vedeti voi o fata pe un 400 cc care o sa zboare! jawa: - relativ fiabila, ambreiaj prost, foarte prost! mai ales boala jawelor cu bucsa aia de la oala de ambreiaj! daca o turezi pana pe la 3000 de ture cu ambreiajul tras "agata" si o ia din loc putin! e fooooarte enervanta chestia asta! la bv. am participat la concursul de mers incet si a luat-o din loc... logic ca am pierdut inainte sa parcucg cativa metri! la semafor imi las vreo 2 metri intre mine si masini tocmai din cauza asta! rahat! e un adevarat CHIN s-o desfaci si fara prese nu ai sanse! au complicat idiotii aia din fabrica totul! franele sunt DEZASTRU! mici si de caca! tre' sa le schimb! daca nu cu unele pe disc, macar cu una de fata de ij! roata de spate are frana si mai naspa, pe o parte frana, pe o parte lantul... bleahhh! sincronul e de tabla, se defecteaza rapid, arcul de la schimbator e belea (nici acum nu l-am facut) si tre' sa dai drumu' la ambreiaj ca sa-si revina din sincron la fiecare treapta cand retrogradezi... de (cuvant urat)! consum mic (3.7 afara si max. 5 in oras si asta pentru ca nu imi place sa stau dupa masini si-i dau imediat suta, dupa aia revin dar sa nu am prosti in fata) ij: -consum mic daca e facut bine (4 afara, 5-5.5 in oras in acelasi stil de mers -frane bune (nu-s excelente dar prind bine si nu tre' sa fortezi, la jawa sunt elastice si tre' sa te obisnuiesti pe unde franeaza, pe unde blocheaza... la ij "prind") -fiabil daca e facut cu grija, 5.500 km fara probleme la motor, acum ii bag set de 400 ca asa vreau eu -roata de spate se scoate foarte usor, frana si lantul sunt pe aceeasi parte, frana de spate e actionata prin tija, nu printr-un rahat de sufa) -se desface foarte uspr motorul (fara prese si alte caca) -se tureaza mai bine ca jawa, puterea e distribuita mai fain pe plaja de turatii -e mai stabil si mai jos... mult mai stabil! cam atat, mai sunt da' sincer nu prea am chef sa ma gandesc acum! per total ijul castiga! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Septembrie 4, 2005 Share Postat Septembrie 4, 2005 Atunci da-te in continuare cu jupiteru.Mie mi se pare cea mai naspa comunista,mai ales la fiabilitate.Dar ce stiu eu? E interesant ca ce spui tu contrazice oarecum tot ce am aflat de la alti motociclisti cu experienta,care au avut la un moment dat ambele modele.Insa eu cred ca ai cel mai bun Jupiter din lume si cea mai nasoala Jawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Septembrie 4, 2005 Share Postat Septembrie 4, 2005 BTW,faza cu agatatul ambreiajului de care zici tu:Din experienta mea inseamna in primul rand ca nu e regalat ca lumea,adica e prea slab.Mai strange cablul.Intr-adevar ambreiajul de 638 e infect.Cauta unu de 634 ca se potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 4, 2005 Share Postat Septembrie 4, 2005 sa mai strang cablul... bun! cum dreq? eu il trag tare cu un patent dar tot degeaba! inca un plus la jupiter: cablurile au o marime standard, jawa are rahatul ala de butoias cu surub! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 4, 2005 Share Postat Septembrie 4, 2005 a! si nu-i din cauza cablului ca nu tot timpu' face asa! ea sta debreiata cand trag maneta, nu tre' s-o tin deloc din frana sau din picior, cand o turez agata si trage putin in fata scotand un zgomot ciudat tare... in fine... de (cuvant urat)! mie mi-au spus mai multi ca ar fi bucsa de la oala de ambreiaj care e facuta din bronz si se duce fooooarte repede! acum nu stiu daca e asa sau nu ca n-am desfacut-o inca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Septembrie 5, 2005 Share Postat Septembrie 5, 2005 Pai butoiasu' de la cablu il strangi.Eu am patit asta.Si vezi sa nu cumva sa ai prea putin ulei in cutie ca afecteaza ambreiajul f tare. Intrebare: e posibil ca uleiul din cutie sa ajunga in carter cumva daca e belit vreun simering.Ca la mine asta face (scuipa mult ulei pe tobe,desi nu ii pun decat 1/50 in amestec;si la rece cilindrul drept scoate f mult fum fata de stg desi au compresie ok amandoi).Si cred ca e groasa ca s-ar putea sa tb sa sparg motoru'. Stie careva sau intreb la forurile superioare (Axa e pe aici? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 6, 2005 Share Postat Septembrie 6, 2005 oloi am in cutie 15W40 aaaaaaaa... la jawa nu stiu cum e dar la ij daca scoate pe dreapta fum nu-i de la semering! la ij trage aer fals pe la semeringul de la alternator sau ulei de la volanta, din cutie nu are cum sa ia decat cilindrul din stanga! am patit-o si io dar nu de la semering, ci din cauza unui surub care s-a rupt! Repet: nu stiu cum e la jawa dar poate o fi asemanator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catutza Postat Septembrie 18, 2005 Share Postat Septembrie 18, 2005 salut baieti vad ca aveti problemee mari cu jawa 638 a mea merge bine n-am avut inca nici o problema din ceea de scrieti voi aici si ii dau si 130km si nu se plafoneaza in afara de vibratiile produse de turatia motorului si asfalt am pus la ea roti de gs550e adica 19 fata 2 disc frana + 18 spate frana tambur, aprindere tranzistorizata in motor ii pun castrol (cel din carte) si nu agata ambreiajul si daca stau cu ea in viteza la stop pot sa o turez pana la capat ca nu pleaca decat daca ii dau drumu la ambreiaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Septembrie 19, 2005 Share Postat Septembrie 19, 2005 (editat) Cu franele la Jawa lui Stress, e de rau...eu era sa ma sui pe niste corturi in camping in BV....foarte dubioase franele...(nu eram obisnuit sa nu tina frana, a mea are discuri si pe fata si pe spate, desi e o chichineatza de motor).. Stress, sper sa reusesti sa o faci un mic gixer, sa te mai zarim pe la intruniri cu ea.Spor la treaba, ca vine iarna si ai nevoie ! Editat Septembrie 19, 2005 de skywalker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 19, 2005 Share Postat Septembrie 19, 2005 n-o sa ma mai zariti pe la intruniri pe ea! in schimb o s-o zariti pe danutza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.