Sari la conținut

COLUMBO

Membru
  • Număr conținut

    110
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Titan Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Sova 175; Suzuki GS 500 F K6
  • Numar Moto
    B 90

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Sova 175; Suzuki GS 500 F K6

Vizitatori Recenți Profil

820 citiri profil

COLUMBO's Achievements

  1. Nu stiu cati db produce un R1, dar "S", reprezinta turatia de putere maxima. In exemplul cu R1, masuratoarea se face la 50% din turatia la care motorul dezvolta puterea maxima.
  2. Masuratorile conform iso 5130, ptr motociclete se fac in doua moduri: 1- ptr cele cu o turatie maxima de sub 5000 rot/min, masurarea se face la 75% din turatia maxima 2- ptr cele cu o turatie maxima de peste 5000 rot/min, masurarea se face la 50 % din turatia maxima.
  3. Cred ca la astia te referi tu: anvelopemoto.eu Asta in cazul in care Simona este o tipa blonda )
  4. Adevarul ca numarul "fiarei" cam aduce ghinion. Sanatate motociclistului, fierul se indreapta
  5. Ultima tura pe care am facuto a fost cam asa: Bucuresti - Ploiesti - Buzau - Piatra Neamt - Bicaz - Gheorgheni - Praid - Sovata - Jidvei - Blaj - Alba Iulia - Calan - Hateg - Sarmizegetusa - Otelu Rosu - Caransebes - Slatina-timis(DJ 582) - Resita - Anina - Bozovici - Orsova - Eselnita - Severin - Craiova - Pitesti - Bucuresti. Peisajele superbe, drumurile fara gropi si multele obiective turistice au facut din acest traseu un preferat al meu.
  6. Pentru initiator: nu este mai usor sa cauti manualul de 525 EXC? Acolo sigur este trecut cum se face rodajul si cati Km tine.
  7. Cum a spus si Cesar, incearca metodic cu un voltmetru. Nu uita sa verifici mufa de la contact, poate fi oxidata sau asa cum am mai intalnit un caz, chiar unul din firele care pleaca din contact, rupt sau intrerupt.
  8. Eu zic sa fi linistit, nu crapa motoarele astea chiar asa usor, in general doar lipsa uleiului le distruge.
  9. Cel mai probabil, dupa zgomotul descris de tine s-au slabit cele 3 suruburi care sunt prinse pe spatele starter clutch-ului. Este o problema de care m-am lovit si eu. In mers face un zgomot foarte asemanator cu o bataie, iar dupa un timp se slabesc destul de mult incat nu mai poti porni motorul din buton.
  10. Poti incerca sa il dai si unui posesor de honda hornet 97-98 este identic din cate stiu. Totusi o poza cu el nu cred ca strica .
  11. Se pare ca subiectul uleiurilor este inepuizabil. Uleiurile sintetice nu strica nici un motor, astea sunt basme, proasta exploatare si uleiurie slab calitative strica motoare. Sa nu fiu off-topic, folosesc acelasi tip de ulei sintetic (10w40) de la 0 km, acum are 70.000 km.
  12. Salut dragi GS-isti, dupa 8 ani si 70.000km, suzi hiena a inceput sa faca mici figuri. Mai exact, indicatorul de "lipsa presiune ulei" nu se mai stinge asa repede cum o facea odata, ci mai sta aprins cam 1 secunda dupa pornirea motorului. Astazi am fost prins in aglomeratia capitalei cam multicel, iar o data ce temperatura uleiului a trecut de 110 grade, indicatorul a inceput sa lumineze intermitent la turatia de relanti. Cum cresteam turatia, chiar si cu 100 rot/min, becul se stingea imediat. Mentionez ca folosesc ulei motul 7100 10W40 de la primul schimb (eu fiind unicul proprietar) iar acum uleiul nu are decat 2500km. Uleiul este la nivel. Intrebarea este: a patit cineva ceva asemanator?
  13. Daca zici ca amestecul este sarac, verifica nivelul de benzina si ajusteaza plutitoarele la cotele din manual. Eventual incearca sa alimentezi carburile dintr-o sticla, poate ai traseul de combustibil obturat sau gatuit.
×
×
  • Creează nouă...