CrisLuca Postat Septembrie 5, 2005 Autor Share Postat Septembrie 5, 2005 (editat) si eu ma gandeam ca nu merge cu din asta ca poate explodeaza Deci voi vorbiti de beculet din ala mic? De 20W sau asa ceva? Pai si legaturile le fac cu o sarma dupa schema asta nu? http://www.cb500.com/mecanique/images/charge_batterie.GIF Si cum vad cati amperi imi ajung la baterie, dupa ce fac legaturile la beculet? Editat Septembrie 5, 2005 de crisluca1985 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 6, 2005 Share Postat Septembrie 6, 2005 I=U/R curentul in circuit se masoara inseriind aparatul de masura R= Racumulator+Raditionala unde r aditionala este bec sarma rezistor potentiometru deget limba etc, fiecare cu valoarea lui Racumulator o poti masura inseriind in circuit cu bateria o rezistenta calibrata, sa zicem de 12 ohmi si masurand curentul stabilit, apoi facand calculul cu formula de mai sus. Apoi cu aceeasi formula calculezi rezistenta de care ai tu nevoie pt a realiza o incarcare corecta. Practic poti pune bateria pe redresor timp de 1 - 2 ore si gata, apoi te plimbi la greu cu farul stins Stati linistiti, in con ditii reale de lucru, pe motor, bateria descarcata se incarca tot la curent foarte mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buster Postat Septembrie 6, 2005 Share Postat Septembrie 6, 2005 cel mai bine e sa pornesti motoru' in vreun fel si sa te duci cu el sa service, de preferat la honda, ca sa verifice toata instalatia sa nu ai probleme, si sa fure curent pe undeva.... Nu mai stiu exact pe unde e service-ul lor.... parca pe Bd timisoarei 117.... sa nu gresesc. E cel mai bine, decat sa faci belele pe acolo.. sa se prajeasca altele.... Eu unu am mai avut bele cu alte motoare cu partea electric si e nasolie mare...... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrisLuca Postat Septembrie 6, 2005 Autor Share Postat Septembrie 6, 2005 (editat) Pai eu stau pe Timisoara, stau vis-a-vis de Frigocom, Honda in ce parte e? sau pe langa ce e? Si cam ce preturi au, ca numai de asta nu mai am nevoie acum, sa ma jecmaneasca aia. Editat Septembrie 6, 2005 de crisluca1985 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Septembrie 6, 2005 Share Postat Septembrie 6, 2005 Vezi mosule ca service-ul Honda e chiar vizavi de tine, la AutoItalia la 2 pasi de tine. PS: Preturi cam piperate, nu se merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 6, 2005 Share Postat Septembrie 6, 2005 Pai eu stau pe Timisoara, stau vis-a-vis de Frigocom, Honda in ce parte e? sau pe langa ce e?Si cam ce preturi au, ca numai de asta nu mai am nevoie acum, sa ma jecmaneasca aia. 237851[/snapback] nu ai nevoie de service. Incarca naibii bateria aia pe un redresor s gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrisLuca Postat Septembrie 7, 2005 Autor Share Postat Septembrie 7, 2005 Am cautat toata ziua redresor slab, si nu am gasit, cel mai mic l-am gasit la augsburg, la care puteai comuta de la 12V-6V, si era de 8A, arata pe ea si motocicleta dar ala de acolo a zis ca nu e bun pt bateria mea de 12V si 8A are buna daca aveam 6V si 8A. Deci cam ce ramane de facut, ca nu am gasit pe nicaieri, oare o sa ajungem cand se descarca bateria s-o aruncam si sa luam alta? Iar treaba cu includerea unui bec in circuit nu prea merge facuta de un om normal, trebuie sa ai ceva cunostinte, ala mi-a spus sa iau un electrician care sa masoare cat scoate aparatul apoi sa calculeze cat se duce in bec si sa vada cat ajunge la baterie, cum draku cineva care nu a mai avut treaba cu asa ceva sa stie sa faca asta? Alta baterie nu are rost sa cumpar, ca apoi daca reusesc s-o fac pe asta sa mearga o sa stau cu una prin garaj asa aiurea, singura solutie pe care o mai vad eu acum este sa o pornesc cu cabluri de la masina, si apoi sa ma duc la benzinarie cu masina dupa mine, sa umplu rezervoru si apoi sa ma plimb pana raman fara benzina numai in turatii mari 7000-8000, asa poate s-o incarca, voi vedeti alta varianta? P.S. Sau are cineva sa-mi imprumute un redresor bun pt bateria mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 7, 2005 Share Postat Septembrie 7, 2005 la cat te agiti ia un redresor si vin eu cu aparatul sa iti fac calculul ala ca deja s-a transformat in roman incarcarea unei baterii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrisLuca Postat Septembrie 8, 2005 Autor Share Postat Septembrie 8, 2005 Am decis sa-mi iau alta baterie, ma gandesc ca oricum e cam dusa bateria asta, daca m-a lasat asa de usor, deci mai bine iau una noua si am terminat cu bataia de cap. Ce firma e buna si de unde pot lua o baterie buna? (12V 8A) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrisLuca Postat Septembrie 10, 2005 Autor Share Postat Septembrie 10, 2005 Am revenit, ma duc (ca tot omu) la un magazin sa-mi iau baterie pt. motor, incep sa vorbesc cu omu ala, ii spun de ce vreau sa-mi iau, la sfarsit ajunge omu la concluzia ca dau banii degeaba si nu mai vrea sa-mi vanda bateria , dupa ce mi-a tinut o predica din aia legata de mecanica si ca orice motociclist trebuie sa stie cat de cat sa umble la motocicleta proprie l-am lasat in voia mamei lui si m-am dus acasa. Cu gandul la ce a spus vanzatoru ma apuc sa demontez motocicleta dau cateva aparatori jos sa am acces mai bine la baterie, scot bornele de la baterie si incep sa trag de ea s-o scot de acolo. N-am reusit , era goarna de la motocicleta care bloca nu stiu ce plastic, care la randul lui bloca bateria, dupa ce am distrus cam tot ce era prin garajul ala, de nervi, m-am hotarat sa-l sun pe cel de la care am luat motorul ca doar il cunoaste si sa se chinuie el, ca doar ma are pe constiinta ca mi-a dat motoru si nu pot sa merg cu el. A, da, era ora 20:00. Las totul asa, ma duc si-l iau sa vada daca poate face ceva. Ajungem pe bezna la garaj, incepem sa punem totul la loc, pe intuneric, iar apoi ne apucam de impins (eu mai exact) il imping asa de vreo 2 ori si o porneste cu o miscare ciudata de parca avea pornire pe pedala. Stam asa cu ea pornita, mai da niste ture, si ce sa vezi se incarca bateria. Adica o oprim si apoi porneste la buton de parca nimik nu s-a intamplat. El se gandeste ca alarma pe care a instalat-o mai demult si care era de masina suge prea mult curent din baterie asa ca o deconecteaza. Punem totul la loc si plecam sa-l duc acasa, si mi-a zis ca daca porneste cand ma intorc e totul ok daca nu e o problema pe undeva la fire. Ma intorc, dau sa pornesc, scoate 2 sunete apoi moare si revine la starea initiala, adica vegeteaza . Concluzii: bateria n-are probleme, primeste curent de la motocicleta sa se incarce chiar si cand sta pe loc pornita releul care ne-am gandit ca e vinovat (> 100 E) n-are probleme alarma nu mai suge curent ca e scoasa s-ar putea sa fie un scurt circuit pe undeva pe la fire, ceea ce inseamna ca e de belea, trebuie verificata toata partea electrica. Baiatu a zis ca vine la mine intr-o zi pe lumina sa vada ce si cum, dar eu zic mai bine s-o duc intr-un service si sa rezolv o data cu beleaua. Deci, daca stie cineva ADRESA EXACTA A SERVICE-ULUI HONDA DE PE BLD. TIMISOARA ca nu l-am gasit nici de-al draku. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Septembrie 10, 2005 Share Postat Septembrie 10, 2005 Daca aveai scurt iesea fum sau se topeau fire, in nici un caz nu primea curent cat sa se incarce pt o pornire uite aici http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=9529 poti sa iti iei un redresor pt moto cu 300k incarca corect bateria si o sa vezi ca e bine la cat de goala a fost e normal ca nua tinut ma i mult de 1 - 2 porniri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Septembrie 11, 2005 Share Postat Septembrie 11, 2005 Deci, daca stie cineva ADRESA EXACTA A SERVICE-ULUI HONDA DE PE BLD. TIMISOARA ca nu l-am gasit nici de-al draku. Mersi 240589[/snapback] Mi se pare ca s-a mutat nu de mult timp, vezi pe http://www.honda-bikes.ro/dealeri.php poti sa suni sa intrebi une e serviceul. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jjcage Postat Decembrie 15, 2006 Share Postat Decembrie 15, 2006 Am incarcat o baterie de 8Ah cam 5h la 1A si 15V si ceva (un pic peste 10% din capacitate dar am zis ca 200mA in plus merge). Prima ora am stat langa ea, nu s-a incalzit, nu s-au auzit zgomote. Cand am venit dupa 5 ore, era tot rece dar se auzea un sfarait usor de la lichidul din interior si am scos-o imediat de la incarcat. Am distrus-o, ce imi recomandati sa fac? Am gasit la http://www.xantrex.com/web/id/329/docserve.asp un tabel de corelare intre tensiune (masurata dupa 3 ore de "linistire") si nivel de incarcare procentuala. Initial bateria avea 12.28V (70% incarcata conform tabelului), tinea farul aprins lejer dar cand incercam sa pornesc motorul murea instant (intuitiv la 70% n-ar trebui sa fie probleme, deci poate tabelul nu e bun). Acum are 12.68V (aproape 100% incarcata) dar inca n-am apucat s-o incerc pe motocicleta. Ce ziceti, e valabil tabelul? E o metoda buna de masurare a nivelului de incarcare? Daca da atunci e clar ca am supraincarcat bateria (trebuia sa incarc 30% din 8Ah cu 20% pierderi deci cam 0.3*8*1.2=2.88Ah si eu am tinut 5h la 1A, 2h in plus). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.