alexjackal Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 am avut o problema la pornire si atunci m-am hotarat sa desfac carb sa il curat ca "m-am gandit eu" nu e mare lucru de pus la loc si daca e curat si uscat tre sa porneasca la cheie..... am carb de 34 cu jiclorul principal de 115 (desi peste tot am gasit ca trebuia sa fie de 155) si acul ala k57 am curatat frumos tot...pus la loc cum era..... dat la automat pana m-am plictisit cu 70.0000 de combinatii de relglaj la amestec, aer....sthie cineva cum sa fac sa reglez carb? de unde sa plec?.....bujia este buna cred, da o scanteie intensa de culoare albastru curat.......(la nevoie iau si una daia noua) cand scot bujia de cele mai multe ori e uda.....deci in mare se inneaca cred....desi aerul e dat la max.......... mai da sa porneasca un pic dupa ce ii usuc bujia si o las sa se aeriseasca dar dupa doua chei nu o mai ia de loc.....macar spune-ti daca stiti pe cineva care sa se priceapa la 2 timpi ca o duc la el..... cu respesct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 vezi bujia! ea e periculoasa...incearca sa departezi un pic fisa de bujie cand pornesti in asa fel sa se produca un arc electric si sigur va porni! succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexjackal Postat Octombrie 15, 2008 Autor Share Postat Octombrie 15, 2008 am bujie NGK b8HS e bine??? inainte mergea????nu stralucit ca daia l-am desfacut..... am inteles ca H vine de la filet scurt si nu e bine ... e adevarat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costingr Postat Octombrie 16, 2008 Share Postat Octombrie 16, 2008 Din ce stiu eu,la rs bujiile au filet lung.Verifica si tu lungimea filetului din chiulasa... Bujia care a mers cu ea,cum era?Filet lung sau scurt? Si,nu stiu de ce,dar am un presentiment ca aceste NGK sunt cam "mesterite" de chinezi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 ai dereglat nivelul carburatorului tablita aia mica de la putitor fara sa vrei ai apasat pe ea si sa dereglat iar acum da benzina multa si deaia ineaca!trebuia sa porneasca 100%si fara sa reglezi perfect aerul!umbla iara la nivel si totul e sa fie ok!!daca nu te pricepi pune pe cineva e chestie de maxim 1 ora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 ai dereglat nivelul carburatorului tablita aia mica de la putitor fara sa vrei ai apasat pe ea si sa dereglat iar acum da benzina multa si deaia ineaca!trebuia sa porneasca 100%si fara sa reglezi perfect aerul!umbla iara la nivel si totul e sa fie ok!!daca nu te pricepi pune pe cineva e chestie de maxim 1 ora asa cum a mai fost scris vezi bujia zilele trecute era o tipa cu un RS 125 care nu pornea ... 2 zile ... pana cand a schibat bujia ... acum nu mai are nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 ... Nu te mai chinuii cu 10 mii de combinatii cu reglatul amestecului sau chestii de genu. Ca sa o pornesti acum trebuie sa o pornesti fara filtru de aer. Asa se face prima data (2timpi). Bagi o carpa ceva pe conducta de la filtru si o iei la impins in viteza a 2`a. Nu-i da la electromotor ca o invarte prea repede si o ineaca. Si o sa vezi ca incepe sa baraie si porneste pana la urma. Eu m-am chinuit vreo 2 saptamani incercand sa o pornesc la electromotor sau impinsa dupa ce am schimbat setu sau curatat carburatoru. Sau poti sa incerci pe loc cu electromotorul dar neaaparat sa tii mana sau ceva la carburator pe unde trage aer. Dupa , scoti carpa pui filtru de aer , dai cuiu ponte sus ( sa intre aer calumea ) o pornesti preferabil tot impinsa si ii dai cuiul ponte jos pana cand atinge relatiul normal de 1,5mii rpm ca o sa iti plece la relanti in 3-4-5 mii. Dupaia trebuie sa porneasca la sfert. Si vezi daca o impingi cand simti ca o ia sa tragi ambreiaju sa nu o scapi. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alin BCTR Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 parerea mea este ca ai umblat pe unde nu trebuie si ca ai inecat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ra964 Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 vezi filtru de aer, s-ar putea sa fie infundat si d-aia sa nu porneasca....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 aveti drepate dar chestia cu impinsu si cu infundat gura de aer ai facuto tu la inceput cand nu a fost pasuit setul motor si paote nu ducea benzina!din moment ce ti mana la filtu de aer el trage numai benzina si se ineaca!o pornesti normal la electromtor cand o sa ai carburatorul reglat la nivel ma refer si aerul in strangi al maxim si dai 1,5 ture inapoi din surub si tre sa o ia sigur daca ai nivelul cat de cat aceptabil chear daca nu e fix el o sa faca pe nebunu dar porneste sigur daca are prea putin se opreste din mers si nu trage bine iar daca e prea mare ineaca imediat! cel mai bine faci asta!reglezi nivelul carburatorului aerul al o tura sau i tura jumate inapoi bujia curatata eventual o arzi putin pe aragaz ianinte sa o pui si o bagi calda!si dai la patifon!tre sa o ia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ELECCTRo Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 si la mne faCE la fel am schimbat bujia...am 2 ngk r si 1 bosh super nu stiu cum..acum o sa iau 1 iridium..si mai iau si carb de 38 si filtru de aer..si toba..ca o am stock...Facea la fel..am cumparat baterie ca era dusa precedenta..acum merg ..trbe sa ii dau in 5 mi ,tin ambreajul muuuuuult si merg cu el apoi decelereaza si se opreste motorul, si nu sta la relanti ,la 80 de grade trbe cu soclul sa o repornesc...o bag in service :OOO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.