GDan Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 O plimbare pentru relaxare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bb915 Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 L-ai dat pe jos? Cum e ? Ti se pare greu(kg) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Octombrie 6, 2008 Autor Share Postat Octombrie 6, 2008 (editat) L-ai dat pe jos? Cum e ? Ti se pare greu(kg) ? L-am scapat de 3 ori de pe loc, caci nu am avut unde sa pun piciorul. Mie mi se pare usurel, avind in vedere ca sunt invatat cu CBF-ul care are cam 220 kg la gol. In plus eu nu fac hard enduro pentru moment caci sunt incepator, deci greutatea nu ma deranjeaza. O sa mai dau jos de pe el niste elemente. Din ce am vazut se aduna cam 10 kg. Pentru ce imi trebuie mie e ok greutatea. Tu de cind il ai? Cum iti merge? Editat Octombrie 6, 2008 de GDan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amibrt Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 ÂŞi uite asa intră virusul . Spun asta pentru ca vad Âşi vitezana. Frumos, bravo, la cat mai multe plimbari placute . Super scula' 2004 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...