ubord Postat Septembrie 25, 2005 Share Postat Septembrie 25, 2005 Am ajuns la niste carburatoare K68 cu care vreu să fac niste probe. Am observat cu surprindere că , să spunem , diametral opus cu Âştuțul de alimentare cu benzină există o țeviÂşoară de 3mm(perpendiculară pe corp), care este cuplată cu un canal vertical ceduce direct în cuvă.Adică cuva cumunică liber cu exteriorul printr-o canalizație de 3mm! La ce foloseÂşte acea țeviÂşoară? Cei care au K68 ce au făcut cu ea? Trebuie astupată?Este cumva o priză vacuumatică pentru reglat carburatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Septembrie 25, 2005 Share Postat Septembrie 25, 2005 Am ajuns la niste carburatoare K68 cu care vreu să fac niste probe. Am observat cu surprindere că , să spunem , diametral opus cu Âştuțul de alimentare cu benzină există o țeviÂşoară de 3mm(perpendiculară pe corp), care este cuplată cu un canal vertical ceduce direct în cuvă.Adică cuva cumunică liber cu exteriorul printr-o canalizație de 3mm! La ce foloseÂşte acea țeviÂşoară? Cei care au K68 ce au făcut cu ea? Trebuie astupată?Este cumva o priză vacuumatică pentru reglat carburatorul? Hai sa-i zicem supraplin Cand inunzi carburatoarele inainte de pornire, daca ii dai prea multa benzina, surplusul va curge pe acolo. Asadar nu le face nimic, lasa-le asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Septembrie 25, 2005 Share Postat Septembrie 25, 2005 priza vacuumatica la k-68? de cane e mai k-68u' carb vacuumatic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Septembrie 25, 2005 Share Postat Septembrie 25, 2005 Daca n-ar fi avataru, as zice ca-i bulangiul ala de stressu. Ce vre, daca omu a avut pana acu carbelitor de Dacie pe rusoaica... de unde vrei sa stie? Intreaba si omu, iar tu repede... Da stiu ca va potriviti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 25, 2005 Autor Share Postat Septembrie 25, 2005 priza vacuumatica la k-68? de cane e mai k-68u' carb vacuumatic? priza vacuumatică pentru reglat carburatoarele.La motoarele cu mai mult de un carburator , reglajul corect se face vacuumatic pentru sincronizarea carburatoarelor la diferite regimuri de functionare a motorului. Hai sa-i zicem supraplin Cand inunzi carburatoarele inainte de pornire, daca ii dai prea multa benzina, surplusul va curge pe acolo. Asadar nu le face nimic, lasa-le asa. pentru supraplin exista un orificiu la nivelul de sus al cuvei (ca si la K63, sau K65) țeava despre care spuneam este cu trei centimetri mai sus decît marginea cuvei , si nu stiu cum s-ar putea inunda carburatorul în asa fel încît să iasă benzina pe acolo. Cei care folosiți K68 ce ați făcut?Ați lăsat-o slobodă?Nu țuge aer , apă si praf pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Escu Postat Septembrie 25, 2005 Share Postat Septembrie 25, 2005 Inseamna ca nu m-am uitat eu cu atentie pe unde curge benzina. La mine cele doua tzevusti sunt libere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 25, 2005 Share Postat Septembrie 25, 2005 reglajul corect se face vacuumatic cand si carbul este vacuumatic! adica: la k-xx cuiul se ridica din cauza sufei, la carburile vacuumatice cuiul se ridica din cauza curentului de aer, care vine de la clapeta de aer care este actionata direct de sufa! prin urmare, k-xx-urile nu sunt vacuumatice! orificiul ala nu stiu de ce e acolo, dar ma gandesc la cateva variante: 1. sa bagi pe acolo un furtun ca sa sufli cacosul din jicloare fara sa-l mai desfaci (improbabil dar cine stie ) 2. sa fie un retur pt. motoarele rusesti cu pompa (iar improbabil si datorita amplasamentului (mai sus de supraplin si in acelasi timp daca ar fi retur n-ar mai avea nevoie de supraplin) 3. sa intre benzina mai usor in camera, intrand mai mult aer decat ar intra pe la supraplin (iar improbabil ca oricum intra pe la sufa) 4. degeaba (cel mai probabil) asa ca mai bine infunda-l sa nu-ti intre mai mult praf si apa decat intra in mod normal in carburile astea de caca sfatul meu: fa un efort financiar si ia-ti 2 japo si gata! si ce bulangiu ma escule? tu ala care iti schimbi id-urile de nu mai stie omu' cu cine vorbeste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Septembrie 26, 2005 Share Postat Septembrie 26, 2005 asculta-l pe baiatul asta ( stress ) i-ati japoneze da curge benzina la supreplin , curge peste tot ( mai multa pierzi decat mergi ) , oricum nu da bani pe ele ( am mers un an si le-am aruncat , loate noi ) kakauri sunt bune daca le pui sa ajungi pana acasa sau daca le dai la un "prieten" bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 26, 2005 Share Postat Septembrie 26, 2005 damn@: si ce carbelitoare de japo ai pus?Mai exact: de la ce japa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Septembrie 26, 2005 Share Postat Septembrie 26, 2005 cel mai bine pui Keihin de Ural, sunt probate de fabrica si merg bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 26, 2005 Share Postat Septembrie 26, 2005 Si pret?Ca eu de exemplu m-am interesat de alternator si cand mi-au trimis baietii oferta de pret aprox.240 euroci fara TVA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Septembrie 26, 2005 Share Postat Septembrie 26, 2005 probabil ca era Denso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 26, 2005 Share Postat Septembrie 26, 2005 Exact,dar la banii astia mai iei un nipru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Septembrie 26, 2005 Share Postat Septembrie 26, 2005 Exact,dar la banii astia mai iei un nipru. pe care dupa aia te apuci sa-l repari in loc sa mergi cu el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Septembrie 26, 2005 Share Postat Septembrie 26, 2005 Keihin ( de la cine le-am luat mi-a spus CBR 1000 ) , ideia este sa schimbi jiglerul principal cu ala de pe nipru se potrivesc la fix doar le insurubezi ( lucrul asta il stiu de la Adi , Bono cum i-l stiti voi sper sa nu-mi ceara copyright , si asa le-am pus ) . din ce am vazut in poza ( wolf ) alea sunt . ps . trebuie sa le faci un dop la strung si flanse ( zilele astea am sa pun niste poze daca te intereseaza ) bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 26, 2005 Share Postat Septembrie 26, 2005 Deci sa inteleg ca tu ai da banii astia pe alternator?! Ce sa zic?Daca as castiga mai mult poate as da si eu,cine stie?Daca e sa urasc ceva pe lumea asta e sa raman in drum.Dar mai e o chestie:daca as castiga cat sa-mi permit sa bag atat intr-un nipru cred ca mi-as lua altceva si anume,ce-mi place mie cel mai mult(si la moto si la conserva)...BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Septembrie 26, 2005 Share Postat Septembrie 26, 2005 suntem off-topic rau acuma, dar trebuie sa-ti spun ca nu ai nici o sansa sa-ti iei un BMW nou cu banii pe care ii dai pe un Ural nou, poate un SH de 10 ani caz in care o iei de la capat cu reparatiile exact ca la Nipra, numai ca preturile o sa ti se para mai mici (nu pentru ca ar fi, ci pentru ca e BMW). Cand o sa am probleme cu alternatorul sau carburatoarele sau orice altceva (deocamdata merge brici si sper sa o tina tot asa) o sa incerc sa-mi iau piese bune (chiar daca sunt mai scumpe) in loc sa ma carpesc cu improvizatii care sa ma tina pana la colt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Septembrie 26, 2005 Share Postat Septembrie 26, 2005 Nu mai vorbi aiurea, ca nu te apuci sa repari la un BMW de 10 ani. Daca ti-ai luat un R __ /5 nu ai nici pe dracu si rupe orice Ural. O sa-l rupa si pe-ala cu injectie. Problema e sa gasesti ieftin ca nu prea sunt. Existenta Ural Moto inseamna f mult pentru posesori de Ural si chiar de Nipru. Totusi cred ca ar trebui sa existe o competitie intre unele piese. De exemplu un alternator de 300 W e la Tunaru sau la Gaspar Vasile cam 1,7 mil. La Ural unul Denso f puternic e 8 mil. DAR alternatoarele de la Gaspar Vasile sunt f bune, sunt de fabrica si 300W iti ajung berechet ca sa incarci bateria. De altfel unul dintre lucrurile bune ale Niprului e incarcarea. Concluzia o tragi tu. preturile care ajung in Romania si asa sunt mari, probabil ca la ucrainieni un alternator ar fi 15 Euro. Un carburator K68 Kartex (mai bun ca echivalentul rusesc Pekar si mai ieftin) e cam 10Euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Septembrie 26, 2005 Share Postat Septembrie 26, 2005 si pana la urma are cineva idee la ce serveshte tzevusha aia de pe carburator? trebuie infundata ca sa nu intre mizerii pe acolo? am si io un K68 Pekar pe o planeta 5... si mi se pare ca merge f bine. de ce l-ash schimba cu un japonez? k63, k65, k68... ce diverentze exista intre aceste carburatoare? anul productziei? diametrul, nr jicloarelor? merg toate pe planeta 5? e k68 cel mai potrivit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Septembrie 26, 2005 Share Postat Septembrie 26, 2005 aleko, esti primul pe care il aud ca Niprul are incarcarea (electrica) buna. toate celelalte pareri au fost negative... nu ca al meu n-ar incarca (?), dar.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 26, 2005 Share Postat Septembrie 26, 2005 si pana la urma are cineva idee la ce serveshte tzevusha aia de pe carburator? trebuie infundata ca sa nu intre mizerii pe acolo? am si io un K68 Pekar pe o planeta 5... si mi se pare ca merge f bine. de ce l-ash schimba cu un japonez? k63, k65, k68... ce diverentze exista intre aceste carburatoare? anul productziei? diametrul, nr jicloarelor? merg toate pe planeta 5? e k68 cel mai potrivit? pai 6-62, 63, 65 is la fel...k 68 are obturatorul de aer cilindric spre deosebire de celelalte care il au dreptunghiular... mi se pare mai fain construit 68-ul... pe ij am avut si k-62 si k-65 si mi-a placut mai mult k-65-ul ca era mai nou si avea un jiclor mai mare si mergea fain, era "coios" pe java am jikov (carbul clasic de jawa) si acum am pus mana pe un mikuni (nu stiu de la ce motor e dar nu ma intereseaza) care are acelasi sistem de prindere ca si jawa, atata tot ca tre' sa-i schimb garnitura aia de la flansa sau s-o maresc... o sa maresc si galeria! impresii dupa ce o sa-l montez, azi cel mai probabil! p.s. am vazut si un carb de jawa pe jupiter 5 la un baiat din braila (salutari mircea, io-s sergiu) si mergea mult mai bine, consum 3.5-4 max in afara la viteze de peste 80 si max 5 in oras si niste coooaiieeeee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 26, 2005 Share Postat Septembrie 26, 2005 si pana la urma are cineva idee la ce serveshte tzevusha aia de pe carburator? trebuie infundata ca sa nu intre mizerii pe acolo? am si io un K68 Pekar pe o planeta 5... si mi se pare ca merge f bine. de ce l-ash schimba cu un japonez? k63, k65, k68... ce diverentze exista intre aceste carburatoare? anul productziei? diametrul, nr jicloarelor? merg toate pe planeta 5? e k68 cel mai potrivit? Tevusca aia eu am lasat-o libera(ma refer la K68).Nu ma intreba de ce! aleko, esti primul pe care il aud ca Niprul are incarcarea (electrica) buna. toate celelalte pareri au fost negative... nu ca al meu n-ar incarca (?), dar.... De ce spui asta?Eu de exemplu confirm regula,pana la ...releul regulator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Septembrie 26, 2005 Share Postat Septembrie 26, 2005 pai, din cate stiu eu, releul regulator face parte din piesele care asigura buna incarcare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Septembrie 26, 2005 Share Postat Septembrie 26, 2005 Asa e!Eu am zis la oha.Si pe mine m-a mirat afirmatia lui Aleko@.Si eu stiam de o reputatie exact inversa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Septembrie 26, 2005 Autor Share Postat Septembrie 26, 2005 Keihin ( de la cine le-am luat mi-a spus CBR 1000 ) , ideia este sa schimbi jiglerul principal cu ala de pe nipru se potrivesc la fix doar le insurubezi ( lucrul asta il stiu de la Adi , Bono cum i-l stiti voi sper sa nu-mi ceara copyright , si asa le-am pus ) . din ce am vazut in poza ( wolf ) alea sunt . ps . trebuie sa le faci un dop la strung si flanse ( zilele astea am sa pun niste poze daca te intereseaza ) bafta Da ! mă interesează! tre' să văd cu se mănîncă Keihin-urile , că p'aici prin dej lumea se minunează si cînd vede un nipru(sînt singurul posesor, si cîte unul care mai are curaj mă intreabă că ce motoretă îi asta cu două motoare(?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.