Dl_Doctor Postat Septembrie 28, 2005 Share Postat Septembrie 28, 2005 Am o honda CB 360, ('76), 2 cilindri, .... 2 platini, 2 bobine etc. Cum ii reglez avansul? Am schimbat recent distributia si am impresia ca necesita un reglaj si la avans. Are si avans centrifugal. Bujiile sunt infipte oblic in motor, deci nu am cum sa bag un comparator. Imi trebuie o metoda... ochiometrica de reglaj al avansului. Ce fac? il reglez cu motorul pornit? Caut turatia cea mai mare? Sau cum ilinvart? Ca am platoul cu amandoua platinile care se poate invarti. Sau sa il pun direct cand e in PMS? Mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Septembrie 29, 2005 Share Postat Septembrie 29, 2005 Nu stiu modelul tau de motor, dar ca principiu avansul ar trebui reglat cu motorul pornit. Pornesti de la o pozitie in care turatia e redusa. Manevrezi avansul pentru a creste turatia, si din cand in cand urci in ture. Trebuie sa cresca in ture frumos, liniar, si cand inchizi gazul sa incetineasca rapid. Cand tinde sa ramana turata, si scade greu in ture cand inchizi gazul, ai dat avansul prea mare, si trebuie sa te intorci inapoi. Acordul fin il faci dupa ce mergi cu ea. Varianta 2 (am citit undeva, si desi nu am incercat, ma incita ideea): Dai jos galeriile de evacuare, bagi dopuri in urechi, pornesti motorul, si urmaresti flacarile care ies din cilindrii. Manevrezi avansul pana obtii flacara cea mai albastra pe toata plaja de turatii, semn al unei arderi complete. Nu exista reglaj mai precis. Dar trebuie sa te duci undeva pe camp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dl_Doctor Postat Septembrie 29, 2005 Autor Share Postat Septembrie 29, 2005 Meri foarte mult pt. info. Dar sa stii ca eu imi iubesc vecinii. Cred ca o sa incerc acasa! Hehehe!!! Oricum, e motor destul de mic. Poate ca nu o sa faca zgomot prea mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Septembrie 30, 2005 Share Postat Septembrie 30, 2005 Nu stiu modelul tau de motor, dar ca principiu avansul ar trebui reglat cu motorul pornit. Pornesti de la o pozitie in care turatia e redusa. Manevrezi avansul pentru a creste turatia, si din cand in cand urci in ture. Trebuie sa cresca in ture frumos, liniar, si cand inchizi gazul sa incetineasca rapid. Cand tinde sa ramana turata, si scade greu in ture cand inchizi gazul, ai dat avansul prea mare, si trebuie sa te intorci inapoi. Acordul fin il faci dupa ce mergi cu ea. Varianta 2 (am citit undeva, si desi nu am incercat, ma incita ideea): Dai jos galeriile de evacuare, bagi dopuri in urechi, pornesti motorul, si urmaresti flacarile care ies din cilindrii. Manevrezi avansul pana obtii flacara cea mai albastra pe toata plaja de turatii, semn al unei arderi complete. Nu exista reglaj mai precis. Dar trebuie sa te duci undeva pe camp... Chia asa de aia sunt surzi mecanicii de la Honda ca regleaza avansul cu galeriile date jos, si cu clientul de fata si-l pune sa-si dea cu parerea cand e flacara mai albastra ca la aragaz . ON : daca zici ca are si avans centrifugal reglezi platoul sa-ti deschida platina cu 1 mm inainte de PMS si eventual ca sa fii sigur 100% cauti o lampa stroboscopica si verifici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.