vladut50 Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 (editat) De obicei, orice motor in 4 cilindri (si nu numai) in stare buna de functionare, suna liniar la orice turatie. Dar cand este turat la maxim, blana (peste linia rosie, cat se poate de mult), de ce suna asa sacadat: tagadagadagadagada? Chiar putin inainte de turatia maxima suna f liniar, dar cand e la maxim nu mai suna liniar.... Care e explicatia mecanica? De asemenea, cum se explica procesul prin care "pusca" motorul scotand flacari pe toba de esapament prin apasarea butonului de urgenta de mai multe ori? Poate sunt intrebari stupide, dar nu gasesc raspuns pe net.... Editat Octombrie 5, 2008 de vladut50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 ...nu te mai epuiza incercand sa intelegi chestiuni din astea...important este ca merge... Da-i in goarna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 Ai observat ca atunci cand incepe sa faca tagadagadagadaga nu mai trage? E din cauza limitatorului. Du-te la baieti sa-l scoata. Ce?! Nu stiai ca Horneturile sunt limitate? Cat despre puscat, e absolut normal, mai ales daca ai tobele schimbate. Tobele trebuie sa tina presiune si sa returneze o parte din gaze pentru ca motorul sa mearga bine. Cu alte cuvinte, schimbi tobe, regulezi motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 (editat) De obicei, orice motor in 4 cilindri (si nu numai) in stare buna de functionare, suna liniar la orice turatie. Dar cand este turat la maxim, blana (peste linia rosie, cat se poate de mult), de ce suna asa sacadat: tagadagadagadagada? Chiar putin inainte de turatia maxima suna f liniar, dar cand e la maxim nu mai suna liniar.... Care e explicatia mecanica? De asemenea, cum se explica procesul prin care "pusca" motorul scotand flacari pe toba de esapament prin apasarea butonului de urgenta de mai multe ori? Poate sunt intrebari stupide, dar nu gasesc raspuns pe net.... dagadaga care-l auzi tu este provocat de limitatorul de turatie, iti taie aprinderea cand depasesti turatia maxima iar motorul scade in turatie dupa care urca iar, de aici galoparea cu dagada butonul de urgenta taie aprinderea dar motorul se alimenteaza in continuare iar cand dai butonul pe on se aprind si gazele nearse din toba, explicatiile date de mine sunt sumare si pot fi detaliate de altii daca au chef si timp PS: drobu ti-a dat un sfat bun, nu te mai juca aiurea cu mobra ca nu vei face decat sa o strici la un moment dat later edit: uzunu ti-a raspuns deja Editat Octombrie 5, 2008 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 De asemenea, cum se explica procesul prin care "pusca" motorul scotand flacari pe toba de esapament prin apasarea butonului de urgenta de mai multe ori?Poate sunt intrebari stupide, dar nu gasesc raspuns pe net.... din cate stiu eu "pacanelele" se produc din cauza ca atunci cand opresti motorul din buton intra benzina nearsa in toba care se aprinde si face poc (daca nu e asa, cineva sa ma contrazica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 Cu alte cuvinte, tu poti sa-i faci ce vrei, sa scoata apa si flacari in acelasi timp pe toba si sa traga pana la 30.000rpm, sa-i faci tu cadran nou de turatii. Dar sa nu-i inchipui ca viespea aia va mai intepa pe cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 Si uite din intrebari de genul asta, studiate foarte mult timp la modul practic, nu teoretic, apar mobre la capitolul vanzari in stare: "foarte buna", "exceptionala", "putini kilometri", "neforjata" s.a.m.d. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 5, 2008 Share Postat Octombrie 5, 2008 Dar cand este turat la maxim, blana (peste linia rosie, cat se poate de mult), de ce suna asa sacadat: tagadagadagadagada? De asemenea, cum se explica procesul prin care "pusca" motorul scotand flacari pe toba de esapament prin apasarea butonului de urgenta de mai multe ori? Poate sunt intrebari stupide, dar nu gasesc raspuns pe net.... Raspunsurile le stiu aia de la rubrica "cumparari", in general cei care posteaza anunturi gen: "cumpar pistoane", "cumpar chiulasa", "cumpar vibrochen"... Ride Safe! ....tagadagadagagdagadadga poooc poooooc pooooooooc!!! Baga mare ca se uita toate pitzipoancele la tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Octombrie 5, 2008 Autor Share Postat Octombrie 5, 2008 Stati linistiti, ca nu am ajuns la blana cu mobra mea NICIODATA...tin prea mult la ea. Am trecut linia rosie f putin, de 2 ori cred, din greseala si atunci am taiat gazu rapid.De puscat, nici aia nu am facut NICIODATA si nici nu cred ca o sa ma pasioneze manevrele astea. Cam ce scrie in manual, aia fac. Dar am auzit de multe ori la altii cum suna si mi s-a parut interesant. Mai ales la Brno, la MotoGP (ca sa ma si laud) era unu in camping ii dadea blana NONSTOP si suna tare comic. Deci e limitatorul....interesant de stiut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.