Hellicks Hellmet Postat Septembrie 22, 2008 Share Postat Septembrie 22, 2008 Salutare tuturor cioperistilor/cruiseristilor! Mi-am luat modelul mentionat la titlu, marturisesc ca mai mult pentru motor si cardan (cunosc motoarele V4 de la Honda). In rest, nu prea stiu mare lucru despre motocicleta, acesta fiind sectorul unde am cea mai mare nevoie de ajutor: sfaturi, pareri ale unor (fosti) proprietari, probleme frecvente ale modelului etc. Actualmente unul din cilindri nu vrea sa functioneze, ci uda bujia instantaneu. Daca aveti vreo idee in sensul asta, e binevenita (eu zic ca e blocat cuiul pontou, inca nu am apucat sa verific). Odata rezolvata problema, as vrea sa il modific putin, in sensul ca: 1. am o toba 4 in 1 cromata IMENSA pe care vreau sa o pun sus 2. Am luat un dragbar pe care il pun sus 3. vreau alta aripa fatza, neagra 4. vreau sa dau telescoapele mai sus in jug. 5... mai vedem noi. Astept opinii, multam! Am uitat sa pun poza, poate inspira pe careva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 paice zici tu acolo e mai mult customizare decat chopperire....oricum,galbenul ala...chhh daca totusi vrei choppereala,eu zic sa-i lasam pe doctorii in choppereala sa se pronunte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 25, 2008 Autor Share Postat Septembrie 25, 2008 Pai sa stii ca ai dreptate, e mai mult customizare. Si ai dreptate din nou: galbenul ala de nasol de tot. Tre sa fac cumva cu el, dar nu foarte costisitor (adica nu ma puneti sa-l cromez, ca o iau la fuga). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 hai ca te ajut si eu 1. nu se poate , trebuie neaparat carbon si sa fie scurtata 4. pui telescopaele de pe KLR 5. pui frane racing , alea nissin de la cbr ; si niste carene racing tot de la cbr sa arate mai bine ; scoti cardanu si pui lant si o foaie dinaia de la cbr si apoi te dai pe o roata si pe curbe ( te provoc la o liniuta in curba aia unde se dau toti meseriasii) , pe rezervor lipim un stiker cu o viespe . Asta a fost o gluma binenteles . E mai fain decat imi inchipuiam eu .Bafta la customizat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 Pai sa stii ca ai dreptate, e mai mult customizare. Si ai dreptate din nou: galbenul ala de nasol de tot. Tre sa fac cumva cu el, dar nu foarte costisitor (adica nu ma puneti sa-l cromez, ca o iau la fuga). Negru mat cred ca ar mere, si e si mai ieftin ca crom sau inox! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Octombrie 22, 2008 Autor Share Postat Octombrie 22, 2008 hai ca te ajut si eu 1. nu se poate , trebuie neaparat carbon si sa fie scurtata 4. pui telescopaele de pe KLR 5. pui frane racing , alea nissin de la cbr ; si niste carene racing tot de la cbr sa arate mai bine ; scoti cardanu si pui lant si o foaie dinaia de la cbr si apoi te dai pe o roata si pe curbe ( te provoc la o liniuta in curba aia unde se dau toti meseriasii) , pe rezervor lipim un stiker cu o viespe . Asta a fost o gluma binenteles . E mai fain decat imi inchipuiam eu .Bafta la customizat . Mda, m-am gandit si eu... Oricum, te fac o liniuta, numa cu scuteru. OK, pana acum am aflat asa: E un model cu o sensibilitate la axa cu came, in special cele aferente grupului de cilindri posteriori, in sensul ca, datorita unei ungeri mai putin eficiente, se uzeaza si creaza o bataie. O alta sensibilitate este legata de jocul supapelor, care trebuie reglate cu doua lere de-o data. Adica pe grupul de cate doua supape. Urmeaza sa vad daca e cazul si la mine. In rest, bulletproof. Update: Garniturile de chiulasa ale ambelor grupuri de cilindri erau prajite. Am gasit un mester care confectioneaza garnituri de chiulasa. Azi sau maine le pun sus. Care aveti necazuri de genul asta si nu gasiti garnituri sau gasiti la preturi foarte mari, va pot ajuta. Update 22.10.2008: Am montat un drag bar pe ea si am coborat jugurile pe tija telescoapelor cam 10 cm... incepe sa arate badass Urmeaza un far dreptunghiular si restu de munca. Si iu sun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Ca sa nu fac topic nou, ma gandesc sa-l resuscitam pe asta... Posesori de Sabre?!?!? Nimeni nimic? A mea e VF700 Sabre, nu sora ei de 750. Model 1984. Daca initiatorul topicului mai are ceva poze cu motocicleta sa dupa modificarile din oct 2008, il rog sa le puna aici. Sunt putin curios... Ma gandesc cum naiba sa o fuck chopper, dar toate avioanele din cap au o singura destinatie: caffe racer Aici sunt poze cu iapa. Ceva idei de customizare?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frankone Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Felicitari de achizitie, sa te poarte pe drumuri uscate si line! Mai ai si viroaga? sau ai maritat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yonick Postat Iunie 10, 2016 Share Postat Iunie 10, 2016 Viroaga ramane in familie deocamdata. Multam fain de urari. » Post actualizat in 10 Jun 2016 12:44De purtat o sa ma poarte saraca pe unde m-a purtat si Neagra, ca n-are incotro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.