Mjollnir Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 E vorba de o Honda VFR 750 din 94. Problema e ca se incalzeste cadru foarte tare. Motorul nu se incinge in mod deosebit. E posibil sa fie de la galerii care sunt facute din teava sudata, dar poate a mai avut cineva aceeasi problema si are vreun sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 (editat) Asta-i solutia Honda impotriva mersului in bermude si jlapi pe motor )))))))))))))))) Acum serios... toate VFR-urile pe care le-am vazut se incing destul de tare. As vrea sa te contrazic in privinta afirmatiei tale cum ca se "se incalzeste cadru foarte tare. Motorul nu se incinge in mod deosebit". Cadrul nu o sa fie niciodata mai cald decat motorul E vorba de o Honda VFR 750 din 94. Problema e ca se incalzeste cadru foarte tare. Motorul nu se incinge in mod deosebit. E posibil sa fie de la galerii care sunt facute din teava sudata, dar poate a mai avut cineva aceeasi problema si are vreun sfat. Editat August 26, 2008 de rechinulalb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 fa rost de un termometru dintacela cu shusta laser si de-te frumos pe fir sa vezi inspre care parte creste temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorisbforzainter Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 Asta-i solutia Honda impotriva mersului in bermude si jlapi pe motor )))))))))))))))) Acum serios... toate VFR-urile pe care le-am vazut se incing destul de tare. As vrea sa te contrazic in privinta afirmatiei tale cum ca se "se incalzeste cadru foarte tare. Motorul nu se incinge in mod deosebit". Cadrul nu o sa fie niciodata mai cald decat motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat August 27, 2008 Autor Share Postat August 27, 2008 Asta-i solutia Honda impotriva mersului in bermude si jlapi pe motor )))))))))))))))) Acum serios... toate VFR-urile pe care le-am vazut se incing destul de tare. As vrea sa te contrazic in privinta afirmatiei tale cum ca se "se incalzeste cadru foarte tare. Motorul nu se incinge in mod deosebit". Cadrul nu o sa fie niciodata mai cald decat motorul Zic si eu ce indica termometrul. Doar in oras intra in actiune ventilatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 27, 2008 Share Postat August 27, 2008 E vorba de o Honda VFR 750 din 94. Problema e ca se incalzeste cadru foarte tare. Motorul nu se incinge in mod deosebit. E posibil sa fie de la galerii care sunt facute din teava sudata, dar poate a mai avut cineva aceeasi problema si are vreun sfat. schima uleiu cu "Lichidul Care Scade Temperatura Motorului Cu 20 C", cica merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat August 28, 2008 Share Postat August 28, 2008 Ce naiba? Macar amuza-te corect. Trebuia sa-i recomanzi sa schimbe lichidul de racire cu "Lichidul Care Scade Temperatura Motorului Cu 20 C" (trademark discutii aiurea-n pom pe motosticlism si motohalberism punt ro). Sau poate are proprietati si de ungere lichidul ala de-l tot discutati voi, si eu nu stiu. Acum serios... eu am zis ca fac un lucru bun si i-am pus ulei 15W50, daca tot se incinge macar sa se unga bine (nu stiu sincer cat ajuta asta). In rest, cat timp termometrul nu se duce in balarii, e in regula. schima uleiu cu "Lichidul Care Scade Temperatura Motorului Cu 20 C", cica merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.