Clasic Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 @iuli: in legatură cu fumul, da si nu; adica eu bag 40ml/l si scoate, mai ales la pornire si pana il incalzesc, dupa, la drum intins, nu scoate; este ciudat, ca la drum merg la ralanti ca daca o turez moare. Motocicleta este cea vanduta de danikon pe forum, asa facea si cand am luat-o, si ziceam de problema electrica ca au cam umblat pe la fire, de ex din contact nu se opreste, numai din buton; +ca am prins eu un fir pe la magnetou pe acolo odata intre capac si carter si o da si ala la masă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Da, scuze! Este un model despre care nu stiu nimic, nu am fost atent! (tehnica asta Rusa evolueaza asa de repede ca eu nu reusesc sa tin pasul, noroc ca Iulica , mai tanar, e pe "val"). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Septembrie 9, 2014 Autor Share Postat Septembrie 9, 2014 eu si iarna sunt pe val ))) @clasic...e posibil ca din cauza vibratiilor sa atinga firul sa-ti dea la masa cand turezi tare; scoate capacul si izoleaza-l! apoi mai vezi ce si cum! Bafturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Mersi, am dus-o la tara si cand mai ajung pe acolo imi rezerv o zi sa bibilesc la ea; am gasit si manete noi ambreiaj/frana, caut in continuare racord carburator-filtru de aer si grilaj filtru aer de vine sub sa. Model 3m-01. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 "Nu stiu altii cum sunt....." dar eu nu as fi putut sa ma opresc in faza asta, ai o problema, o rezolvi! (poti sa dormi?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 ...sunt mai delasator de felul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Noiembrie 3, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2014 Salutare; ai rezolvat ceva cu motoreta? racord de legatura carburator-filtru merge cu succes facut din furtun de radiator de dacie, ala mare de intra termostatul in el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Noiembrie 3, 2014 Share Postat Noiembrie 3, 2014 Salut, nu am mai ajuns unde o tin; am cumparat si filtru de aer de 3m-02, asta are racordul o bucata de furtun, la mine este cam ca la IJ, cred ca in primavara o sa-i schimb partea aceasta a filtrului cu cea pt doua tobe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 Ma ajuta cineva sa reglez platinile la un motor asemanator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 LA MULTI ANI! Poate mai multa activitate si mai fructuoasa anul care vine! Sa ne porneasca "batranelele" usor si sa ne asculte, sa ne ajute ca si pana acum sa ajungem la destinatiile dorite fara mari probleme, iar noi sa avem grija sa le asiguram tot ce le trebuie. Urmeaza sa ne vedem sanatosi in vara (de asta se ocupa Lolo -ca sa ne adune - restul depinde de noi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Decembrie 30, 2014 Autor Share Postat Decembrie 30, 2014 Multumim, asa sa fie! Va fi mai multa activitate, deoarece las trabantul la conservat si ma iau de Voshodina sa o fac! Caut un buson de rezervor benzina, original! (ala de plastic negru). Sa auzim de bine! La multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Decembrie 30, 2014 Share Postat Decembrie 30, 2014 Poate am eu! O sa pun o poza cu ce am, poate "te coafeaza" (e din plastic negru si e hexagonal?-, e cam caraghios, nu e frumos ca la K-uri (sigur se poate folosi si unul de K, dar e pacat sa-l sacrifici pe un Voshod!)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Trebuie sa schimb motorul la Voshodul meu si am nevoie de putina indrumare pentru ca trebuie sa il inmatriculez si sa ajung la rar. Motocicleta are motorul din acte dar e meltenit bine si urmeaza sa-l schimb. Care sunt pasii legali pentru schimbarea motorului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Schimbi motorul si gata, nu exista pasi legali, e piesa de schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Da, asa e, schimbi motorul si cand mergi la RAR spui ca vrei sa se faca si schimbarea motorului, e bine sa o faci deodata cu celelalte activitati RAR ( ma i ieftin). Nu ai nevoie de documente de provenienta, doar sa fie acelasi tip (in componenta seriei sunt 2 caractere care "marcheaza" ca sunt din aceeasi gama). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Ok multumesc » Post actualizat in 17 Mar 2015 13:12Salut, urmeaza sa indeplinesc un vis vechi, acela sa-mi termin voshodul. Am de gand sa fac personal cat mai multe din lucruri la el nu ma pricep asa de mult asa ca o sa va apelez la comunitate adica la voi pentru indicatii si idei. Am achizitionat o mobra donatoare cu piese suficiente sa o pun pe picioare pe a mea doar ca a fost statuta in ploaie. Jantele sunt drepte dar oxidate... Am incercat sa dau azi dimineata cu pensula si feruginol dar nu a dat rezultatul asteptat. In principiu vreau sa ajung la metal sa curat si butucii si spite si janta sa pot sa vopsesc totul, Urmeaza sa incerc ce am vrut sa evit adica csa curat mecanic rugina... Daca are cineva experienta in sensul asta un sfat sau idei in privinta asta este bine venit. Mersi in avans! » Post actualizat in 17 Mar 2015 13:25Ama tasat o poza cu cu mobra donatoare, este statura dar am cu ce sa lucrez. » Post actualizat in 17 Mar 2015 13:26. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Intrebare: Se poate sa nu se accelereze sau sa se accelereze cateodata daca este magnetoul demagnetizat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 Intrebare. Prin ce metoda dau jos magnetul de pe ax? Am vazut ca are un filet si ma gandeam sa gasesc surub potrivit sa infiletez pana la capat, sa o bag in viteza si sa imping cu surubul in ax. E ok asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 Intrebare: Se poate sa nu se accelereze sau sa se accelereze cateodata daca este magnetoul demagnetizat? Niciun mecanic de scoala veche nu frecventeaza subforumul acesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 (editat) posibil si si magnetoul meu trebuie remagnetizat. aveti idee unde fac asta in bucuresti? Editat Martie 21, 2015 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vene Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 Este adevarat, in rotor e un filet (cred ca e M8, iar surubul ce fixeaza de ambielaj e un M7) ce este realizat pentru depresarea lui.Surubul e bine sa fie conic in varf, deoarece in ambielaj e un ambore in care se va centra, si deasemenea sa eviti riscul sa se "umfle" si apoi cand il vei scoate sa strici filetul in rotor.. Normal se demonteaza usor daca il lovesti pe lateral (CU SIMT!) in 3 locuri la 120 grade cca, mai spre capat cu prin intermediul unui lemn de esenta tare (merge si ditect cu coada ciocanului). De obicei cedeaza usor, totusi e mai bine sa aplici mai multe lovituri decente si nu foarte tare, grija sa nu deteriorezi aripioarele de racire. Despre remagnetizare, nu cred ca e cazul, eu am magnetouri din 1960 care nu au probleme, mai ales daca magnetoul a fost pe motocicleta, fara risc ca magnetul sa fi stat f. mult timp in contact cu o piesa mare metalica. Exista pe vremuri in autobaze, un stand de proba pentru bujii, dinamuri, etc, un stand universal ce avea si un post de magnetizare pentru magnetourile de la motoarele auxiliare de la tractoare, buldozere,etc., dar nu cred ca se mai gasesc si sa fie si functionale (ateliere vechi ce inca repara buldozere pot avea). Sper ca va ajuta cumva aceste informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 21, 2015 Share Postat Martie 21, 2015 Este adevarat, in rotor e un filet (cred ca e M8, iar surubul ce fixeaza de ambielaj e un M7) ce este realizat pentru depresarea lui.Surubul e bine sa fie conic in varf, deoarece in ambielaj e un ambore in care se va centra, si deasemenea sa eviti riscul sa se "umfle" si apoi cand il vei scoate sa strici filetul in rotor.. Normal se demonteaza usor daca il lovesti pe lateral (CU SIMT!) in 3 locuri la 120 grade cca, mai spre capat cu prin intermediul unui lemn de esenta tare (merge si ditect cu coada ciocanului). De obicei cedeaza usor, totusi e mai bine sa aplici mai multe lovituri decente si nu foarte tare, grija sa nu deteriorezi aripioarele de racire. Despre remagnetizare, nu cred ca e cazul, eu am magnetouri din 1960 care nu au probleme, mai ales daca magnetoul a fost pe motocicleta, fara risc ca magnetul sa fi stat f. mult timp in contact cu o piesa mare metalica. Exista pe vremuri in autobaze, un stand de proba pentru bujii, dinamuri, etc, un stand universal ce avea si un post de magnetizare pentru magnetourile de la motoarele auxiliare de la tractoare, buldozere,etc., dar nu cred ca se mai gasesc si sa fie si functionale (ateliere vechi ce inca repara buldozere pot avea). Sper ca va ajuta cumva aceste informatii. Da, mi-a fost frica, sa-l lovesc. Tinand cont ca axul pe care este fixat rotorul este conic, ar trebui sa iasa lovit lateral in 3 puncte "CU SIMT" intradevar. Multumesc! » Post actualizat in 21 Mar 2015 21:31 Este adevarat, in rotor e un filet (cred ca e M8, iar surubul ce fixeaza de ambielaj e un M7) ce este realizat pentru depresarea lui.Surubul e bine sa fie conic in varf, deoarece in ambielaj e un ambore in care se va centra, si deasemenea sa eviti riscul sa se "umfle" si apoi cand il vei scoate sa strici filetul in rotor.. Normal se demonteaza usor daca il lovesti pe lateral (CU SIMT!) in 3 locuri la 120 grade cca, mai spre capat cu prin intermediul unui lemn de esenta tare (merge si ditect cu coada ciocanului). De obicei cedeaza usor, totusi e mai bine sa aplici mai multe lovituri decente si nu foarte tare, grija sa nu deteriorezi aripioarele de racire. Despre remagnetizare, nu cred ca e cazul, eu am magnetouri din 1960 care nu au probleme, mai ales daca magnetoul a fost pe motocicleta, fara risc ca magnetul sa fi stat f. mult timp in contact cu o piesa mare metalica. Exista pe vremuri in autobaze, un stand de proba pentru bujii, dinamuri, etc, un stand universal ce avea si un post de magnetizare pentru magnetourile de la motoarele auxiliare de la tractoare, buldozere,etc., dar nu cred ca se mai gasesc si sa fie si functionale (ateliere vechi ce inca repara buldozere pot avea). Sper ca va ajuta cumva aceste informatii. A iesit rotorul. Surubul care tinea rotorul nu era conic in capat si este si stramb dupa cum se vede in prima poza. O sa dau jos acelasi surub de pe motorul de rezerva sa vad cum se prezinta Probabil din cauza asta la un moment dat a frecat rortul la bobina daca vad eu bine. » Post actualizat in 24 Mar 2015 16:05 Am transplantat motorul pe mobra mea acum face problema care se vede in clip se tureaza prea mult si cred ca prinde aer fals pe la prinderea carburatorului. Ce credeti ca are? E prima data cand montez un mangetou dar cred ca faptul ca a pornit si ca am aliniat semnul de pe pe rotor cu semnul de pe bobina in momentul in care pedala depune cea mai multa rezistenta inseamna ca este reglata apriderea? Carbuatorul este Jikov, dapr l-am curatat si l-am lasat asa cum l-a reglat fostul propietar. Posibil sa nu etanseze bine pe la garnitura de cauciuc, sa fie cauza supraturatiei aer fals pe la prinderea carburatorului? Deja nu-i dau de cap as prrefera sa vine cineva sa-l cinstesc sa o regleze! » Post actualizat in 26 Mar 2015 09:52 Niste burdufe de furca pe unde gasesc aveti idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 29, 2015 Autor Share Postat Martie 29, 2015 (editat) Salutare, Burdufuri de furca se potrivesc de la casetele de directie, dacia-renault... ia niste dimensiuni in mare lungime si diametru telescop-respectiv pahar... si cauti la magazine auto; o alternativa ar fi cele din neopren, eu mi-am facut din brau de la luis, pentru bmw, si prinse cu coliere de plastic! Se potrivesc si fac treaba cu succes! Problema ta Varg cu turarea motorului poate avea cauze: Cablu de acceleratie blocat, sau suberul de la carburator blocat, soc blocat; aer fals (dar e cu doua taisuri; in sensul ca daca trage putin aer fals, merge neregulat; daca trage prea mult, nu prea sta pornit in halul ala... tind sa cred ca e ceva mecanic, dar nu exclud nici aerul fals). Incearca sa etansezi carburatorul ungand garniturile de legatura cu cilindrul, cu un subtire strat de silicon ptr motoare pe ambele parti, strans ferm, dar nu excesiv! p.s. imi dai mie emblemele si busonul de pe rezervorul motocicletei donatoare?!? contracost evident! p.s.2 ma bucur ca ma exista persoane ce tin motocicleta Voshod in viata! Merci Editat Martie 29, 2015 de iuli-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Martie 30, 2015 Share Postat Martie 30, 2015 Intrebare de baraj, semeringuri furca are cineva? @ Iuli vorbim PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 31, 2015 Share Postat Martie 31, 2015 Hai iulica, fa-l odata! De cand nu te-ai mai dat cu el pe sosele? De cand ai BMW-ul si trabul? Vezi ca te botezam conser....hmmm. Hai odata ca vara-i pe noi! :-))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.