suzuki73 Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 aha....da da da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free fly Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 (editat) La vara trebuie sa reusim o reuniune, trebuie sa organizam un boot camp. Eu am sa-mi bag gume mai de forja, fac si-un casco + o asigurare de viata si pe urma ....vum vum Editat Ianuarie 23, 2014 de free fly Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 (editat) La vara trebuie sa reusim o reuniune, trebuie sa organizam un boot camp. Eu am sa-mi bag gume mai de forja, fac si-un casco + o asigurare de viata si pe urma ....vum vum Hai sa vedem ce si cum ca ne-am mai organizat noi toti din toata tara la adunarea asta si a iesit canci...adica fiecare s-a dat cu cei din zona lui...eu personal o sa incep prin a ma intalni cu Nicu pe zona la noi,iar dupa ce da caldura o sa fac tot cu el tura propusa de el acum cateva pagini....si cam atat,in rest circuit si zona Tihuta si acasa pe Mesteacan;) Editat Ianuarie 23, 2014 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki73 Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 la vara e gata circuitu si ne intalnim acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 imi place cum se fac planificari iarna, iar vara...s-alege pwla )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki73 Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 asa e,dar vezi ca vara mai avem si alte treburi,salarile sunt mici si unii nu prea isi permit,la saracia asta care e in tara asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 eu vara trecuta am avut ceva probleme cu motorul si nu mi-am permis decat o iesire pe Mestecanis. anul asta voi avea doua la dispozitie. ar trebui sa fiu prea ghinionist sa nu pot ajunge pe Tihuta si poate un Mesteacan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki73 Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 sper că anu acesta să ajungem şi noi pe tihuta,că vreau să îl văd pe 6 la muncă pe tihuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 O sa imi iau sapa si o sa pun un rand de cartofi, sa ma vezi la munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki73 Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Da da da, nu mai e mult si vremea de sapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 O sa imi iau sapa si o sa pun un rand de cartofi, sa ma vezi la munca. Mah...tu de cartofi cu sapa-n mana esti?PALMAS?!...si eu care aveam o parere buna despre tine si credeam ca esti tractorist yamaka:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki73 Postat Ianuarie 25, 2014 Share Postat Ianuarie 25, 2014 Nu conteaza bani sa iasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 Mah...tu de cartofi cu sapa-n mana esti?PALMAS?!...si eu care aveam o parere buna despre tine si credeam ca esti tractorist yamaka:))Uonda face tractoare. Jamaka, nu Yamaka. Dar ei fac doar cositori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 Uonda face tractoare. Jamaka, nu Yamaka. Dar ei fac doar cositori. Si instrumente muzicale pentru "entertainment-ul" muncitorilor de pe tractoare....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 Si instrumente muzicale pentru "entertainment-ul" muncitorilor de pe tractoare....... SI...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki73 Postat Ianuarie 26, 2014 Share Postat Ianuarie 26, 2014 adevărul că yamaha e firmă de instrumente muzicale,numai că au nimerit şi fac şi mobre . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 Cind Toyota concura in F1, tot Yamaha le-a construit si propulsorul. La citi bani are Toyota, nu s-au obosit sa-si faca singuri motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 In alta ordine se idei...sa revenim on-topic:am o intrebare pt iubitorii de serpentine.cand iesiti la joaca si o ardeti racing,cati dintre voi faceti un traseu cap coada si cati va dati doar pe o anumita portiune?si daca puteti da si exemple cu filmulete si/sau poze;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 (editat) Eu am alta intrebare: targetul vizat e acelasi cum a zis george (racerii stradali , de serpentine): cand o ardeti racing, nu aveti morcovul in cwr ?Nu-mi scot din minte imaginile cu nisip fin fin si fire de pietris foarte fin pe cateva viraje (poiana brasov, traseul de urcare rarau, etc etc), viraje foarte smechere de-altfel,dar care efectiv mi se par criminal de periculoase cu nisipu ala... eu am o frica ireala fata de pietris/nisip (Dupa cateva experiente neplacute cauzate de acesta) Nu-mi fac griji ca merg intr-un sat cu 90/120 la ora, pt ca merg pana intr-o limita cat poate aprecia ochiul meu si atentia mea si reflexele mele, insa cand vine vorba de impuritati pe asfalt, alea nu stiu, nu le poti aprecia decat cand e prea tarziu sau cand pierzi aderenta.. astept cu nerabdare imensa primavara, dar cand ma gandesc cum arata drumurile in Martie , Aprilie, pana chiar Mai... ( cu tot felu de ''aluviuni'' carate de ploaie etc)... fuck.. Editat Ianuarie 27, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki73 Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 aoleu,forje pe net!!!mama ce îmi place !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 27, 2014 Share Postat Ianuarie 27, 2014 In alta ordine se idei...sa revenim on-topic:am o intrebare pt iubitorii de serpentine.cand iesiti la joaca si o ardeti racing,cati dintre voi faceti un traseu cap coada si cati va dati doar pe o anumita portiune?si daca puteti da si exemple cu filmulete si/sau poze;) nu cred ca poti sa faci un traseu cap coada in stil race. o singura data am reusit cu un prieten sa venim intr-un stil mai alert de la Bistrita la Falticeni cu oprire la Vatra Dornei pt alimentare. inafara de orase unde am mers in ritm cu traficul, am mers cam nebuneste. cel putin l-am lasat pe el in fata pt ca stia mai bine drumul. cred ca am scos putin peste 2 ore cu tot cu pauza. cel putin de la Gura Humorului, n-am avut timp sa citesc indicatoarele cu localitati. obisnuiesc sa mai fac Tg Neamt-Iasi, unde scot o ora. dar sunt multe radare/filtre. de Pasti, am dat de vreo 6-7 Radare pe ruta asta. Eu am alta intrebare: targetul vizat e acelasi cum a zis george (racerii stradali , de serpentine): cand o ardeti racing, nu aveti morcovul in cwr ? Nu-mi scot din minte imaginile cu nisip fin fin si fire de pietris foarte fin pe cateva viraje (poiana brasov, traseul de urcare rarau, etc etc), viraje foarte smechere de-altfel,dar care efectiv mi se par criminal de periculoase cu nisipu ala... dupa cum ziceam mai sus. sunt zone unde iti permite, altele unde te bazezi pe ingerul pazitor. ed multe ori, la dus merg mai decent, incat sa "scanez" drumul. la intoarcere, stiu pe unde sunt zonele de risc si o las moale. mi-am luat-o si eu cu nisipul, dar am avut noroc/skill. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Eu am alta intrebare: targetul vizat e acelasi cum a zis george (racerii stradali , de serpentine): cand o ardeti racing, nu aveti morcovul in cwr ? Nu-mi scot din minte imaginile cu nisip fin fin si fire de pietris foarte fin pe cateva viraje (poiana brasov, traseul de urcare rarau, etc etc), viraje foarte smechere de-altfel,dar care efectiv mi se par criminal de periculoase cu nisipu ala... eu am o frica ireala fata de pietris/nisip (Dupa cateva experiente neplacute cauzate de acesta) Nu-mi fac griji ca merg intr-un sat cu 90/120 la ora, pt ca merg pana intr-o limita cat poate aprecia ochiul meu si atentia mea si reflexele mele, insa cand vine vorba de impuritati pe asfalt, alea nu stiu, nu le poti aprecia decat cand e prea tarziu sau cand pierzi aderenta.. astept cu nerabdare imensa primavara, dar cand ma gandesc cum arata drumurile in Martie , Aprilie, pana chiar Mai... ( cu tot felu de ''aluviuni'' carate de ploaie etc)... fuck.. Eu spuneam asa just for fun pe iarna ca discutie...daca vrei sa fii again lup moralist(n-ar fi prima data) go ahead...dar baga de seama ca pe acest topic de "sinucigasi"(ar spune multi) au mai fost destui ca tine...nu se supara nimeni,dar...com'on..in fine....cei care merg 50kmh in localitate ai 90kmh afara,doar pe asfalt perfect,sa-mi ignore vorbele;) nu cred ca poti sa faci un traseu cap coada in stil race. o singura data am reusit cu un prieten sa venim intr-un stil mai alert de la Bistrita la Falticeni cu oprire la Vatra Dornei pt alimentare. inafara de orase unde am mers in ritm cu traficul, am mers cam nebuneste. cel putin l-am lasat pe el in fata pt ca stia mai bine drumul. cred ca am scos putin peste 2 ore cu tot cu pauza. cel putin de la Gura Humorului, n-am avut timp sa citesc indicatoarele cu localitati. obisnuiesc sa mai fac Tg Neamt-Iasi, unde scot o ora. dar sunt multe radare/filtre. de Pasti, am dat de vreo 6-7 Radare pe ruta asta. Aaaa,nici nu ma gandeam la drum mai lung cand am zis un intreg traseu...adica traseul meu are 9 km...si dupa cateva ture cap coada fara opririe doar cand intoarcem,stam pe 2 curbe si ne dam pana ne plictisim.cam asta vroiam sa zic:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 Eu spuneam asa just for fun pe iarna ca discutie...daca vrei sa fii again lup moralist(n-ar fi prima data) go ahead...dar baga de seama ca pe acest topic de "sinucigasi"(ar spune multi) au mai fost destui ca tine...nu se supara nimeni,dar...com'on..in fine....cei care merg 50kmh in localitate ai 90kmh afara,doar pe asfalt perfect,sa-mi ignore vorbele;) dude, you got serious issues ! eu chiar am pus niste intrebari pertinente si chiar eram curios. Nu inteleg de ce le-ai perceptu ca mistouri sau ca pe replici de lup moralist... dar in fine,vad ca n-am cu cine..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 (editat) Aaaa,nici nu ma gandeam la drum mai lung cand am zis un intreg traseu...adica traseul meu are 9 km...si dupa cateva ture cap coada fara opririe doar cand intoarcem,stam pe 2 curbe si ne dam pana ne plictisim.cam asta vroiam sa zic:) Aaaaaaaaa. acum am inteles. in cazul asta, in functie de traseu, il facem odata sau de doua ori cap coada, (depinde cat e de mare) apoi, vizam o curba care o zapacim. gen asta din poza de pe Mestecanis. ne-am dat odata la deal, odata la vale.. apoi, dupa ce-am vizat-o, am oprit si ne-am jucat pe ea pana la "refuz" Editat Ianuarie 28, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Ianuarie 28, 2014 Share Postat Ianuarie 28, 2014 dude, you got serious issues ! dar in fine,vad ca n-am cu cine..... Ok,case closed...tipic tie;) Aaaaaaaaa. acum am inteles. in cazul asta, in functie de traseu, il facem odata sau de doua ori cap coada, (depinde cat e de mare) apoi, vizam o curba care o zapacim. gen asta din poza de pe Mestecanis. ne-am dat odata la deal, odata la vale.. apoi, dupa ce-am vizat-o, am oprit si ne-am jucat pe ea pana la "refuz" That's the spirit:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.