insider Postat Noiembrie 26, 2008 Share Postat Noiembrie 26, 2008 sunt buni italienii pe design, dar nu prea ma omor dupa coada aia ciopartita.... ducati si agusta sunt alta treaba..... Codita aia ciopartita cred ca are legatura cu centralizarea maselor (am spus o prostie cred:) ), adica se incearca eliberarea coditei de kg in plus.... Desi lungimea sau marimea ei nu e neaparat direct proportionala cu greutatea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Nu m-ar mira sa aibe un pret in zona lui Desmosedici RR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Nu m-ar mira sa aibe un pret in zona lui Desmosedici RR! In nici un caz. Desmo e GP replica, singura de altfel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 In nici un caz. Desmo e GP replica, singura de altfel. Inca nu s-a anuntat nici un pret? Sau nu am auzit eu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wolf4mwolf Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Dap asa e, o basina de trotineta...... mai e si curva pe deasupra, ca tine curu'n sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rossi_jr Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 Dap asa e, o basina de trotineta...... mai e si curva pe deasupra, ca tine curu'n sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 sa tot visati voi la asa un motor construit special pentr SBK si pus in vanzare ptr public Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zane94 Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 arata destul de bine...da nu prea vad unde sta pasageru, respectiv pasagera? oricum e frumoasa... si mareee!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinionunebun Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 (editat) Salutare, ma bag si eu. Motocicleta asta impreuna cu noul R1( cu calajul la 90°) au spart gheata motoarelor in 4 cilindri linie si V2. Io unul is satul de L4 si v2 - le-am vazut in toate sensurile si sa cam ajuns la limita lor(greu de controlat la reacceleratie la iesire din viraj datorita cuplului 'neuniform'). Pe mine motocicleta asta ma ispiteste rau de tot mai ales ca are controlul tractiunii - pe mine ma fac sa rad toti astea cu 200 de cai pe care ii depasesti cu masina pe timp de ploaie. Is curios cum o sa reactioneze ceilalti constructori asa ca nu ma grabesc; au sa fie replici serioase si o sa am de unde alege. Nu am sa insist cu inovatiile tehnice(oricum nu am decut situri franceze iar aici engleza e mai vorbita ca romana ) insa pretul informativ e de 16 400 E (versiunea R disponibila in sept) si 19 800E(version Factory dispo avril) - revista franceza 'L'integral', dec08-jan09. Iara despre dizain nu are rost sa vorbim - ma face sa zimbesc - sunt motociclete sportive studiate in suflerii si trebuie sa faca impresie de modern si atat - frumusetea e evitata - trebuie sa socheze iar pe circuit astea nu mai conteaza. Impatimitii de circuit si pasionatii - pt care e facuta motocicleta - au carenaje fara faruri. Tin sa zic ca am un vechi gsxr dar din totdeauna mi-au placut motoarele in V... sau in stea .. ceziceti de o moto Wankel ? ca Norton F1 Bravo Aprilia si bravo Yamaha! insfarsit apar motociclete originale nu acelas motor imbunatatit de 10 de ani incoace(Gsxr 1000 si 1300 inclus) Editat Ianuarie 28, 2009 de pinionunebun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi Br Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Sunt vreo 2 aprilia destea in Braila si din cate am vazut nu sunt monopost ca aveau intr-o zi si pasager, se aud tare de tot au evacuare austin racing care scoate un sunet demonic le auzi de la 2 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Superba motocicleta,nota 15. Cum am zis si celor disperati cu Ducati Panigale : nu V2,nu 4L.V4 is the future. Test comparativ RSV-4 vs. R1 2012 : http://www.motorcycl...ideo-91179.html E foarte bine ca si Aprilia a devenit un jucator de luat in seama pe segmentul miarelor.Si e bine ca nu a incercat sa fure de la japonezi,ci au stilul lor propriu,atat mecanic cat si estetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.