Sari la conținut

Identificare


new biker
 Share

Postări Recomandate

Tot cautand sa-mi cumpar un motor am salvat tot felul de poze(pt a putea face comparatie) dar acum nu mai stiu de unde le-am luat si nici tipul motocicletei.Cea din poza imi place foarte mult, dar nu mai stiu de unde am luat-o.Daca stiti ce motor este si poate al cui este ... :cheers:

post-6289-1127160019_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zidu are dreptate. Motorul e al unui tip pe care il cheama Michael Sinkowikz sau ceva de genul asta. Nu mai stiu exact numele fiindca in denumirea pozei apare si numele proprietarului si este, dupa cum vezi, mai ciudat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zidu are dreptate. Motorul e al unui tip pe care il cheama Michael Sinowiakz sau ceva de genul asta. Nu mai stiu exact numele fiindca in denumirea pozei apare si numele proprietarului si este, dupa cum vezi, mai ciudat.

 

dak e cazul sa fim exactzi uite aici:

 

poza originala

 

mailu' propietarului : aelfric@poczta.wp.pl

 

date tehnice despre ij 56... cu multe "???"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e un ij 56 cu amortizoare tip nou (planeta sau jupiter) pe spate

Daca tot vorbeam de modificari facute pe motocicleta respectiva trebuie mentionat faptul ca motocicleta nu are coarnele originale ci unele mult mai lungi, iar pe spate nu mai are sha, dar arata foarte bine asa. Totusi cred ca ar fi aratat mai bine cu amortizoarele ei originale pe spate. Au o foarma mai clasica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, in poza aia motocicleta arata bine, pot spune chiar foarte bine dar se vede ca inca nu a mers. Poza este facuta imediat dupa incheerea procesului de restaurare. Daca motocicleta chiar a fost restaurata cum trebuie si acum ar trebui sa arate la fel. Dar asta depinde de multe lucruri.

Eu lucrez de ceva vreme la celalalt IJ al meu si inca mai am mult de lucru. Prefer sa stau mult timp si sa fac un lucru cum trebuie decat sa il fac repede si de mantuiala, doar asa ca sa arate bine. Sunt multe lucruri care trebuie luate in considerare si trebuie facute ca ele sa reziste mult timp si bineinteles sa nu se deterioreze din cauza temperaturii motorului, a umiditatii sau al altor factori. Oricum spre deosebire de proprietarul motocicletei din poza eu vreau ca tot ce este pe motocicleta sa fie original. Inclusiv telescoape si coarne. Ma bucur totusi ca tipul ala a pastrat tobele originale. Nu mai sunt multe IJ-uri '56 cu tobe originale, majoritatea optand pentru tobe de la modele mai noi din diferite motive, sunet, aspect. Mie imi place insa sunetul tobelor originale. Este un sunet deosebit, pe o tonalitate joasa si foarte puternica. Te auzi de la 2 km, dar este foarte frumos. Pacat ca nu am decat o singura pereche de tobe. La IJ-ul '56 cu care circul eu in fiecare zi am tobe de Jupiter4. Au fost puse odata pe motocicleta da ma injurau toti vecinii si aruncau in mine cu ce gaseau. Aveau si ei dreptate.

Sper ca la anu pe vremea asta motocicleta sa fie gata si sa ma pot lauda si eu cu poze.

 

Numa' bine!

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam!Eu am crezut ca am luat poza de pe un site din RO pt ca fisierul se cheama"56_de_pus_in_POZA".Toba este cea originala?Cu ce este vopsita?Dar motorul?Nu pare cromat, dar arata super!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers:

Daca se numea asa inseamna ca eu am pus poza aia. Asa o redenumisem eu.

Toba este vopsita cu vopsea... :baldy: iar la motor exista doua variante: ori a fost vopsit tot cu un spray nichel (exista si pe la noi unele mai bune, unele mai proaste) dar in cazul asta nu rezista foarte mult, cativa ani dupa care trebuie facut iar procedeul. A doua varianta (avand in vedere ca motorul este din aluminiu) este sa fi frecat motorul cu perie rotativa de pasla si pasta de curatire. Rezultatul este extraordinar si dureaza foarte mult, este ca si cum ar fi nichelat, dar ca sa iasa asa muncesti de iti sar ochii (mai ales la '56 ca sunt unele parti in care nu prea poti sa dai bine)...dar merita!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul e lustruit dar nu e bine sa faci asta ca pierzi suprafata de racire

tobele originale au ssuneet frumos dar produc scaderea performantelor motorului mai ales daca ai carb tip nou tre sa le schimbi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista o solutie (nu stiu cum se numeste)care se aplica cu pensula si dupa aproximativ 1 ora se spala cu furtunul si ramine motorul de zici ca e nou (ataca tot ce tine de ulei si mizerie )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista o solutie (nu stiu cum se numeste)care se aplica cu pensula si dupa aproximativ 1 ora se spala cu furtunul si ramine motorul de zici ca e nou (ataca tot ce tine de ulei si mizerie )

 

 

Cumva Decanol? Parca se gasea pe la articole chimice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...