Clasic Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 aseara 30.08 un individ (cu auto desigur) nu s-a asigurat si a dat peste mine...norocul a facut sa nu-mi zdrobeasa piciorul drept si nici sa nu cad....in fine, m-a lovit in cadru, acolo unde se prinde bascula si in scarita spate, in urma coliziunii cadrul + bascula s-au indoit, cu mici rupturi din suduri...ce este de facut? s-o putea repara, sunt curios ce o sa incerce cei de la asigurari sa faca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Imi pare rau sa-ti spun dar roata spate nu o sa mai calce nicio data pe cea din fata indiferent ce ai face. Un cadru deplasat fie el si cu 1 mm nu o sa mai aibe aceleasi proprietati ca unul centrat. Si ca o comparatie este la fel ca la masina.........ai strambat lonjeroanele si masina merge "oblic" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 aseara 30.08 un individ (cu auto desigur) nu s-a asigurat si a dat peste mine...norocul a facut sa nu-mi zdrobeasa piciorul drept si nici sa nu cad....in fine, m-a lovit in cadru, acolo unde se prinde bascula si in scarita spate, in urma coliziunii cadrul + bascula s-au indoit, cu mici rupturi din suduri...ce este de facut? s-o putea repara, sunt curios ce o sa incerce cei de la asigurari sa faca... incearca /index.php?showtopic=83781 si ia legatura cu omu, poate se poate face totusi ceva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat August 31, 2008 Autor Share Postat August 31, 2008 intrebarea este daca stie careva ce se poate intampla legal cu despagubirea....cei de la asigurari o sa zica ca cu 2 ciocane se rezolva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat August 31, 2008 Share Postat August 31, 2008 Prima oara trebuie sa obti un deviz de la cel care o v-a repara. Daca acel service spune ca este ireparabila din diverse motive cei de la asigurari trebuie sa iti returneze contaravaloarea motocicletei....la cat este ea evaluata in functie de anul de fabricatie. Daca cei de la service spun ca este reparabila in urma devizului pe care il duci la asigurator iti v-a repara motocicleta . ASTA asa este teoretic.practic vei intampina mai multe greutati din partea celui care trebuie sa te despagubeasca, gen domne aia au bagat prea multe piese iar cele vechi ereau bune tra la lala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Septembrie 3, 2008 Autor Share Postat Septembrie 3, 2008 se poate ca un cadru dupa impact sa se repare? eu stiam ca se inlocuieste.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 se poate ca un cadru dupa impact sa se repare? eu stiam ca se inlocuieste.... depinde de gravitatea deformarilor. ia legatura cu cristian, el iti poate spune sigur daca merge facut sau nu. pentru despagubiri, ia legatura cu @geserica, iti spune ea ce si cum cu asigurarile caci a patit-o recent, din pacate. Imi pare rau sa-ti spun dar roata spate nu o sa mai calce nicio data pe cea din fata indiferent ce ai face. Un cadru deplasat fie el si cu 1 mm nu o sa mai aibe aceleasi proprietati ca unul centrat.Si ca o comparatie este la fel ca la masina.........ai strambat lonjeroanele si masina merge "oblic" si de ce, ma rog, nu se pot indrepta, mai ales lonjeroanele, daca ai scule cu care sa faci asta si scule cu care sa le "masori" geometria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 nimeni cu scaun la cap nu o sa-ti spuna sa indrepti cadrul la o motocicleta sport.nu se indreapta perfect.solutia ar fi recarosare, nush cine este autorizat sa faca asta(de RAR bineinteles). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 (editat) nimeni cu scaun la cap nu o sa-ti spuna sa indrepti cadrul la o motocicleta sport.nu se indreapta perfect.solutia ar fi recarosare, nush cine este autorizat sa faca asta(de RAR bineinteles). bine! si acum trage apa, ca ai vorbit! sa-ti fie de bine! Editat Septembrie 3, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Septembrie 3, 2008 Autor Share Postat Septembrie 3, 2008 am poze, dar nu se vede mare lucru, in fine , lantul atinge in cadru, suportul care era sudat (facea parte din cadru) cu scarita spate mi s-a rupt, bascula are o infundatura si pare deplasata deoarece motocicleta merge putinel cam stramb acum.....carena spate care afost si ea lovita nu s-a crapat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 bine!si acum trage apa, ca ai vorbit! sa-ti fie de bine! tipule,vezi de treaba ta,am observat ca esti ''gigi contra''.la mizeriile de motorete ce le-ai condus ai observat ce mult se schimba ciclistica unei motorete cand schimbi setarea suspensiilor cu 5mm?ce zici de o deplasare de 0,5mm la nivelul prinderii basculei de cadru, cam ce distanta ar fi la roata?poate ai vazut cadre indreptate,dar asta nu inseamna ca ciclistica a ramas aceasi.cam atat.putem scrie mult si bine pe tema asta,dar nu vreau. cat despre apa care trebuie sa o trag,dupa ce vorbesc-viteji ca tine in spatele monitoarelor am mai vazut.oare fata in fata cu mine tot asa de impertinent ai fi?nu cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Daca soliciti deviz pt cadru nou la orice dealer suzuki sei de la asigurare iti vor da dauna totala (nu stiu din ce an e moto )bani cu care poti sa iti repari motocicleta cu piese SH aproape sigur deoarece un cadru nou e aprox 2500 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betzigash Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 intrebarea este daca stie careva ce se poate intampla legal cu despagubirea....cei de la asigurari o sa zica ca cu 2 ciocane se rezolva.... o sa meri cu motoreta la service autorizat, ei fac constatarea pieselor ce le ai tu trecute in dovada de reparatie. orice componenta la motoreta sa schimba, mai ales ca e vorba de cadru. nu se vopseste nimic, se comanda piese originale. la tine ci siguranta or sa spuna asigurarile "dauna totala". de-aici ai grija, daca motoreta arata bine inainte fa tot posibilul sa o bage la stare de intretinere "buna", sa nu carecumva sa-ti scada din ea 85% + 25% "fieru'". Art. 3 (1)Pentru autovehiculele la care nu se cunoaste parcursul - km - realizat pâna la data producerii evenimentului asigurat sau acesta nu este în concordanta cu starea tehnica a autovehiculului respectiv, coeficientul de uzura a autovehiculului avariat se stabileste în functie de vechimea în exploatare si de starea de întretinere a acestuia, prevazute în tabelele coeficientilor de uzura nr. 1 si 2. (2)Starea de întretinere a unui autovehicul se clasifica în: buna, medie si satisfacatoare. (3)Stabilirea starii de întretinere a autovehiculului se face potrivit starii acestuia dinainte de producerea evenimentului asigurat, pe baza criteriilor de mai jos: a)stare de întretinere buna Autovehiculul prezinta: integritatea elementelor caroseriei, barelor de protectie si capacelor de roti; vopseaua intacta, fara exfolieri sau urme aparente de rugina a tablei; tapiteria fara pete, urme de uzura prematura sau rupturi; cauciucuri uzate uniform, fara sa prezinte uzuri accentuate pe flancuri ca urmare a unui reglaj necorespunzator al directiei; motorul fara scurgeri de ulei pe partile laterale sau pe capotajele interioare ale spatiului afectat acestuia; b)stare de întretinere medie Autovehiculul prezinta: deformari ale caroseriei, barelor de protectie sau capacelor de roti pâna la 10 dm2 însumat pe întreaga suprafata exterioara; degradari ale vopselei în ceea ce priveste luciul, cu urme de rugina aparenta pe o suprafata totala pâna la 10 dm2, cu exfolieri pe o suprafata totala pâna la 1 cm2; pete pe tapiteria scaunelor; c)stare de întretinere satisfacatoare Autovehiculul prezinta: deformari ale caroseriei, barelor de protectie si capacelor de roti mai mari de 10 dm2 însumat pe întreaga suprafata exterioara: degradari ale vopselei, pierderea totala a luciului, cu exfolieri pe o suprafata totala mai mare de 1 cm2, cu urme pronuntate de rugina aparenta si zgârieturi; tapiteria deteriorata si murdara; cauciucurile uzate neuniform, cu accentuari pe unul dintre flancuri, ca urmare a unui reglaj necorespunzator al directiei; motorul cu urme de ulei pe partile superioare si laterale ca urmare a scurgerilor la capacul distributiei, al chiulasei sau pe lânga garniturile de etansare; joc mare la volanul directiei. (4)Cunoscându-se data introducerii în exploatare de nou si starea sa de întretinere justificata tehnic, pentru stabilirea coeficientului de uzura a autovehiculului avariat se cauta în tabelul coeficientilor de uzura linia orizontala corespunzatoare vechimii în exploatare, în ani, a acestuia si se stabileste un coeficient de uzura cuprins între cei corespunzatori starii de întretinere buna si satisfacatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 niciodata nu o sa mai ai tu aceasi siguranta/incredere/mers normal la aceasta motocicleta ,daca un cadru se rupe,sau mai stiu eu ce, se inlocuieste nu se repara ca nu e MINSK normal ca romanu e inventiv si in loc sa se gandeasca la siguranta lui si sa bage mana in buzunar sa faca treaba ok ,mai degraba o sudeaza,mai bine lipeste ma cadru cu poxipol :-j sau poxilina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Septembrie 3, 2008 Autor Share Postat Septembrie 3, 2008 frate, eu nu vreau sa-l repar in curte, exista o firma de asigurari care trebuie sa ma despagubeasca...pe mine motorul acesta m-a costat cam 3500 euro si nu accept sa merg cu el hait, stramb si cu chit pe cadru,...cu toate ca lovitura a fost in spate, unde multa lume o sa zica ca nu este de rezistenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 (editat) tipule,vezi de treaba ta,am observat ca esti ''gigi contra''.la mizeriile de motorete ce le-ai condus ai observat ce mult se schimba ciclistica unei motorete cand schimbi setarea suspensiilor cu 5mm?ce zici de o deplasare de 0,5mm la nivelul prinderii basculei de cadru, cam ce distanta ar fi la roata?poate ai vazut cadre indreptate,dar asta nu inseamna ca ciclistica a ramas aceasi.cam atat.putem scrie mult si bine pe tema asta,dar nu vreau.cat despre apa care trebuie sa o trag,dupa ce vorbesc-viteji ca tine in spatele monitoarelor am mai vazut.oare fata in fata cu mine tot asa de impertinent ai fi?nu cred. vrei sa ne intalnim, papuse scumpa? apropos, corect e "apa PE care trebuie sa o trag", cu cine facu matale scoala? cu femeia de serviciu? frate, eu nu vreau sa-l repar in curte, exista o firma de asigurari care trebuie sa ma despagubeasca...pe mine motorul acesta m-a costat cam 3500 euro si nu accept sa merg cu el hait, stramb si cu chit pe cadru,...cu toate ca lovitura a fost in spate, unde multa lume o sa zica ca nu este de rezistenta pai sa te despagubeasca, atunci.....de ce mai intrebi aici? fa demersurile legale si nu te va trage nimeni in piept.....ma mai cert si cu toti ciudatii agramati din cauza ta..... Editat Septembrie 3, 2008 de bogdanawo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 (editat) Editat Septembrie 4, 2008 de oxigen72000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.