Sari la conținut

Rs 125 Nu Porneste


alexjackal
 Share

Postări Recomandate

am avut o problema la pornire si atunci m-am hotarat sa desfac carb sa il curat ca "m-am gandit eu" nu e mare lucru de pus la loc si daca e curat si uscat tre sa porneasca la cheie.....

 

am carb de 34 cu jiclorul principal de 115 (desi peste tot am gasit ca trebuia sa fie de 155) si acul ala k57

 

am curatat frumos tot...pus la loc cum era..... dat la automat pana m-am plictisit cu 70.0000 de combinatii de relglaj la amestec, aer....sthie cineva cum sa fac sa reglez carb? de unde sa plec?.....bujia este buna cred, da o scanteie intensa de culoare albastru curat.......(la nevoie iau si una daia noua)

 

cand scot bujia de cele mai multe ori e uda.....deci in mare se inneaca cred....desi aerul e dat la max.......... mai da sa porneasca un pic dupa ce ii usuc bujia si o las sa se aeriseasca dar dupa doua chei nu o mai ia de loc.....macar spune-ti daca stiti pe cineva care sa se priceapa la 2 timpi ca o duc la el.....

 

cu respesct

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi bujia!

ea e periculoasa...incearca sa departezi un pic fisa de bujie cand pornesti in asa fel sa se produca un arc electric si sigur va porni!

succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiu eu,la rs bujiile au filet lung.Verifica si tu lungimea filetului din chiulasa...

Bujia care a mers cu ea,cum era?Filet lung sau scurt?

Si,nu stiu de ce,dar am un presentiment ca aceste NGK sunt cam "mesterite" de chinezi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dereglat nivelul carburatorului tablita aia mica de la putitor fara sa vrei ai apasat pe ea si sa dereglat iar acum da benzina multa si deaia ineaca!trebuia sa porneasca 100%si fara sa reglezi perfect aerul!umbla iara la nivel si totul e sa fie ok!!daca nu te pricepi pune pe cineva e chestie de maxim 1 ora

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai dereglat nivelul carburatorului tablita aia mica de la putitor fara sa vrei ai apasat pe ea si sa dereglat iar acum da benzina multa si deaia ineaca!trebuia sa porneasca 100%si fara sa reglezi perfect aerul!umbla iara la nivel si totul e sa fie ok!!daca nu te pricepi pune pe cineva e chestie de maxim 1 ora

 

asa cum a mai fost scris vezi bujia

zilele trecute era o tipa cu un RS 125 care nu pornea ... 2 zile ... pana cand a schibat bujia ... acum

nu mai are nici o problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

Nu te mai chinuii cu 10 mii de combinatii cu reglatul amestecului sau chestii de genu. Ca sa o pornesti acum trebuie sa o pornesti fara filtru de aer. Asa se face prima data (2timpi). Bagi o carpa ceva pe conducta de la filtru si o iei la impins in viteza a 2`a. Nu-i da la electromotor ca o invarte prea repede si o ineaca. Si o sa vezi ca incepe sa baraie si porneste pana la urma.

 

Eu m-am chinuit vreo 2 saptamani incercand sa o pornesc la electromotor sau impinsa dupa ce am schimbat setu sau curatat carburatoru. Sau poti sa incerci pe loc cu electromotorul dar neaaparat sa tii mana sau ceva la carburator pe unde trage aer.

 

Dupa , scoti carpa pui filtru de aer , dai cuiu ponte sus ( sa intre aer calumea ) o pornesti preferabil tot impinsa si ii dai cuiul ponte jos pana cand atinge relatiul normal de 1,5mii rpm ca o sa iti plece la relanti in 3-4-5 mii. Dupaia trebuie sa porneasca la sfert.

 

Si vezi daca o impingi cand simti ca o ia sa tragi ambreiaju sa nu o scapi.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti drepate dar chestia cu impinsu si cu infundat gura de aer ai facuto tu la inceput cand nu a fost pasuit setul motor si paote nu ducea benzina!din moment ce ti mana la filtu de aer el trage numai benzina si se ineaca!o pornesti normal la electromtor cand o sa ai carburatorul reglat la nivel ma refer si aerul in strangi al maxim si dai 1,5 ture inapoi din surub si tre sa o ia sigur daca ai nivelul cat de cat aceptabil chear daca nu e fix el o sa faca pe nebunu dar porneste sigur daca are prea putin se opreste din mers si nu trage bine iar daca e prea mare ineaca imediat! cel mai bine faci asta!reglezi nivelul carburatorului aerul al o tura sau i tura jumate inapoi bujia curatata eventual o arzi putin pe aragaz ianinte sa o pui si o bagi calda!si dai la patifon!tre sa o ia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mne faCE la fel am schimbat bujia...am 2 ngk r si 1 bosh super nu stiu cum..acum o sa iau 1 iridium..si mai iau si carb de 38 si filtru de aer..si toba..ca o am stock...Facea la fel..am cumparat baterie ca era dusa precedenta..acum merg ..trbe sa ii dau in 5 mi ,tin ambreajul muuuuuult si merg cu el apoi decelereaza si se opreste motorul, si nu sta la relanti ,la 80 de grade trbe cu soclul sa o repornesc...o bag in service :OOO

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...