mihaiv Postat Septembrie 21, 2011 Share Postat Septembrie 21, 2011 eu unul nu am auzit sa fie pus carburator de japoneza pe Voshod si in principal carburator de 4T la 2T! de ce vrei sa faci tu miscarea asta?...daca cel pe care il ai este uzat si crezi tu ca iti consuma mult, poti cumpara de la danytunky un kit de reparatie de carburator si va merge ca nou! mie imi ia singur cu bagaje pe el consum mixt sub 3%. motociclete Voshod au partea de motor-cutie-carburatie-aprindere foarte fiabile! la fel si la minsk! multi le iau aprinderile si le adapteaza la alte motociclete! asadar sfatul meu e sa pastrezi original carburatorul! cam asa arata kitul...asta e pentru nipru;eu pentru Voshod am gasit mai ieftin si fara capacul metalic de sus! /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=738812 bafta! salut... mai citeam pe forum si la un moment dat am gasit ca cica s=ar potrivi carburatorul mikuni de la o japoneza de 750...ala facea impartirea urmatoare 750:4 = 187,5 deci se spunea ca s-ar potrivi...si ma gandeam ca daca merge atunci poate ca sunt sanse ca sa se gaseaca mai usor piese pentru el... dar merci pentru ideea cu kitul de reparatie...am sa incerc prima data acest lucru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Septembrie 25, 2011 Autor Share Postat Septembrie 25, 2011 Salutare! Domne' de 4 ani de cand am motorul, abia acum 2 seri cand am ajuns la tara am constatat cu stupoare ca pe intuneric se vede explozia(lumina) prin izolatorul de portelan al bujiei! O fi stricata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Salut, am un voshod 3m si de curand am pus garnitura de chiuloasa din tabla de cutie de bere din lipsa de inspiratie, intrebarea mea este. 1.Cat o sa ma tina garnitura pana o sa se arda si o sa inceapa sa piarda compresie? 2. Am inteles ca in Galati in Micro 17 sunt magazine unde se gasesc piese de voshod aduse de la prietenii nostrii de peste granita, este adevarat? Multumesc, V Salut, am un voshod 3m si de curand am pus garnitura de chiuloasa din tabla de cutie de bere din lipsa de inspiratie, intrebarea mea este. 1.Cat o sa ma tina garnitura pana o sa se arda si o sa inceapa sa piarda compresie? 2. Am inteles ca in Galati in Micro 17 sunt magazine unde se gasesc piese de voshod aduse de la prietenii nostrii de peste granita, este adevarat? Multumesc, V am gasit intr-o alta piatza in Galati: set motor garnituri si rulment ptr piston, am mai gasit fisa si lueaua de bujie, doua camere 3.25-16, maneta de acceleratie dar nu prea se potriveste cu manerul original al comunistei (cade cablul) am de gand sa le montez eu pe toate chiar daca nu am experienta in domeniu dar am manualul de intretinere atasat cu cateva pagini in urma, are careva vreun sfat pentru partea de inlocuire a cilindrului? Merci, V Voshod.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 are careva vreun sfat pentru partea de inlocuire a cilindrului? Merci, V Sa nu rupi segmentii. Nu e mare lucru, trebuie doar putina grija. Cat te-a costst setul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Septembrie 27, 2011 Share Postat Septembrie 27, 2011 Eu la Voaschod 3 M 1 in doua tobe nu am garnitura la chiulasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 (editat) Sa nu rupi segmentii. Nu e mare lucru, trebuie doar putina grija. Cat te-a costst setul? 150 ron a costat set-ul, am segmenti de cota 0 care au venit cu setul si mai am segmenti de cota 1 de rezerva, daca iau la pila la capete segmentii de cota 1 cred ca pot fi folositi si ei in caz de nevoie Mai am nevoie de: Filtru de aer, de fapt de buretele/buretii de filtru Cric-ul central Maneta din dreapta (care e prinsa cu sarma ca sa fie functionala) O roata buna( acum roata de fata e stramba dar mai merge de nevoie) unitatea de comenzi de pe ghidon din stanga (butonul de faza lunga/scurta merge prost) Eu la Voaschod 3 M 1 in doua tobe nu am garnitura la chiulasa apropo de garnitura, am ramas surprins sa vad ca garnitura de chiulasa cumparata este circulara si acopera doar cilindrul. Eu cand am confectionat din tabla de cutie de bere am modelat garnitura pe exteriorul cilindrului unde este radiatorul si gaurile de suruburi ale motorului (in genul celei de sub cilindru) si totusi functioneaza si asa. si tot despre voshod: stie careva ceva de voshod-ul acesta? http://www.okazii.ro.../voshod-3m.html l-am castigat pe okazii cu gandul sa-l folosesc pentru piese dar vanzatorul nu a mai dat niciun semn dupa ce i-am cerut seria de pe cadru si motor si nu am mai facut tranzactia Editat Septembrie 28, 2011 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 28, 2011 Share Postat Septembrie 28, 2011 Salutare! Domne' de 4 ani de cand am motorul, abia acum 2 seri cand am ajuns la tara am constatat cu stupoare ca pe intuneric se vede explozia(lumina) prin izolatorul de portelan al bujiei! O fi stricata? Daca e stricata vezi inlocuind-o cu alta; In mod normal bujia nu e transparenta, doar bujia ColorTune este. Daca e chiar din bujie, e fisurata ceramica pe undeva. Altfel cred ca vezi lumina reflectata in bujie de la o "scanteie furata" pe la pipa sau pe altundeva. Vezi tot pe intuneric, ca se vede bine. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Septembrie 30, 2011 Autor Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) mersi Feri, am sa incerc sa schimb bujia sa vad daca mai face asa! garnitura de chiuloasa este rotunda si vine exact pe buza cilindrului; ce ai facut tu din cutie de bere se va arde si vei pierde compresia! Sfatul meu este sa dai jos chiuloasa si sa-i pui garnitura cumparata, de preferat din cupru dar merge si aluminiu! Voshodul ala e posibil sa fie furat; altfel nu vad de ce nu ti-ar da seriile ei;serii ce pot fi verificate cu usurinta pe site-ul registrului auto roman! numai bine! Editat Septembrie 30, 2011 de iuli-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) garnitura de chiuloasa este rotunda si vine exact pe buza cilindrului; ce ai facut tu din cutie de bere se va arde si vei pierde compresia! Sfatul meu este sa dai jos chiuloasa si sa-i pui garnitura cumparata, de preferat din cupru dar merge si aluminiu! am dat jos piesele vechi: cilindrul, piston-ul, bolt-ul etc maine o sa montez setul motor spal setul cu benzina sa nu fie pilitura de metal rezultata din fabricarea lui ung cu ulei rulmentul de piston, cilindrul, pistonul, boltul de piston montez segmentii pe piston montez pistonul pe biela montez garnitura de sub cilindru apas pe segmenti din 3 puncte cu ajutorul unui amic si in acelas timp voi apasa pe pedala de pornire usor pentru ca sa ridic pistonul in cilindru cobor cilindrul pe pozitia finala aplic garnitura de chiulasa strang piulitele de chiulasa in cruce daca gresesc cu ceva sau se poate adauga ceva va rog sa ma corectati numai bine! Editat Septembrie 30, 2011 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 am dat jos piesele vechi: cilindrul, piston-ul, bolt-ul etc maine o sa montez setul motor spal setul cu benzina sa nu fie pilitura de metal rezultata din fabricarea lui ung cu ulei rulmentul de piston, cilindrul, pistonul, boltul de piston montez segmentii pe piston montez pistonul pe biela montez garnitura de sub cilindru apas pe segmenti din 3 puncte cu ajutorul unui amic si in acelas timp voi apasa pe pedala de pornire usor pentru ca sa ridic pistonul in cilindru cobor cilindrul pe pozitia finala aplic garnitura de chiulasa strang piulitele de chiulasa in cruce daca gresesc cu ceva sau se poate adauga ceva va rog sa ma corectati numai bine! Eu zic sa renunti la partea a doua din punctul sase;iar prima parte fa-o singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Septembrie 30, 2011 Share Postat Septembrie 30, 2011 Garniturile pot fi facute pin tava de aluminiu , care se pregateste de mancare la cuptor . Se gaseste la marketuri,alimentari.Cele mai bune sunt cuki . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Septembrie 30, 2011 Autor Share Postat Septembrie 30, 2011 (editat) Cum a zis si bachus punctul 6 fa-l singur!(segmentul il targi in cantul pistonului de la jumatate catre capete) iar la faza cu pedala nu ai de ce! intai bagi pistonul cu segmentii in cilindru, apoi il pui pe prezoane, pui o carpa in gura motorului sa nu scapi ceva in ambielaj; potrivesti biela la gaura pistonului; bagi boltul pe prima gaura a pistonului(care vrei stanga sau dreapta) bagi rulemntul bielei cu ace sau colivia in biela;(uns cu ulei de amestec) impingi usor boltul (eventual bati usor de tot cu coada ciocanului) pana intra de tot boltul in piston; pui sigurantele si le verifici sa fie in locasul lor! Apoi lasi cilindrul total jos pe motor (cu garnitura aferenta). Pui garnitura de chiuloasa si strangi in cruce progresiv! Retine: pistonul il bagi in cilindru pe masa;banc etc...nu pe motor; apoi cilindrul cu pistonul in el il pui deasupra bielei pe motor in prezoane si pui boltul si etc! Foloseste numai garnitura de chiuloasa facuta pentru asa ceva;(cea cumparata de tine); garniturile confectionate din cutie de bere,tavi de prajituri sau alte chestii sunt decat solutii luate la repezeala cand nu ai ce pune acolo! Garnitura fabricata in acest scop are dimensiunile potrivite si se monteaza exact unde trebuie! Daca ai pus garnitura corecta si ai montat-o bine mai umblii la ea cand faci setul motor! mult succes in reparatii! sa-l auzim mergand! Editat Septembrie 30, 2011 de iuli-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 Cum a zis si bachus punctul 6 fa-l singur!(segmentul il targi in cantul pistonului de la jumatate catre capete) iar la faza cu pedala nu ai de ce! intai bagi pistonul cu segmentii in cilindru, apoi il pui pe prezoane, pui o carpa in gura motorului sa nu scapi ceva in ambielaj; potrivesti biela la gaura pistonului; bagi boltul pe prima gaura a pistonului(care vrei stanga sau dreapta) bagi rulemntul bielei cu ace sau colivia in biela;(uns cu ulei de amestec) impingi usor boltul (eventual bati usor de tot cu coada ciocanului) pana intra de tot boltul in piston; pui sigurantele si le verifici sa fie in locasul lor! Apoi lasi cilindrul total jos pe motor (cu garnitura aferenta). Pui garnitura de chiuloasa si strangi in cruce progresiv! Retine: pistonul il bagi in cilindru pe masa;banc etc...nu pe motor; apoi cilindrul cu pistonul in el il pui deasupra bielei pe motor in prezoane si pui boltul si etc! Foloseste numai garnitura de chiuloasa facuta pentru asa ceva;(cea cumparata de tine); garniturile confectionate din cutie de bere,tavi de prajituri sau alte chestii sunt decat solutii luate la repezeala cand nu ai ce pune acolo! Garnitura fabricata in acest scop are dimensiunile potrivite si se monteaza exact unde trebuie! Daca ai pus garnitura corecta si ai montat-o bine mai umblii la ea cand faci setul motor! mult succes in reparatii! sa-l auzim mergand! Am montat totul singur fara probleme pana cand cu foarte mult entuziasm am dar primele pedale sa pornesc motorul si spre surprinderea mea scapa compresie pe la chiulasa desi am strans piulitele progresiv si la maxim zic eu. Am dat jos chiulasa din nou am mai "ciocanit" in cilindru sa ma aflu in treaba, am strans din nou chiulasa si aveam compresie si are tendinta sa porneasca si totusi nu porneste, paraie de 4-5 si se opreste. Ceva se aprinde acolo ca dupa cateva incercari am desfacut toba si am simtit caldura in cilindru si miros de benzina arsa. Sa fie in continuare o problema de compresie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Octombrie 1, 2011 Autor Share Postat Octombrie 1, 2011 Am montat totul singur fara probleme pana cand cu foarte mult entuziasm am dar primele pedale sa pornesc motorul si spre surprinderea mea scapa compresie pe la chiulasa desi am strans piulitele progresiv si la maxim zic eu. Am dat jos chiulasa din nou am mai "ciocanit" in cilindru sa ma aflu in treaba, am strans din nou chiulasa si aveam compresie si are tendinta sa porneasca si totusi nu porneste, paraie de 4-5 si se opreste. Ceva se aprinde acolo ca dupa cateva incercari am desfacut toba si am simtit caldura in cilindru si miros de benzina arsa. Sa fie in continuare o problema de compresie? e posibil...mai verifica inca o data piulitele prezoanelor ce strang chiuloasa...sa nu le strangi pana iese apa din ele...dar trebuie stranse bine; pana ia forma garnitura pe cilindru si chiuloasa! incearca sa micsorezi distanta dintre electrozii bujiei la 0,35-0,4mm. daca nici asa nu reusesti trebuie reglat avansul si verificat carburatorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Octombrie 1, 2011 Share Postat Octombrie 1, 2011 (editat) e posibil...mai verifica inca o data piulitele prezoanelor ce strang chiuloasa...sa nu le strangi pana iese apa din ele...dar trebuie stranse bine; pana ia forma garnitura pe cilindru si chiuloasa! incearca sa micsorezi distanta dintre electrozii bujiei la 0,35-0,4mm. daca nici asa nu reusesti trebuie reglat avansul si verificat carburatorul! Merci, mai e si maine o zi, Dupa manualul de utilizare: "Aprinderea este buna, dar la pornire motorul nu face inflamari in cilindru, sau ele sunt rare." "Este slaba compresia:" Editat Octombrie 1, 2011 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 (editat) daca rezista la aprox 10 pacaneli,sa ai o foaie de hartie langa tine si o bagi repede intre cilindru si chiuluasa plimbando de jur imprejur,pe unde scapa compresie iti umezeste foaia. daca scapa pune chiuluasa pe o bucata de sticla,vei constata ca e ovalizata.pe aceeasi bucata desticla intinzi bine un smirghel dur si te apuci sa freci chiuliuasa [poate chiar si o ora] apasand cat decat egal pe toata suprafata.cand vei constata ca e 'trecuta' toata suprafata prin smirgel,verifici din nou etansietatea pe sticla goala,daca e ok freci pe smirghel fin de cateva ori prin aceeasi procedura.verifici din nou si daca e ok,o poti monta fara probleme urmand procedurile bine cunoscute. la voshod am avut ce freca pana am inlaturat 'umarul',dar a iesit ok bafta,rabdare si spor !! Aveti dreptate, pe la chiulasa pierde compresie si sa explic ce am vazut buza cilindrului nou se ridica la estimativ la 1 mm fatza de buza de aluminiu a radiatorului buza cilindrului vechi se ridica estimativ de 3 ori mai mult fata de radiator fata de cilindrul nou cand pun garnitura de chiulasa noua pe cilindrul vechi si aplic si chiulasa, se vede clar ca chiulasa se sprijina pe garnitura cand pun garnitura noua pe cilindrul nou si aplic chiulasa, ea sta pe margiea de aluminiu a cilindrului, chiulasa nu se sprijuna pe garnitura, pierde compresie etc am doua optiuni: fac o garnitura de chiulasa suficient de groasa din tabla de aluminiu ca sa se sprijine chiulasa pe garnitura si cilindru ca sa nu piarda compresie (ar fi el mai simplu) sau iau la pila chiulasa dar este piesa originala la paramentrii originali nu ar fi cea mai buna decizie tinand cont ca e multa munca, nu sunt sigur ca o sa iasa totul ok si cilindrul este cel care nu e fabricat la paramentrii originali Editat Octombrie 2, 2011 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Chiuloasa se rectifica la cei care rectifica (rectifica motori) aceasta operatiune este garantata 100%.alta varianta este o garnitura din clingherita austriaca ,este elastica si inchide perfect ,se onduleaza dupa mici denivelari. Sau silicon de inalta tenperatura, expre de chiloase se gaseste la magazine piese auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 (editat) Chiuloasa se rectifica la cei care rectifica (rectifica motori) aceasta operatiune este garantata 100%.alta varianta este o garnitura din clingherita austriaca ,este elastica si inchide perfect ,se onduleaza dupa mici denivelari. Sau silicon de inalta tenperatura, expre de chiloase se gaseste la magazine piese auto. Salut, Am pus garnitura de tabla de aluminiu, se pare ca nu este buna, este prea subtire si chiulasa tot atinge radiatorul inainte sa se opreasca in cilindru. Cu doua garnituri (cea de aluminiu si cea de set) distanta pare suficienta dar mi se pare ca scapa compresie mai multa decat daca as folosi doar o garnitura. In continuare cred ca problema este de la cilindru si nu de la chiulasa, nu voi rectifica chiulasa pentru ca este piesa originala Cilindrul nou o sa-l duc la un centru specializat care o sa impinga cu 2 mm cilindrul in radiator, cred ca o sa-l incalzeasca si o sa-l bage intro presa. Daca nu se poate rectifica cilindrul o sa folosesc cilindrul vechi cu pistonul nou. Merci, V Editat Octombrie 2, 2011 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 pune smirghel pe sticla sau pe o scandura dreapta si da-i bataie, chiulasa nu iti etanseaza pe cilindru ci pe camasa, daca te uiti atent in chiulasa este un mic sant in care trebuie sa intre camasa cilindrului, sau cauta tabla de cupru, faci 2 garnituri, le incalzesti la alb, dupa aceea le stingi in apa si se vor mula si in mama lor de gauri, fara silicoane sau mai stiu eu ce garnituri austriace spor la smirgheluit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Cilindrul nou o sa-l duc la un centru specializat care o sa impinga cu 2 mm cilindrul in radiator, cred ca o sa-l incalzeasca si o sa-l bage intro presa. Merci, V Daca schimbi pozitia cilindrului s-ar putea sa ii modifici distributia si sa nu mai mearga bine(se schimba pozitia ferestrelor fata de punctele moarte). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Octombrie 2, 2011 Share Postat Octombrie 2, 2011 Daca garnitura este 0,4 este buna tabla de cupru cea care este de uluce( jgeab) cei care aduc din italia ,si monteaza la casele lor.Eu la un mz 125 am pus de aluminiu si a mers.Daca eram in tara te ajutam cu cea de cupru ,,daca grosimea este 0,4.Cea de cupru trebuie inrosita si racita in apa ,cum spunea si SCHUMYDAN devine mai moale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Octombrie 2, 2011 Autor Share Postat Octombrie 2, 2011 Lasati prostiile cu rectificatul chiuloasei pe sticla si alte chestii! Asa sunt cilindrii facuti acum...pe genunchi! Lasa chiuloasa asa cum e; nu stii pe ce cilindrii o vei pune mai tarziu, si nu se rectifica pe genuchi...se face pe masini speciale! Ai doua solutii: 1 cauti sa schimbi cilindrul cel nou cu altul tot nou (de preferat tot de la cine l-ai luat) dar cu inaltimea buzei corespunzatoare; 2 cauti tabla de cupru GROASA de 0,5-0,7 chiar si 1mm si decupezi garnitura (tot rotunda, nu cum faci din cutia de bere). Daca ajungi sa folosesti tot cilindrul vechi ai grija cum lucreaza pistonul nou in el, sa nu agate sau sa mearga greu...vezi cotele! O lucrare buna ar fi piston cu bolt si colivie noi, si cilindrul vechi scos la cota 1!(scos dupa pistonul nou). din start 2 garnituri nu sunt bune, scapa compresie printre ele! multa bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) Lasati prostiile cu rectificatul chiuloasei pe sticla si alte chestii! Asa sunt cilindrii facuti acum...pe genunchi! Lasa chiuloasa asa cum e; nu stii pe ce cilindrii o vei pune mai tarziu, si nu se rectifica pe genuchi...se face pe masini speciale! Ai doua solutii: 1 cauti sa schimbi cilindrul cel nou cu altul tot nou (de preferat tot de la cine l-ai luat) dar cu inaltimea buzei corespunzatoare; 2 cauti tabla de cupru GROASA de 0,5-0,7 chiar si 1mm si decupezi garnitura (tot rotunda, nu cum faci din cutia de bere). Daca ajungi sa folosesti tot cilindrul vechi ai grija cum lucreaza pistonul nou in el, sa nu agate sau sa mearga greu...vezi cotele! O lucrare buna ar fi piston cu bolt si colivie noi, si cilindrul vechi scos la cota 1!(scos dupa pistonul nou). din start 2 garnituri nu sunt bune, scapa compresie printre ele! multa bafta! Am auzit-o mergand, solutia a fost o garnitura groasa din clingherit, pastra de etansare pentru temperatri inalte 200 sau 300 de grade si chiulasa luata la piatra de polizor. Problema este ca a fost pornita la vale ca la pedala nu vrea sa porneasca. A doua problema este ca, taica-meu a reusit sa dea peste cap filetul de la chiulasa (bujie) pe care era deja montata o bucsa la strung si era lucrata foarte bine. Ori a depus un efort enorm de a reusit sa slabeasca bucsa de pe chiulasa ori s-a slabit in timpul celor 5 minute cat s-a plimbat cu ea. Ideea este ca mi-a cam trecut pasiunea de comuniste cand am vazut cata munca necesita, o sa-mi iau altceva. multa bafta! Editat Octombrie 7, 2011 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Octombrie 7, 2011 Autor Share Postat Octombrie 7, 2011 Am auzit-o mergand, solutia a fost o garnitura groasa din clingherit, pastra de etansare pentru temperatri inalte 200 sau 300 de grade si chiulasa luata la piatra de polizor. Problema este ca a fost pornita la vale ca la pedala nu vrea sa porneasca. A doua problema este ca, taica-meu a reusit sa dea peste cap filetul de la chiulasa (bujie) pe care era deja montata o bucsa la strung si era lucrata foarte bine. Ori a depus un efort enorm de a reusit sa slabeasca bucsa de pe chiulasa ori s-a slabit in timpul celor 5 minute cat s-a plimbat cu ea. Ideea este ca mi-a cam trecut pasiunea de comuniste cand am vazut cata munca necesita, o sa-mi iau altceva. multa bafta! felicitari ca ai pornit-o! iti dai seama ca porneala grea e tot din cauza compresiei;si daca a dat peste cap si filetul bujiei, se trage si de acolo; ce cilindru ai folosit? Ideea este ca mi-a cam trecut pasiunea de comuniste cand am vazut cata munca necesita, o sa-mi iau altceva. daca ti-a trecut inseamna ca nici nu ai avut! Comunista clar implica surubareala; orice motociclist stie, si nu numai! Tocmai asta e pasiunea, in ciuda problemelor, sa il faci sa mearga sa fi mandru de ce realizezi la el! motociclismul nu consta numai in a te sui pe ea si sa-i dai. Nu sti cand ai nevoie de niste minime cunostinte de mecanica; valabil la orice motocicleta! Mult succes intr-ale motociclismului, si sper ca tatal tau sa tina Voshodul in viata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Octombrie 7, 2011 Share Postat Octombrie 7, 2011 (editat) ce cilindru ai folosit? Am folosit cilindrul nou pentru ca cel vechi era uzat, avea un radiator rupt si filetul de la toba din stanga era stricat si nu se putea prinde toba bine. Am incredere ca o sa mai mearga voshodul asta cu putina mecanica dar mie imi trebuie alt motor. Editat Octombrie 7, 2011 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.