Mike06 Postat Septembrie 21, 2008 Autor Share Postat Septembrie 21, 2008 INTELEG!!! dar il vreau mai OLDTIMER fara frane pe disc si alte chestii! arata fain mz-ul!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 21, 2008 Autor Share Postat Septembrie 21, 2008 INTELEG!!! dar il vreau mai OLDTIMER fara frane pe disc si alte chestii! arata fain mz-ul!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 (editat) Cam asta spune totul despre minsk.Da, e bun sa te ca.ci in el!Cred ca este singura comunista care o urasc!Decat minsk, mai bine mobra, clar. Mihai, iti recomand cu caldura etz-ul, nu se compara cu absolut nici o comunista amintita de colegii nostri.Voshodul e deja moara de apa, daca ma intelegi. Pe locul doi, trec es-ul, iar pe al treilea un ij planeta 5. Daca vrei si putina aventura, ia-ti un niprul, dar la ala se gaseste mai mereu cate ceva de mestereala.Dar atentie mare de unde si in ce stare e.Nu-ti recomand unul ciopartit, modificat, etc, nu! Sa ne zici si noua ce ai ales.Sanatate maxima! Ce motiv ai sa urasti minskul? ti-a facut ceva? cu etz-ul nu am mers, deci nu am cum sa imi dau seama daca este mai bun! si el nu vrea viteza frate! vrea doar sa aiba o viteza de croaziera de 80 km/h! cu ijul am mers! nush ce model era , dar oricum a fost foarte tare! se simtea ca are 350cc! Editat Septembrie 21, 2008 de Sir_Fanes2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
categoria"A" Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 (editat) vad ca parerile sunt impartite!!!uni zic mz alti minsk altii voshod!voshodul la aspect imi place cel mai mult,,,,,la motor nic nu l-am auzit! mz-ul am asa ceva un ES de 250 si nici nu am facut nimic la el!(dar nici nu am mers mult cu el ce-i drept!!) Minskul este frumos la aspect dar este slab la putere! deci sa ma lamuresc despre voshod!!este de 175cc,,,care este mai bun cel cu o sg evacuare sau cel cu 2?? Deci, sa te lamuresc despre Voshod... Ia-ti un Minsk! Au avut niste amici ETZ si erau multumiti de el... Dar are un pret cam mare si zic ca nu merita. Am avut si niste amici cu Voshod si astia nu erau multumiti de el... Cam stateau de reparat. Altii au avut Jawa si... Grav! Pe langa multe altele, eu am avut Planeta5, M72, doua Nipruri(solo si cu atas), Tula si doua Minsk-uri... Dintre toate astea, Minsk-ul a fost singurul cu care am mers toata vara fara sa-i fac absolut nimic(doar pedala si atat). ...Si iarna la "0"grade m-am dus sa mai vad ce face, ca pusesem doar un celofan pe el si-am vrut sa vad daca nu l-a dat vantul la o parte. Nu daduse vantul celofanul, dar era acoperit cu un mare strat de zapada. Am dat zapada cu o lopata la o parte doar din zona motorului si pe ici pe colo(contact, etc.), apoi am dat drumul la benzina, am tras socul si la a treia pedala a pornit. Daca nu ma credeti e treaba voastra. Apoi, daca mai vrei o curiozitate legata de Minsk-ul lipsit de putere, nu ma voi chinui sa-ti explic pe unde am fost cu el si din ce noroaie m-a scos, dar iti voi spune ca-l dadeam pe o roata din ambreiaj foarte usor, mai ales cu doua persoane. In rest... Pret de rahat! MINSK! Editat Septembrie 21, 2008 de categoria"A" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 21, 2008 Autor Share Postat Septembrie 21, 2008 deci sa inteleg ca este eftin??? la aspect nici nush!!!la sunt e misto minsk-ul la aspect imi place f mult voshodul!!! la motor nush la aspect mz-ul e tare!!! dar nu vreau viteza nu vreau FORTA!!eu vreau sa am putere intr-a 3sa traga si intr-a 4 sau a 5 cate are?? max 80kmh in croaziera, pe ici pe colo sa ii mai dau in freza un burnout,un drift,max cam cat prinde??mz stiu ca ii dai 140 si nu zice nimic! dar in schimb eu cam trec pe TRANSFAGARASAN!! si e cam nasol! imi trebe si frane bune (daca e nevoie imi pun eo pe disk)da trebe sa mearga! adica sa urce pe serpentine (doar cu mine bineinteles fara a 2 persoana si eo am 68 kg) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 Deci, sa te lamuresc despre Voshod... Ia-ti un Minsk! Au avut niste amici ETZ si erau multumiti de el... Dar are un pret cam mare si zic ca nu merita. Am avut si niste amici cu Voshod si astia nu erau multumiti de el... Cam stateau de reparat. Altii au avut Jawa si... Grav! Pe langa multe altele, eu am avut Planeta5, M72, doua Nipruri(solo si cu atas), Tula si doua Minsk-uri... Dintre toate astea, Minsk-ul a fost singurul cu care am mers toata vara fara sa-i fac absolut nimic(doar pedala si atat). ...Si iarna la "0"grade m-am dus sa mai vad ce face, ca pusesem doar un celofan pe el si-am vrut sa vad daca nu l-a dat vantul la o parte. Nu daduse vantul celofanul, dar era acoperit cu un mare strat de zapada. Am dat zapada cu o lopata la o parte doar din zona motorului si pe ici pe colo(contact, etc.), apoi am dat drumul la benzina, am tras socul si la a treia pedala a pornit. Daca nu ma credeti e treaba voastra. Apoi, daca mai vrei o curiozitate legata de Minsk-ul lipsit de putere, nu ma voi chinui sa-ti explic pe unde am fost cu el si din ce noroaie m-a scos, dar iti voi spune ca-l dadeam pe o roata din ambreiaj foarte usor, mai ales cu doua persoane. In rest... Pret de rahat! MINSK! Ce reparatii frate ???? la voshod? ce anume? ce reparau? in ce stare erau motoarele alea? eu il am de 1 an ... si cel de la care l-am luat avea grija de el si ii facuse motorul (setul) cu 4 ani inainte sa il iau eu...deci setul are 5 ani si merge struna! si crede-mna ca forja ca la mine nu a cunoscut voshodul asta! si a tinut foarte bine pasul cu stilul meu! o singura problema am avut mai mare...cand s-a rupt un arc in motor(si a trebuit sadau motorul jos pt un amarat de arc, dar mergea si fara arcul ala daca vroiam)! spune-mi si mie ce probleme aveau prietenii tai ? ca sa stiu si eu! ms deci sa inteleg ca este eftin???la aspect nici nush!!!la sunt e misto minsk-ul la aspect imi place f mult voshodul!!! la motor nush la aspect mz-ul e tare!!! dar nu vreau viteza nu vreau FORTA!!eu vreau sa am putere intr-a 3sa traga si intr-a 4 sau a 5 cate are?? max 80kmh in croaziera, pe ici pe colo sa ii mai dau in freza un burnout,un drift,max cam cat prinde??mz stiu ca ii dai 140 si nu zice nimic! dar in schimb eu cam trec pe TRANSFAGARASAN!! si e cam nasol! imi trebe si frane bune (daca e nevoie imi pun eo pe disk)da trebe sa mearga! adica sa urce pe serpentine (doar cu mine bineinteles fara a 2 persoana si eo am 68 kg) Voshodul are 4 viteze si am prins cu el 105-110 km/h, insa era sa ii calez motorul! ceea ce nu imi place la el este trecerea din treapta 3 in 4! trebuie sa il turezi mai mult in treapta 3 ca sa ai continuitate in 4...este cam lent! dar daca tu spuneai ca nu vrei putere, eu zic ca ti se potriveste! insa pe mine ma enerveaza lipsa lui de putere! Si mai vroiam sa spun ceva! eu am facut scoala tot pe un voshod care avea setul nefacut de 4 ani si care statea vara pornit 3 ore fara sa isi faca o racire buna! mergeau la scoala cu el in poligon doar cu viteza 1,2! turat bine! de aceea mi-am luat si eu Voshod ! am vazut ca este destul de rezistent! depinde de tine! sper sa faci alegerea cea mai buna! Atasez si o poza cu un cu voshodul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Terente Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 Aentura! Atentie d-lor! nipru este un motor barbatesc, pt barbati adevarati, nu pt pusti de acest lucru m-am convins anul acesta la 7 Scari, acolo am vazut cu ochii mei persoanele care le calareau, oameni care au facut sute de km, pe care-i gasiti aici pe forum si care nu vor renunta niciodata la un boxer.Greseala d-le Terente! nipru nu-i aventura ..ofera motociclistului ceva ce nu vei simti niciodata pe alt motor comunist atunci cand esti pe sosea, serpentine, sau ori ce tip de drum: FORTA Perfect de acord cu tine domnule, am mers pe nipru vreo 5 ani, stiu cum este.Numai ca domnul cautator de mobra, nu vrea viteza, nu vrea forta, nu vrea decat sa mearga, deci discutam inutil pe seama niprului. Voshodul este o motocicleta puturoasa, dupa parerea mea, nici forta nu are prea multa, deci eu as taia-o de pe lista. Minsk-ul..nu stiu, nu vad in ea o motocicleta de drumuri lungi, cu doua persoane si ceva bagaj. Etz-ul este chiar foarte buna pentru ce doreste Mihai sa faca, adica are destula forta ptr doua persoane+bagaj, urca fara absolut nici un guitat pe serpentine, consum mic, are si 5 trepte...deci eu ptr asta as opta. A zis cineva mai sus ca este scumpa.Nu-i adevarat, pentru performantele ei, este chiar o motocicleta ieftina.As compara-o oricand cu o japoneza, multe le bate la fund fara greata. Acum este alegerea lui si eu o respect indiferent de ce mobra isi alege. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 Perfect de acord cu tine domnule, am mers pe nipru vreo 5 ani, stiu cum este.Numai ca domnul cautator de mobra, nu vrea viteza, nu vrea forta, nu vrea decat sa mearga, deci discutam inutil pe seama niprului. Voshodul este o motocicleta puturoasa, dupa parerea mea, nici forta nu are prea multa, deci eu as taia-o de pe lista. Minsk-ul..nu stiu, nu vad in ea o motocicleta de drumuri lungi, cu doua persoane si ceva bagaj. Etz-ul este chiar foarte buna pentru ce doreste Mihai sa faca, adica are destula forta ptr doua persoane+bagaj, urca fara absolut nici un guitat pe serpentine, consum mic, are si 5 trepte...deci eu ptr asta as opta. A zis cineva mai sus ca este scumpa.Nu-i adevarat, pentru performantele ei, este chiar o motocicleta ieftina.As compara-o oricand cu o japoneza, multe le bate la fund fara greata. Acum este alegerea lui si eu o respect indiferent de ce mobra isi alege. ETZ-ul cat consuma???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 Perfect de acord cu tine domnule, am mers pe nipru vreo 5 ani, stiu cum este.Numai ca domnul cautator de mobra, nu vrea viteza, nu vrea forta, nu vrea decat sa mearga, deci discutam inutil pe seama niprului. Voshodul este o motocicleta puturoasa, dupa parerea mea, nici forta nu are prea multa, deci eu as taia-o de pe lista. Minsk-ul..nu stiu, nu vad in ea o motocicleta de drumuri lungi, cu doua persoane si ceva bagaj. Etz-ul este chiar foarte buna pentru ce doreste Mihai sa faca, adica are destula forta ptr doua persoane+bagaj, urca fara absolut nici un guitat pe serpentine, consum mic, are si 5 trepte...deci eu ptr asta as opta. A zis cineva mai sus ca este scumpa.Nu-i adevarat, pentru performantele ei, este chiar o motocicleta ieftina.As compara-o oricand cu o japoneza, multe le bate la fund fara greata. Acum este alegerea lui si eu o respect indiferent de ce mobra isi alege. ETZ-ul cat consuma???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 21, 2008 Autor Share Postat Septembrie 21, 2008 poi sincer sa fiu......e mai puternic decat mobra 50 s super?se tureaza destul de repede???la N vorbesc! MIE oricum daca nu o sa imi placa cum trage O SA INTRU IN MOTOR FARA CHIU SI VAI!!instand il desfac si modific! inalt ferestrele de transfer maresc evacuarea si admisia,alezez cilindrul bag alt piston de care oi gasi sau daca nu imi fac altul!!!asta daca nu imi place cum mere,.....dar la greutatea mea ...in pana mea frate cu 175cc ...ce dreaq!daca eo c mobra (bineinteles modificata fugeam de nu te tineai de mine!urcam in 150-200m intr-a 4!! si vorbesc serios!)asa ca nu e problema la motor pot sa il fac sa dea tot ce vreau eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 (editat) poi sincer sa fiu......e mai puternic decat mobra 50 s super?se tureaza destul de repede???la N vorbesc!MIE oricum daca nu o sa imi placa cum trage O SA INTRU IN MOTOR FARA CHIU SI VAI!!instand il desfac si modific! inalt ferestrele de transfer maresc evacuarea si admisia,alezez cilindrul bag alt piston de care oi gasi sau daca nu imi fac altul!!!asta daca nu imi place cum mere,.....dar la greutatea mea ...in pana mea frate cu 175cc ...ce dreaq!daca eo c mobra (bineinteles modificata fugeam de nu te tineai de mine!urcam in 150-200m intr-a 4!! si vorbesc serios!)asa ca nu e problema la motor pot sa il fac sa dea tot ce vreau eu! Daca te pricepi la modificari voshodul este bun! Am un prieten care il modificase si mi-a spus ca prindea 120km/h cu el lejer! ii alezase cilindrul, bagase alt piston...s.a. modificari! eu nu l-am modificat de teama sa nu stric ambielajul si din lipsa de bani(asta in primul rand)! Editat Septembrie 21, 2008 de Sir_Fanes2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 21, 2008 Autor Share Postat Septembrie 21, 2008 ETZ-ul cat consuma???? poi cam 4,5-5 am mers cu unul! trage frumos dar nu am ce face cu el!bine inteles mi-ar place!daca as avea cu cn sa ma duc la plimbare +bagaje! nici nu as sta pe ganduri! Daca te pricepi la modificari voshodul este bun! Am un prieten care il modificase si mi-a spus ca prindea 120km/h cu el lejer! ii alezase cilindrul, bagase alt piston...s.a. modificari!eu nu l-am modificat de teama sa nu stric ambielajul si din lipsa de bani(asta in primul rand)! fratele meu......tuh sti cate modificari am putut face pe mobra????nii nu o sa iti vina sa crezi!! daca vrei iti dau un PM sa te crucesti! si daca e asa o sa fac asta si pe voshod! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Terente Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 poi cam 4,5-5am mers cu unul! trage frumos dar nu am ce face cu el!bine inteles mi-ar place!daca as avea cu cn sa ma duc la plimbare +bagaje! nici nu as sta pe ganduri! fratele meu......tuh sti cate modificari am putut face pe mobra????nii nu o sa iti vina sa crezi!! daca vrei iti dau un PM sa te crucesti! si daca e asa o sa fac asta si pe voshod! Toata lumea vrea sa evolueze, cauta ceva mai bun, tu te duci spre fund...ok, este alegerea ta. Sa stii ca si cu etz-ul poti merge cu 80/h linistit, si cu 60, si cu cat vrei tu... Ia spune un pic de modificari, m-ai facut curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 21, 2008 Autor Share Postat Septembrie 21, 2008 (editat) Toata lumea vrea sa evolueze, cauta ceva mai bun, tu te duci spre fund...ok, este alegerea ta.Sa stii ca si cu etz-ul poti merge cu 80/h linistit, si cu 60, si cu cat vrei tu... Ia spune un pic de modificari, m-ai facut curios. la mobra??? MOTOR: -raport compresie marit -kit piston honda dyo de 41 -cilindru alezat -ambielaj pe bucse(depresat la cald!) -aprindere electronica -pinion ambielaj mai mare cu 2 dinti -pinion oala de ambreaj mai mica cu 2 dinti sau 1 numai stiu CUTIE: -pinion 1 mai mic cu 2 dinti -pinion 2 mai mic cu 1 dinte -pinion 3 mai mic cu 1 dinte -pinion 4 mai mic cu 1 dinte -pinion lant motor 15 dinti -pinion roata spate mai mic -carbelitor SHL BNI1 mai zc??? Editat Septembrie 21, 2008 de Mihai_Mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 la mobra???MOTOR: -raport compresie marit -kit piston honda dyo de 41 -cilindru alezat -ambielaj pe bucse(depresat la cald!) -aprindere electronica -pinion ambielaj mai mare cu 2 dinti -pinion oala de ambreaj mai mica cu 2 dinti sau 1 numai stiu CUTIE: -pinion 1 mai mic cu 2 dinti -pinion 2 mai mic cu 1 dinte -pinion 3 mai mic cu 1 dinte -pinion 4 mai mic cu 1 dinte -pinion lant motor 15 dinti -pinion roata spate mai mic -carbelitor SHL BNI1 mai zc??? eu sunt uimit... daca ai facut lucrurile astea cu adevarat! Explica-mi si mie cum sta treaba cu "raport compresie marit"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 21, 2008 Autor Share Postat Septembrie 21, 2008 eu sunt uimit... daca ai facut lucrurile astea cu adevarat! Explica-mi si mie cum sta treaba cu "raport compresie marit"! maitai din cilindru,mai bagi ceva in chiuolasa,pui o garnitura mai mica(in grosime vorbesc),mai pui ceva in capul pistonului sunt multe metode!!!eu am mai bagat ceva in chiuolasaam dat unu sau 2 afturi! ESTE SAMPLE DACA GANDESTI!!si daca ai scule!si materiale! (eo am ajut acces la CELULE BAILESTI!)si am facut ce mi-a vrut muschiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Terente Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 maitai din cilindru,mai bagi ceva in chiuolasa,pui o garnitura mai mica(in grosime vorbesc),mai pui ceva in capul pistonului sunt multe metode!!!eu am mai bagat ceva in chiuolasaam dat unu sau 2 afturi!ESTE SAMPLE DACA GANDESTI!!si daca ai scule!si materiale! (eo am ajut acces la CELULE BAILESTI!)si am facut ce mi-a vrut muschiu! Ce anume ai bagat in chiuloasa? Explica putin.In capul pistonului, ce pui?Te referi la piston bombat sau cum? Cum si cat tai din cilindru? Dar explica prima oara ce ai bagat in chiuloasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 maitai din cilindru,mai bagi ceva in chiuolasa,pui o garnitura mai mica(in grosime vorbesc),mai pui ceva in capul pistonului sunt multe metode!!!eu am mai bagat ceva in chiuolasaam dat unu sau 2 afturi!ESTE SAMPLE DACA GANDESTI!!si daca ai scule!si materiale! (eo am ajut acces la CELULE BAILESTI!)si am facut ce mi-a vrut muschiu! vrei sa spui ca ai marit camera de ardere??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Terente Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 vrei sa spui ca ai marit camera de ardere??? E taman invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 21, 2008 Autor Share Postat Septembrie 21, 2008 (editat) sudura in argon pilita,,,,,,,,in partea aia mai gaurita tai dn cilindru 0.03mm se mareste la 12,6:1 piston bombat cu sudura in argon! bombat doar pe partea gaurii chiuolasei! SI NU SE MARESTE CI SE MICSOREAZA! COMPRESIE MAI MARE SI RAPORT MAI MARE! CAPISH??e usor mannnnnn hai ca se poate!! poi daca o maresti scade puterea creste consumul daca o micsorezi creste puterea scade consumul (raport de inversa proportionalitate) Editat Septembrie 21, 2008 de Mihai_Mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 (editat) E taman invers. unii spuneau ca pentru a mari puterea motorului mai mareau camera de ardere! dar cred ca astfel se mareste si consumul! acum nush cum este mai bine! poate o sa modific si eu la voshod!!! ai dreptate! acum am intels! Editat Septembrie 21, 2008 de Sir_Fanes2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Septembrie 21, 2008 Autor Share Postat Septembrie 21, 2008 poi tocmai!! alezezi cilindrul cu cat vrei tu pui piston mai mare si toate cele si maresti rarortul de compresie!camera mai mica intra aceeasi cantitate (sau chiar mai mica)de amestec carburant ca atunci cand o aveai mare,in acest fel se mareste compresia(te lasi cu totul pe pedala de pornire,asta exagerat bineinteles)si consuma putin!adica nu cu mult!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Terente Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 1sudura in argon pilita,,,,,,,,in partea aia mai gaurita2tai dn cilindru 0.03mm se mareste la 12,6:1piston bombat cu sudura in argon! bombat doar pe partea gaurii chiuolasei!SI NU SE MARESTE CI SE MICSOREAZA! COMPRESIE MAI MARE SI RAPORT MAI MARE! CAPISH??e usor mannnnnn hai ca se poate!! poi daca o maresti scade puterea creste consumul daca o micsorezi creste puterea scade consumul (raport de inversa proportionalitate) 1- care e partea aia mai gaurita, ce sudezi si ce pilesti? 2- care este procedeul de taiere al cilindrului?cum poti taia cilindrul la 0.03mm? 3-cum e pistonul ala bombat pe partea gaurii chiuloasei si cum vine piston bombat sudat in argon? Sa dea dracu daca pricep un pic cum faci tu operatiile astea! Cati ani ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 1- care e partea aia mai gaurita, ce sudezi si ce pilesti?2- care este procedeul de taiere al cilindrului?cum poti taia cilindrul la 0.03mm? 3-cum e pistonul ala bombat pe partea gaurii chiuloasei si cum vine piston bombat sudat in argon? Sa dea dracu daca pricep un pic cum faci tu operatiile astea! Cati ani ai? este meserias baiatul! cred ca o sa ma duc pana la el(...parca este din craiova) daca ma primeste ca sa imi explice mai bine! oricum imi place cum gandeste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Septembrie 21, 2008 Share Postat Septembrie 21, 2008 este meserias baiatul! cred ca o sa ma duc pana la el(...parca este din craiova) daca ma primeste ca sa imi explice mai bine! oricum imi place cum gandeste! In loc sa va bucurati ca aveti motoare la care se gasesc piese va bateti capul sa mariti puterea. Nu credeti ca inginerii de la fabrica au cam calculat tot. Faceau ei mai puternic motorul daca trebuia. Garantat ceva o sa se uzeze mai repede si va scadea viata motorului. Spor la teste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.