apriliacluj Postat Octombrie 14, 2013 Share Postat Octombrie 14, 2013 mersi mult pentru info / ajutor colegii!! traiasca taxa basescu, taxa de drum, rovinieta, taxa de poluare, timbrul de mediu, taxa xxx....., shit! stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Octombrie 15, 2013 Share Postat Octombrie 15, 2013 Atentie serpentinari intre valenii de munte si babarunca.E plin de ulei eu am scapat cu un voblaj de toata frumusetea dar altii n-au fost atat de norocosi ...uleiul se intinde pe zeci de km !!!! Uleiul asta se curata la prima ploaie serioasa sau cum se inlatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 (editat) Vedem WE asta daca sa curatat sau nu Normal raspunderea ar fi al CNADNR... sa semnalizeze si sa curete locul ! apropo ,cheia... cai,boi,natarai..... Editat Octombrie 17, 2013 de Fatal Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 Ulei, nisip in curbe, animale, idioti, betivi, carutze, obstacole neasteptate si vor gasi mereu pe drumurile publice. Asa a fost de cind s-a inventat drumul public, nu stiu de ce tot va plingeti atita, e o normalitate. Unii, chiar multi, au marele ghinion sa se intilneasca chiar de la inceputul carierei motociclistice cu asa ceva, cei ce scapa devin experimentati, altii imbogatesc pompele funebre(chiar si pe popa). Cei care au "placerea" sa descopere realitatea dupa mai multi ani de motociclit, se pling ca vai doamne, ce nepasatori cei de la CNDAR ca nu stau geana cu masinile de spalat uleiul sau ca taranii isi lasa animalele libere pe strada, etc. Multi "optimisti" ma intreaba foarte mirati, ca de ce merg numai pe circuit. Raspunsul e simplu, nu-mi risc viata pt 2 lei. De plimbat nu-mi mai place sa ma pimb pe 2 roti de foarte multi ani de zile. Pt plimbari, prefer cel mai mult masina, si acolo, sa fiu pasager, sa pot observa peisajul, sa ma bucur de privelisti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 mie imi place cu taxiul cel mai mult ,pot sa ma si imbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 20, 2013 Share Postat Octombrie 20, 2013 (editat) JAGI: pai atata timp cat platim taxe si impozite si ne vedem de treaba, de ce dracu' nu avem dreptul sa ne plangem?In alte tari drumul public nu are aceeasi notiune (a se citi pericol) ca la noi in tara.... Vad ca se tot induc romanismele astea in subconstient gen " ce va plangeti ba, va asteptati ca << insert your CNADNR, IJP, ETC here >> sa-si faca treaba? treziti-va nu si-o fac" Si acum sa nu ma intrebi ce fac eu in privinta asta,din moment ce nu-mi convine situatia. As face mai multe,dar nu-mi permite statutul si alte aspecte. Daca as avea posibilitatea,as face "ceva", sincer... Editat Octombrie 20, 2013 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 "Succese" la plingeri, poate ai vreo 20 vieti ca sa apuci sa-ti vezi visele vis a vis de Romania, implinite. "Haideti sa haidem, Sa facem ceva..." Platesti taxe deoarece existi si esti obligat cumva, cine e haiduc? Tu , necaz ca nu functioneaza nimic bine in RO, te iei de mine sau de alti amariti de pe forum, criticindu-ne . Iti faci cite un dusman online si-ti versi energia negativa. Da, asa-i RO e de cacao, nu Basescu, Iliescu, Boc, Tariceanu, etc, sint de vina, vina e a tuturor, asa-i natia noastra de primitivi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 JAGI: era doar o discutie,intrebare... nu m-am luat de tine. Cu ultima afirmatie sunt 10000 % de acord. Suntem niste primitivi tristi. Cand ma uit la ce proteste se fac la noi , ce inseamna protest la noi si ce inseamna la alte state....si pt ce se iese in strada la altii si pt ce se iese la noi....imi vine sa-mi iau ...campii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 21, 2013 Share Postat Octombrie 21, 2013 va zice bine Bogdan "SPUNE DA CIRCUITULUI"!!!! va doreste binele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 23, 2013 Share Postat Octombrie 23, 2013 cmd: circuit inseamna anumite resurse financiare,hai sa nu incepem iar circul asta cu mersul pe circuit etc etc.. Cine merge pe strada in limitele decentei sau in limitele propriului skill si e atent, nu cred ca e periculos.Daca vrei sa sari calu, te duci pe circuit (daca-ti permiti)... Pana la urma topicul asta se numeste Serpentinari, nu circari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 hai colegii ca incepe sezonul serpentinelor, winter edition! pe snowmobil..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 (editat) Gume de serpentine...care's ? Ce presiuni? Cat rezista? Iarna doar ce a inceput, hai la discutii! Eu am un fetis cu Pilot Power 2ct, la care am sa renunt 100% la primavara. Cauciucurile astea au o problema. La curatarea lantului (de iarna) am gasit o taietura pe cauciucul spate, care taietura nu stiu cat de adanca este. Asta ma face sa le schimb (eu intodeauna schimb si fata odata cu spatele).... Nu e prima data cand am surprize. Acum ceva ani mi-a bubuit un 2ct prin oras...fara evenimente din fericire. Daca bubuia la 200km/h .... Ca si aderenta, eu sunt multumit de 2ct, dar...e ceva la mijloc. Nu cred ca's eu ghinionist. Editat Decembrie 11, 2013 de free fly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Power 2ct e un rahat de cauciuc, nici nu are ce cauta in acelas context cu "gume de serpentine". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Power 2ct e un rahat de cauciuc, nici nu are ce cauta in acelas context cu "gume de serpentine". Gresit! Baicarii de la munte, aia mai saraci, se dau cu gume sh touring si intorc castile pe cap la multi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Cu SH te cred, in schimb touring nu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Eu ma dau si pe strada si pe circuit cu Dunlop D211/D212. Toate le-am luat sh si n-am avut probleme. Prefer sa dau banii pe 2 seturi sh (de calitate)/ sezon decat sa ma dau cu "lemne". @todea: ti-ai luat jucarie noua sau ai posibilitatea de a inchiria la circuit? Cum a fost pe 4 vs. 2 roti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 2CT sunt dume oarecum ok, daca nu te dai tare cu ele. cred ca sunt gumele perfecte pentru un sport turing. pe vitezana le-as pune doar daca nu m-as da tare sau daca as vrea sa fac Km cati mai multi.(gen excursie in jurul lumii) in momentul in care te bagi pe serpentine, situatia se schimba. acu' doi ani, ma chinuiam cu 2CT sa ma inclin cat de cat. cum trageam mai tare, cum simteam ca rupe aderenta si da sa fuga. in schimb, au tinut bine la numarul de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 2CT sunt dume oarecum ok, daca nu te dai tare cu ele. cred ca sunt gumele perfecte pentru un sport turing. pe vitezana le-as pune doar daca nu m-as da tare sau daca as vrea sa fac Km cati mai multi.(gen excursie in jurul lumii) in momentul in care te bagi pe serpentine, situatia se schimba. acu' doi ani, ma chinuiam cu 2CT sa ma inclin cat de cat. cum trageam mai tare, cum simteam ca rupe aderenta si da sa fuga. in schimb, au tinut bine la numarul de km. Iti pui o pwla 2CT pt jurul lumii... Daca faci un drum lung, mai bine pui PR3 sau Roadsmart 2...sau Angel ST/GT (si asta valabil chiar si la gioarsa ta de vitezana,nu doar la sport touring/touring). 2CT mi s-au parut niste trompete. De nu stiu cate ori am simtit ca pierd aderenta, mai ales pe ud... Mi-a fost mai frica atunci cand aveam 2CT, pe ud,decat atunci cand aveam super corsa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Eu ma dau si pe strada si pe circuit cu Dunlop D211/D212. Toate le-am luat sh si n-am avut probleme. Prefer sa dau banii pe 2 seturi sh (de calitate)/ sezon decat sa ma dau cu "lemne". @todea: ti-ai luat jucarie noua sau ai posibilitatea de a inchiria la circuit? Cum a fost pe 4 vs. 2 roti? Tu dc ma intrebi aici si nu unde am pus pozele?) Pe 4 roti fata de 2 a fost tare senzatia..chiar nu ma asteptam la asa ceva.A fost prima iesire cu masina mea deci eu am fost cam slow plus ca nu aveam chiar gumele necesare de trackday.O senzatie si mai tare a fost cu gt3 unde am fost pasager timp de 8 ture...daca mai baga ala 2 ture la modul cel mai serios ca i vomitam in poala la un moment dat chiar m-a intrebat daca sunt ok ca sunt cam palid A fost porsche trackday only deci nu erau masini de inchiriat dar la alte trackday'uri sigur au de inchiriat.Eu zic ca un trackday cu o masina tare e un 'must do' dar nu va recomand experienetle oferite de circuite.I-am cumparat o experineta de genul unui prieten ca si cadou de ziua lui si a fost foarte dezamagit desi a fost cu nissan gtr.Esti foarte limitat nu te lasa sa ii dai cum vrei tu plus ca masina nu functioneaza la puterea ei si nu a fost chiar ieftina experienta asta.Nu cred ca o sa ma apuc de circuit cu masina deoarece costurile sunt enorm de mari dar 2 3 iesiri pe an merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 todea nu fi naspa, da-ne si noua link ul magic despre care vorbiti ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 (editat) @Adrian: /index.php?/topic/632484-trackdays-forja-stradala/?p=3626496 E naspa daca nu ne spune cum face banii de-si permite toate astea. @todea: Felicitari pt iesirea pe 4 roti! Apropo, mi-am adus aminte astazi de tine, cand eram pe autostrada Gilau-Turda. La anul ma duc eu acolo sa-ti arat cum merge o motocicleta 299 km/h, Suzi a ta n-a reusit. Editat Decembrie 11, 2013 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 da vezi sa ai pinioanele corespunzatoare cum fac banii?100 ore munca/saptamana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Iti pui o pwla 2CT pt jurul lumii... Daca faci un drum lung, mai bine pui PR3 sau Roadsmart 2...sau Angel ST/GT (si asta valabil chiar si la gioarsa ta de vitezana,nu doar la sport touring/touring). 2CT mi s-au parut niste trompete. De nu stiu cate ori am simtit ca pierd aderenta, mai ales pe ud... Mi-a fost mai frica atunci cand aveam 2CT, pe ud,decat atunci cand aveam super corsa... Sport turing, nu turing. daca faci drum lung, intradevar PR sunt mai ok in schimb nu poti avea asa mare incredere in ele. (am avut pt cateva zile un PR si nu mi-a mai trebuit. pur si simplu era plastic. daca a mea e gioarsa, a ta ce mai e? si da, 2CT sunt trompete decente. pe ud imi placeau cel mai mult. aveau cat de cat aderenta, dar imi mai dadeau fiori cand scapam mana in gaz sau retrogradam. super corsa sunt si alea gume, doar ca nu mi-au oferit aceiasi incredere ca 2CT. dar ambele sunt pentru pensionari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 E gresit sa compari 2CT cu Diablo SuperCorsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Sport turing, nu turing. daca faci drum lung, intradevar PR sunt mai ok in schimb nu poti avea asa mare incredere in ele. (am avut pt cateva zile un PR si nu mi-a mai trebuit. pur si simplu era plastic. daca a mea e gioarsa, a ta ce mai e? si da, 2CT sunt trompete decente. pe ud imi placeau cel mai mult. aveau cat de cat aderenta, dar imi mai dadeau fiori cand scapam mana in gaz sau retrogradam. super corsa sunt si alea gume, doar ca nu mi-au oferit aceiasi incredere ca 2CT. dar ambele sunt pentru pensionari. PR3, daca nu-s coapte si folosite 10 sezoane,sunt foarte ok. Crede-ma, ca atat pe touring si sport touring, PR3 face fata lejer. Atata timp cat nu vrei sa dai cu side case urile si genunchii de pamant pe toate curbele. Ca pana la urma sunt gume de touring. Nu stiu cum iti placeau pe ud 2CT, ca eu fix pe ud m-au speriat cel mai tare.. Iar ca sa spui ca atat supercorsa cat si 2CT sunt pentru pensionari,asta imi demonstreaza inca o data cunostintele tale in materie de moto,cauciucuri,suspensie... ))) E gresit sa compari 2CT cu Diablo SuperCorsa. Le-am comparat doar cu scopul de a evidentia cat de mult nu mi-a placut mie 2CT. Logic ca 2CT si supercorsa fac parte din 2 categorii diferite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.