metalicman07 Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 Salut am si yo o mare problemna ptru mine poate mica ptru voi:P Cand stau la relanti mai mult imi moare motorul,precizez ca relantiul nu e fix are o bataie de 1200-1300(nu imi merge rotund imi merge cam oval:)).Imi face asa si intrun final imi moare.iam schimbat bujiile, iam curatat filtrul ,iam schimbat uleiul.mia zis cineva ca nu merge rotund din cauza lantului de distributie da mam uitat la el si e tapan rau. NUSH CE SA III MAI FAK PLSSSSSSSS HELPPPPP :lol: :lol: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 Salut am si yo o mare problemna ptru mine poate mica ptru voi:PCand stau la relanti mai mult imi moare motorul,precizez ca relantiul nu e fix are o bataie de 1200-1300(nu imi merge rotund imi merge cam oval:)).Imi face asa si intrun final imi moare.iam schimbat bujiile, iam curatat filtrul ,iam schimbat uleiul.mia zis cineva ca nu merge rotund din cauza lantului de distributie da mam uitat la el si e tapan rau. NUSH CE SA III MAI FAK PLSSSSSSSS HELPPPPP :lol: :lol: Tu stii ce e ala lant de distributie? Si unde se afla? F4 din ce an? Daca e pe carburatie - nu m-ar mira sa fie de la ele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 Nu e de la lantul de distributie sau intinzatorul de lant ( CCT ) ala scoate un zgomot dupa 6-7000 turatii si cand e motorul cald. 1200-1300 e turatia normala la relanti. Verifica, cum a zis si Survolaj, carburatoarele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metalicman07 Postat Septembrie 1, 2008 Autor Share Postat Septembrie 1, 2008 ms frumos am sa incerc sa curat carburatoarele si sa le sincronizez da aia cand o sa intre la hibernare. si da stiu unde e lantu de distributie Am uitat sa precizez e model 99 si e pe carburatie. Sunt foarte multumit de hondita mea doar ca imi face problema asta si mam speriat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2inkubus Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 rotund din cauza lantului de distributie da mam uitat la el si e tapan rau. salut, nu vreau sa ma dau rotund dar crede-ma ca sa te uiti la distributie , patine trebuie sa desfaci mai intai un cap, e cam mult de munca..acum nu stiu cum e distributia la cbr , dar cred ca pe mijloc, eu am avut ghinionul la ambele motociclete zxr400 si zxr600 sa la schimb distributia( sunt in lateral si ma ajutat un meserias, si intradevar e un pic cam complicat ) , poate ma-am grabit sa numesc ghinion face parte din consumabile , asta se schimba foarte rar la 40.000-50.000km..cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurmlau Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 distributia e in dreapta, cum stai pe mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2inkubus Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 daca e pe drerapta e putin mai simplu decat pe mijloc..cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metalicman07 Postat Septembrie 2, 2008 Autor Share Postat Septembrie 2, 2008 mai baieti ms mult de ajutor dar stiu unde e lantu de distributie da trust me ca e bun, e cat se poate de intins si totusi moare la relanti mai ales cand se incalzeste iar acul de la turometru nu sta fix are oscilatii cam maricele adik mult mai mare decat am vazut la alte motoare :lol: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dixi Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Sincronizeaza bre carburatoarele alea si nu mai da explicatii.Inainte demonteaza-le de pe mobra si spala-le bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 mai baieti ms mult de ajutor dar stiu unde e lantu de distributie da trust me ca e bun, e cat se poate de intins si totusi moare la relanti mai ales cand se incalzeste iar acul de la turometru nu sta fix are oscilatii cam maricele adik mult mai mare decat am vazut la alte motoare :lol: nu are legatura cu distributia, curata carburatoarelel si sincronizeaza-le, asa cum ti-au zis toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metalicman07 Postat Septembrie 2, 2008 Autor Share Postat Septembrie 2, 2008 datimi si mie niste indicatii despre cum si cu ce sa le curat si cum sa le sincronizez ca vreau vineri sa ma apuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.