Sari la conținut

Probleme Ceberica F4


Postări Recomandate

Salut am si yo o mare problemna ptru mine poate mica ptru voi:P

Cand stau la relanti mai mult imi moare motorul,precizez ca relantiul nu e fix are o bataie de 1200-1300(nu imi merge rotund imi merge cam oval:)).Imi face asa si intrun final imi moare.iam schimbat bujiile, iam curatat filtrul ,iam schimbat uleiul.mia zis cineva ca nu merge rotund din cauza lantului de distributie da mam uitat la el si e tapan rau. NUSH CE SA III MAI FAK PLSSSSSSSS HELPPPPP

 

:cheers: :banana: :blbl: :friends: ;) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am si yo o mare problemna ptru mine poate mica ptru voi:P

Cand stau la relanti mai mult imi moare motorul,precizez ca relantiul nu e fix are o bataie de 1200-1300(nu imi merge rotund imi merge cam oval:)).Imi face asa si intrun final imi moare.iam schimbat bujiile, iam curatat filtrul ,iam schimbat uleiul.mia zis cineva ca nu merge rotund din cauza lantului de distributie da mam uitat la el si e tapan rau. NUSH CE SA III MAI FAK PLSSSSSSSS HELPPPPP

 

:cheers: :banana: :blbl: :friends: ;) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :ok:

 

Tu stii ce e ala lant de distributie? Si unde se afla?

 

F4 din ce an? Daca e pe carburatie - nu m-ar mira sa fie de la ele....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e de la lantul de distributie sau intinzatorul de lant ( CCT ) ala scoate un zgomot dupa 6-7000 turatii si cand e motorul cald. 1200-1300 e turatia normala la relanti. Verifica, cum a zis si Survolaj, carburatoarele! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms frumos am sa incerc sa curat carburatoarele si sa le sincronizez da aia cand o sa intre la hibernare.

si da stiu unde e lantu de distributie

 

 

Am uitat sa precizez e model 99 si e pe carburatie.

Sunt foarte multumit de hondita mea doar ca imi face problema asta si mam speriat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rotund din cauza lantului de distributie da mam uitat la el si e tapan rau.

 

 

 

salut, nu vreau sa ma dau rotund dar crede-ma ca sa te uiti la distributie , patine trebuie sa desfaci mai intai un cap, e cam mult de munca..acum nu stiu cum e distributia la cbr , dar cred ca pe mijloc, eu am avut ghinionul la ambele motociclete zxr400 si zxr600 sa la schimb distributia( sunt in lateral si ma ajutat un meserias, si intradevar e un pic cam complicat ) , poate ma-am grabit sa numesc ghinion face parte din consumabile , asta se schimba foarte rar la 40.000-50.000km..cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baieti ms mult de ajutor dar stiu unde e lantu de distributie da trust me ca e bun, e cat se poate de intins si totusi moare la relanti mai ales cand se incalzeste iar acul de la turometru nu sta fix are oscilatii cam maricele adik mult mai mare decat am vazut la alte motoare

:blbl: :friends: :cheers: ;) :banana: :lol: :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai baieti ms mult de ajutor dar stiu unde e lantu de distributie da trust me ca e bun, e cat se poate de intins si totusi moare la relanti mai ales cand se incalzeste iar acul de la turometru nu sta fix are oscilatii cam maricele adik mult mai mare decat am vazut la alte motoare

:blbl: :friends: :cheers: ;) :banana: :lol: :lol:

nu are legatura cu distributia, curata carburatoarelel si sincronizeaza-le, asa cum ti-au zis toti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...