Sari la conținut

Trecerea De La 4t La 2t


Postări Recomandate

am un 300 exc si consumul e cam acelasi cu un 4t....a fost cand am ramas eu fara benzina, si a fost cand au ramas cei cu 4t fara benzina...pot spune ca nu consuma deloc mai mult decat 4t...cu exceptia daca mergi pe sosea sau pe drum forestier...in schimb am impresia ce pe portiunile grele un 4t consuma mai mult decat un 2t....

 

 

am mers cu un tip ( 2T 200EXC) care avea rezervor mare de 13 litri si eu aveam 7 litri (scorpa T ride 250 4 T) .... am ajuns amandoi acasa

depinde ce compari.... nu poti compara una de 250 4 T cu un 300 2 T ......SIGUR 300 manaca mult mai mult ! am avut 300 2 T si stiu ce spun...

poi notiunea de " portune grea" o sa fie mai rara bicicleta te ajuta enorm de mult in consecinta consumul e mai mic....

Editat de andreigin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 121
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

300 exc reglat si cumparat de nou de la motomania consum in teren aprox 15-17 l la suta..eu m-am intors cu rezervorul(525) aproape de rezerva,iar el a facut plinul de 2 ori..in schimb la sibiu m-am dat impreuna cu un 300 si nu au fost probleme cu benzina(si am mers vreo 70-80)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

300 exc reglat si cumparat de nou de la motomania consum in teren aprox 15-17 l la suta..eu m-am intors cu rezervorul(525) aproape de rezerva,iar el a facut plinul de 2 ori..in schimb la sibiu m-am dat impreuna cu un 300 si nu au fost probleme cu benzina(si am mers vreo 70-80)..

primii 500 km sau 5h de functionare cat se face rodajul, e bine sa primeasca mai multa benzina motorul, mie mi consuma mai nou, intre 10 - 13% depinde foarte mult si pe unde mergi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

primii 500 km sau 5h de functionare cat se face rodajul, e bine sa primeasca mai multa benzina motorul, mie mi consuma mai nou, intre 10 - 13% depinde foarte mult si pe unde mergi

confirm si eu... dupa ultimele reglaje consum intre 10-11% (250 exc). cu ea in probe de reglaj ajunsesem si la peste 20%!!! deci..Gizmo are dreptate :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 15% nu a ajuns de cand il am, si este din 2002-2003....poate am eu reglajele bune sau proaste...poate ma dau eu foarte prost...cei mai multi km cu un rezervor de 8l sau 8.5 cat are au fost de 120 (s-a intamplat la semenic...am mers foarte mult pe carari) si cel mai putin undeva la 65 km(in conditii de multe cazaturi....multe multe penti f.dificile si cu mult noroi)....poate nu ma credeti....dar toti din trupa mea poate confirma cele spuse...dar eu cred, ca reglajele sunt esentiale...pt ca un prieten are si el un 300 din 2000sau 2001 si are rezervorul de 10 l....s-a intamplat de multe ori cand rezervorul lui era gata si eu mai aveam aproape jumate de rezervor....dar la el stiu sigur ca este o chestie de reglaj al carburatorului....

Editat de calinsnow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai spus-o, acelasi traseu, plecat cu plinuri normale de 8.5 L, same start same stop, eu cu 200 EXC am terminat primul benzina dupa care la cca. 1-2 minute au cazut si 2 bucati 450 EXC. Asadar acelasi consum, nu poti zice ca 2t consuma mai mult ca 4t.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa pateam si eu la ktm mia papat 12 litri in 4- 5 ore dar mers in ture ce sa zic si nu prea a stat mai deloc motoru. la dr bagam 4 litri de benzina si megeam pe acelasi traseu cu un ktm sx 250 si el consuma 10 litri si eu 4 maxim 5.acum nu stiu cum sunt alte motoare reglaje chesti dar am vrut sa fac o comparatie intre 2 t si 4 la consum!chear daca dr-u e enduro si cealata ful cross

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ma determinat sa imi iau un 4 t a fost in primul rand fiabilitatea nu prajesc motoru una doua si cuplul mare al 4t-ului. in ciuda greutati motorului(120 kg) ma descurc destul de bine cu el prin padure.cu toate ca locuiesc intr-o zona de munte si ies cel putin o data pe saptamana. cand e de tras de ea e destul de greu dar reusesc mereu si nu imi face probleme ridicarea kg de jos ;) .pot spune ca au fost locuri unde nu reusisem sa ies cu 2 t si cand am ajuns iarasi in acel loc care trebuia trecut sa ajungem unde voiam deja ma speriasem. si le-am spus prietenilor mei'''ce sa caut eu aici cand nu am fost in stare sa ies cu capra aia usoara??""apoi dupa o incurajare am luat-o din loc si am iesit fara stres cu 4t nici nu imi venea sa cred.acum depinde de fiecare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In curand vreau sa trec la 2T dar am o mare dilema: 200, 250 sau 300? Sper sa fac alegerea cea mai potrivita pentru mine dar nu cunosc mai nimic despre aceste motoare. Sa aleg varianta de mijloc? :(

Editat de Braccio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In curand vreau sa trec la 2T dar am o mare dilema: 200, 250 sau 300? Sper sa fac alegerea cea mai potrivita pentru mine dar nu cunosc mai nimic despre aceste motoare. Sa aleg varianta de mijloc? :(

 

ai mers cu un 300 cam turbat. se poate face mai bland. incearca si un 250 si vezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In curand vreau sa trec la 2T dar am o mare dilema: 200, 250 sau 300? Sper sa fac alegerea cea mai potrivita pentru mine dar nu cunosc mai nimic despre aceste motoare. Sa aleg varianta de mijloc? :laugh:

 

 

Bikere, parerea mea este sa mergi pe 200.

Este absolut suficient de puternic, si mai usor decat fratii mai mari(250&300).

 

pai pe 250 ai mers, ma rog, nu prea mult. incearca si 200-le sa vezi, dar dupa cum te stiu eu..tie iti trebe o motoreta turbata, deci 200 e cam mic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bikere, parerea mea este sa mergi pe 200.

Este absolut suficient de puternic, si mai usor decat fratii mai mari(250&300).

 

da da. e mai usor si il dai mai usor la vale de 2-3 ori pana urci panta aia pe care o urcai din prima cu 300 :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In weekendul ăsta m-am dat prima dată cu 4t, ceva portocaliu 525.

Obisnuit cu 2t prima problema a fost la pornire ... la 4t se da altfel la kick (bateria era moarta) ... m-au trecut toate transpiratiile pana l-am pornit.

Apoi la plecare, obisnuit cu "Âşprițare" a murit motorul.

Odata astea 2 chestii rezolvate urca "tractor" style.

Greu ca dracu', vreo 20kg in plus fata de 200.

Presupun ca e misto dar nu e de mine, prea m-am obisnuit cu 2t.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...