allexx_2 Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 (editat) Salutare, am si eu un mic necaz, am fost in dimineata asta la RAR sa fac asa zisa "Certificare autenticitate", mai pe romaneste autentificarea motocicletei. M-au picat din motivul anvelopelor, mai exact anvelopa pe fata nu este conform carti de identificare. In carte scrie 120/60 ZR17 si eu am 120/70 ZR17 Am o honda CBR 600 F din '95 si teoria spune ca trebuie sa cumpar anvelopa fata conform CV. Problema e ca anvelopele (fata si spate) sunt noi, au cca 500 km si chiar nu as vrea sa cumpar una noua doar pentru acest lucru. Rugamintea mea este care ma poate ajuta si pe mine in aceasta problema. Mai exact cu toata roata pe fata sau in orice alt altfel, numai sa se rezolve. Contracost! Multumesc Editat Septembrie 26, 2008 de allexx_2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Salutare, am si eu un mic necaz, am fost in dimineata asta la RAR sa fac asa zisa "Certificare autenticitate", mai pe romaneste autentificarea motocicletei.M-au picat din motivul anvelopelor, mai exact anvelopa pe fata nu este conform carti de identificare. In carte scrie 120/60 ZR17 si eu am 120/70 ZR17 Am o honda CBR 600 F din '95 si teoria spune ca trebuie sa cumpar anvelopa fata conform CV. Problema e ca anvelopele (fata si spate) sunt noi, au cca 500 km si chiar nu as vrea sa cumpar una noua doar pentru acest lucru. Rugamintea mea este care ma poate ajuta si pe mine in aceasta problema. Mai exact cu toata roata pe fata sau in orice alt altfel, numai sa se rezolve. Contracost! Multumesc du-te, ma, la alta statie rar. du-te la buzau, ca te rezolva rapid baietii..... cum dracu' e posibil sa te pice la identificare? aia nu are legatura decat cu seriile, atat, pe certificatul ala de autenticitate nu scrie decat ca este eliberat pentru a demonstra ca seriile de pe motoreta sunt reale si nu sunt masluite. si atat....... ce treaba au cu anvelopele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Asa este, te pica! Eu cand am vorbit cu ei mi-au zis asa: daca anvelopele corespund cu ceea ce da producatorul, atunci mai vorbim. Daca nu, NU DISCUTAM! Cred totusi ca daca avea mai multe "atentii" la tine se rezolva .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 du-te, ma, la alta statie rar.du-te la buzau, ca te rezolva rapid baietii..... cum dracu' e posibil sa te pice la identificare? aia nu are legatura decat cu seriile, atat, pe certificatul ala de autenticitate nu scrie decat ca este eliberat pentru a demonstra ca seriile de pe motoreta sunt reale si nu sunt masluite. si atat....... ce treaba au cu anvelopele? Stai linistit ca toti fac asa.. eu am fost de curand la identificare... cu toba de carbon, semnalizari mici, si nu se uita numai la serii....verifica tot ce se poate in materie de piese.. adica : toba originala... sau sa scrie yamaha pe ea cica... sunt hoti... daca te vad cu semnalizari mici... nu te trec desi nu au cum sa demonstreze ca nu sunt ale ei originale... cauciucurile lafel.. dimensiunile scrise in talon... eu aveam 190 pe spate desi in talon era scris 180... dar am trecut... m'am descurcat.... pt initiatorul topicului... du'te nene cu cineva care cunoaste... ca astia sunt cei mai cei... sunt sanse sa nu treci nici cu cauciucuri originale si mai dai si o gramada de bani asa mai bine... stii tu ce ai de facut succes!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 du-te, ma, la alta statie rar.du-te la buzau, ca te rezolva rapid baietii..... cum dracu' e posibil sa te pice la identificare? aia nu are legatura decat cu seriile, atat, pe certificatul ala de autenticitate nu scrie decat ca este eliberat pentru a demonstra ca seriile de pe motoreta sunt reale si nu sunt masluite. si atat....... ce treaba au cu anvelopele? pe langa identificare iti face si ITP-ul, si acolo se leaga de amanuntele astea.La Bucuresti am picat din cauza lipsei lampi de luminat numarul de inmatriculare . La Buzau am trecut cu brio si din prima cu doua motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdanawo Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 Stai linistit ca toti fac asa.. eu am fost de curand la identificare... cu toba de carbon, semnalizari mici, si nu se uita numai la serii....verifica tot ce se poate in materie de piese.. adica : toba originala... sau sa scrie yamaha pe ea cica... sunt hoti... daca te vad cu semnalizari mici... nu te trec desi nu au cum sa demonstreze ca nu sunt ale ei originale... cauciucurile lafel.. dimensiunile scrise in talon... eu aveam 190 pe spate desi in talon era scris 180... dar am trecut... m'am descurcat.... pt initiatorul topicului... du'te nene cu cineva care cunoaste... ca astia sunt cei mai cei... sunt sanse sa nu treci nici cu cauciucuri originale si mai dai si o gramada de bani asa mai bine... stii tu ce ai de facut succes!! mai nene, or fi astia din bucuresti, dar io m-am dus cu 2 mobre, una avea cu totul si cu totul alta fata si lipsa carene iar cealalta avea roti pe 18, originale, dar in talon scria fata 19 si spate 16. deci, care e faza? intr-o ora am terminat tot...... pe langa identificare iti face si ITP-ul, si acolo se leaga de amanuntele astea.La Bucuresti am picat din cauza lipsei lampi de luminat numarul de inmatriculare . La Buzau am trecut cu brio si din prima cu doua motociclete. pai de ce sa-ti faca si itp???? vii cu el valabil si cu asta basta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 pe langa identificare iti face si ITP-ul, si acolo se leaga de amanuntele astea.La Bucuresti am picat din cauza lipsei lampi de luminat numarul de inmatriculare . La Buzau am trecut cu brio si din prima cu doua motociclete. Poti cere sa ti se faca numai identificarea, ITP-ul urmand sa il faci tu la alta statie ITP mai nene, or fi astia din bucuresti, dar io m-am dus cu 2 mobre, una avea cu totul si cu totul alta fata si lipsa carene iar cealalta avea roti pe 18, originale, dar in talon scria fata 19 si spate 16. deci, care e faza?intr-o ora am terminat tot...... Eu m-am dus la ITP cu roata pe 17 pe fatza in loc de 18, si cauciuc de 140 pe spate in loc de 120 si ... si nimic, nici nu s-a uitat la serii macar, a facut poze apoi am platit, mi-a completat pe talon si Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 du-te, ma, la alta statie rar.du-te la buzau, ca te rezolva rapid baietii..... cum dracu' e posibil sa te pice la identificare? aia nu are legatura decat cu seriile, atat, pe certificatul ala de autenticitate nu scrie decat ca este eliberat pentru a demonstra ca seriile de pe motoreta sunt reale si nu sunt masluite. si atat....... ce treaba au cu anvelopele? Eu am fost cu un T5 la RAR ptr. identificare si avea oglinda din stanga de tractor, prinsa cu sarma, tripla crapata si alte "maruntisuri", si nici nu s-a uitat la astea, doar a verificat seriile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat Septembrie 26, 2008 Share Postat Septembrie 26, 2008 pai de ce sa-ti faca si itp????vii cu el valabil si cu asta basta in cazul meu erau motoare la prima inmatriculare in romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allexx_2 Postat Septembrie 26, 2008 Autor Share Postat Septembrie 26, 2008 Alta statie din Buc unde sa primeasca moto in afara de aia de la Voluntari alta nu stiu, cel putin eu acolo cred ca se face pentru ca acolo m-am programat telefonic. Atentie la modul "nu putem sa o rezolvam sa facem din 7 in 6 nu se poate?" am incercat dar mi-a intors si a plecat. De cunoscut la RAR nu stiu pe nimeni, by the way, e cea mai mare tampenie care mi s-a intamplat. M-as duce pana in Buzau dar nu prea am experienta, deabia mi-am luat si eu moto si nu vreau sa .... si asa era sa ma omoare unu azi. Incerc si eu poate am vre-un prieten sa stie pe cineva la RAR dar nu prea cred. pe langa identificare iti face si ITP-ul, si acolo se leaga de amanuntele astea.La Bucuresti am picat din cauza lipsei lampi de luminat numarul de inmatriculare . La Buzau am trecut cu brio si din prima cu doua motociclete. Apropo de faza asta, asa a picat baiatul din fata mea pe acelas motiv Romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.