cmd Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 va zice bine Bogdan "SPUNE DA CIRCUITULUI"!!!! va doreste binele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 cmd: circuit inseamna anumite resurse financiare,hai sa nu incepem iar circul asta cu mersul pe circuit etc etc.. Cine merge pe strada in limitele decentei sau in limitele propriului skill si e atent, nu cred ca e periculos.Daca vrei sa sari calu, te duci pe circuit (daca-ti permiti)... Pana la urma topicul asta se numeste Serpentinari, nu circari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 hai colegii ca incepe sezonul serpentinelor, winter edition! pe snowmobil..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 (editat) Gume de serpentine...care's ? Ce presiuni? Cat rezista? Iarna doar ce a inceput, hai la discutii! Eu am un fetis cu Pilot Power 2ct, la care am sa renunt 100% la primavara. Cauciucurile astea au o problema. La curatarea lantului (de iarna) am gasit o taietura pe cauciucul spate, care taietura nu stiu cat de adanca este. Asta ma face sa le schimb (eu intodeauna schimb si fata odata cu spatele).... Nu e prima data cand am surprize. Acum ceva ani mi-a bubuit un 2ct prin oras...fara evenimente din fericire. Daca bubuia la 200km/h .... Ca si aderenta, eu sunt multumit de 2ct, dar...e ceva la mijloc. Nu cred ca's eu ghinionist. Editat Decembrie 11, 2013 de free fly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Power 2ct e un rahat de cauciuc, nici nu are ce cauta in acelas context cu "gume de serpentine". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Power 2ct e un rahat de cauciuc, nici nu are ce cauta in acelas context cu "gume de serpentine". Gresit! Baicarii de la munte, aia mai saraci, se dau cu gume sh touring si intorc castile pe cap la multi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Cu SH te cred, in schimb touring nu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Eu ma dau si pe strada si pe circuit cu Dunlop D211/D212. Toate le-am luat sh si n-am avut probleme. Prefer sa dau banii pe 2 seturi sh (de calitate)/ sezon decat sa ma dau cu "lemne". @todea: ti-ai luat jucarie noua sau ai posibilitatea de a inchiria la circuit? Cum a fost pe 4 vs. 2 roti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 2CT sunt dume oarecum ok, daca nu te dai tare cu ele. cred ca sunt gumele perfecte pentru un sport turing. pe vitezana le-as pune doar daca nu m-as da tare sau daca as vrea sa fac Km cati mai multi.(gen excursie in jurul lumii) in momentul in care te bagi pe serpentine, situatia se schimba. acu' doi ani, ma chinuiam cu 2CT sa ma inclin cat de cat. cum trageam mai tare, cum simteam ca rupe aderenta si da sa fuga. in schimb, au tinut bine la numarul de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 2CT sunt dume oarecum ok, daca nu te dai tare cu ele. cred ca sunt gumele perfecte pentru un sport turing. pe vitezana le-as pune doar daca nu m-as da tare sau daca as vrea sa fac Km cati mai multi.(gen excursie in jurul lumii) in momentul in care te bagi pe serpentine, situatia se schimba. acu' doi ani, ma chinuiam cu 2CT sa ma inclin cat de cat. cum trageam mai tare, cum simteam ca rupe aderenta si da sa fuga. in schimb, au tinut bine la numarul de km. Iti pui o pwla 2CT pt jurul lumii... Daca faci un drum lung, mai bine pui PR3 sau Roadsmart 2...sau Angel ST/GT (si asta valabil chiar si la gioarsa ta de vitezana,nu doar la sport touring/touring). 2CT mi s-au parut niste trompete. De nu stiu cate ori am simtit ca pierd aderenta, mai ales pe ud... Mi-a fost mai frica atunci cand aveam 2CT, pe ud,decat atunci cand aveam super corsa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Eu ma dau si pe strada si pe circuit cu Dunlop D211/D212. Toate le-am luat sh si n-am avut probleme. Prefer sa dau banii pe 2 seturi sh (de calitate)/ sezon decat sa ma dau cu "lemne". @todea: ti-ai luat jucarie noua sau ai posibilitatea de a inchiria la circuit? Cum a fost pe 4 vs. 2 roti? Tu dc ma intrebi aici si nu unde am pus pozele?) Pe 4 roti fata de 2 a fost tare senzatia..chiar nu ma asteptam la asa ceva.A fost prima iesire cu masina mea deci eu am fost cam slow plus ca nu aveam chiar gumele necesare de trackday.O senzatie si mai tare a fost cu gt3 unde am fost pasager timp de 8 ture...daca mai baga ala 2 ture la modul cel mai serios ca i vomitam in poala la un moment dat chiar m-a intrebat daca sunt ok ca sunt cam palid A fost porsche trackday only deci nu erau masini de inchiriat dar la alte trackday'uri sigur au de inchiriat.Eu zic ca un trackday cu o masina tare e un 'must do' dar nu va recomand experienetle oferite de circuite.I-am cumparat o experineta de genul unui prieten ca si cadou de ziua lui si a fost foarte dezamagit desi a fost cu nissan gtr.Esti foarte limitat nu te lasa sa ii dai cum vrei tu plus ca masina nu functioneaza la puterea ei si nu a fost chiar ieftina experienta asta.Nu cred ca o sa ma apuc de circuit cu masina deoarece costurile sunt enorm de mari dar 2 3 iesiri pe an merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 todea nu fi naspa, da-ne si noua link ul magic despre care vorbiti ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 (editat) @Adrian: /index.php?/topic/632484-trackdays-forja-stradala/?p=3626496 E naspa daca nu ne spune cum face banii de-si permite toate astea. @todea: Felicitari pt iesirea pe 4 roti! Apropo, mi-am adus aminte astazi de tine, cand eram pe autostrada Gilau-Turda. La anul ma duc eu acolo sa-ti arat cum merge o motocicleta 299 km/h, Suzi a ta n-a reusit. Editat Decembrie 11, 2013 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 da vezi sa ai pinioanele corespunzatoare cum fac banii?100 ore munca/saptamana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Iti pui o pwla 2CT pt jurul lumii... Daca faci un drum lung, mai bine pui PR3 sau Roadsmart 2...sau Angel ST/GT (si asta valabil chiar si la gioarsa ta de vitezana,nu doar la sport touring/touring). 2CT mi s-au parut niste trompete. De nu stiu cate ori am simtit ca pierd aderenta, mai ales pe ud... Mi-a fost mai frica atunci cand aveam 2CT, pe ud,decat atunci cand aveam super corsa... Sport turing, nu turing. daca faci drum lung, intradevar PR sunt mai ok in schimb nu poti avea asa mare incredere in ele. (am avut pt cateva zile un PR si nu mi-a mai trebuit. pur si simplu era plastic. daca a mea e gioarsa, a ta ce mai e? si da, 2CT sunt trompete decente. pe ud imi placeau cel mai mult. aveau cat de cat aderenta, dar imi mai dadeau fiori cand scapam mana in gaz sau retrogradam. super corsa sunt si alea gume, doar ca nu mi-au oferit aceiasi incredere ca 2CT. dar ambele sunt pentru pensionari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 E gresit sa compari 2CT cu Diablo SuperCorsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Sport turing, nu turing. daca faci drum lung, intradevar PR sunt mai ok in schimb nu poti avea asa mare incredere in ele. (am avut pt cateva zile un PR si nu mi-a mai trebuit. pur si simplu era plastic. daca a mea e gioarsa, a ta ce mai e? si da, 2CT sunt trompete decente. pe ud imi placeau cel mai mult. aveau cat de cat aderenta, dar imi mai dadeau fiori cand scapam mana in gaz sau retrogradam. super corsa sunt si alea gume, doar ca nu mi-au oferit aceiasi incredere ca 2CT. dar ambele sunt pentru pensionari. PR3, daca nu-s coapte si folosite 10 sezoane,sunt foarte ok. Crede-ma, ca atat pe touring si sport touring, PR3 face fata lejer. Atata timp cat nu vrei sa dai cu side case urile si genunchii de pamant pe toate curbele. Ca pana la urma sunt gume de touring. Nu stiu cum iti placeau pe ud 2CT, ca eu fix pe ud m-au speriat cel mai tare.. Iar ca sa spui ca atat supercorsa cat si 2CT sunt pentru pensionari,asta imi demonstreaza inca o data cunostintele tale in materie de moto,cauciucuri,suspensie... ))) E gresit sa compari 2CT cu Diablo SuperCorsa. Le-am comparat doar cu scopul de a evidentia cat de mult nu mi-a placut mie 2CT. Logic ca 2CT si supercorsa fac parte din 2 categorii diferite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Mai baieti,ma bag si eu in discutia legata de power 2ct.mai ziceti cate unu cate altu ca nu se poate merge pe serpentine tare,ca aluneca,ca sunt plastic and so on...dar ma intreb:cam cu ce DOT pe ele va dati voi?nu de alta,dar le folosesc in fiecara primavara de cativa ani buni si de 2 sezoane pe R1.n-am la indemana pozele,dar va garantez ca se poate merge relativ tare cu 2ct,atata timp cat nu e prea cald afara(gen 30+ grade) si atata timp cat nu sunt supraincalzite(lucru care se intampla destul de devreme).poate confirma @stau-de-6 cum merg eu primavara cu powere:))) Si acum,sa vad care-mi sare in cap:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 george: eu am zis doar ca m-au speriat pe ploaie, atata tot:) Cred ca fragmentul/replica ta se adresa lui crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 george: eu am zis doar ca m-au speriat pe ploaie, atata tot:) Cred ca fragmentul/replica ta se adresa lui crazy-devil Yep,cam da:P formularea "mai baieti" era generica:D cat despre 2ct pe ploaie,mie mi*u dat stari diferitele gumele astea.pe ploaie,singur pe R,ma kkm pe mine ca imi fugea cam des pt stilul meu de pilotaj(foarme smooth cu comenzile).cu pasager se schimba filmul complet,mergeam ca disperatu fara nici cea mai mica grija(cu acelasi stil de pilotaj,poate o idee mai brutal).si aici ma refer sute de km pe ploaie singur si cu pasager.parerea mea personala:powerele sunt gume bune,all-arround-ere.nu exceleaza la nimic,nici nu sunt jalnice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 eu am folosit multe seturi de Metzeler Sportec, si personal am fost multumit de performantele lor e drept ca spatele dupa 6mii de km era deja fara carne... dar aderenta si durabilitatea sunt doua notiuni diametral opuse, si ftt bine si cu sufletu in rai nu merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 eu pe ploaie merg mereu cu morcovul in cwr. indiferent de gume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 PR3, daca nu-s coapte si folosite 10 sezoane,sunt foarte ok. Crede-ma, ca atat pe touring si sport touring, PR3 face fata lejer. Atata timp cat nu vrei sa dai cu side case urile si genunchii de pamant pe toate curbele. Ca pana la urma sunt gume de touring. Nu stiu cum iti placeau pe ud 2CT, ca eu fix pe ud m-au speriat cel mai tare.. Iar ca sa spui ca atat supercorsa cat si 2CT sunt pentru pensionari,asta imi demonstreaza inca o data cunostintele tale in materie de moto,cauciucuri,suspensie... ))) Le-am comparat doar cu scopul de a evidentia cat de mult nu mi-a placut mie 2CT. Logic ca 2CT si supercorsa fac parte din 2 categorii diferite PR3 nu l-am incercat. dar am auzit ca is ok. tot ce pot spune, este legat de PR simplu si 2CT. 2CT s-au comportat decent pe ud. intradevar, nu am avut un stil agresiv, dar au fost ok. nu am zis ca sunt pt pensionari, ci doar ca nu sunt gumele ideale pt un mers agresiv. (decat dac te impaci personal cu ele) cat de cunostinte... c'mon. atata timp cat esti constient ca merg mult mai agresiv decat tine si n-am reusit s-o dau de pamant, denota ca?????????? lasa asa. Mai baieti,ma bag si eu in discutia legata de power 2ct.mai ziceti cate unu cate altu ca nu se poate merge pe serpentine tare,ca aluneca,ca sunt plastic and so on...dar ma intreb:cam cu ce DOT pe ele va dati voi?nu de alta,dar le folosesc in fiecara primavara de cativa ani buni si de 2 sezoane pe R1.n-am la indemana pozele,dar va garantez ca se poate merge relativ tare cu 2ct,atata timp cat nu e prea cald afara(gen 30+ grade) si atata timp cat nu sunt supraincalzite(lucru care se intampla destul de devreme).poate confirma @stau-de-6 cum merg eu primavara cu powere:))) Si acum,sa vad care-mi sare in cap:D exact cum ziceam mai sus. difera mult combinatia pilot/motor/guma. avem stiluri diferite de pilotaj. am mers cu ele aproape un sezon. sunt gume ok dar au "limita" ma kkm pe mine ca imi fugea cam des pt stilul meu de pilotaj(foarme smooth cu comenzile).cu pasager se schimba filmul complet,mergeam ca disperatu fara nici cea mai mica grija(cu acelasi stil de pilotaj,poate o idee mai brutal).si aici ma refer sute de km pe ploaie singur si cu pasager.parerea mea personala:powerele sunt gume bune,all-arround-ere.nu exceleaza la nimic,nici nu sunt jalnice. la mine a fost invers. cu pasager mi-a dat emotii. eu pe ploaie merg mereu cu morcovul in cwr. indiferent de gume. mersul ploaie are si el partea ei de distractie. mai un slide pe franare, ba pe accelerare... ori pe retrogradare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 (editat) Crazy, nu stiu cati km ai tu de mers pe strada si in ce conditii, dar hai sa nu incepem iar cu labareala de dat pe pamant si asa mai departe, ca stii prea bine,ca daca ti-e sortit, o patesti si-atat. atata timp cat n-am mers nicaieri impreuna, eu zic ca n-are sens sa ne comparam mersurile,sau care merge mai agresiv. Si pe strada nu cred ca mi-am pus si nici nu-mi voi pune mintea vreodata cu unul, ca sa demonstrez ceva. fix atunci se pot intampla belele. o forja amicala, merge, dar mai mult,nu. Iar din forja aia nu reiese care-i mai bun,ci doar poate care-i mai inconstient... acu iarta-ma,dar daca supercorsa nu-s pt mers agresiv,pt ce sunt? pt turul europei? ) PS: tu cred ca nu confunzi PR3 (Pilot Road 3) cu PP3 (pilot power 3),nu? Editat Decembrie 12, 2013 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Scuze coa. Am încurcat supercorsa cu diablo corsa. My bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.