IceLord Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 @mas oyama chiar vream sa te intreb daca spre exemplu s-ar intampla sa cada motorul si fiind asa solid crashbarul nu se indoaie si sasiul? Eu cand l-am facut pentru virago 535 nu am legat intre ele cele doua crashbaruri si asa se indoaie doar din suportii de prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 o intrebare de blocaj! daca e sa ne uitam la toate crashurile din comert, iti dau dreptate la cele scrise. platbanda, prinderea crashului de cadru e tare subtire,la astea di comert, chiar si in cazul unei cazaturi mai sanatoase de pe loc sau viteza mica de deplasare, se indoaie prindereile. da de gindit totusi, daca s-ar indoii asa usor la o cazatura de pe loc , atunci la o cazatura in mers isi mai face treaba? ,ar fi doar o bara in plus.... pe de alta parte in cazul unui cazaturi din mers la o viteza mai mare ,e posibil sa strimbi cadrul. Nenea Avent la vrut tapan si fix, eu doar m-am conformat. cu toate astea e un subiect bun de discutie poate citim si parerea altora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 o intrebare de blocaj! daca e sa ne uitam la toate crashurile din comert, iti dau dreptate la cele scrise. platbanda, prinderea crashului de cadru e tare subtire,la astea di comert, chiar si in cazul unei cazaturi mai sanatoase de pe loc sau viteza mica de deplasare, se indoaie prindereile. da de gindit totusi, daca s-ar indoii asa usor la o cazatura de pe loc , atunci la o cazatura in mers isi mai face treaba? ,ar fi doar o bara in plus.... pe de alta parte in cazul unui cazaturi din mers la o viteza mai mare ,e posibil sa strimbi cadrul. Nenea Avent la vrut tapan si fix, eu doar m-am conformat. cu toate astea e un subiect bun de discutie poate citim si parerea altora. un cadru strâmb se îndreaptă mai ușor/ieftin decât un motor crăpat... zic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 o intrebare de blocaj! daca e sa ne uitam la toate crashurile din comert, iti dau dreptate la cele scrise. platbanda, prinderea crashului de cadru e tare subtire,la astea di comert, chiar si in cazul unei cazaturi mai sanatoase de pe loc sau viteza mica de deplasare, se indoaie prindereile. da de gindit totusi, daca s-ar indoii asa usor la o cazatura de pe loc , atunci la o cazatura in mers isi mai face treaba? ,ar fi doar o bara in plus.... pe de alta parte in cazul unui cazaturi din mers la o viteza mai mare ,e posibil sa strimbi cadrul. Nenea Avent la vrut tapan si fix, eu doar m-am conformat. cu toate astea e un subiect bun de discutie poate citim si parerea altora. Ahoi! A fost o intrebare in sensul de a crea o discutie constructiva . Am mai vazut si la alte motoare oameni care si-au facut crashbaruri tapene si cand mi-am facut eu la al meu cineva mi-a zis ca ai grija ca la o cazatura mai mica risti sa indoi si cadrul. In final e optiunea fiecaruia sa faca cum crede. Tinem legatura @mas_oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat August 12, 2013 Autor Share Postat August 12, 2013 un cadru strâmb se îndreaptă mai ușor/ieftin decât un motor crăpat... zic... Si nici n-am pomenit de cel mai important aspect - protectia piciorului. Frumos crashul lui Ice, dar cred ca protejeaza doar la o cazatura de pe loc. Chiar si la o viteza moderata, poate iesi chiar foarte urat daca ramai blocat cu piciorul sub el si tu te bazezi doar pe acele platbenzi subtiri care cedeaza imediat. Ai dont giva shit pe cadru si crashuri cand fierul aluneca 10-15 m cu piciorul blocat sub el. (Eu m-am imprastiat cu viroaga la 40/h si motorul a lasat urma in asfalt de 8m) Si sa nu uitam! Vstarul are 0.3 tone ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Dar sta parcat si pe o pista de biciclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Ahoi! @avent Chiar avut accident cu viragoul, am picat cu el cam la 50/60km\h daca nu aveam acel crashbar imi rupeam sigur picioarele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 (editat) Aventule dacă te întimzi ca o placintă la 60km/h piciorul e ultima ta grijă. Eu mi-am rupt acum 8 ani un genunchi pe trotouar la 20km/h când a dat un bou cu spatele. Motorul nu a căzut pe picior, s-a dus draqu in partea dreapta și eu am rămas pe stânga dar la aterizare... breaf... Crashbar-ul are în scop principal protecția fierului. De oase și piele se ocupă echipamentul muciclistului. Și dacă analizăm partea ce mai ”de protejat” de la măgărețele noastre, pe primul loc e motorul. L.E. Acum o lună mergeam liniștit pe banda 1 și a ieșit unu de pe trotuar de m-a făcut pardaf. Crashbar rupt => chiulasă spartă => Daună totală... Editat August 13, 2013 de magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat August 14, 2013 Autor Share Postat August 14, 2013 ... Intre timp o noua experienta: Gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Ahoi! And Shit Happens... cu mare caldura NU VA RECOMAND drumul dintre Poiana Largului si Vatra Dornei 88 de km pe care i-am facut in 2h plus iar rezultatul a fost acesta.... so rupt sisbarul si am pierdut si un surub de prindere!!!! Acum vreau sa fac un sisbar dintr-o teava ca se pare ca barele nu rezista la vibratii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulycornel Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 @IceLord : Eu cred ca si teava daca o gauresti va avea aceeasi soarta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 @IceLord : Eu cred ca si teava daca o gauresti va avea aceeasi soarta. Azi am luat teava si am stat si tot m-am gandit si i-am dat o sansa barei si am vazut niste suduri cu electrozi de inox si cu platbanda de inox. Am sa-i mai fac un pic de finisaje si am sa o montez si modelez putin zilele astea si am sa revin cu detalii. Apropo au iesit superbe coburile de piele pe care l-ai facut. O poza pentru tine - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulycornel Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Multam de poza ! Cateva poze cu suportii si coburile montate pe mobra, in diferite etape de executie: si pisicul motociclist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Salutare , stie cineva unde pot sa fac si eu 2 piese din inox ca cele din foto? Sunt suporturile de la proiectoare si imi trebuie ceva mai lungi pt. ca mi-am montat un parbriz mai mare si acum loveste in proiectoare. Cele actuale au 2 cm pe latura cu gaura, 1 cm latime si 5 lungime din care 2,5 cm este filetul iar mie imi trebuie acum sa aiba 11 cm lungime din care 2 cm sa fie filetat iar celelalte dimensiuni sa ramana aceleasi. Mutumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grasu86 Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 salutare....vreau si eu sa achizitionez un sisy bar home made pt intruderul meu.... mai exista careva kre poate sa ma ajute contra cost??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 @mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 +1 la ce a spus magic4ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grasu86 Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 mi ar fi si de ajutor dak ati vorbi si pe intelesul meu...k doar sunt incepator pe forum si nu prea le am cu prescurtarile astea smekere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 mi ar fi si de ajutor dak ati vorbi si pe intelesul meu...k doar sunt incepator pe forum si nu prea le am cu prescurtarile astea smekere adica: ia legatura cu mas oyama /index.php?/topic/506708-girder-forks/ sau basty: /index.php?/topic/9674-ghidoanecadre-roti-la-comanda/ sau Blaga Octavian: /index.php?/topic/679403-honda-shadow-bobber/ sau Dinamite Brothers: /index.php?/topic/670138-evacuare-custom-harley-davidson/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Septembrie 10, 2013 Share Postat Septembrie 10, 2013 Salut, Uite ca am reusit sa-mi fac ceva ce imi doream de mult. Sub indrumarea virtuala a lui Rados caruia ii multumesc f mult pe acesta cale, am resuit sa-mi fac sissy barul mult dorit. Nu e chiar 100% home made ca nu am avut sculele necesare. E mai mult o compilatie intre ideea si designul meu, sfaturile f bine venite a lui Rados si a unui strungar de pe aici, totusi mi-a iesit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi.vintila Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 BUna ziua Domnilor,a intreb daca puteti sa ma ajutati cu o problema...In urma cu doi ani am "incasat" o operatie de amputare a piciorului stang de deasupra gleznei (nimic legat de moto:): )...In circa 6 luni eram back pe motor, cu o singura modificare esentiala, respectiv montarea pe motor a unui sistem de schimbare automata a vitezelor, comandat din butoane istalate pe ghidon..... Sistemul este comandat din SUA (PINGEL SHIFTER) si mi-a fost recomandat de asociatia motociclstilor cu dizabilitati din SUA (in Romania nici macar nu se vprbeste despre asa ceva)...In fine, sistemul este perfect, usor de montat (l-am montata singur in circa 2 ore) si functioneaza impecabil....Am insa in continuare dificultati cu kickstand-ul....De fapt, reusesc cu ceva "talent" sa il dau jos, insa imi este imposbil sa il ridic, sunt de fiecare data nevoit sa apelez la cate un amic sau un trecator sa imi impinga kickstand-ul la loc....Nu am gasit nici SUA si nici in Europa un producator care sa ofere un kit automat ptr kickstand, de fapt cei aflati in situatia mea isi modifica 'One by One" motocicletele, in general prin montarea unui actuator electric liniar....Am atasat aici cateva link-uri cu cele mai simple si eficiente variante, acum sunt in cautare de un atelier de customizari care ar putea sa ma ajute si sa execute lucrarea....Credetzi ca putem executa lucrarea asta impreuna? In caz contrar v-as fi recunoscator pentru orice sfat sau referinta catre cineva care se incumeta....Multumesc frumos, respecte tuturorPS : motocicleta in cauza este un HARLEY ROCKER 2010... si link-urile : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trike Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 (editat) Edi,crezi ca unul manual este ok???nu actuator ,nu hidraulic!parghii si arcuri Intru rar asa ca lasa-mi pe PM Editat Octombrie 6, 2013 de trike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grasu86 Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 salutare,are careva idee cum iau legatura cu bogdan de la chopper academy cu userul trike?k am o carena de bmw la el de mai bine de 8 luni si mai nou si skimbat numarul si nu pot da de el,am fost la el la poarta de nu mai stiu kte ori si nu raspunde nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 salutare,are careva idee cum iau legatura cu bogdan de la chopper academy cu userul trike?k am o carena de bmw la el de mai bine de 8 luni si mai nou si skimbat numarul si nu pot da de el,am fost la el la poarta de nu mai stiu kte ori si nu raspunde nimeni. http://chopperacademy.ro/contact.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trike Postat Noiembrie 12, 2013 Share Postat Noiembrie 12, 2013 (editat) rezolvat!mercic!!!! Editat Noiembrie 12, 2013 de trike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.