Sari la conținut

Ajutor Kawasaki Zzr 400


delu
 Share

Postări Recomandate

am gasit-o trantita in parcare alaturi de altele ( gest de om infect) => (jurat: prins si plimbat de capatul unei funii cu motorul )

 

am scapat "ieftin" (sau asa credam credeam )cu capacul de la alternator fisurat ... dupa am constatat ca mai fusese spart odata ... si lipit cu un fel de rasina

nici o problema l-am sudat - din pacate a fost incarcat prea mult ... si imi bloca rotorul deci si electromotorul ... l-am dus la tipul ala l-am pilit sau mai bine zi el ...

am montat capacul ... si nu imi porneste

 

dupa aproape 2 saptamani ... baterie a aproape moarta ... am pus alta ... de pe alt motor ...

de pornit nu porneste la automat ... a mai dat 2-3 tunuri ... dar nimic

am incercat sa o imping ... in a 2-a (3-a si a 4-a) nimic ... parca as avea scanteie doar pe o singura bujie ( sunt relativ atehnic)

nici impinsa nu imi porneste ... ajunge sa invarta motorul 2-3 ture dupa care moare

 

am verificat fisele ... am scanteie ... am incercat sa verific bujiile ... o mica problema ... sunt in "bagate" bine de tot ...

ceva de genu 10-12 cm in motor ... de la cine am luat-o nu mi-a dat nici o cheie la ea ...

l-am sunat pe fost proprietar ... nu are nici o treaba ... so ... I ask your help

 

so HELP :)

 

orce sfat este binevenit

 

un alt fomumist ... mi-a dat un manual scanat de zzr 600 si ii multumesc pt asta ... nu sunt diferente intre cel ede 400 si 600 cu exceptia cap cilindirece si cateva chestii minore

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Verifica daca ai scinteie la bujie(scoti bujia si o lasi in fisa si o asezi pe motor sa faca masa si vezi daca are scinteie dind la automat),verifici alimentarea cu benzina sunt primele lucruri pe care le poti face.Daca ai avut capacul de la alternator spart sa verifici daca nu sunt probleme cu incarcarea,poti avea surprize neplacute.Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cheama pe cineva cu scule adecvate si care se pricepe,poate fi si foarte inecata fiind trantita jos , poate fi ceva de la aprindere sau bujii murdare daca tu nu le ai scos niciodata,sunt multe probabilitati si trebuiesc luate prin eliminare.Mult succes.

 

PS:ala de le-a trantit intentionat i-as da un burnout pe 00,dupa care sa-mi pupe cauciucu !! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cheama pe cineva cu scule adecvate si care se pricepe,poate fi si foarte inecata fiind trantita jos , poate fi ceva de la aprindere sau bujii murdare daca tu nu le ai scos niciodata,sunt multe probabilitati si trebuiesc luate prin eliminare.Mult succes.

 

PS:ala de le-a trantit intentionat i-as da un burnout pe 00,dupa care sa-mi pupe cauciucu !! :)

 

 

jucaria am cumparat-o acum cateva saptamani

 

 

am reusit cu greu sa scot bujiile

 

negre (se mai vede made in japan)... cu sperante reale ca sunt orginale din fabrica ... tind sa cred ca fostul proprietar nu prea a avut mare tragere de inima pt ea ... inafara de gaz apa si pedala ... se pare ca motorul asta nu a a vazut!

imi zice ca e schimbat uleiul ... acum 2500 km

ca orice om normal nu l-am crezut ... asa ca l-am schimbat :) negru ... mai negru de atat nu am vazut

bujiile parca au fost stranse cu cheia dinamometrica ... ( bine exagerez) oricum munca de convingere sa scot bujiile 2 ore 4 bujii (prost raport)

 

am curatat ce mai era din bujii ... si le-am testat ... o scanteie lesinata ... mai mult in interior decat in afara ... intr-un final o singura bujie dadea o scanteie sanatoasa ... celelalte trei ... lesinate de vai mama lor

 

cam cat ajunge o bujie ... sunt de 16 ?! :) stiti cumva maine la mymopto e deschis ? :D

 

O seara Buna

 

multumesc pentru sfaturi ... si mai astept sper asta sa fie ultima problema

 

 

 

Drum Drept si Uscat !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca bateria e slaba, atunci cand invarte demarorul, ia mult curent si bujiile dau scanteie foarte slaba => se ineaca, mai ales daca e rece. De asta probabil nu mai porneste nici impinsa. Daca spui ca bujiile erau afumate, asta contribuie la innecarea lor, pentru ca dau oricum scanteie slaba. Schimba bujiile, incarca bine bateria si dupa ce o pornesti, mergi cu ea cateva zeci de km, preferabil in afara localitatii, cu turatie constanta si mai maricica (cel putin la jumatate din turatia de la linia rosie: de ex, daca ai linia rosie la 13.000, mergi cu 7000-8000)

Daca nici asa nu merge, e posibil sa fie cum a spus cel de dinaintea mea, cu scurtul de la capacul alternatorului, caz in care trebuie sa mai polizezi nitel din sudura (2-3-4 mm).

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca bateria e slaba, atunci cand invarte demarorul, ia mult curent si bujiile dau scanteie foarte slaba => se ineaca, mai ales daca e rece. De asta probabil nu mai porneste nici impinsa. Daca spui ca bujiile erau afumate, asta contribuie la innecarea lor, pentru ca dau oricum scanteie slaba. Schimba bujiile, incarca bine bateria si dupa ce o pornesti, mergi cu ea cateva zeci de km, preferabil in afara localitatii, cu turatie constanta si mai maricica (cel putin la jumatate din turatia de la linia rosie: de ex, daca ai linia rosie la 13.000, mergi cu 7000-8000)

Daca nici asa nu merge, e posibil sa fie cum a spus cel de dinaintea mea, cu scurtul de la capacul alternatorului, caz in care trebuie sa mai polizezi nitel din sudura (2-3-4 mm).

Bafta!

 

 

am tras un BMW 650 F langa ea ... l-am pornit sa nu ramana el fara baterie ...

si am incercat ... deci curent ar fi avut ...

acum mi-am dat seama cu bateria de ce a mea nu mai are curent ... initial a fost mult incarcat ... si imi ajungea rotorul in sudura de la capac ... bine de stiu ar trebui facut un topic pt cei ca mine :)) cu atentie la ... la ... si la ...

deja am ramas dator cu "un suc" ca bere pe motoare nu bem ( si aici vb serios fara aburi in locul gol de sub viziera niciodata)

 

 

acum sa ii schimb bujiile maine si sa o iau de la cap ... sper maine sa imi pot onora promisiunea :)

 

multam mult pentru suport

 

DRUM DREPT SI USCAT !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jucaria am cumparat-o acum cateva saptamani

 

 

am reusit cu greu sa scot bujiile

 

negre (se mai vede made in japan)... cu sperante reale ca sunt orginale din fabrica ... tind sa cred ca fostul proprietar nu prea a avut mare tragere de inima pt ea ... inafara de gaz apa si pedala ... se pare ca motorul asta nu a a vazut!

imi zice ca e schimbat uleiul ... acum 2500 km

ca orice om normal nu l-am crezut ... asa ca l-am schimbat :) negru ... mai negru de atat nu am vazut

bujiile parca au fost stranse cu cheia dinamometrica

 

cam cat ajunge o bujie ... sunt de 16 ?! :

 

 

 

Drum Drept si Uscat !!!

Bujii gasesti si la Louis,au mag si in Buc si la Ploiesti,mai au bujii pe stoc sau la Augsburg(nu stiu daca mai au !!)

Intotdeauna sa schimba toate lichidele consumabile la o moto sau auto SH,ulei+filtru,antigel,lichid de frana si ambreiaj(daca e hidraulic),se inspecteaza atent gumele,placutele,lant+pinioane tot ce tine de siguranta !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok gata ... dupa mult chin am reusit sa o pornesc

se pare ca bujiile erau antice si mai mult de 15.000 km ... cred ca si mai mult

problema e ca bateria e cam descarcata si trebuie sa o imping sa porneasca ... dar se rezolva

 

Multam mult pentru suport

 

se poate inchide/sterge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...