sacal Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 modelul e 2007. aveam finale ajko. toba care era 4-2-1-2, acum este 4-2-1. deci in loc de 2 finale acum e una. linia de evacuare e acum mai scurta. catalizatorul a disparut, la fel si exupul. greutatea motocicletei comparativ cu stock a scazut cu 8 kg. sunetul e ceva mai puternic, mai ales pe decelerare. evident imi place si cum arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Sincer parca lipseste ceva de sub codita. prea a ramas.. slabanoaga. 2 butelii de NOS just for show puse in locul tobelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Octombrie 6, 2008 Autor Share Postat Octombrie 6, 2008 abia i am pus toba. inca nu am terminat lucrarile la ea. suportul de numar trebuie repozitionat. in locul gol vor veni semnalele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin BCTR Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 sa ne arati poze si filmulete cu ea :rock: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Pana si suruburile cu care e prins numarul is personalizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 acum iti aduce aminte de motorul detinut anterior pot sa fiu eu singurul care spune ca nu-i place ? inteleg marele avantaj de a pierde niste kg dar i-ai "stricat" mult din farmecul motocicletei . totusi continua sa fie cea mai frumoasa motocicleta ( gusturile nu se discuta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 trebuia sa faci topic nou sa vedem noi toti toba ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 ... catalizatorul a disparut, la fel si exupul ... Fara EXUP mai are vre'o farama de cuplu pana in 5-6000rpm? Mi se pare un pret cam mare pentru imagine si cateva kilograme in minus... dar, e doar o parere personala. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Octombrie 6, 2008 Autor Share Postat Octombrie 6, 2008 (editat) trebuia sa faci topic nou sa vedem noi toti toba ta? tot cu a1 in buzunar? nu mai bine cobori sa te joci cu copiii in fata blocului?! folosind pronumele "noi" te-ai dat de gol. Fara EXUP mai are vre'o farama de cuplu pana in 5-6000rpm? Mi se pare un pret cam mare pentru imagine si cateva kilograme in minus... dar, e doar o parere personala. Ride Safe! e buna asta cu farama de cuplu. are cuplu cacala.u. motocicleta asta nu avea cuplu datorita exupului si cu siguranta nu a pierdut cuplul odata cu exupul. exupul e o mare vrajeala. si nu discut din teorie, ci din practica. Editat Octombrie 6, 2008 de sacal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ra964 Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 eu ma gandeam ca exupul este pt consum, odata cu eliminarea lui nu creste automat si consumul?, cuplul si puterea mi se pare normal sa creasca deoarece evacuarea este trecuta pe direct nu mai are valve ca sa o inchida, dar asta inseamna automat volum de aer mai mare la ture mici ceea ce face automat sa creasca si consumul.... eu asa vad logica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
YamahaRider Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 nu am ce sa spun.....unicat....chiar ca unicat....ai stricat un model ce tot evolueaza din `98 oricum eliminand exup ul ai facut o extrem de mare prostie iar cu toba...ai facut ceva inestetic.sunt foarte curios ce faci tu cu r1 din 2007 pana in 5000 de ture fara exup...gusturile nu se discuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 e buna asta cu farama de cuplu. are cuplu cacala.u. motocicleta asta nu avea cuplu datorita exupului si cu siguranta nu a pierdut cuplul odata cu exupul.exupul e o mare vrajeala. si nu discut din teorie, ci din practica. Ma intreb atunci de ce oare HONDA a platit firmei YAMAHA pe patentul EXUP'ului vre'o 2 milioane de coco?... si de ce acum EXUP'ul este deja dotare standard pe mai toate motoarele de viteza de capacitate mare? Pacat ca nu ai fost acolo sa le explici tu din "practica" ta ca EXUP'ul e o "vrajeala" prostilor alora de ingineri cu ochii mijiti de la constipatie... Ride Safe! P.S. Casetofon cu boxe ca sa poti asculta manele cand ii pui? eu ma gandeam ca exupul este pt consum, odata cu eliminarea lui nu creste automat si consumul?, cuplul si puterea mi se pare normal sa creasca deoarece evacuarea este trecuta pe direct nu mai are valve ca sa o inchida, dar asta inseamna automat volum de aer mai mare la ture mici ceea ce face automat sa creasca si consumul....eu asa vad logica Nu te "mai gandi" tu pentru ce e EXUP'ul pentru ca bati campii elegant! Citeste http://www.clubmoto.ro/tutoriale/vezidetal...orul-in-4-timpi Ride Safe! P.S. Ca sa nu mai avem discutii legate de "paternitate" mentionez ca articolul l'am scris inspirandu'ma din cateva carti si alte materiale de pe net! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Octombrie 6, 2008 Autor Share Postat Octombrie 6, 2008 adevarul e ca gusturile se discuta. si asta facem noi acum. mie tobele alea sub sa nu mi au placut niciodata. din punctul meu de vedere fundul motoretei tre sa fie cat mai ascutit, mai zvelt si mai ridicat. cu tobele acolo era un fund de negresa obeza. acum arata mai bine. si inca nu am terminat. cat despre ce fac eu cu ea pana in 5000 de ture... imagineaza ti: filtru sport, fara catalizator, fara exup, evacuare mult mai scurta si absolut libera; motocicleta cam cu 5% mai usoara. rezultat: mananc pe paine r1 2007 stock. am mers cu ea si am vazut diferenta. punct. uite de distractie cum tre sa arate un r1 2007: http://www.motorcycletoystore.com/sport/sh...07-/p_1285.html - fara exup si fara catalizator. astea sunt prostioare care domolesc motoreta, o fac road-legal. P.S. Casetofon cu boxe ca sa poti asculta manele cand ii pui? e pacat sa cobori nivelul discutiei, nu crezi? doar pentru ca tu asculti manele pe motor nu inseamna ca si eu sunt imbecil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 e pacat sa cobori nivelul discutiei, nu crezi? Poate vrei sa spui SUBnivelul discutiei, habar n'ai cele mai elementare principii ale evacuarii in schimb esti cu ciocu' mare! Pacat de motorul ala!!! Eu as schimba titlul topicului in "R1 Cu Toba Uni(ca)cat!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 tot cu a1 in buzunar? nu mai bine cobori sa te joci cu copiii in fata blocului?! folosind pronumele "noi" te-ai dat de gol. e buna asta cu farama de cuplu. are cuplu cacala.u. motocicleta asta nu avea cuplu datorita exupului si cu siguranta nu a pierdut cuplul odata cu exupul. exupul e o mare vrajeala. si nu discut din teorie, ci din practica. am A-ul daca vrei sa stii. dar na.... figurile de bucuresti nu se discuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Pana una alta consider ca , gusturile nu se discuta....e motorul omului daca lui ii place asa cum e aia e ! Asfalt uscat sa fie si sa se bucure fiecare de mobra lui ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F C A Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 ce aveti ma cu omu dak si-a pus super toba?bv lui isi permite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Gusturile intr'adevar nu se discuta... cand e vorba de aspectele estetice. Din punct de vedere tehnic, e o prostie monumentala sa elimini sistemul EXUP pur si simplu. Acest lucru se poate face numai prin inlocuirea si respectiv "retuning"ul port'urilor primare si ale header'ului cu reajustarea soft'ului EFI'ului si/sau avansului CDI'ului. CDI'ul oricum va trebui "pacalit" sa "vada" servomotorul EXUP'ului cu un montaj electronic suplimentar sau servomotorul va trebui sa ramana in circuit. Altfel CDI'ul va intra in stare de "alarma". Una peste alta, eventualul mic spor de putere va fi disponibil numai la "high rpm" cu penalizarea importanta a zonei de "low/mid rpm", graficul puterii si al cuplului ascutindu'se infiorator, lucru benefic NUMAI pe pista. La standardele de poluare Euro 1/2 eliminarea catalizatorului nu creea de obicei probleme deosebite deoarece londa lambda era compusa dintr'un singur senzor, inaintea convertorului catalitic. Modelele mai noi (tot ce inseamna euro III +) au doi senzori de oxigen, unul inainte si unul dupa catalizator. Aici treburile devin mai complicate, caci eliminarea catalizatorului va genera erori in al doilea senzor si mai departe asta poate avea urmari diverse in functie de modelul de "engine management". Nu trebuie sa asculti manele (la propriu) ca se fii manelist (la figurat)!!! Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ra964 Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 @vo4hgx merci mult de corectura am citit tutorialul si mi-a prins bine...si se pare ca ai mare dreptate in ceea ce zici oricum motoru lui e motoru lui daca lui ii place cum se simte si cum merge de ce ne bagam noi? mie imi place cum arata... @vo4hgx merci mult de corectura am citit tutorialul si mi-a prins bine...si se pare ca ai mare dreptate in ceea ce zici oricum motoru lui e motoru lui daca lui ii place cum se simte si cum merge de ce ne bagam noi? mie imi place cum arata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Octombrie 7, 2008 Autor Share Postat Octombrie 7, 2008 Eu as schimba titlul topicului in "R1 Cu Toba Uni(ca)cat!" iar cobori discutia... tu nu poti sa schimbi titlul topicului. la fel cum nici eu nu pot sa schimb la tine la descriere in dreptul motocicletei detinute: "o b.a.s.i.n.a de motocicleta". Nu trebuie sa asculti manele (la propriu) ca se fii manelist (la figurat)!!!Ride Safe! cand jignesti un om pe care nu il cunosti, iti asumi un drept pe care nu il ai, dar si un risc. nu ar fi pacat acum sa te rog sa i transmiti mamei tale ca mi am gasit pe alta?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Se pare ca nici un argument, oricat de bine documentat stiintific nu o sa te opreasca sa distrugi un motor atat de bine echilibrat ca R1! Din pacate nu esti decat un alt cocalar care si'a luat motor de fitze, de care o sa incerc sa stau cat mai departe... si pe forum dar mai ales pe strada. Succes la demolarea motoarelor! P.S. O sa'ti fac o ultima favoare si o sa'i transmit mamei mele de aproape 70 ani ca ti'ai gasit pe alta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mertan Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Se pare ca nici un argument, oricat de bine documentat stiintific nu o sa te opreasca sa distrugi un motor atat de bine echilibrat ca R1! Din pacate nu esti decat un alt cocalar care si'a luat motor de fitze, de care o sa incerc sa stau cat mai departe... si pe forum dar mai ales pe strada. Succes la demolarea motoarelor! P.S. O sa'ti fac o ultima favoare si o sa'i transmit mamei mele de aproape 70 ani ca ti'ai gasit pe alta! adevarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Octombrie 7, 2008 Autor Share Postat Octombrie 7, 2008 P.S. O sa'ti fac o ultima favoare si o sa'i transmit mamei mele de aproape 70 ani ca ti'ai gasit pe alta! multumesc. ma saturasem de atata dat m... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Nu inteleg de ce tot sariti asa? I-ati platit voi motorul? Daca vrea sa scoata si toba aia, s-o scoata! Daca vrea sa-si puna pedale, sa-si puna! Sau faceti-ma pe mine sa inteleg, se pare ca ma depaseste. Ce aveti voi de pierdut ca si-a modificat el motorul? N-o sa va mai scoateti R1-urile din garaj pentru ca el si-a scos exup-ul si o toba? Din punctul meu de vedere arata bine. Despre performante nu vorbesc, nu sunt atat de cunoscator ca altii , dar NU SUNT CURIOS. Daca vrea sa-si taie doi cilindrii si sa-si faca motoru` de 500, nu-i problema mea. LUI TREBUIE SA-I PLACA CE-A IESIT, si-atat. Cat despre tine, sacal, frumos ar fii sa nu vorbesti ca la usa cortului, chiar daca vedem cum isi exprima parerea anumite persoane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Octombrie 7, 2008 Autor Share Postat Octombrie 7, 2008 (editat) Cat despre tine, sacal, frumos ar fii sa nu vorbesti ca la usa cortului, chiar daca vedem cum isi exprima parerea anumite persoane. ai perfecta dreptate. my mistake. uite inca o poza. Editat Octombrie 7, 2008 de sacal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.