Enduro Braesti Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 avrame!mai gindestete!nu stai in zona de 2t.90% stai in padurile buzaului.la redbull poti merge si cu 4t.2t este demodat e pe moarte nu este ecologic.cum vrei tu! Mi-a placut enorm ciclistica la 2T iar cu gazul am sa ma obisnuiesc eu... Vis-a-vis de Monteoru ai dreptate, merge cam orice motocicleta, ii pui gazul si esti sus( 90 % din urcari). In fine, o iau si gata ...vad eu dupa:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seseseko Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 2t este demodat e pe moarte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
husqki Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 What do you prefer a sound like a girl screaming or a sound of an old man farting? that's 2t vs 4t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Noiembrie 7, 2008 Share Postat Noiembrie 7, 2008 ce taree!!!!! de unde le scoti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristizz Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 Am mai spus-o, acelasi traseu, plecat cu plinuri normale de 8.5 L, same start same stop, eu cu 200 EXC am terminat primul benzina dupa care la cca. 1-2 minute au cazut si 2 bucati 450 EXC. Asadar acelasi consum, nu poti zice ca 2t consuma mai mult ca 4t. Referitor la consum, strict vorbind 2T arde teoretic dublul cantitatii pe care o arde un 4T (dar comparatia trebuie facuta cu doua motoare de aceeasi capacitate cilindrica) pentru ca un 2T are o explozie la fiecare o rotatie a arborelui motor iar 4T are o explozie la fiecare doua rotatii a arborelui motor. Si ca sa fim corecti masuram teoretic in litri / ora in conditii ideale. Altfel intervin tot felul de cauze particulare: greutatea totala pe care o duce motorul (moto+pilot), conditii de exploatare, "stiinta" pilotului etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Covaci Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 pune-ti pinioane de 15 cu 40 si consuma mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Noiembrie 14, 2008 Share Postat Noiembrie 14, 2008 asta pe drum drept si sa nu accelerezi brusc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 2t este demodat e pe moarte nu este ecologic. fundamental gresit. ktm a largit gama de 2t-uri, yamaha urmeaza sa o faca cu rd-u... visez la un cross sau hard-enduro 2t, urmatoarea achizitie sigur va fi din categoria asta, big-u i bn de rally-raid si enduro usor. cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
husqki Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 2 Strokes, when 1 isn't enough, and 4 is too many. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinsnow Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 (editat) [quote name='teodaniel' date='Nov 5 2008, 11:11 PM' post='1559503 .2t este demodat e pe moarte nu este ecologic. inca o chestie care imi place la acest forum....auzi niste glume super tari.... Editat Noiembrie 24, 2008 de calinsnow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 asa e! cand am dat 9k pe un 2t nou, m-am gandit ca e pe moarte si oricum nu mai apuc altele. despre poluare, bine ca nu avem taxa de mediu ca altfel plateam f f mult. baieti, nu va mai ganditi la 2t!!! cumparati-le!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark Petak Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 2t e la moda, ficare concurs extrem vezi pe David Knight sau Blazusiak si tecrezi ca ce usor e, cumperi un 300 pt +CP e la moda si vrei sa faci ce fac Experti...si nu asta e problema...problema ca nu mergem sa dam la deal la padura, ci vorbim ce este mai bun...2t sau 4t...yo zic..fiecare cu pizd@m@...i. acum 4t nu e mult mai greu ca 2t, 2t acum nu este mai violent ca 4t(vorbim despre enduro bikes)...trebuie sa alegem o motocicleta pe care simtim bine si sa ne dam, restul nu conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 mare om domnu dark Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian.n Postat Noiembrie 25, 2008 Share Postat Noiembrie 25, 2008 eu nu am avut decat 2t. asa ca nu am cum sa trec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raul_arges Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 (sper sa nu fie mort mort topicul) nu am avut decat 4t pana acum. am citit posturile voastre si acum tzâtzâi si eu cu indarjire dupa 2t. acum o problema care nu prea a fost atinsa. Intretinerea cum este la un 2t fata de un 4t? fiabilitatea?mecanismele sunt mai simple mai complicate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Celanimoto Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Va salut din gaz ca n-am far ,proaspat posesor de rm 250 2T din punctul meu de vedere foarte nervos,si prima mea motocicleta de teren.Azi prima iesire cu 2 amici care m-au prostit ca ne dam soft si am ajuns prin niste paduri si viroage foarte scary.Primele decizii asupra motocicletei care cred ca oricum sunt pripite: -motocicleta foarte usoara -accelerarile foarte bruste si livrarea puterii foarte mare pe o curba foarte inalta -stabilitate buna pe franare un lucru foarte important pentru un incepator Am cazut in 4 ore de trei ori,nu am reusit sa trec de treapta a 2,de cateva ori a intrat power valve si sincer nu prea este placut daca nu esti atent,am obosit foarte rau cu probleme nasoale de respiratie,deshidratare destul de pronuntata.In rest a fost per total o iesire reusita,am invatat prima litera A a abecedarului enduristic, si cred ca o sa inceapa sa-mi placa.Ma las de tzigari,de spritzuri si cefi de porc ,si asa poate o sa mai slabesc putin.In rest multa sanatate si evenimente cat mai placute. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreicoroi14 Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=8Jki4OQA5D4...feature=related hahahaha prefer sunetul unui motor 2 t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gbf79 Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=8Jki4OQA5D4...feature=related hahahaha prefer sunetul unui motor 2 t )))...foarte tare clipul.....cat despre 2t...eu am incaput pe un kawasaki 250 ,2t, la care am renuntat dupa ce mi/a rupt clavicula si alte membre...acum merg cu o motocicleta fullcross la enduro si ma simt foarte bine,in afara de faptul ca fierbe mult mai repede decat un 2t....nu am nevoie de altceva + costulile de intretinere sunt mult mai mici.ultima isprava am facut'o la bacau la cursa cand in proba de sambata am spart un radiator la prima tura si cum incapatanarea mea e maxima nu am abandonat cum ar fi facut multi,am continuat cursa si am mai facut inca o tura cu d/zeu stie ce apa in radiator adica fara,una peste alta am reusit sa termin cursa si inca pe un loc onorabil pt experienta mea...duminica, am incercat sa lipesc radiatorul ,maestrul jumba ma asistat,mare rahat nu am putut face dar macar am incercat.....ideea e ca m/am dat si a doua zi tot faca lichid de racire in radiatoare si motorul nu a avut nimic....spre deosebire de un prieten cu ktm 250 2t care abia ii schimbase cilindrul piston chiuloasa,care pe traseu a pierdut lichilud de racire dintr/un motiv banal ca nu au strans bine sulubul de unde se goleste instalatia,ideea e ca a lipit segmentii,deci ideea este ca 4 t'ul rezista mai mult la omor....parerea mea. motorul cu care ma dau in prezent este un kawasaki kx 450 f din 2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Beton, peste 3 luni o sa vinzi motorul si saracu om nu o sa stie de unde i s-a tras beleaua....kawasaki sunt slabe domle.. Eu zic ca nu exista motoare mai bune sau mai rele ci mai degraba proprietari cu simt de raspundere sau cu durere in pix. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 )))...foarte tare clipul.....cat despre 2t...eu am incaput pe un kawasaki 250 ,2t, la care am renuntat dupa ce mi/a rupt clavicula si alte membre...acum merg cu o motocicleta fullcross la enduro si ma simt foarte bine,in afara de faptul ca fierbe mult mai repede decat un 2t....nu am nevoie de altceva + costulile de intretinere sunt mult mai mici.ultima isprava am facut'o la bacau la cursa cand in proba de sambata am spart un radiator la prima tura si cum incapatanarea mea e maxima nu am abandonat cum ar fi facut multi,am continuat cursa si am mai facut inca o tura cu d/zeu stie ce apa in radiator adica fara,una peste alta am reusit sa termin cursa si inca pe un loc onorabil pt experienta mea...duminica, am incercat sa lipesc radiatorul ,maestrul jumba ma asistat,mare rahat nu am putut face dar macar am incercat.....ideea e ca m/am dat si a doua zi tot faca lichid de racire in radiatoare si motorul nu a avut nimic....spre deosebire de un prieten cu ktm 250 2t care abia ii schimbase cilindrul piston chiuloasa,care pe traseu a pierdut lichilud de racire dintr/un motiv banal ca nu au strans bine sulubul de unde se goleste instalatia,ideea e ca a lipit segmentii,deci ideea este ca 4 t'ul rezista mai mult la omor....parerea mea. motorul cu care ma dau in prezent este un kawasaki kx 450 f din 2006 Sambata ai avut lichid de racire din belsug pe traseu,de-aia a mers.cat despre mersul cu crosul la enduro,in primavara asta,daca iti aduci aminte,la buzau,te-a omorat pedala(eram cu tine,cu un SXF,cu aceeasi problema). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.