dracones Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Salutare tuturor , incep prin a va ruga daca unu dintre voi a mai patit urmatoarele cu un rd04 Astazi am patit sa moara motorul in mers urmat de o explozie in toba , motorul nu a mai pornit de nici o culoare la automat , chiar daca bateria are numa 2 luni , apoi intr-un final am pornit motorul dar ajuns acasa am constata ca incarcarea e de 7 v , (cu motorul pornit ) si radiatorul de la cdi foarte incins Ce poate fi ?releu , cdi , bateria , periile de la electromotor ? Tin sa mentionez ca tot drumu pana acasa martotii de bord luminau ca niste lumanari la fel si pozitia , sa nu mai vorbim de faruri cara aproape ca nu mai mergeau . Multumesc tuturor pentru sfaturi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Cdi-ul nu are radiator. Acela era releu/regulator de tensiune. 7V? inseamna ca nu-ti incarca. Daca toate contactele electrice sunt ok, cel mai probabil regulatorul este ars. Sau, mai rar, statorul alternatorului. Electromotorul nu are nici o legatura cu problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduSPR Postat Septembrie 14, 2008 Share Postat Septembrie 14, 2008 Releul de incarcare defect, este una din problemele de la aprilia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Salut! E bine ca pe viitor sa postezi problemele pe care le ai cu motorul la topicul special de Africa Twin. Acolo primeai cele mai avizate sfaturi. Cu siguranta ai releul de incarcare ars. Ideea e ca trebuie sa verifici toata instalatzia, sa nu mai ai si alte probleme. Problema releului de incarcare la Africane e veche, si se datoreaza supraincalzirii lui. Locul unde este montat este destul de prost ventilat, de aceea multzi aleg varianta montarii unui ventilator care sa raceasca releul, sau a unui radiator de aluminiu mai mare, lipit cu pasta de transfer termic. Am niste fotografii atat cu ventilatoare cat si cu radiatoare de aluminiu, dar sunt in calculatorul de acasa. O sa le pun cand ajung. Totusi e bine sa parcurgi cu rabdare si topicul posesorilor de Africa Twin, pentru ca o sa vezi si acolo ceva sfaturi utile. Spor la treaba si sa ne vedem sanatoshi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Septembrie 15, 2008 Autor Share Postat Septembrie 15, 2008 Salut! E bine ca pe viitor sa postezi problemele pe care le ai cu motorul la topicul special de Africa Twin. Acolo primeai cele mai avizate sfaturi. Cu siguranta ai releul de incarcare ars. Ideea e ca trebuie sa verifici toata instalatzia, sa nu mai ai si alte probleme. Problema releului de incarcare la Africane e veche, si se datoreaza supraincalzirii lui. Locul unde este montat este destul de prost ventilat, de aceea multzi aleg varianta montarii unui ventilator care sa raceasca releul, sau a unui radiator de aluminiu mai mare, lipit cu pasta de transfer termic. Am niste fotografii atat cu ventilatoare cat si cu radiatoare de aluminiu, dar sunt in calculatorul de acasa. O sa le pun cand ajung. Totusi e bine sa parcurgi cu rabdare si topicul posesorilor de Africa Twin, pentru ca o sa vezi si acolo ceva sfaturi utile. Spor la treaba si sa ne vedem sanatoshi! Acolo am incercat sa postez aseara dar din graba am creat un alt topic , mea-culpa.oricum multumesc tuturor de sfaturi , stiti cumva de unde pot cumpara altu ?si la ce pret . mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boieru' Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Vorbeste cu Distribuitorul de pe forum. Mie mi-a adus releul cam in 5 zile, a fost cam 120 de euroi. Nu e original Honda, e un releu universal, vine si cu mufe de adaptare, dar tot nu se potriveau la mufele mele, asa ca am taiat mufele, am lipit firele cu cositor si le-am izolat cu tub termocontractil. Asa am eliminat si contactele imperfecte cauzate de oxidare in mufa. Nu am mai avut probleme cu el de atunci. Sunt mai multzi care aduc piese moto, cauta pe forum si vezi care e cea mai avantajoasa oferta. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 Acolo am incercat sa postez aseara dar din graba am creat un alt topic , mea-culpa.oricum multumesc tuturor de sfaturi , stiti cumva de unde pot cumpara altu ?si la ce pret . mersi. salutare ... am avut si eu aceeasi problema ca si tine ... am gasit releu la wemoto.com e ok, merge fara greata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jderul Postat Septembrie 19, 2008 Share Postat Septembrie 19, 2008 Salutare tuturor , incep prin a va ruga daca unu dintre voi a mai patit urmatoarele cu un rd04 Astazi am patit sa moara motorul in mers urmat de o explozie in toba , motorul nu a mai pornit de nici o culoare la automat , chiar daca bateria are numa 2 luni , apoi intr-un final am pornit motorul dar ajuns acasa am constata ca incarcarea e de 7 v , (cu motorul pornit ) si radiatorul de la cdi foarte incins Ce poate fi ?releu , cdi , bateria , periile de la electromotor ? Tin sa mentionez ca tot drumu pana acasa martotii de bord luminau ca niste lumanari la fel si pozitia , sa nu mai vorbim de faruri cara aproape ca nu mai mergeau . Multumesc tuturor pentru sfaturi . SALUT am patit exact la fel ..aproape exact.. cdi-ul nu are radiator...ala ii releul acolo este buba la mine a fost mai simplu - relativ era doar mufa care unea releul cu cablajul principal ..acolo a facut scurt si am venit acasa fara incarcare..... deci verifica toate contactele... deca este releul..atunci tre sa-l schimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Septembrie 19, 2008 Autor Share Postat Septembrie 19, 2008 SALUTam patit exact la fel ..aproape exact.. cdi-ul nu are radiator...ala ii releul acolo este buba la mine a fost mai simplu - relativ era doar mufa care unea releul cu cablajul principal ..acolo a facut scurt si am venit acasa fara incarcare..... deci verifica toate contactele... deca este releul..atunci tre sa-l schimbi Multumesc tuturor de ajutor , intradevar era releul , am dat comanda de alt releu , am verificat si incarcarea daca pot sa i zic asa , e undeva intre 12,3 si 12,8 deci clar releu. toate cele bune tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.