george05 Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 (editat) Sper ca esti ironic, nu? Si eu sper la fel:D oare incepe o mica polemica intre tifosii ducati/v2 si restul?) Editat Ianuarie 22, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Nu vreau sa starnesc polemica si nu eram ironic Da ce, n-ai fost alergat niciodata pe curbe de un motor cu 40 cai la roata mai putin ?))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 (editat) Nu vreau sa starnesc polemica si nu eram ironic Da ce, n-ai fost alergat niciodata pe curbe de un motor cu 40 cai la roata mai putin ?))))) Sincer? NU;)....doar invers,eu am alergat motoare mult mai performante nu doar din punctul de vedere al puterii la roata...case closed:) Editat Ianuarie 22, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Sincer? NU;)....doar invers,eu am alergat motoare mult mai performante nu doar din punctul de vedere al puterii la roata...case closed:) Am patit si eu nasoleala asta, eu 600cc el ceva 250cc, il prindeam doar pe linie dreapta wtf low Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 (editat) Nu vreau sa starnesc polemica si nu eram ironic Nici eu n-am fost ironic atunci cand i-am zis sa le vanda. Nu i-am spus sa-si ia un 4L, nu stiu de ce posesorii de V se simt lezati cand vine vorba de motoarele lor. Unii ar spune ca sunt frustrati, altii ca cei cu 4L nu s-au dat pe V sa simta cuplu inca din turele joase, ciclistica, etc. Depinde cum o privesti, ca-n bancul: "Sexul oral e fantastic. Depinde de care parte a p*lii esti.". No offence! Eu, unul, daca mi-as permite, as cumpara oricand un 1198/1199 sau RSV4 APRC. Editat Ianuarie 22, 2014 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Aia cu lezatul si posesorii de V se aplica la Ducatisti,si nu sunt ironic.... Majoritatea se cred superior (la fel cum se comporta si aia cu Harley,intre cruisere/choppere/etc).Eu te intreb de ex, de ce ar trebui sa o vanda? ce anume nu face acel 998 bine? Unde are carente? (repet, vorbim de un om care se da predominant pe strada,si foarte rar pupa pista) Eu m-am dat si pe 4L si pe V4 si pe V2....si apreciez fiecare motorizare. Pentru pista,recunosc, 4L face legea (sau un V4 in cel mai fericit caz). Dar daca vorbim de fun factor si golaneala etc, aici se schimba cu totul datele problemei (parerea mea) Cum ai zis si tu,daca mi-as permite, as alege fix RSV 4, pt motorizare si sasiu/suspensii. V4 ala are atat avantajele 4L cat si ale V2 ului... Dar oricum, am inceput sa nu mai prea vad rostul unui motor asa puternic pt uz stradal.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 wb G! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Parerea mea e ca ar trebui sa schimbi motorul, daca tot esti dispus sa faci investitii. Vinde-le amandoua si ia-ti unul ca oamenii. am stat mult pe ganduri dupa un 848/1098/1198. in august, dupa toate problemele care le-am avut la 916, am fost axat sa iau un 1098. cand l-am sunat pe om, mi-a zis ca l-a dat cu putin timp in urma. asa ca am renuntat si am fost dupa 916le de la oradea. ala s-a dovedit a nu fi ceea ce ma asteptam, asa ca am renunta. in septembrie, desi nu aveam niciun fel de intentie, Zair mi-a dat pontul la 998 care l-am luat fara sa stau pe ganduri. are caluti suficienti pt cat si cum o folosesc eu. la 916, nu de multe ori am simtit lipsa de caluti. 998 are ceva mai multi si e mai noua, mai usoara.... 848 mi s-ar fi potrivit cel mai bine, dar tot trebuia sa ma joc cu ea, ca sa aiba ambreiaj uscat. (sunetul) adica, + 1500$ 1098 ar e ok, doar ca-i cam multa putere pt uzul stradal si mii frica sa nu fac prostii cu ea. (s-ar fi rezolvat cu un PC III ) 1198 e ultima, dar e un 1098 mai scump si mai puternic. daca nu aveam in plan sa-mi ridic casa, nici nu stateam pe ganduri. oricum, lu' maicamea nu i-a cazut bine cand a auzit ca m-am bagat in banii de casa si mi-am luat alt motor ultima varianta ar fi sa caut vreun pont peste 1-2 ani si sa dau 998+2-3.000 si sa iau un 848/1098 deocamdata ramane sa vad ce voi face cu 916le. aoleu frate...da ce motoreta ai?? eu? Esti cine cred eu? daca da,bine ai revenit.... Stii care e diferenta intre noi?eu platesc cash,nu cu cardul...cand mi se pune pata si ma mananca,ma scarpin de-mi sar banii din portofel ca pop-corn-ul din aparat:)) Am tras si eu ceva de un cbr 1000rr nush ce an dar dupa 2010,cu antihopping...mi s-a parut dementiaaaaaal,isi face fiecare banut.vb lui Jagi,parca invenstasem apa calda.daca as avea monetar si alt motor ar fi un must have mai platesc si cu cash, dar am paypal.....si...... tu cu cine faci banking ultima varianta e sa caut un motor ce are si as trag putin de el, incat sa-mi fac o parere. oricum, astept sa vad saptamana viitoare ce salar am anul asta. daca e cat ma astept, cred ca-mi iau. sper ca esti ironic,nu ? Atata timp cat nu se da pe circuit cu timpi, pe premii, pe campionate...nu vad de ce si-ar schimba motoreta... Cred ca motoreta aia ofera suficienta satisfactie si placere, asa cum e.... iar pe drumuri virajate nu cred ca poti fugi de ea, cu tot cu R1 Pierde doar in linii drepte mai lungi, poate... cam problemele astea mi le-am pus si eu. daca nu fac performanta, e arhisuficient in ceea ce tine de placere si satisfactie. la mine e un moft. adica, am avut si inca am o boala pe legendarele astea. cat de diferenta dintre R1 si 998... e discutabil. in linie dreapta, clar nu am ce face. pe viraj, ramane de pilot ci starea motoretei. dar, se stie ca ciclistica e misto la ea. Si eu sper la fel:D oare incepe o mica polemica intre tifosii ducati/v2 si restul? nup. cel putin nu am de ce sa ma arunc. vorbim de motoare diferite. daca era vorba de aceiasi ani, se poate discuta. dar in situatia data, nu are rost. Sincer?NU;)....doar invers,eu am alergat motoare mult mai performante nu doar din punctul de vedere al puterii la roata...case closed:) exact ce ziceam. tine de pilot cum trage de ea. doar ca eu am inceput sa fiu mai calm pe motor. Nici eu n-am fost ironic atunci cand i-am zis sa le vanda. Nu i-am spus sa-si ia un 4L, nu stiu de ce posesorii de V se simt lezati cand vine vorba de motoarele lor. Unii ar spune ca sunt frustrati, altii ca cei cu 4L nu s-au dat pe V sa simta cuplu inca din turele joase, ciclistica, etc. Depinde cum o privesti, ca-n bancul: "Sexul oral e fantastic. Depinde de care parte a p*lii esti.". No offence! Eu, unul, daca mi-as permite, as cumpara oricand un 1198/1199 sau RSV4 APRC. exact ce zicea, nu ar fi vorba de partea financiara cum e de ceilalti factori care-i spuneam mai sus. Aia cu lezatul si posesorii de V se aplica la Ducatisti,si nu sunt ironic.... Majoritatea se cred superior (la fel cum se comporta si aia cu Harley,intre cruisere/choppere/etc). Eu te intreb de ex, de ce ar trebui sa o vanda? ce anume nu face acel 998 bine? Unde are carente? (repet, vorbim de un om care se da predominant pe strada,si foarte rar pupa pista) Eu m-am dat si pe 4L si pe V4 si pe V2....si apreciez fiecare motorizare. Pentru pista,recunosc, 4L face legea (sau un V4 in cel mai fericit caz). Dar daca vorbim de fun factor si golaneala etc, aici se schimba cu totul datele problemei (parerea mea) Cum ai zis si tu,daca mi-as permite, as alege fix RSV 4, pt motorizare si sasiu/suspensii. V4 ala are atat avantajele 4L cat si ale V2 ului... Dar oricum, am inceput sa nu mai prea vad rostul unui motor asa puternic pt uz stradal.... inainte sa-mi iau Ducati, adica atunci cand eram in ultimile dubii, eram axat pe SBK de la ducati, dar monobrat. sau, un VTR SP1, SP2, eventual un 999 liniar daca ar fi, cred ca un R1 modelul mai nou, (motorul crosplane) alta varianta nu aveam. dar, deocamdata nu am alte pretentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 (editat) Eu te intreb de ex, de ce ar trebui sa o vanda? ce anume nu face acel 998 bine? Unde are carente? (repet, vorbim de un om care se da predominant pe strada,si foarte rar pupa pista) Guys, let's face it! Motocicleta aia e depasita. Nu spun ca nu e buna pe strada, dar nu vad rostul investitilor de genul QS si ambreiaj antihopping, pe modelul asta. Cu atat mai mult cu cat, spuneti si voi, se merge predominant pe strada. N-a murit nimeni din cauza lipsei QS-ului. Sunt mofturi, dupa cum spune chiar el. Ma bucur pt Crazy-devil ca-si permite sa bage banii in astfel de chestii, doar ca eu le-as pune pe o mobra mai "up-to-date", tocmai de aceea i-am dat sfatul sa le vanda pe amandoua si sa-si ia una ca oamenii. Ca e italianca, japoneza, 2V, 4V, 4L, e mai putin important. My 2 cents. @Crazy-devil, ca sa-ti raspund si eu la intrebare: Da, ambreiajul antihopping e smecherie, mai ales daca vine stock pe motocicleta. Editat Ianuarie 22, 2014 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 (editat) Guys, let's face it! Motocicleta aia e depasita. Nu spun ca nu e buna pe strada, dar nu vad rostul investitilor de genul QS si ambreiaj antihopping, pe modelul asta. Cu atat mai mult cu cat, spuneti si voi, se merge predominant pe strada. N-a murit nimeni din cauza lipsei QS-ului. Sunt mofturi, dupa cum spune chiar el. intr-adevar, sunt niste investitii fara rost, atata timp cat nu o folosesc pt curse. dar vreau sa le experimentez. totusi, sunt multi care le folosesc si la curse. dar, raman niste mofturi care mi le satisfac singur. nu am un scop anume. eventual, se pot demonta si vinde sau pastra pt ce urmeaza. Ma bucur pt Crazy-devil ca-si permite sa bage banii in astfel de chestii, doar ca eu le-as pune pe o mobra mai "up-to-date", tocmai de aceea i-am dat sfatul sa le vanda pe amandoua si sa-si ia una ca oamenii. dupa cum ziceam. mi-as lua ceva mai "up-to-date" dar am alte principii. ca mai scap niste marunti pe jucarii de astea, e alta poveste. ca sa le vand pe ambele, deja discutam de ani lumina. poate ca 998 il dau mai usor, dar 916... ar fi un miracol in ambele cazuri nu se ia in calcul Romania. adica, parietatea e 50/50. 998 il dau usor afara, 916 l-as da poate ca mai repede in tara din cauza starii si a pretului mic. o ultima decizie o pot lua dupa ce vad ca am "scapat" de 916. in cazul asta, 998 l-as exporta foarte usor. @Crazy-devil, ca sa-ti raspund si eu la intrebare: Da, ambreiajul antihopping e smecherie, mai ales daca vine stock pe motocicleta. si daca nu vine stock? nu tot "antihopeaza"? Editat Ianuarie 22, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 (editat) si daca nu vine stock? nu tot "antihopeaza"? Eram putin ironic. Sa stapanesti sanatos noile achizitii si sa ne vedem cu bine pe serpentinele patriei! Si, de ce nu, la etapa RoSBK de la Hungaroring (23-24 august). Editat Ianuarie 22, 2014 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 pana la urma nu-si lua din banii de paine antihoppingul sau quickshifterul iar motoreta nu e un VTR 1000F de 1400 eur.... @ Stau-de-sase: de ce spui ca e depasita? totul depinde de scopul ei. Daca vrei sa te duci cu baietii la trackdays si sa o arzi la cronometru,iti dai seama nu o sa fii fruntas cu 998 ul:)Dar pt fun rar pe pista si in rest stradal sportiv, motoreta aia face fata lejer . Mi se pare o motoreta foarte distractiva sincer... Nu stiu sincer cati gasesc motoreta aia prea slaba pt ei pt ''racing stradal''.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Adrian, la 3.500 Euro vinde Shobo un K5/6 ce are pe el de toate (ambreiaj antihopping, qs, etc). La cum trage acel model in ture medii si tot ce are pe el, e mai interesanta decat 998-ul - parerea mea. Tot din punctul meu de vedere, mobra aia e mai "up-to-date" decat ce are el. Dar cum fiecare are "pasarile" lui, nu putem sa le schimbam noi. Eu doar mi-am exprimat parerea si modul in care as actiona eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Eram putin ironic. Sa stapanesti sanatos noile achizitii si sa ne vedem cu bine pe serpentinele patriei! Si, de ce nu, la etapa RoSBK de la Hungaroring (23-24 august). ma gandeam eu cum de vorbesti tu serios cat de vazut cu bine.... sper ca tura asta sa ne vedem. de fiecare data am zis ca ne vedem, si fix....cucu ne-am vazut. cand a fost ocazia, nu ne-am potrivit la timpi. poate la Hungaro voi fi prezent. deocamdata nu ma pot pronunta pt ca trebuie sa vad cum imi planific concediul. dar, daca nu plec la Misano, cu siguranta cred ca prin un track day. pana la urma nu-si lua din banii de paine antihoppingul sau quickshifterul iar motoreta nu e un VTR 1000F de 1400 eur.... @ Stau-de-sase: de ce spui ca e depasita? totul depinde de scopul ei. Daca vrei sa te duci cu baietii la trackdays si sa o arzi la cronometru,iti dai seama nu o sa fii fruntas cu 998 ul:) Dar pt fun rar pe pista si in rest stradal sportiv, motoreta aia face fata lejer . Mi se pare o motoreta foarte distractiva sincer... Nu stiu sincer cati gasesc motoreta aia prea slaba pt ei pt ''racing stradal''.... eh, mai e si el ironic, mai radem si noi.... ce naiba, e iarna, motoarele au tot uleiul in baie, pe forum vremea-i buna. e depasita fata de cele actuale. exact ce-mi recomanda el. ceva mai nou. dar, pt stradal si din cand in cand pe circuit, nu cred ca e inferioara. pana acum, toti care au mers cu ea, mi-au zis ca e super tare motoreta. eu inca nu am apucat sa merg cu ea, cu toate ca am cumparat-o din septembrie. da, am cumparat-o fara s-o stiu sau s-o vad. oricum, 6 stie ca ii dau mucii la ieruan, dar nu ma complic. de aia mi-am si luat PC... ca s-o limitez, incat sa se tina si el de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Sase, tu esti axat pe viteza , performanta.... Crazy poate e axat pe altceva.... Si sincer pe Tihuta/Mesteacan, K6/K6 ala vs. 998 ,sincer nu stiu care pe care,tine mai mult de rider (my 2c). Nu zic, gandind la rece, mobra aia a lui Shobo, e meserie... Daca era k5 ala vs. VTR FireStorm sau TLS, era no-brainer (era hilar), dar 998 totusi e o mobra serioasa.. oricum,conteaza sa ne simtim bine pe ele, atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Adrian, la 3.500 Euro vinde Shobo un K5/6 ce are pe el de toate (ambreiaj antihopping, qs, etc). La cum trage acel model in ture medii si tot ce are pe el, e mai interesanta decat 998-ul - parerea mea. Tot din punctul meu de vedere, mobra aia e mai "up-to-date" decat ce are el. Dar cum fiecare are "pasarile" lui, nu putem sa le schimbam noi. Eu doar mi-am exprimat parerea si modul in care as actiona eu. aici e ca si cum ai pune ECU de pe R1 Honda sau Ducati? oricat ai incerca si modifica, tot nu da scanteie. dupa cum am zis si eu si tu. totul e de porumbeii din cuibul personal. a fost o dorinta de a mea, iar acum am avut ocazia sa mi-l indeplinesc. cu siguranta ca la banii care i-am dat pe ea si cu ce-am mai bagat in ea, imi luam lejer o japoneza dupa 2006. iar cu putin noroc, prindeam si accesoriile aferent. Sase, tu esti axat pe viteza , performanta.... Crazy poate e axat pe altceva.... Si sincer pe Tihuta/Mesteacan, K6/K6 ala vs. 998 ,sincer nu stiu care pe care,tine mai mult de rider (my 2c). Nu zic, gandind la rece, mobra aia a lui Shobo, e meserie... Daca era k5 ala vs. VTR FireStorm sau TLS, era no-brainer (era hilar), dar 998 totusi e o mobra serioasa.. oricum,conteaza sa ne simtim bine pe ele, atat sunt axat pe placere, feeling combinat cu performanta. iar 998 consider ca e combinatia perfecta. cat de mestecanis/tihuta, nu stiu ce sa zic. cred ca tine mai mult de rider. daca era discutie disputata pe circuit, e iarasi discutabila treaba. daca e K5/6 de 1000, atunci ma inclin in fata lui fara discutii. sunt constient de ce poate si nu cred ca i-as face fata cu 998. daca e 600.... nu are rost. totusi, eu n-am mers pe ea deloc. daca ma trezesc ca nu-mi place. automat o vand si ma scormonesc prin chiloti, poate poate.... ma pot arunca la lupta cu toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Ce an e nentule motoreta asta noua ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Eu nu te condamn ca bagi banii in toate astea. Din contra, i-am bagat si eu (resoftare, qs, acceleratie rapida, scarite race, evacuare, etc. - Norocul meu ca am ambreiaj antihopping stock. ). Doar ca eu nu dadeam banii sa le pun pe un 998. Dar fiecare face ce vrea pe banii lui. P.S. Trebuie sa-mi iau viteza de pe topicul asta. Niko ma ameninta ca ma umple de fum (la propriu) in linie dreapta si Crazy-devil imi da mucii pe viraje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Ce an e nentule motoreta asta noua ? a mea? 2002. inmatriculata in 2003. Eu nu te condamn ca bagi banii in toate astea. Din contra, i-am bagat si eu (resoftare, qs, acceleratie rapida, scarite race, evacuare, etc. - Norocul meu ca am ambreiaj antihopping stock. ). Doar ca eu nu dadeam banii sa le pun pe un 998. Dar fiecare face ce vrea pe banii lui. fiecare cu pasarelele lui. P.S. Trebuie sa-mi iau viteza de pe topicul asta. Niko ma ameninta ca ma umple de fum (la propriu) in linie dreapta si Crazy-devil imi da mucii pe viraje. eu ziceam doar de viraje. pe linie dreapta nici nu stau la discutie. va trimit pe amandoi cu minim doua zile inainte. Ia hai toată lumea la somn. Gata cu fotosinteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 (editat) Eu imi doresc sa ma intersectez anu asta pe niste viraje cu Niko, neaparat ) Dar nu din alea ce pot fi negociate cu 220 km/h )) Si poate sa-l alerg pe george si Sase pe Tihuta sa vad cum miroase fumul de R1 =)) al dracu, mult mai e pana la primavara ( Editat Ianuarie 23, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Nicule, eu amenint cu d-astea doar pe astia buni de gura, nu ma iau de oamenii care stiu ca se dau. Oricum, mi-ar placea sa ajung si eu in zona pe la tine pe acolo, cine stie, poate vin anul asta ca am vazut ca si Inspektoru' vrea sa ajunga. Adriane, nu fug niciodata de nicio provocare de genul, ba poate ai observat ca am lansat multe astfel de provocari in eter la care nu a marsat nimeni. Intotdeauna am recunoscut cand am gasit motoristi care se dau mai bine ca mine si sunt multi. Deci astept sa ne intalnim si sa povestesc cum m-a umilit Hadrian de pe motoretism pe curbe...sau pe unde vrea el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 nu umileste nimeni pe careva:)) e doar fun....pe strada doar fun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 (editat) Nicule, eu amenint cu d-astea doar pe astia buni de gura, nu ma iau de oamenii care stiu ca se dau. Oricum, mi-ar placea sa ajung si eu in zona pe la tine pe acolo, cine stie, poate vin anul asta ca am vazut ca si Inspektoru' vrea sa ajunga. Era o gluma. Va astept in zona, dati de veste cand vreti sa ajungeti. Editat Ianuarie 23, 2014 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki73 Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 ce-i frate cu pag.aceasta,eu comentez si cineva ma tot sterge,mai... macar da-ti un semn si spune-ti cu ce am gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 ce-i frate cu pag.aceasta,eu comentez si cineva ma tot sterge,mai... macar da-ti un semn si spune-ti cu ce am gresit. asa din senin nu cred ca dispar ele. daca nu sunt injurii, atacuri, jigniri.... poate e o eroare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.