COLUMBO Postat Septembrie 9, 2008 Share Postat Septembrie 9, 2008 De cateva zile cand pornesc motorul, acul turometrului ramane pe 0 cateva secunde dupa care indica normal. Daca il opresc si il pornesc imediat dispare aceasta intarziere, insa daca il las 5 minute iar apare. Mentionez ca aceasta problema apare doar la pornire iar motorul porneste normal. In speranta ca ma puteti ajuta cu o idee va Multumesc anticipat. Asfalt Uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Turometrul e mecanic sau electronic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Septembrie 10, 2008 Autor Share Postat Septembrie 10, 2008 Turometrul este electronic, cel mai ciudat este ca nu face tot timpul iar alte probleme la partea electrica nu face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 E posibil sa ai vreun contact imperfect pe undeva ( ori pe partea de alimentare a turometrului ori pe cea de semnal) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Septembrie 11, 2008 Autor Share Postat Septembrie 11, 2008 E posibil sa ai vreun contact imperfect pe undeva ( ori pe partea de alimentare a turometrului ori pe cea de semnal) La asta m-am gandit si eu, dar daca era asa cum zici se manifesta si in mers, nu numai la pornire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Septembrie 11, 2008 Autor Share Postat Septembrie 11, 2008 ok ...sa spunem ca nui asta . mai ramane bobina si cdi Daca bobina face figuri, automat motorul nu porneste rotund sau porneste mai greu cea ce nu este cazul, pentru ca motorul porneste normal fara nici o intrerupere. CDI-ul chiar nu stiu ce sa zic, asa sa se manifeste fara alta problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Septembrie 11, 2008 Share Postat Septembrie 11, 2008 Acul turometrului ramane blocat in lagar, acul e totusi mecanic, chiar daca actionarea lui este electromagnetica. Se intampla dupa stationare mai lunga, pentru ca se formeaza probabil condens, adeziune intre ac si lagar. La fel pateam eu la vitezometrul de la xj (ala e antrenat prin camp magnetic, deci tot cu o forta slaba, comparabila cu cea data de bobina din turometru), trebuia sa-i dau pumni in ecran ca din soc sa se dezlipeasca. Eu zic sa nu-i faci nimic, daca incepe sa ramana agatzat din ce in ce mai des, ii dai socuri, e pacat sa te apuci sa desfaci din atata lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Septembrie 13, 2008 Share Postat Septembrie 13, 2008 tine contactul pus cateva secunde, fara sa pornesti. Dupa 10-15 secunde cat ai tinut contactul pus, porneste motorul si vezi daca mai face, e posibil sa fie pe undeva o rezistenta de contact mare si de asta sa apara simptomele tale. Vezi sa fie bateria incarcata bine cand faci testul. Verifica si contactele, curata-le Daca ii dai de cap, spune-ne si noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.